Vakantiepark Eiland van Maurik

Vakantiepark Eiland van Maurik
7,6

• Onderkomen8,1
  • Activiteiten7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Eiland van Maurik voor je op een rij gezet:

350 reviews over Vakantiepark Eiland van Maurik in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijk verblijf gehad

Hendrikje
7-10-2018
  • Onderkomen8

Wij hebben genoten van ons verblijf in een strandhuisje direct aan het water. Het huisje was keurig schoon heeft alles wat nodig is (het enige dat wij misten was een magnetron).

• Activiteiten10
  • Onderkomen10

Een prachtig en modern park zeker geen duizend in een dozijn of enigszins te vergelijken met de grote concurrenten. Wij hadden het grote 18 persoons rivierenhuis met onze vriendengroep. En we hebben in 8 jaar tijd nog nooit zo'n mooie accommodatie gehad. Echt van alle gemakken voorzien. Ook van het zwembad vonden wij met allemaal 30-ers helemaal leuk. Helaas konden wij vanwege de storm geen gebruik maken van de sloepjes dus komen we graag een keer terug naar deze unieke locatie aan het water.

Nooit weer!!

Y. Warnier
23-9-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3

We hadden een rivierlodge voor 6 personen. Er was te weinig servies en bestek en wat er was te vies om te gebruiken! Huisje was niet schoongemaakt, tandpastaklodders nog op de muur, vieze wc. Auto’s mochten er niet staan maat dat gebeurde wel waardoor je uitzicht een auto is. Op mijn opmerking dat het huisje vies was kreeg ik te horen dat ze een extern bedrijf hadden. Ze zouden het doorgeven?!?!?! Ja en? Voor pubers weinig te doen en zoals op de foto’s is het niet!

Een vakantiepark met veel mogelijkheden.

Cees van den Berg
22-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Prachtig vakantiepark met mooie en goed ingerichte strandhuisjes. Veel sport, spel en watersport mogelijkheden. Het park ligt dicht bij de Utrechtse Heuvelrug. Op de fiets of met de auto in korte tijd en met een ontspannende overvaartocht te bereiken.

Top!!

Linda Bots
22-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Wij zaten in de Rivierlodge. Heel schoon en netjes . Zeker aan te raden met ( kleine ) kinderen. Bedje bovenin erg leuk.

Zwembad heel leuk voor de kleintjes, goed op temperatuur. Veel speelmogelijkheden op het park. En er is een deel autovrij. Ook ideaal met kinderen.

Supermarkt aanwezig voor verse broodjes. Aardig personeel. Wij hadden een vraag om eventueel eerder in te checken en dat was geen probleem (laagseizoen )

Kortom leuk park!

Leuke vakantie gehad

Fam Oostenbrug
15-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Mooie ruime safaritent. Leuke locatie. Genoeg te zien en te doen.

Komen zeker nog een keer!!

Rob Wuck
14-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Op de locatie waar wij zaten in een mooi strandhuisje met een Fantastisch uitzicht. En dan de zonsondergang. Schitterend!!! Accomodatie is schoon en netjes opgeleverd! Lekker flesje wijn stond er klaar. Top! Wonen zelf aan de andere kant van Utrechts heuvelrug maar je hebt geen idee en gevoel dat je zo dichtbij huis zit. Minpunten,????

Wat een aanfluiting!

G. Groeneveld
3-9-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Het verblijf viel ons zwaar tegen. Een zwembad wat volop te maken had met storingen en een hele gevaarlijke gladde vloer. Overal alg groei en zoals ik al aangaf glad. Een speelparadijs dat gewoon ronduit vies was, veel stof en vuil, horeca gelegenheden die gesloten waren of de bediening was te jong waardoor bestellingen niet compleet waren, op onze eerste dag twee keer terug om uiteindelijk alles te krijgen! Verder is de omgeving wel leuk, middenin de Betuwe, echter het park promoot zichzelf heel erg goed maar slaat echt de plank mis. De aankleding was matig en de uitstraling niet wat je verwacht van de omvang van het park. Eens maar niet meer...

Heerlijk relax vakantiegevoel

Moulton
30-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Heerlijk midweekje er tussen uit...service en accomodatie is goed..

Bij binnenkomst krijg je een tasje met de informatie van omgeving en het park zelf. Mensen van de receptie zijn zeer gastvriendelijk en proberen het je zo goed mogelijk naar de zin te maken.

Op het terrein is een supermarktje waarvan de prijzen wel aan de hoge kant zijn maar in het dorp zelf zit een goede supermarkt waar je ook terecht kan.

Ook het uitchecken is na een mooie vakantie niet nodig...mits je een codeslot op je huisje hebt.

Treurig park, beloftes worden niet waargemaakt!

M. Groeneveld
30-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Bij aankomst lijkt de vakantie niet stuk te kunnen, prachtige omgeving, dit jaar gekozen voor de Betuwe. De website zag er veelbelovend uit. Echter bij de receptie parkeren was een probleem (auto met caravan) er werd hard gereden, boottrailers die er stonden, gasten op scooters en fietsen die aan alle kanten voorbij schoten. Op de plek aangekomen was het beeld al vrij snel duidelijk, het komt niet overeen met wat wordt beloofd op de website! Een overdekt speelparadijs, bloedheet, vieze tafels, banken, veel stof, een horeca (waar al meer gasten over hebben geklaagd) zo slecht, friet slap of te hard, bestellingen niet compleet en vooral niet schoon. Een zwembad wat een jaar open is en het lijkt wel of er niet wordt schoongemaakt, bah en wat een gladde vloeren. Snoep op de vloeren en overall heeft het park geen sfeer! Pannenkoekenhuis wat dicht zit en ga zo maar door....voor ons geen volgende X meer naar dit park.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Eiland van Maurik in Maurik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Eiland van Maurik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.