Tijdelijk €25 aanbetaling

Eiland van Maurik

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Eiland van Maurik voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 732 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Heb jij ook zo'n zin in een vakantie op een eiland midden in Nederland? Iedereen wordt blij van een vakantie op ons prachtige 5-sterren Vakantiepark Eiland van Maurik! Gelegen in de prachtige Betuwe, omringd door water, natuur én gezelligheid beleef jij een unieke droomvakantie! Voor watersporters, natuurgenieters, kids, tieners én voor iedereen die van ruimte en water houdt. Of je nu wilt kamperen of juist wilt verblijven in een accommodatie direct aan het water?Alles is mogelijk!

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

732 Reviews over Eiland van Maurik

• 9Moniek14-01-2023

Heerlijke midweek!!!

In de kerstvakantie zijn we met onze 2 kinderen (5 en bijna 3 jaar ) een midweek geweest. We verbleven in de strandlodge. Perfecte ligging tov alle faciliteiten. We hebben vele uurtjes doorgebracht in het zwembad. Het peuterbad was fantastisch en sprak tot de verbeelding. Ook de 2 grote glijbanen waren erg leuk waar je zelf muziek in kon stellen en een snelheidsmeting. Kind kwam in ons naar boven;-) Water was niet heel warm. De jongste kreeg blauwe lipjes maar dat mocht de pret zeker niet drukken!Ik kan me wel voorstellen dat als je hier met een babytje komt het water wel te koud is.. De hygiene was super goed! Ook de pumptrack was fantastisch voor onze oudste. Helaas regende het wel veel maar binnen, in de indoor speelhal was vanalles te doen. Grote luchtkussens, midgetgolf, een schaatsbaan, een indoorspeeltuin en iedere dag was er fijn op tijd een minidisco en andere animatie. Goeie prijs-kwaliteit. Wij komen zeker nog eens terug!

• 8Onderkomen

Beste Moniek,

Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Dank voor de mooie woorden en hopelijk tot een volgende keer!

• 7Linda08-01-2023

Verblijf met plus- en minpunten.

Laat ik positief beginnen! Mooi en kleinschalig park. Wij zaten in een Luxe Eilandlodge 6p en waren met 2 volw en 2 kids van 1 en 3. Lodge was lekker dichtbij het zwembad, het supermarktje (die s ochtends open was, ideaal!) en het binnenspeel gedeelte.

Echter zijn er ook wel aardig wat verbeteringen door te voeren. Helaas was een huisje erg smerig toen wij aankwamen. Was niet stof gezogen en in het toilet zaten remsporen en nog urine!!! Dit kan echt niet. Receptie direct gebeld en gelukkig werd er gelijk iemand gestuurd en mochten wij een gratis drankje doen. Maar zeker niet ideaal als je net voor etenstijd aan komt.

Daarnaast was het echt heel koud in het zwembad. Bijna niet te doen. Wel een erg leuk zwembad.

Verder was er een grote loods met leuke springkussens en een ijsbaantje. Boven was er nog een speelgedeelte. Echter hingen daar 8 tl balken aan het plafond waardoor 6 stuk waren dus was super donker en eigenlijk niet te doen.

• 5Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

Beste Linda,

Dank voor de review en de feedbackpunten. Wij stellen verbetering voorop en zullen deze aandachtspunten melden bij ons management.

• 8Loes04-01-2023

Leuke eilandlodges, koud zwembad

Leuke huisjes! Het was er wel snel erg warm. Het zwembad daarentegen was erg fris, zowel de temperatuur van de ruimte als van het water. De kinderen kregen blauwe lippen en wij stonden met kippenvel in het peuterbad… Het park was niet vuurwerkvrij maar stukken beter te doen dan bij ons thuis ;) Indoor spelen is een soort rommelige schuur, wel echt anders dan op andere vakantieparken. Maar kinderen zien dit niet en het was er heel rustig dus ze hebben er heerlijk gespeeld! Het regende erg veel dus fijn dat er binnen gespeeld kon worden. En verder lagen er heel attent champagne, kinder champagne en koekjes voor ons klaar bij aankomst.

Beste Loes,

• 7Wendy03-01-2023

Het is geen vuurwerkvrij park!

Het is helaas geen vuurwerkvrij park zoals aangegeven staat op de website. Er werd volop vuurwerk op het park afgestoken, maar daar werd niks van gezegd! Dat vonden wij(mijn hond en ik) erg jammer! Verder is het een mooi en net park. Ook de eilandlodge was erg netjes en schoon!

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

Beste Wendy,

Dank voor de review. Wij stellen verbetering voorop en zullen het aandachtspunt over het vuurwerk melden bij ons management.

• 8Agnes van Heteren03-01-2023

Géén vuurwerkvrij park. Helaas.

Het is helaas geen vuurwerkvrij park, ondanks extra mail van receptie. Je geeft een hoop geld uit omdat je hond doodsbang is voor vuurwerk. Wat doen die mensen hier?? Om te sarren?? Ga lekker naar een park waar het wel mag.😡😤. Accommodatie viel tegen, heel onpraktische indeling, geen comfort wat zitten betreft. Bedden lagen lekker. Muizenkeutels uit bestekladen werden gelukkig snel weggehaald. Best wel wat achterstallig onderhoud. Heel jammer, dat huurders zo met andermans spullen omgaan. Als ik een tip mag geven? Zet stapelbedden in kinderkamers voor extra loopruimte, en beter schoon te houden, en verplaats a.u.b. de vaatwasser. Deze staat echt op een heeeeeeel onhandige plek. Zet de douchekop op een glijstang, zodat deze in hoogte te verstellen is. Het is zo geen doen om te douchen als je kleiner bent dan 1.70m. Verder op het park veel te doen, leuk zwembad en speelhal. Zomers wel druk als iedereen buiten leeft, erg volgepropt.

• 6Onderkomen

Beste Agnes,

Dank voor de review en jouw feedbackpunten. Wij streven altijd naar verbetering. We zullen zorgen dat de aandachtspunten bij het management terechtkomen.

• 9Willy23-12-2022

Elk jaar kijken we er naar uit!

Nu gelukkig ook een magnetron in de huisjes

• 9Eetgelegenheden

Beste Willy,

We hebben inderdaad in de meeste huisjes een magnetron. Heel graag tot de volgende keer.

Met gastvrije groet, Team Eiland van Maurik

• 10Wesselo22-12-2022

Leuk in 1 woord voor volwassenen en kinderen

Een erg gezellig park voor zowel jong als oud Vriendelijke mensen en als je vragen hebt behulpzaam. Wij komen hier zeker nog eens terug.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

Beste Wesselo,

Wat leuk om te lezen dat jullie zo genoten hebben. We verwelkomen jullie graag weer op ons vakantiepark.

Met gastvrije groet, Team Eiland van Maurik

• 9Lesley09-11-2022

Fantastisch lang weekend! Kon niet beter!!!

Ontzettend mooie en goed onderhouden vakantiepark op een unieke locatie. Prima, schone, en goed ingerichte accommodatie. Goede faciliteiten. Leuke activiteiten voor de kinderen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede supermarkt en horeca faciliteiten.

• 9Eetgelegenheden

Beste Lesley,

• 9Fam Derksen03-11-2022

Mooi park

Mooi vakantiepark. Mijn zoontje van 6 vond de pumptrack geweldig! Daarnaast was er ook een mooie zwembad waar we volop hebben geoefend voor de zwemles en de kinderen genoten van de twee glijbanen, super fijn dat die een eigen uitgang hadden naast het zwembad. Animatie was ook goed geregeld. Helaas lukte het niet met inschrijven voor de ponyritjes elke keer vol.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Beste familie Derksen,

Wat een positieve review. Dank voor de mooie woorden en hopelijk tot ziens.

• 7Claire29-10-2022

Leuk voor een keertje

Wij waren in de herfstvakantie met de caravan op vakantie en stonden op de Zomerdijk. Mooie grote plek aan het water. Het douchegebouwtje met toiletten was niet goed onderhouden en klein. Het park zelf heeft veel te bieden voor kinderen, pumptrack, mining, speeltuin. Daarnaast het zwembad met 2 waterglijbanen. Deze voldeden zeker! Jammer alleen dat de douches bij het zwembad recht tegenover de kluisjes zaten....hierdoor moest je om bij de kluisjes te komen eerst wachten totdat iedereen klaar was met douchen....wie heeft dat verzonnen? Uiteraard ook gebruik gemaakt van Avontura, de grote hal met spellen en theater. Leuk concept en veel te doen. Ondanks dat het hier een jeugdhonk is had ik meer aankleding verwacht. Alles zag er een beetje shabby uit. Hier is, met een klein beetje aandacht, meer van te maken. Wat echt jammer was was dat bij aankomst alle evenementen (knutselen, lampionnenoptocht, wandklimmen etc) al vol zaten.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen