Géén boekingskosten
NederlandGelderlandNijkerkHotels NijkerkHotel Golden Tulip Ampt van Nijkerk

Hotel Golden Tulip Ampt van Nijkerk

NederlandGelderlandNijkerk

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Golden Tulip Ampt van Nijkerk voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 238 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 238 reviews
  • 7Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

247 Reviews over Golden Tulip Ampt van Nijkerk

• 6M.Stut27-05-2022

Misschien toch in Rijssen ander hotel kiezen

Ruime kamer wel lelijk uitzicht. Vriendelijk personeel maar weinig behulpzaam. Eten slecht verzorgd.

• 4Debbie08-01-2022

Niet geschikt om je huwelijk te vieren. Eten =niks

Nadat we hier in nov. 2021 ontzettend teleurgesteld waren, door de onvriendelijke man achter de receptie, de open haard die het niet deed, de deur die blijkbaar niet op slot kon en de verrassing dat ik ineens moest betalen voor champagne en rozenblaadjes, heb ik een klachtenbrief gestuurd. We wilden graag ons huwelijk vieren in de bruidssuite, daarom had ik gevraagd of het mogelijk was om misschien een flesje champagne bij te boeken, en hoe veel dit zou kosten? Hier heb ik nooit reactie op gehad, dus ook geen akkoord op gegeven, waardoor ik dacht ach laat maar. Bij aankomst bleek dit er ineens te zijn. Op de klachtenbrief hebben zij netjes gereageerd door ons een gratis overnachting aan te bieden, dit gaat dan ook echt alleen om de overnachting, er zit geen extra excuus bij. Je zou op zijn minst een glaasje champagne of iets dergelijks verwachten. Maar nee hoor. Ik zou zeker aanraden om een suite bij het van der valk te boeken!!

• 8Ruiter01-11-2021

feest in coronatijd

prima verblijf, zeer goede service van personeel, goede kamers en faciliteiten

• 10Niels28-09-2021

Prima hotel

Vriendelijk en gastvrij personeel. Fijne rustige kamer. Goede bedden, fijne badkamer. mooie omgeving, leuke dorpjes en stadjes .Nijkerk binnen een paar minuten bereikbaar.

• 9loes13-09-2021

uitstekend arrangement

wij hebben fantastische dagen gehad. wij konden geen minpunten vinden.

• 7Frans08-09-2021

Verblijf was goed, personeel was vriendelijk.

Het verblijf was echt wel goed, maar een paar dingen willen wij wel aangeven wat minder is. - Ontbijt en diner echt goed. - De vloerbedekking v/d kamers beneden ziet echt niet uit, gewoon vies, wel schoon maar allemaal vlekken. - In het zwembad zijn geen kleedkamers, dus met natte kleren terug naar je kamer? - Kabel laten liggen, opsturen kan wel, beetje duur €14,50

• 6Jeannette24-08-2021

Personeel ronduit onvriendelijk en service nul

Het personeel bij de receptie was vriendelijk, kamer netjes en schoon. Konden pas laat dineren, er was geen plek. Bedienend personeel tijdens het diner was ( uitzonderingen daar gelaten) onvriendelijk, amateuristisch en 1 van hen liep zelfs op een soort van sloffen. Eten was eentonig en friet bijbestellen alleen tegen betaling mogelijk. In de bar was het niet veel beter. Om 23.00 uur sluiten de bar en de dame achter de bar maakte dat op zeer onbeschofte en zeer nijdige manier duidelijk. Werkelijk nog nooit zoiets meegemaakt Het ontbijt was prima en in tegenstelling tot 's avonds was het personeel daar erg vriendelijk. De fietsenstalling was in een soort van vergaderkamer in het hotel, daarvoor moest je door de gang van het hotel rijden. Niet echt hygiënisch. Had mijn trui in het hotel laten liggen en voor het verzenden per post vragen ze service kosten ( 10 euro extra ) Dat noem ik geen service maar een afknapper.

• 6Ria18-08-2021

Redelijk hotel

Wij vonden het een redelijk hotel. Kamer was netjes, bedden erg hard, nette badkamer met heerlijke douche. Genoten van de sauna en Turks stoombad wat er keurig uitzag net zoals het zwembad. Het diner vonden wij niet lekker en weinig keus, het ontbijt was prima. Ivm de corona was het ontbijt in een vergaderzaal waar het minder gezellig was dan in het restaurant, de gasten moesten verdeeld worden ivm Corona dus we begrepen het wel. Personeel was super aardig, in het restaurant en achter de receptie.

• 6Ardjoen10-08-2021

Hotel goed eten alwcht

Heb een arrangement van 4 dagen genomen met ontbijt en diner.Aankomst in het hotel was erg vriendelijk en gastvrij. Kamers waren netjes en schoon.Er is een zwembad, sauna en een turks bad aanwezig waar ik jammer genoeg door de drukte geen plek kon reserveren. Het eten vond ik minder. Het ontbijt was 3 dagen achter elkaar hetzelfde. Geen variaties van niks en het ontbijt was ook niet heel uitgebreidt, weinig keus om uit te kiezen. Het avondeten was er niet veel keus op het menu. Naast het hoofdgerecht van vlees, kip of vis, waren de aardappelen en groenten hetzelfde elke dag. En als je ze vraag als ik friet mag hebben in plaats van de aardappelen, dan moet ik er maar extra voor betalen. Dit was ook het geval als ik een fles kraanwater wilden hebben, dat kost ook geld. Het stoofvlees gerecht was helemaal niet lekker. Het was de duurste op het menukaart maar ook de slechtste. Ik de eetzaal waren er veel vliegen wat ik ook minder vond.

• 8Fam Bouwmeester10-08-2021

Leuk Hotel

Het hotel staat op een soort van industrie terrein en het zwembad lijkt op de foto groter dan dat het in werkelijkheid is.

Hotel Golden Tulip Ampt van Nijkerk info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• VolpensionBeschikbaar