Vakantiepark Eiland van Maurik

Vakantiepark Eiland van Maurik
7,7

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Eiland van Maurik voor je op een rij gezet:

305 reviews over Vakantiepark Eiland van Maurik in het Nederlands

Voor nu (2018) onvoldoende :-(

Anouschka
13-6-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Ten eerste is het een waanzinnige gave camping. Groot en van alle gemakken voorzien! Maar die zijn voor nu alleen voor het oog. Ik ben echt teleurgesteld! Normaal voel ik de behoefte niet zo om een review te schrijven, maar ik hoop dat het zal helpen.

De horeca is echt om te huilen. Strandtent en de snackbar zijn even slecht. Ze snappen het niet! Geen inzicht helaas. Als ze dat goed gaan aanpakken, krijgen ze 2 zeer goedlopende zaken op het park.

De vloer om het zwembad is nog steeds levensgevaarlijk, ondanks hun pogingen om het te verbeteren. Als er dan wat fout gaat, reageren ze niet adequaat op een valpartij bij de ehbo. Dat kan echt beter. Ik hoop zo ontzettend dat de organisatie in de horeca beter zal gaan in de nabije toekomst en de vloer om het zwembad serieus aangepakt wordt, voordat er echt iets gruwelijks gebeurt. Dan zal ik zeker vaker terug komen! Anders kom ik niet terug volgend jaar.

Slechtste accomodatie tot nog toe

Anoniem
10-6-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8

Wij hadden een rivierlodge gereserveerd, vanaf onze lodge is echter geen rivier te zien. Ook de accomodaties zijn niet open. Boogschieten kan je niet doen. In de strandbar kan je 1 cocktail drinken en dit was dan nog een serveerster die dit nog nooit gedaan had. De eetgelegenheden zijn ook niet super op de camping, voor fatsoenlijk eten dien je buiten de camping naar een restaurant te gaan. Eigenlijk weinig positiefs over dit domein, zeker al niet voor de prijs.

Mooie camping voor alle leeftijden

Eddy
10-6-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Mooie goed onderhouden camping.

Erg jammer dat er veel apparaten ( fonteintjes) van het peuterbad niet goed functioneerden.

Het heeft onderhoud nodig!!

De grote glijbanen stonden niet aan maar dat kon je bij de receptie doorgeven en werdik het alsnog aangezet.

Speelelement buiten het zwembad functioneerde niet.

Ook was het springkussen niet opgeblazen.

Verder was er geen brood in de winkel. Je moet dat een dag van tevoren bestellen wat ons niet was verteld.

Super weekend gehad!

Barbara
3-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

wij verbleven in een riverlodge prachtig huisje en ruim genoeg voor 2 volwassenen en 4 kinderen.

Het zwembad was echt super! Ook heel overzichtelijk wat ook wel fijn is als je kinderen van verschillende leeftijden bij hebt.

In De binnenspeeltuin hebben de kinderen zich uren vermaakt.

De huisjes staan recht aan het zwembad Super. Wij hebben een TOP weekend gehad bij het eiland van Maurik we komen zeker nog een keer terug.

Erg leuk

Son
2-6-2018
  • Onderkomen8

De camping ligt op een top locatie, zwembad erg leuk en heerlijke eten en ijsjes in restaurant. Leuke air trampolines. Maar ik mis wel een echte grote speeltuin, dat zou wel een mooie entree en toevoeging voor camping zijn.

Toplocatie met een gladzwembad

Ineke en Hans van Wingerden
1-6-2018

>>>Eerde reactie management E.v.M.<<<

Ook de vloer in ons zwembad hebben wij aangepakt, zodat het wat minder glad is.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen op ons Vakantiepark, waarbij u zelf de verbeteringen kunt ervaren.

Met zonnige groet, Ruben (Receptie)

Nou Ruben we noemen jou in het vervolg zonnige Pinokkio!! Er stuiteren nog immer kinderen op de gladde vloer in het zwembad. in een paar uur dat wij daar verbleven zijn er 4 kinderen naar de badmeester (m/v) gebracht, met hoofdbuilen en pijnlijke ledematen waar vermoedelijk later blauwe plekken op verschijnen.

Ook de horeca is een misser. Het werkt daar al 2 jaar niet. Verkeerde bestellingen enz enz.

Jammer, want verder ik het een toplocatie. Wij verbleven in een Rivierlodge met voor de kinderen de "geheime slaapplaats". Prima midweek gehad.

• Onderkomen8

We hebben heerlijke dagen gehad tijdens het pinksterweekend op deze camping. De plekken zijn erg mooi en de camping ziet er schitterend uit. De kids hebben zich prima vermaakt in het zwembad. Ook de mogelijkheden voor honden zijn super. Op de losloopvelden heeft onze hond heerlijk met andere honden kunnen spelen. Het grote minpunt van deze camping is de organisatie van de horeca. Lange wachtrijen, veel verkeerde bestellingen, er loopt veel personeel rond maar er is totaal geen organisatie. Ook s'morgens bij het broodjes halen is er chaos. Hierdoor hebben we na onze ervaring op de eerste avond elders gegeten en geen broodjes meer gehaald. ( kwaliteit van het eten was overigens wel prima) Als men dit oplost komen wij zeker nogmaals genieten van deze heerlijke plek.

Goedemorgen Heeren,

Fijn om te lezen dat jullie heerlijke dagen hebben gehad tijdens het mooie en drukke Pinksterweekend. Dat is per slot van rekening waar vakantie voor bedoeld is! Leuk om te lezen dat zelfs uw hond een topvakantie heeft gehad!

Wij gaan met uw feedback aan de slag om u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Hellemaal top

Familie
23-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Na steeds 12 uur richting gardameer te rijden,eindelijk een plek gevonden die het zelfde gevoel los maak als Italië. Uitzicht vanaf mijn plek over het water, adembenemend.

Prachtige ligging, vriendelijk behulpzaam personeel, de dames die de toiletten reinigen meerdere malen per dag, mijn persoonlijke complimenten. Aankomende weekend direct maar weer geboekt. Ik weet in ieder geval van de zomer naar toe gaat voor 3 weken.

Team eiland van maurick. Bedankt

Goedemorgen Familie,

Leuk om uw positieve recensie terug te lezen! En volgens mij hebben wij uw enthousiasme al mogen proeven toen u zich afmeldde bij de receptie.

Wij geven de complimenten door aan de dames van de toiletten, ze zorgen er inderdaad voor dat de sanitair gebouwen er elke dag pico bello uitzien en we zijn enorm blij met ze!

Na het lezen van uw recensie is het misschien een idee dat wij ons het Gardameer van Nederland mogen noemen? ;)

Graag tot aankomende zomer, we kijken uit naar uw komst!

Nooit meer

Jan joost
18-5-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5

In de horeca gaat veel mis 1kassa lange wachtrij bij de kassa bestellingen worden verkeerd doorgegeven er staat dat er een pannenkoeken huis is waar ze nog mee bezig zijn te bouwen er is een speelhal die dicht is omdat er nog boten instaan

Goedemorgen Jan Joost,

Bedankt voor uw feedback. Ook deze opbouwende kritiek kunnen wij gebruiken en nemen wij mee om ons park te verbeteren.

Al 6 jaar een leuke vakantie

Romy
5-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

We gaan al 6 jaar naar de camping (in een tent) en dit jaar in een Strandchalet. Het huisje was mooi en er was genoeg ruimte voor spullen. Ook waren er al veel spullen in het huisje, zoals afwasspullen en kledinghangers. De rest van het huisje was ook goed. De kinderactiviteiten waren heel goed, het animatieteam was heel goed en organiseerde ook activiteiten voor tieners. Het zwembad was ook mooi met een minder gladde vloer gelukkig. Het nieuwe winkeltje was veel groter en ruimer, dat was fijn. De receptie word verbouwt en het ziet er al mooi uit. In de brasserie en snackbar was het nogal druk op 1 dag, dat was wel jammer. Maar verder was dat goed. We hebben een fijne vakantie gehad en komen de volgende vakantie zeker weer terug!
Ruben, Mew. hoofd receptie, 18-5-2018

Beste Romy,

Fantastisch om uw recensie terug te mogen lezen. En erg leuk dat u eens een keertje verblijft in één van onze huisjes in plaats van in uw tent. Hoewel beiden natuurlijk hartstikke leuk zijn! Fijn ook om te zien dat u de vloer van het zwembad als minder glad ervaart. We hebben er afgelopen winter hard aan gewerkt om het minder glad te maken. We zullen verder uw complimenten over de animatie doorgeven.

Wij verwelkomen u graag voor het achtste jaar op ons Vakantiepark, waarin we weer gaan voor een topvakantie!

Ruben (receptie)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Eiland van Maurik in Maurik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Eiland van Maurik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Eiland van Maurik scoort een 7.73 uit 10 op basis van 307 reviews.