Hotel Golden Tulip Ampt van Nijkerk

Hotel Golden Tulip Ampt van Nijkerksterstersterster

7.9Goed

Nederland, Gelderland, Nijkerk

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Ampt van Nijkerk voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

226 reviews over Hotel Golden Tulip Ampt van Nijkerk

• 2019
    9John23-11-2019

Prima hotel

Prima hotel, schoon en zeer vriendelijk personeel, kamer was verder prima en het bed was heerlijk. Wellness was heerlijk en ik heb me 's avond prima vermaakt met een aantal collega's bij de bar. Ik vind het een aanrader!!

Alleen gereisd in november 2019

• 9familie Keirsbilck02-10-2019

Super!!!!!!!

Prachtige gelegen en gemakkelijk bereikbaar. Zeer rustig en lekker eten.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Wilma Gankema09-09-2019

Gezellig hotel met fantastisch eten

Weekendje weg met vrienden in dit hotel. Prima kamer met ruime douche, schoonmaak zou iets beter kunnen. Ontbijt was fantastisch. We hadden een arrangement met diner en het diner was echt boven verwachting, gewoon kiezen van de kaart met sommige gerechten een kleine bijbetaling maar het eten was fantastisch. Gewoon een geweldig weekend gehad met zeer vriendelijk personeel en een goede sfeer. Wij komen hier terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Jan Wiersma29-08-2019

We hebben erg genoten

Zeer vriendelijk en attent personeel. Fijne wellness al was de stoomcabine defect. Prachtige ligging. Uitstekend ontbijt. Heel goed diner.

• 6Bertus & Jenny29-08-2019

Wat is dit hotel achteruit gegaan!

Hebben regelmatig in dit hotel verbleven en een enkele maal daarvan een goede review geschreven. Dat gaat nu niet lukken. Wat is dit hotel achteruit gegaan. De kamer was ruim, goed en schoon. Maak ook het terras af en toe schoon. Dat zag er niet uit. Enorm verandert was het personeel en de keuken. Totaal niet op hun taak berekent. Er ging dagelijks van alles mis. Bestellingen die niet of verkeerd doorkwamen. Heb hierover diverse mensen boos zien worden. Eten was wel goed. Op 02.08 was het stoombad al defect las ik in een review. Op 25.08 was het nog steeds defect. Ontbijt was dit keer ook minder en ook hier was het personeel niet op zijn taak berekent. Op een paar oude personeelsleden na veel nieuwe mensen die nog veel moeten leren. Echt jammer want het was een fijn en klantvriendelijk hotel.

• 5Ab van der Horst14-08-2019

Viel me deze keer behoorlijk tegen

Minder goede ervaring, we hadden van 27 t/m 30 mei een Superieur kamer geboekt die nogal tegen viel, de badkamer en bedden waren prima maar meteen bij binnenkomst vielen de vieze ramen op, vlekken op neushoogte. toen we de deur naar buiten opende lag er een kapotgeslagen bierflesje op hert terras, ontbijt ging wel maar geen 4 sterren waard, ook het personeel niet. In de Hotel-map las ik dat er andere in en uitchecktijden en dat de ontbijttijden anders konden zijn op feestdagen, volgende ochtend meteen gevraagd op welke tijden morgen (hemelvaartsdag) de tijden voor het ontbijt zouden zijn, nou dat was me wat, Hoezo? Nou morgen is het hemelvaartsdag, de dame in de keuken zei dat ze nergens van wist, voor haar was het geen feestdag voegde ze er aan toe, dus vraag maar bij de receptie. Bij de receptie hadden ze ook nog nooit van die dag gehoord, dan moet ik even de manager bellen, doe maar, zeiden wij, niet te bereiken, wegwezen dacht ik

Gereisd met partner in mei 2019

• 6Christa12-08-2019

Prima

Prima hotel. Geen 4 sterren waard. Vriendelijk personeel.

• 9Mark Verweijmeren11-08-2019

Super weekend gehad, vriendelijk personeel.

Vriendelijkheid van het personeel. Vooral het personeel bij het diner op vrijdagavond 2 augustus. Die waren vrolijk, hadden zin in hun werk. Top. Het eten op 2 augustus was ook heerlijk, op zaterdag 3 augustus deels hetzelfde besteld, in basis wellicht het zelfde maar het zag er anders uit, idem wat betreft smaak. Jammer dat de Turkse sauna het niet deed, dus dan maar alleen van de gewone sauna gebruik gemaakt. Goed om te weten is dat er op de kamer weinig stopcontacten zijn voor als je je telefoon of fietsaccu wilt opladen.

• 6Frits Wilsak26-07-2019

Redelijk hotel maar er zijn vele betere

Vriendelijk hotel maar teleurstellend verblijf; 4 sterren niet waard; ontbijt niet slecht maar marginaal voor een 4 sterrenhotel; kamer netjes maar vieze vaste vloerbedekking; diner goed maar bediening zeer traag en weinig professioneel; geen airco in de openbare ruimtes (diner temp 35! Graden op 25 juli) en wijn als glühwein zo warm; water extra berekend!

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Marion17-06-2019

Heerlijk gehad in dit hotel!

De ligging van dit hotel is perfect. Fietsen zijn prima, we hebben heerlijke tocht gemaakt. De kamers, we hadden een super ruime kamer, de bedden waren heerlijk. De kamers waren schoon! Tip: het is super dat er een apart toilet is maar zou mooi zijn als daar een fonteintje is en een vuilnisbakje. Zwembad en sauna zijn prima! Ontbijt is prima, wel een tip, maak de ingang en uitgang niet bij het buffet, dat is nu wel, gevaarlijk, je loopt met warme dranken en het is irritant. Restaurant is prima, heerlijk gegeten, bediening in het restaurant en de bar is heel erg aardig! We hebben genoten hier!

Gereisd met vrienden in juni 2019

9 tips over Hotel Golden Tulip Ampt van Nijkerk

• p_marks, 25-05-2014

Een bezoek aan Putten en Barneveld is de moeite waard.

• astrid, 01-11-2012

dierentuin Amersfoort, schitterende park

• Danny , 02-04-2013

Kade 10 is een prima restaurant, ongeveer 3 km rijden, 15 min. lopen. Uitstekende tonijncarpaccio gegeten. Parking voor de deur. Oude stad Amersfoort is bezoek meer dan waard. Boottocht (4 euro voor 45 min.) en gegidste wandeling (prima gids). Toren OLV toren te beklimmen om 14.00 u in het seizoen. Almere bezocht op 30 km. : prima winkelstad en moderne architectuur.

1 vraag over Hotel Golden Tulip Ampt van Nijkerk

• A vd l, 08-03-2018

Paasweekend

Mijn vraag is of dit hotel ook geschikt is voor kinderen? 11 jaar Is het zwembad apart of in het sauna gedeelte?

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats