Géén boekingskosten

Camping Den Blanken

NederlandGelderlandNeede

We hebben de beste aanbieders voor Camping Den Blanken voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 911 reviews

• 10Activiteiten

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Genoeg vermaak voor de kinderen bij Camping Den Blanken in Neede. Hier kunnen de kids terecht bij de animatie of zelf spelen in het zwembad. Het is een mooie camping met ruime plaatsen en schoon sanitair. De camping ligt bovendien middenin de natuur, waardoor het een perfecte locatie is voor fiets- en wandeltochten in de omgeving.

903 Reviews over Den Blanken

• 7Antoinette28-06-2022

Te duur geworden

Hartstikke leuke camping voor jonge kinderen. Kwamen er graag en wilden ook voor 2022 boeken. Maar een prijsstijging van ruim 30%, dat is wel onevenredig veel. In 2021 hebben we 325 euro betaald voor 9 nachten. Nu aneen jaar later zelfde periode zelfde plek 431 euro. Ik snap een prijsverhoging maar dit is te dol.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 7Antoinette28-06-2022

Te duur geworden

Leuke camping voor jonge kinderen waar we graag kwamen. Maar een prijsverhoging van ruim 30% dit jaar is toch wel héél véél. In 2021 voor 9 nachten 325 euro betaald en dit jaar voor dezelfde periode zelfde plek 431 euro.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Hattink27-06-2022

Goed bevallen

Grote plaatsen voor de caravan. Erg nette toiletten en sanitair. Camping restaurant is goed bevallen. Al met al een aanrader. We komen beslist nog eens terug.

• 6Kappeerder17-06-2022

50+ korting terughalen via

De camping is goed, maar extra betalen voor een verhoogde amperage leidt ook nog tot bijkomende kosten. De meting van het verbruik is niet inzichtelijk voor de klant en hoewel beloofd ook niet in de eindafrekening. Bij een kWh prijs van €0,68 en slechte info voel ik mij bij de neus genomen.

• 6Waardering

Rob, Eigenaar, 24-06-2022

Jammer dat u het zo ervaren heeft. In ons reglement en in het actie boekje van de ACSI staat aangegeven dat de plaats incl. 6 amp. stroom is en incl. 4 KWH per nacht. Mocht u over dit verbruik heen gaan zullen er extra kosten in rekening worden gebracht.

• 10marian10-06-2022

vermaak plezier

wij komen elke pinksteren met een gast of 40 naar den blanken omdat we gezellig op 1 veld kunnen staan of huren gewoon omdat de camping lekker groot is en een zwembad voor de kinderen en je kunt ze lekker vrij laten overal speeltuintjes.gewoon een fijne camping waar niets te gek is .

• 8Recycletassen08-06-2022

betalen voor extra's

De camping is ruim opgezet met veel bomen en velden. De camperplek ligt langs een doorgaande weg. Beide toiletgebouwen worden goed en vaak schoongemaakt. Voor warm water betaal je met een oplaadbaar pasje. Voor campinggebruikers zit dit deels in de prijs, op de camperplaats kan je dit erbij kopen. Bij de camperplaats zit er wifi voor 1 aparaat bij, bij de camping zelf zitten er 2 bij. De stroom is 8 ampere op de camping en 10 ampere op de camperplek. Met name op de camping zit je hierdoor snel zonder stroom. Tips: verhoog op een familiecamping de wifi naar minimaal 4 apparaten. Verhoog het ampere naar minimaal 10

• 8Ahorn08-06-2022

Aan te bevelen.

Zoals altijd; dik in orde!

*laatste lamp op camperpark doet het niet.

• 10Erwin08-06-2022

Top camping

Zeer klantvriendelijk personeel. Schone gebouwen, ruime plaatsen, nette, opgeruimde camping en in overleg kan er veel

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 10Geert Ebbers07-06-2022

Mooie omgeving

Zeer goed verzorgde camping; stonden op 50+ veld; ondanks drukte met Pinksteren bleef het toiletgebouw schoon; werd verschillende keren per dag schoongemaakt.

Minpuntje was dat we bij moesten betalen voor de stroom; hebben voor ons gevoel nauwelijks (extra) stroom gebruikt; geen TV; geen elektrische kachel. Het was niet heel veel maar we vonden het wel bijzonder; denk dat iedereen bij moet betalen; Als de camping nou heel goedkoop was dan had ik me dat nog wel voor kunnen stellen, maar de prijzen liggen zeker aan de bovenkant en dan verwacht je dit niet.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Bössle07-06-2022

Ruime plekken

Mooie camping. Tip: kilowatts stroom bijkopen. Is standaard gewoon te weinig.

Camping Den Blanken info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar