Vakantiepark Eiland van Maurik

7.8Goed

• 7.4Activiteiten
  • 6.5Eetgelegenheden

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Eiland van Maurik voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Eiland van Maurik is een camping aan een grote recreatieplas. Er zijn vele activiteiten voor de kinderen en tieners. Niet suf, maar juist stoere activiteiten zoals klimmen en kanoën. Je kunt lekker eten bij het pannenkoekenrestaurant, dat in het laagseizoen soms wel gesloten is. Het Ouwehands Dierenpark in Rhenen is maar een half uurtje rijden.

Contact

482 reviews over Vakantiepark Eiland van Maurik

• 2019
    9Vall26-10-2019

Komen zeker terug!

Leuk en schoon park. Veel animatie voor kinderen. Is alleen wel tot eind oktober ivm dat het erna een rustcamping is. Huisje was echt heel schoon, kunnen andere parken wel van leren. Wij zaten in een beachhouse. Was wel (wij zaten achteraan) een eind lopen is naar winkeltje, receptie, speeltuin en zwembad. Maar beetje beweging is niet erg. Zwembad is leuk. Wel gladde tegels, beetje gevaarlijk, maar leuk speelgedeelte en leuke glijbanen. Winkeltje was karig maar kan te maken hebben met dat het eind okt een rustcamping is.. Animatie voor kinderen is er volop! Mensen zijn er heel vriendelijk en ook in het pannenkoekenhuis is het super gezellig. Kinderen krijgen een speelboekje en bediening is snel. Skelters gehuurd en bij inleveren super mensen bij receptie!. Echt een aanrader wat mij betreft!.

Beste Vall,

Wat fijn om deze review te lezen van u. De kinderen hebben het zo te lezen ook goed naar hun zin gehad. Bedankt voor uw complimenten over de schoonmaak. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9H. M. Pragt26-10-2019

Hele fijne herstvakantie

We komen al zes jaar hier en dit jaar voor het eerst ook maar eens in de herfstvakantie gegaan in een huisje. Het huisje was heel gezellig en leuk en praktisch ingericht en de twee meiden van 14 hebben zich prima vermaakt. Animatie team was weer leuk, alleen een hangplek voor jongeren in de avond ontbrak, maar dat werd door de security een paar avonden goed opgelost. Het pannenkoekenhuis is ook prima en de kortingsbon bij aankomst is ook leuk. We kijken terug op een leuke vakantie week en we komen zeker weer terug.

• 9Eetgelegenheden

Beste H.M. Pragt,

Wat leuk dat jullie ook eens in de herfstvakantie geweest zijn! Fijn dat ook de tieners zich goed vermaakt hebben.

Jullie zijn van harte welkom! Graag tot de volgende keer.

• 9Knol24-10-2019

Leuk park op top locatie.

Wij hebben een leuke vakantie gehad op een toplocatie. Wij zaten in een 4 persoons beach huisje. Huisje was niet heel groot maar groot genoeg voor ons 4 en. Vooral het uitzicht was top. Omdat we vrij ver achter aan zaten moesten we wel ver lopen en konden de kinderen ook niet zelfstandig naar de speeltuin. Park is leuk voor kinderen tot 12 jaar. Animatie voor wat oudere kinderen vond mijn dochter niet zo leuk. Huisje was erg schoon en ook fijn dat eind schoonmaak en linnen pakket bij de prijs in zit. Ook fijn dat er een extra linnen pakket ligt.

• 7Activiteiten

Beste Knol,

Bedankt voor uw review! De Strandhuisjes hebben inderdaad een mooie ligging bij de pier, maar daardoor liggen ze wat verder weg bij de faciliteiten. Fijn dat de accommodatie zo schoon was.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Janneke21-10-2019

Leuk park

Een leuk park in Nederland. Het heeft een leuke binnenspeeltuin, wel anders met een golfbaan, springkussens en een kleine binnenspeeltuin boven. Leuk animatie team, een jong team en doen goed hun best en erg aardig. Er werd veel georganiseerd, de 1ste camping dat we ook vaker meededen. Zwembad binnen is super, groot kinderspeelbad, 2 grote en super snelle glijbanen. Een een diep bad. We zaten in een rij nieuwe stacaravan(prima caravan) langs het zwembad en speeltuin, ideaal; de kinderen konden zelf gaan spelen in de speeltuin en evengoed konden we ze in de gaten houden. Lag aan een meertje, 1x gezwommen ivm met weer. Maar prima om aan te spelen. Had wat schoner gekund, maar dat heb je wel vaker met de meertjes. Prima camping, in een rustige omgeving, met genoeg uitstapjes te maken. Enigste nadeel was dat er veel auto's rijden op de weg tussen de camping en meertje en de pizza's smaakte minder, waren niet gaar. Pannenkoeken waren lekker.

• 10Activiteiten

Beste Janneke,

U heeft ons gewaardeerd met een 9 en daar willen we u hartelijk voor bedanken! De Strandchalet de Luxe is inderdaad ideaal als u toch de kinderen in de gaten wilt houden als ze spelen in de speeltuin.

Wij verwelkomen u graag weer in de toekomst.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Willem15-10-2019

Tot rust komen en genieten.

Rustig gelegen aan de rand van de Betuwe en nabij de Utrechtse Heuvelrug,is het heerlijk wandelen. Op het park heerlijk relaxed naar het zwembad:geen zin om te koken,maar geen probleem. Het pannenkoekenhuis ligt op het park en heeft ruime keus. Het is wat te laat in het seizoen om te varen,maar aan de wal is het ook genieten (vooral in de ochtend,als de zon opkomt). Fotomomenten genoeg,dus ik vermaak me prima. Mijn vrouw en kleindochter van 12 doen intussen hun ding:plannen maken om te gaan shoppen in Utrecht (op ca.45 km):het is regenachtig,dus het wordt Hoog-Catarijne. Helaas verblijven we maar een weekend op dit park,dus onze tijd zit er zondagmiddag al weer op (maandag roept de plicht weer). We komen zeker nog eens terug:dan samen en met onze fietsen en zeker langer dan een weekend. Ik kan me er nu al op verheugen.

• 9Activiteiten

Beste Willem,

Wat leuk om deze review van u te lezen! De omgeving van ons park nodigt zeker uit tot fietsen en wandelen. Leuk dat u weer terug wilt komen. Tip: Maak de volgende keer eens een fietstocht naar Wijk bij Duurstede en vergeet dan niet uw fototoestel, zodat u het verschil tussen natuur en historie vast kunt leggen als u het pontje overgaat.

• 8Lenneke12-10-2019

Fantastisch!

Strandhuisje was heerlijk; ligging en inrichting (goede bedden)! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Beste Lenneke,

Bedankt voor uw review en goed om te horen dat uw verblijf zo naar wens is geweest! De Strandhuisjes hebben inderdaad een prachtige ligging.

• 8L Schouwenaars24-09-2019

prima

het verblijf aan de zomerdijk is ons zoals al eerder prima bevallen. Het mooie weer was daarin een behoorlijk meevaller

• 7Eetgelegenheden

Beste L. Schouwenaars,

De Zomerdijk is ook echt een prachtig kampeerveld aan het water en ik lees dat u er al vaker gestaan heeft, dus dat weet u als geen ander. Graag tot de volgende keer!

Gereisd met partner in september 2019

• 8Erika15-09-2019

Prachtige vakantieplek!

Prachtig park, veel te doen voor kids. Strandchalet ook mooi en schoon (op molton na, ook fris om die bij elke nieuwkomers schoon erop te leggen). Erg genoten en superleuk aan het water! In september wel erg rustig maar écht genoten met de kids. Vooral het zwembad is een topper! Tips: - Maak het snackgedeelte iets gezelliger en aangenamer, voelt nu aan als een koude hal om te eten. - Speelhal boven airco plaatsen, snel ontzettend warm voor de spelende kids -Eetgedeelte aan het water de menukaart wat meer uitbreiden i.p.v. alleen tosti.

• 6Eetgelegenheden

Beste Erika,

Bedankt voor uw review en de vele complimenten over ons park. De kinderen hebben zich zo te lezen goed vermaakt! Bedankt voor het noteren van de tips!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8FamDekker14-09-2019

Was gewoon geweldig,komen nog n keer terug

We hadden n strandhuisje,erg comfortabel ,zeer rustig,mooi uitzicht over t meer,en achterkant ,de boten,,mooi fiets omgeving,voor herhaling vatbaar Aanrader,

Beste familie Dekker,

Bedankt voor uw complimenten. De Betuwe is inderdaad een prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen.

Graag tot ziens op ons park!

Gereisd met partner in september 2019

• 8Brenda Broelman03-09-2019

Leuke strandhuisjes aant water super schoon wel weinig stopcontacten

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Beste Brenda Broelman,

De Strandhuisjes aan het water zijn inderdaad erg populair. Fijn dat de accommodatie ook netjes schoon was. Graag tot de volgende keer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

23 tips over Vakantiepark Eiland van Maurik

• Tonijs, 10-07-2013

Kijk voor aanbiedingen KCE.

• Dennis, 05-05-2014

neem een fiets mee want de afstand tot de speelhallen kan best een eind zijn als je achteraan staat.

• Natasja van der Kuijlen, 13-07-2013

-Animatieteam Bibi en Lotte -Brasserie -Rondvaarboot met Rib-varen

7 vragen over Vakantiepark Eiland van Maurik

• Siem, 15-08-2018

Huisdier

Zijn huisdieren toegestaan?

• HanneloreR, 08-01-2017

Is er wifi in de strandhuisjes en de rivierlodges?

• jh21, 19-01-2016

Overdekt zwembad in aanbouw?

Er wordt in laatste recensie gesproken over een overdekt zwembad voor oudere kinderen/jeugd. Is dit reeds in aanbouw en wellicht gereed voor de aanstaande zomer?

Madelinde, 17-09-2016

De bouw voor het zwembad start begin oktober en zal volgend seizoen open zijn

Vakantiepark info

• BBQToegestaan