Vakantiepark Eiland van Maurik

• 7Activiteiten
  • 6.9Eetgelegenheden
  • 7.7Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Eiland van Maurik voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Eiland van Maurik is een camping aan een grote recreatieplas. Er zijn vele activiteiten voor de kinderen en tieners. Niet suf, maar juist stoere activiteiten zoals klimmen en kanoën. Je kunt lekker eten bij het pannenkoekenrestaurant, dat in het laagseizoen soms wel gesloten is. Het Ouwehands Dierenpark in Rhenen is maar een half uurtje rijden.

552 reviews over Vakantiepark Eiland van Maurik

• 8Sandor Koppers27-09-2020

Een verrassend park met een prachtige ligging.

Mooie camping, maar sanitair vond ik niet zo echt schoon.

• 7Activiteiten

Alleen gereisd in september 2020

• 6Michiel Vos26-09-2020

Prachtig maar niet veilig genoeg voor kids

Leuke camping, mooi gelegen, mooie voorzieningen maar weinig schaduw op de campingplekke (hittegolf) en veel ongelukken bij de overdekte speelhal en het zwembad. Ambulance is meerdere malen op de camping geweest. In het zwembad was er geen toezicht op de glijbanen waardoor kinderen te snel achter elkaar gaan. Hierdoor zijn er veel blessures ontstaan en zelfs een ambulance gekomen. In de overdekte speelhal was er begeleiding aanwezig maar heeft bij een incident van mijn zoon niets gemerkt. Hij is met zijn gebroken elleboog zelfstandig weer terug naar de tent gegaan. Kortom, mooi park maar heb het idee dat de speeltoestellen net te heftig zijn voor alle leeftijden (ook een jongen van 16 met gebroken been)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8Linda22-09-2020

Heerlijk park!

We hadden een heerlijk strandhuisje aan de zijkant van het park met meer tuin dan de rest! Het huisje was netjes op een aankomsttasje met naam van de vorige huurder na. We konden helaas geen sup huren of een kano omdat er blauwalg zou zijn. Wij hebben niks kunnen ontdekken en vragen ons ook af of het niet een personeelsprobleem was. Leuke sfeer op het park en veel trampolines buiten. In de speelhal zou toezicht wel op zijn plek zijn. Kinderen waren daar heel baldadig en dingen kapot aan het maken. Het zwembad mocht van onze dochter iets groter voor de oudere kinderen, maar de glijbanen zijn erg leuk.

• 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in september 2020

• 7Miriam22-09-2020

Mooi gelegen aan het water.

Mooie camping, ruime plekken, kortbij het water.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2020

• 9Chantal08-09-2020

Komen graag terug

Erg fijn vakantiepark. Mooie omgeving. Plekken zijn ruim. Totaalplaatje wat het compleet maakt, zowel voor de kinderen als voor volwassenen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8Carla Derks08-09-2020

Erg gezellig lang weekend met familie gehad.

Het bootje/ sloepje op een accu was ruim om te zitten voor 8 personen (6 volw. en 3 kleine kinderen.) De accu heeft voldoende capaciteit voor 2 en een half uur varen. Erg leuk om te doen, ook voor de volwassenen,

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 9Familie03-09-2020

Top vakantie

Het is een mooi vakantiepark. Vriendelijk personeel, activiteiten aanbod was goed. Het inschrijven ivm Corona voor activiteiten & zwembad was goed geregeld. De toilet gebouwen waren schoon en werden goed schoon gemaakt. Het ligt ook aan de mensen zelf...die maken er een zooitje van... douche en ga naar de wc zoals je thuis ook doet. Blijft het netjes.. Wij hebben 2 heerlijke weken gehad met onze vouwwagen. Het was top!

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

• 2Anomiem25-08-2020

Slecht

Het was een teleurstellende week vakantie. Smerig sanitair, niet of nauwelijks ingericht volgens corona maatregelen. Er was geen waterdruk en geen warm water voorhanden om te douchen. Kleine plekken, amper ruimte voor een caravan met luifel en bijzettentje.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

• 10patricia bakker25-08-2020

fantastisch

Het eiland van Maurik is een fantastisch vakantiepark met veel water en leuke aktiviteiten. Ook is het sanitair is netjes en zorgen beveiligers ervoor dat iedereen zich aan de regels van het park houdt. Personeel is rustig, aardig en behulpzaam. Wij zijn er met 2 kinderen van 15 en 17 jaar geweest, en hadden zelf supp boards en opblaasbanden mee.

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Fam de Kok24-08-2020

Heerlijk genoten

We verbleven twee weken in een tent van Vacansoleil. We hebben het prima naar ons zin gehad. Animatie team kan iets beter, maar er was genoeg te doen. Ook met het inschrijven voor de activiteiten verliep dat prima. Het zwembad was ook in orde, inschrijven verliep hier ook goed, en als de kids een uurtje extra wilde zwemmen gingen ze in de rij staan en was er altijd nog plek voor nog een uurtje.

Sanitair was ook in orde, het is natuurlijk nooit zoals thuis en t ligt ook aan de mensen zelf hoe ze t achterlaten.

Kajakken kon ook, voor €10 borg kon je een half uur of uur heerlijk vertoeven op t water. Mooie omgeving, goede snackbar en restaurant met vriendelijk personeel. Het strand was heerlijk, en met die hittegolf lekker verkoelend water. Al met al een heerlijke vakantie gehad!!

• 10Eetgelegenheden

Vakantiepark Eiland van Maurik info