Camping Den Blanken

413 reviews over Camping Den Blanken in het Nederlands

Met jonge kinderen

Dennis
7-10-2018

Alles piekfijn in orde, overal schoon,kindvriendelijk leuke animatie en zwembad. En een prachtige omgeving om te wandelen te fietsen of een stad te bezoeken. Een echte aanrader. Wij komen zeker weer terug. En niet te vergeten genoeg te doen voor de kinderen

1e en laatste keer

Jansen
24-9-2018

Leuke camping met redelijk grote plekken. Genoeg speelgelegenheden voor kinderen. Animatie kon beter. Eigenaars zijn erg zakelijk als het om geld gaat.

ontspanning

allroundtheo
21-9-2018

midden in de natuur en rustig alles heel goed geregeld.

Sanitair uitstekend.

Aanrader zeker voor fietsliefhebbers

heel goed

hans
17-9-2018

Er was belangstelling voor de ziekte van mijn vrouw en daar werd meer dan eens naar gevraagd.

Wij voelden ons zeer op ons gemak op de camping. Er was zelfs de mogelijkheid onze fietsen in een overdekte en 's nachts afgesloten

ruimte te plaatsen.

Fijn zwembad

Top camping

Lia en pierre
11-9-2018

Mooie camping met ruime plaatsen,alles was keurig netjes en schoon.

Ook het sanitair was super.

Ik miste als enig min puntje een stopcontact in de afgesloten wasruimte.

Handig om je haar te föhnen.

Maar verder vonden wij het een hele fijne camping met erg aardige en behulpzame mensen.

Vriendelijk groet

Pierre en Lia Haans.

Vakantie 2018

A.j.
6-9-2018

De WiFi en de digitenne deden het perfect. Het toiletgebouw was schoon en de douche lekker warm. Het was jammer dat het restaurant dicht was dat wij er waren. Hebben we begrip voor na een drukke zomer.

was prima

Theke
5-9-2018

Wat u wist is dat ligging op mooi stukje Nederland is.

Camping is ruim en goed onderhouden voorzien van noodzakelijke voorzieningen.

Verbeterpunt punt is te regelen dat nieuwe gasten bij aankomst niet de doorgang blokkeren.

Uitstekend verblijf

Menno
        3-9-2018

Wij verbleven in een trekkershut. Een prima verblijf. Het sanitairgebouw is schoon. De camping ligt in een rustige omgeving. We werden zeer vriendelijk ontvangen. Wij kwamen na 16uur aan. De recptie was gesloten maar werden direct geholpen. Deze camping is zeer zeker een aanrader!

Natuurrijk en rustig

Robert
        3-9-2018

Erg mooie, rustige locatie en schoon. Genoten! Tips:1 alle horeca was gesloten wellicht toch opening voor lekkere capuchino ... 2 dak van trekkershutten van metaal ... de vallende eikels maken het spannend maar laten je rechtop in bed zitten wellicht absorberende coating ...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Den Blanken in Neede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Den Blanken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.