Hotel Golden Tulip Ampt van Nijkerk

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag19°10°
Hotel Golden Tulip Ampt van Nijkerk
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Ampt van Nijkerk voor je op een rij gezet:

204 reviews over Hotel Golden Tulip Ampt van Nijkerk in het Nederlands

Super relaxed weekend

eelco
5-6-2018

rustige kamer, zoals we ook gevraagd hadden, goede fietsen, veel keuzes aan fiets en wandelroutes, gastvrije receptie, genoten van heerlijke sauna en Turks stoomcabine, ontspannend na een dagje fietsen/wandelen.

Het Ampt beheerst het ambt.

M. Griffioen -van den Hoek
29-5-2018

Het personeel is buitengewoon hulpvaardig en vriendelijk.

Fijn hotel

Bertus & Jenny
29-4-2018

Prima hotel met heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima ontbijt en diner.

goed voor herhaling

c damen
17-3-2018

mooie omgeving hebben er goed gegeten hotel was prima kom zeker nog eens terug personeel en bediening was prima

Verrassend Hotel en ontzettend aardig personeel

Marguerite
28-1-2018

Alles was prima verzorgd, de kamer, het eten en de mensen die er werkten waren heel klantvriendelijk, men deed er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.

Het hotel ligt aan de rand van het dorp, dus om het centrum te bekijken moet je met de auto er op uit.

In de watten gelegd

Jan
6-1-2018

Van receptie tot kamer en van ontbijt tot wellness was het een en al genieten.

Zeker nog een keer om terug te komen

hannie dijkstra
2-1-2018

het personeel zeer vriendelijk en gastvrij.Zowel het ontbijt als het diner veel keus en lekker.

helemaal super!

van Dongen
30-12-2017

wij zijn hier met de kerst geweest. Hadden een arrangement via touroperator geboekt. Het eten was helemaal top! En op 1e kerstdag zelfs een pianist. Echt kerst dus. Zeer vriendelijke medewerkers

Prima hotel voor een paar dagen.

Rob
5-9-2017

De kamer was goed.Fijn dat je buiten kon zitten.Tv klein met zwarte balken.Ontbijt heel goed. Alleen 3 dagen een paar blaadjes sla en gebakken aardappelen bij het diner vind ïk niet kunnen.De rest was lekker. Vooral de toetjes waren geweldig. Het personeel was heel vriendelijk.

Geweldig een fijne plek om te ontspannen

Karla Harinck
5-8-2017

We hebben een hele fijne tijd in het hotel gehad. Vriendelijke gastheer en personeel. We voelden ons daar thuis vanwege de ontspannen sfeer. Ook de inrichting is prettig. Ontbijt en lunch waren uitstekend en in de bar was het natuurlijk ook gezellig. In de mooie binnentuin zwemmen Koi karpers. Fijne dagen gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Ampt van Nijkerk in Nijkerk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Ampt van Nijkerk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Tulip Ampt van Nijkerk scoort een 7.93 uit 10 op basis van 206 reviews.