Vakantiepark
7,2

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen7,8

Omschrijving
Eiland van Maurik is een camping aan een grote recreatieplas. Er zijn vele activiteiten voor de kinderen en tieners. Niet suf, maar juist stoere activiteiten zoals klimmen en kanoën. Je kunt lekker eten bij het pannenkoekenrestaurant, dat in het laagseizoen soms wel gesloten is. Het Ouwehands Dierenpark in Rhenen is maar een half uurtje rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Eiland van Maurik voor je op een rij gezet:

364 reviews over Vakantiepark Eiland van Maurik in het Nederlands

Heerlijk!

Yvonne Hartgers,
  • Onderkomen8

Ik had een strandhuisje. Wat een mooie plek! Heerlijk op de veranda of in de hangmat uitkijkend over het water met een boek in de hand. Op de hamburger was het lang wachten maar hij was heerlijk. Pannenkoekenrestaurant was helaas dicht maar dit jaar is hij open is me verteld😊

Een plek om terug te komen. Mooi huisje met fijne inrichting. De plek doet de rest!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Hele fijne familiecamping.

Fam. Pragt,
  • Onderkomen9

Dit jaar waren we weer naar vakantiepark Eiland van Maurik, we komen er al 6 jaar elke mei en zomervakantie. Een keer in een huisje, een keer safaritent maar meestal in onze tunneltent. Het is een hele gezellig familiecamping waar veel voor de kinderen te doen is, ook voor de tieners is er genoeg te beleven. Sinds het zwembad er is kun je behalve in het meer ook lekker binnen zwemmen, maar lekker liggen op het strandje aan het water is ook heerlijk. Helaas was het pannenkoekrestaurant nog niet weer gereed en toen was het wel soms erg druk in het afhaal restaurant. Maar ja iedereen wil ook om 6 uur eten :-) wanneer je op tijd kwam was er weinig aan de hand. Het sanitair is schoon en verzorgd en de camping is goed onderhouden. Ook is het fijn dat er toezicht rondfietst is in de nacht om iets te uitbundige gasten (of rondhangende jongeren) een beetje te waarschuwen. Wij gaan dit jaar weer en we kunnen de camping echt aanbevelen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijke plek samen met je gezin

Fam. Van den Brink,
  • Onderkomen9

Wij hebben in september hier verbleven en omdat wij het zo naar ons zin hebben gehad hebben wij besloten in 2019 een voorseizoensplek te nemen!

Pluspunten met jonge kinderen zijn dat het sanitair (bij de Eksche waerd) luxe, schoon en voldoende afgestemd is op jonge kinderen!

Het zwembad en binnenspeelgelegenheid is ook erg leuk voor kinderen. Daarnaast genoeg vermaak op en rondom de (omgeving van) de camping.

Komend seizoen opent het pannenkoekenrestaurant. Voor nu was de snackbar ook prima. Wij zijn benieuwd!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Super

Lia De Wit,
11-3-2019
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

Prachtige touroperator tent. Heerlijke locatie. Niets dan lof.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Dit is wat we willen.

Annemarie & Antoon Peek,
26-2-2019
  • Onderkomen7

Wij komen al jaren op het Eiland van Maurik. Vaak met broer en partner in september. In mei meestal samen. De kleinkinderen zijn regelmatig op bezoek.

Wij staan meestal aan het Rozenwiel. Mijn vrouw kan heerlijk zwemmen en ik kan lekker vissen. Kortom precies wat we wensen. en op 26 km van thuis.

Gereisd met partner in september 2018

Geweldige leuke camping!

pamela Cutter,
25-2-2019
  • Onderkomen7

Wij hebben vorig jaar (2018) voor het eerst een seizoensplek op het Eiland van Maurik samen met vrienden van ons. Wij hebben hier ontzettend van genoten en natuurlijk hielp het ontzettende mooie weer ook mee. De medewerkers zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam en het sanitair ziet er altijd top uit. Dit is zo'n ontzettende leuke camping waar ontzettend veel te doen is. Er is een mooi nieuw binnenzwembad, er is een binnenspeeltuin en je kan als je wil ook nog aan het water zitten waar ook bootjes varen en waar je ook kan zwemmen. Tevens wordt er door de camping zelf ook nog veel georganiseerd waardoor je toch een heerlijk vakantiegevoel bij krijgt. De complimenten voor alle medewerkers en eigenaren van het Eiland van Maurik en we zien jullie het nieuwe seizoen weer. Kan niet wachten!!!!!

Gereisd met partner in maart 2018

Absolute aanrader

Wendy,
21-2-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij zijn hier afgelopen zomer geweest, met onze zoon van ruim 11. Wij hadden ook onze hond mee. Wij huurden een rivier lodge , geweldig mooi en een schitterend uitzicht! Onze zoon vermaakte zich meer dan prima, veel leeftijdsgenootjes en juist voor deze leeftijd ook genoeg te doen.Waterfietsen , binnen zwembad ,het spel weerwolven was ook veruit favoriet.Hij heeft geen moment om het huisje heen lopen vervelen. Wat we ook erg leuk vonden waren de bioscoop avonden aan het water ,zitzakken lampjes en popcorn, geweldig! Wij als ouders hebben ons vooral met onze boot op het water vermaakt, gezien de hitte deze zomer was dat de beste plek waar je kon zijn, heerlijk! Voldoende hondenuitlaat mogelijkheden . Tip; de hamburgers vanuit de oude bus op het terrein,ongekend lekker!! (Ben de naam van de beste man helaas vergeten) kortom ; als de prijsstijging dit jaar niet zo dusdanig hoog was geweest waren we zéker deze zomer terug gekomen!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Gezellige sfeer

Angela griffioen,
19-2-2019
  • Onderkomen8

Wat een super mooi park is dit, wij komen hier al jaren met onze kinderen intussen zijn het pubbers en ook deze vermaken zich nog prima. Wij staan altijd op een plekje aan de zomerdijk waar je heerlijk aan het water kunt staan. Sins vorig jaar hebben ze een binnen zwembad dus ook met de mindere dagen vermaken de kids zich. Er is altijd wel een groep jeugd met wie ze aansluiting hebben. Al met al we kijken nu alweer uit na de mei vakantie!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Helemaal tot rust komen!

Denise Van der Zijden,
19-2-2019
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Komen hier al jaren!! Eerst als vaste seizoener nu veel weekenden en vakantie weken. Staan langs het water, heerlijk rustig met prachtig uitzicht. Hier komen wij helemaal tot rust!

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Els Schoonenwolf,
15-2-2019
  • Onderkomen9

Na 4 jaar zomervakantie vorig jaar voor het eerst een Seizoensplaats genomen samen met Vrienden van ons en ik moet zeggen geen dag spijt van gehad!!... het bevalt ons prima op deze camping.. Schoon , Netjes Prachtig nieuw Zwembad waar wij in het voorseizoen dankbaar gebruik van maken!!.. leuke Speelhal voor kinderen en sinds dit jaar Het Pannenkoekenrestaurant De Waterspiegel geopend waar je heeel goed en lekker kunt eten!!.... het strandje bij de Camping waar wij afgelopen jaar ook dankbaar gebruik van hebben gemaakt!!.. kortom een heerlijke Camping om te verblijven en dat gaan wij ook zeker de komende jaren nog doen!!.. oja niet te vergeten de mooie nieuwe Receptie waar je altijd Vriendelijk ontvangen word en je met al je vragen terecht kan!!... dus mensen ik zou zeggen probeer het zelf een keertje uit en boek Bij Camping ..Eiland van Maurik!!.. misschien komen we elkaar tegen😃👍

Gereisd met partner in april 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Eiland van Maurik in Maurik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Eiland van Maurik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.