Géén boekingskosten

Vakantiepark Eiland van Maurik

NederlandGelderlandMaurik

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Eiland van Maurik voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 664 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Heb jij ook zo'n zin in een vakantie op een eiland midden in Nederland? Iedereen wordt blij van een vakantie op ons prachtige 5-sterren Vakantiepark Eiland van Maurik! Gelegen in de prachtige Betuwe, omringd door water, natuur én gezelligheid beleef jij een unieke droomvakantie! Voor watersporters, natuurgenieters, kids, tieners én voor iedereen die van ruimte en water houdt. Of je nu wilt kamperen of juist wilt verblijven in een accommodatie direct aan het water?Alles is mogelijk!

665 Reviews over Eiland van Maurik

• 8F. B08-06-2022

Top camping

Zeer mooie en verzorgde camping de enige opmerking is, dat de camperplaatsen te smal zijn voortent met een luifel komen op de buurman zijn plek

• 6Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Beste F.B.,

Dank voor uw mooie review, dat waarderen wij enorm!

• 7Femke05-06-2022

Mooie camping, jammer van de geluidsoverlast!

Mooie camping met leuke faciliteiten bij goed en slecht weer. We missen wel zeeppompjes bij het toiletgebouw en de horeca kan ook beter benutten worden. We hebben hier de afgelopen jaren al een aantal weekenden door mogen brengen, helaas bijna ieder weekend wel last van geluidsoverlast van een naastgelegen veld. Er wordt tot in de late uurtjes gefeest, karaoke gedaan of ontzettend hard gepraat en geschreeuwd. Natuurlijk weten we dat een camping gehorig is maar het feit dat we alle 5 om 2.30 weer wakker zijn geworden van luidruchtige achterburen doet ons nu helaas besluiten dat het de laatste keer is dat we naar dit park zijn geweest. Waar is de beveiliging? Ik denk dat we die in alle weekenden dat we hier zijn geweest 2 keer gezien hebben en dan om 21.30 al, waar zijn ze na 23.00 uur?!

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Beste Femke,

We vinden het ontzettend jammer om te horen dat er last is geweest van geluidsoverlast. We nemen dit en uw andere feedbackpunten mee en geven deze door aan ons management. We willen u dan ook bedanken voor uw review en deze feedback.

• 9Fam bos04-06-2022

Wat een top camping en dat gewoon in nl heerlijk zwembad en voor onze kids 5 en 6 zo veel te doen

• 8Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

Beste familie Bos,

Fijn om te horen dat jullie een prettig verblijf hebben gehad! Hopelijk nog eens tot ziens.

• 8Sandra26-05-2022

Goed verzorgd!

Het is een ontzettende mooie camping! De huisjes zien er allemaal verzorgd uit. Enige nadeel waren de enorme aantal spinnen in het Havenhuisje. Het zwembad was erg netjes en leuk met hele lieve badjuffen. De speelhal viel wel enorm tegen vergeleken met het park. Aan de telefoon werd verteld dat het ontzettend leuk is voor een kind van 1.5 jaar. Maar dit is vanaf een jaar of 4 leuk. Ook was de speelruimte boven dicht, juist toen het slecht weer was. We zijn dus een dagje eerder weggegaan. Verder een aanrader!

• 5Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Beste Sandra,

Dank voor uw inhoudelijke review. Wij nemen de feedback uiteraard mee in de toekomst. We zijn blij om te horen dat jullie verder alsnog een fijn verblijf hebben gehad en ons park zouden aanraden.

• 9Arie Biesheuvel26-05-2022

fantastisch

Een hele leuke camping. Onze kleinkinderen zijn een paar dagen geweest en die hebben zich uitstekend vermaakt. Heerlijk in het zwembad, de grote binnenspeelplaats, steppen op het '"hobbelparcour" ,zoals mijn kleindochter zei, een gezellig restaurant en een mooie winkel. We komen zeker terug

• 8Eetgelegenheden

Beste Arie,

Wat ontzettend fijn dat de kleinkinderen het zo naar hun zin hebben gehad, hopelijk heeft u ook heerlijk kunnen ontspannen. We zien u en uw familie heel graag terug (ook op het 'Hobbelparour' ;) )

• 8J Molenkamp21-05-2022

NOOIT meer

wat de bezoeker van dit park opvalt is dat het een uiterst KLANT onvriendelijk sluitsysteem van de woningen.

• 8Activiteiten
    • 2Onderkomen

Beste meneer/mevrouw Molenkamp,

Wat jammer om te horen dat u de sluitsystemen als gebruiksonvriendelijk heeft ervaren. We nemen uw feedback mee en zetten dit door naar ons management.

• 9Sylvia11-05-2022

Mooi park

Erg mooi opgezet park. Wij waren er voor een weekend. We zaten in een rivierlodge. Deze woningen liggen zeer centraal. Zwembad is eenvoudig maar door de glijbanen hebben de kinderen zich prima vermaakt. We hadden stralend mooi weer, dat hielp natuurlijk ook mee. Bij aankomst bleek ons huisje nog niet te zijn schoongemaakt. Binnen 15 min stonden 2 dames voor de deur die het huisje alsnog schoon maakten. Prima service.

• 8Activiteiten

Beste Sylvia,

Fijn om te horen dat jij en de kinderen het zo naar de zin hebben gehad. We nemen uw feedback mee en zullen dit doorgeven aan de schoonmaak.

Hopelijk nog eens tot ziens!

• 10Greet Bosch10-05-2022

Geweldig!

We hebben genoten in ons Strandhuisje pal aan het water. Alles top een aanrader. Vriendelijk personeel doen alles om het de gasten naar de zin te maken! Park is keurig verzorgd voor ieder wat wils.

• 10Onderkomen
  • 10Greet Bosch10-05-2022

Geweldig !

We hebben genoten in ons strandhuisje pal aan het water. Alles keuring in orde zowel in het huisje als op het park zelf. Vriendelijk personeel die er alles aan doen om het de gasten naar hun zin te maken.

Dwight, Eigenaar, 18-05-2022

Beste Greet,

Dank voor de prachtige review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je het zo goed naar de zin heeft gehad. Daar doen we het voor!

• 9Tertia Huyser09-05-2022

Rust & Avontuur op 1 camping!

Terug van twee heerlijke kampeerweken in de meivakantie. We stonden op de Zomerdijk. Omdat dit veld voor het grote vakantiepark ligt heeft het de sfeer van een ‘kleine camping’. Geen auto’s op het veld, dus de kinderen kunnen er heerlijk spelen en vinden dan snel aansluiting met andere kinderen. De plekken zijn aan het water met een mooi uitzicht op de haven en Maurik. Het sanitairblok is hier eenvoudig maar schoon, effectief en geen wachtrijen ;-) Alle drukte en animatie vind je letterlijk achter je rug. Perfecte combi voor ouders & kinderen. Onze complimenten aan de leuke annimatie. De spooktocht was echt top georganiseerd! Ook het boogschieten en het klimmen hadden jullie goed onder controle! De pumptrack is super leuk dus vergeet geen stuntstepje mee te nemen voor de kids! Wij komen graag weer terug. *Minpuntje… betaalde ( snelle) wifi. Liever dan maar inbegrepen bij de overnachtingprijs ;-)

• 8Onderkomen

Dwight, Eigenaar, 18-05-2022

Beste Tertia,

Wat een mooie complimenten, dank daarvoor. We zullen deze doorzetten naar het animatieteam.

We nemen uw puntje van feedback natuurlijk mee in de toekomst, en willen je onwijs bedanken voor de mooie review.

Vakantiepark Eiland van Maurik info

Camping-informatie