Camping Den Blanken

• 8.5Eetgelegenheden
  • 9.4Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info

Genoeg vermaak voor de kinderen bij Camping Den Blanken in Neede. Hier kunnen de kids terecht bij de animatie of zelf spelen in het zwembad. Het is een mooie camping met ruime plaatsen en schoon sanitair. De camping ligt bovendien middenin de natuur, waardoor het een perfecte locatie is voor fiets- en wandeltochten in de omgeving.

Contact

587 reviews over Camping Den Blanken

• 8Mariska13-08-2020

Den Blanken

Sanitair was heel schoon, evenals de rest vd camping..Beetje jammer dat de horeca al om 20u sluit..De eigenaar vd camping mag wel n cursus volgen hoe om te gaan met zijn gasten. Wij hadden n hondje bij wat de eerste dag blafte..Hij kwam enorm kwaad met zijn fiets onder onze luifel gefietst en zei dat onze hond vd camping af moest als hij bleef blaffen.Hij vroeg niet eens of t wel onze hond was, die blafte..Hij had t ook op n andere manier kunnen zeggen, dit sloeg werkelijk nergens op en heeft echt wel onze vakantie gedeeltelijk verpest. Onze hond heeft daarna vrijwel niet meer geblaft..moest even wennen aan het kampeerleven..Er zaten veel honden die we ook hoorden blaffen, maar daar hebben we ons niet aan gestoord. Hond kon dichtbij de camping lekker zwemmen in n riviertje. Supercamping voor kleine kinderen.

• 8Nel12-08-2020

Prima tentje

In de Hotel tent hadden we het prima naar ons zin . lekkere bedjes . Genoeg voor een paar dagen kamperen . Voor herhaling vatbaar.

Zakelijk gereisd in augustus 2020

• 7Peter12-08-2020

Rustige en nette camping

Wij hebben een prima week gehad op deze rustige en nette camping in een rustige omgeving. In de omgeving zijn er wat kleine dingen te doen, met name Erve Brooks is een aanrader. De camping was netjes, zwembad is bescheiden, sanitair is netjes, restaurant smaakte goed maar was erger duur. Animatie was beperkt maar OK. Er is geen campingwinkel aanwezig (alleen een schap met noodzakelijke producten) dus zul je even naar supermarkt moeten, ongeveer 7 km van de camping. Voor ons geen 2e keer, maar smaken verschillen natuurlijk. Wel een voldoende.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 10fam. Schoonhoven12-08-2020

Fantastische camping

Camping is keurig netjes en wordt goed onderhouden. Tevens wordt het sanitair prima schoongemaakt. Coronaregels worden goed in acht genomen. Vriendelijk personeel. Verbeterpunt is om meer variatie in de broodjes aan te bieden en een groter zwembad met meer mogelijkheden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10Chel12-08-2020

Leuke camping

We zijn zeer tervereden over deze camping, vriendelijk personeel en erg netjes! Leuke omgeving om te fietsen. Tip; ga op zoek naar de boomhut in de buurt, echt de moeite waard!!

• Alles goed

Dat je via de camperplaats gebruik mag maken van de faciliteiten. Bediening in het restaurant zijn niet zo vriendelijk. Tip, kom aan tafel eens vragen of alles naar wens is. Tip2 meer bomen op de camperplaats. Verder alles dik voor elkaar. Komen zeker nog eens terug.

• 10Edwin11-08-2020

Geweldige camping

Goed team van medewerkers, vriendelijk en behulpzaam. Mooie camping, schoon en goed verzorgd. Animatie prima voor de kleintjes. Velden allemaal voorzien van speeltoestellen. Sanitair goed schoon. Als enige opmerking wellicht een wc en douche extra per gebouw realiseren. Al met al een zeer goede camping in een mooie omgeving.

• 8Dorien10-08-2020

Heerlijk luxe in de safaritent

We hadden een heerlijk verblijf in de luxe safaritent. Heerlijk ruim en op een mooi veldje. Bedden sliepen heerlijk en wat fijn om (zeker in deze tijd) een wc en warm en koud stromend water in de tent te hebben. Het was wel wat donker in de tent tot de spaarlampen op gang gekomen waren.
    De veranda van de tent was gezellig met de grote picknicktafel, maar had ook grote spleten tussen de planken waardoor het soms een toer was onze op de grond gevallen spullen weer te heroveren. We vonden 1 familiedouche op een kindercamping wat weinig en misten kinder bestek en servies.

• 6Eetgelegenheden

• 10super camping10-08-2020

super camping

belangrijke tip, om de camperplek

aan de loop te krijgen advies maak van 3 plaatsen, 2 plaatsen om meer prive te maken, en de camperplek loopt vol succes met de beslissing

• 10Manuela10-08-2020

aanrader

Wij stonden op een 50+ veldje, erg goed bevallen. Mooie grote plaatsen. De combi met veldjes met gezinnen met kleine kinderen vonden wij heel leuk omdat er dan wel bedrijvigheid is op de camping maar op het veldje is het rustig.

Camping Den Blanken info

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200