Hotel Golden Tulip Ampt van Nijkerk

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag4°1°
Hotel Golden Tulip Ampt van Nijkerk
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Ampt van Nijkerk voor je op een rij gezet:

207 reviews over Hotel Golden Tulip Ampt van Nijkerk in het Nederlands

Heerlijk verblijf.

E Snoeck
22-8-2018

Net hotel met leuk terras wat uitzicht heeft op een vijver. Airco op de kamer en thee/koffie faciliteit. Mooie badkamer met inloopdouche, heerlijke bedden. Prima verblijf. Vriendelijk personeel.

Ik had een standaardkamer geboekt om samen met mijn man en hond een nachtje te overnachten. De dag erna een mail dat de hond mee mocht maar dat ik dan wel een superior kamer moest nemen. Wat €10 euro meer kostte. Jammer dat je dat nergens op de site terug kan vinden. Maar we zijn gewoon gegaan. De superior kamer was schoon een ruim met groot twee persoons bed. Goede matras. De airco was een soort van ventilatiesysteem. Kon niet koeler dan 20 graden. S nachts was het een hele droge vieze lucht waardoor we toch maar een raam hebben open gezet. De badkamer was erg klein en het het hoognodige aanwezig. Koffie en thee faciliteiten moest je zoeken in een kasje. Daar stond een waterkoker met oploskoffie en thee . Lamp in de kamer was stuk. Dus alles in het minimale voor een 4 sterren hotel. Het onbijt wat €15,- pp, een aanfluiting. Broodjes niet vers, beleg uit pakjes. Absoluut niet 4 sterren waardig! Wij zijn weggegaan!

Heel leuk ingericht hotel en mooie ligging. Op de kamer een deur, die naar buiten opendraait. Erg fijn.

Super relaxed weekend

eelco
5-6-2018

rustige kamer, zoals we ook gevraagd hadden, goede fietsen, veel keuzes aan fiets en wandelroutes, gastvrije receptie, genoten van heerlijke sauna en Turks stoomcabine, ontspannend na een dagje fietsen/wandelen.

Het Ampt beheerst het ambt.

M. Griffioen -van den Hoek
29-5-2018

Het personeel is buitengewoon hulpvaardig en vriendelijk.

Fijn hotel

Bertus & Jenny
29-4-2018

Prima hotel met heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima ontbijt en diner.

goed voor herhaling

c damen
17-3-2018

mooie omgeving hebben er goed gegeten hotel was prima kom zeker nog eens terug personeel en bediening was prima

Verrassend Hotel en ontzettend aardig personeel

Marguerite
28-1-2018

Alles was prima verzorgd, de kamer, het eten en de mensen die er werkten waren heel klantvriendelijk, men deed er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.

Het hotel ligt aan de rand van het dorp, dus om het centrum te bekijken moet je met de auto er op uit.

In de watten gelegd

Jan
6-1-2018

Van receptie tot kamer en van ontbijt tot wellness was het een en al genieten.

Zeker nog een keer om terug te komen

hannie dijkstra
2-1-2018

het personeel zeer vriendelijk en gastvrij.Zowel het ontbijt als het diner veel keus en lekker.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Ampt van Nijkerk in Nijkerk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Ampt van Nijkerk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.