Camping Den Blanken

9,1

299 reviews over Camping Den Blanken in het Nederlands

Zeer gastvrij

Remco, 20-11-2017

Het was voor ons de eerste keer dat we een seizoensplek hadden. En dit is ons erg goed bevallen.

Super mooie en nette camping, alles is goed onderhouden en mooi schoon sanitair.

Ook zijn de eigenaars Hennie en Rob en het personeel zeer gastvrij.

voor herhaling vatbaar!

Grietje, 20-10-2017

We zijn nu al een aantal jaar rond Hemelvaart op camping den Blanken geweest. Sanitair is top, handig dat er schoonmaakdoekjes liggen die ook nog regelmatig ververst worden. Speeltuin op het veldje wat erg fijn is. Animatie is super! Onze kinderen willen elk jaar terug en wij ook! We worden altijd goed ontvangen. Enige minpuntje vind ik, heeft niet eens zozeer met het kamperen te maken, maar wel met het restaurant. Als het restaurant vol is, moet je erg lang wachten op je maaltijd en komt het iets chaotisch over.

Volgend jaar zeker weer!

Broshuis, 20-10-2017

In 2017 voor de vijfde keer naar deze camping, tweede keer een heel seizoen.

Overzichtelijke camping met ruime campingplekken. Ieder veldje een eigen speeltuintje en daarnaast nog een grote speeltuin bij het restaurant. Kids vermaken zich hier uitstekend, animatie team in hoogseizoen is ook leuk. Alles keurig verzorgd, netjes en schoon, personeel altijd vriendelijk. Kortom een top camping!

Geweldig

Wilfred verschoor, 17-10-2017

De camping is gewoon voor ons met kleine kinderen zeer overzichtelijk

Goed vermaak door het animatie team verder vermaken ze zich ook uiterst op de camping

De eigenaren en het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam .

Wij komen zeker volgend jaar weer

Tuitman, 17-10-2017

Wij zijn dit jaar wezen kennis maken en hebben meteen de seizoenplaats voor volgend jaar geboekt. Het is een mooie en schone camping. Niet al te groot en genoeg te doen.

hier gaan we zeker nog een keer heen

Samantha, 17-10-2017

Supervriendelijk personeel,schone en nette camping.

Gezelig schoon

Fam brunsman, 17-10-2017

Perfect schoon netjes pretige sfeer

Meer dan fantastisch.

Overkamp, 17-10-2017

De gastvrijheid staar hier hoog in het vaandel. Niets is teveel gevraagd. Stuk voor stuk zijn alle medewerkers even vriendelijk en behulpzaam. Het animatieteam is top. Om de paar uur is er iets leuks te doen voor de kinderen. Het zwembad is altijd even schoon en netjes. Al met al een top camping of je nu oud of jong bent er is voor ieder wat wils. Wat wij ervaren is dat er een grote mate van vetandwoordelijk is voor alle camping gasten. De toiletgelegenheid is altijd ( echt de hele dag/avond) schoon. De eigenaren zijn hart werkende mensen die goed zijn voor hun personeel ( zo ver wij hebben kunnen ervaren) al met al een top camping die het verdiend om erkenning te krijgen voor al jaren hard werken. Een camping die altijd bezig is met inoveren en afgestemd is op de wensen van de campinggasten. Ga zo door! Wij komen graag terug.

Fantastisch genoten.

Kerver, 17-10-2017

Wij hebben genoten op de camping en onze dochter ging s.morgens naar het recreatieteam en kwam altijd enthousiast weer terug.

De horeca is perfect en de eigenaren zijn echte toppers het zelfde geldt voor het personeel wat er werkt. Wij komen zeker volgend jaar weer terug.

Een absolute aanrader voor jong en oud!

Brianne Bakker, 17-10-2017

Een geweldige camping waar wij met onze kinderen van 6 en 2 voor het tweede jaar zijn geweest. Personeel is heel klantvriendelijk, erg gastvrij. Sanitair is mooi en schoon en wordt goed onderhouden. Animatie is helemaal geweldig. Aan alle leeftijden is gedacht. Kinderen wilden niet naar huis! Volgend jaar gaan we zeker weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Den Blanken in Neede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Den Blanken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Den Blanken scoort een 9.13 uit 10 op basis van 302 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: