Vakantiepark Eiland van Maurik

Vakantiepark Eiland van Maurik
7,6

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Eiland van Maurik voor je op een rij gezet:

337 reviews over Vakantiepark Eiland van Maurik in het Nederlands

Het vraagt op veel punten verbetering

Familie V.
19-8-2018
  • Activiteiten6

De camping heeft veel te bieden, maar de prijs kwaliteit verhouding in NIET IN balans.

De vloer van het zwembad is te glad en daarom gevaarlijk en je glijd makkelijk onderuit! Matig toezicht. Een glijbaan was niet te gebruiken en dat terwijl het hoogseizoen is!!

De speelhal is ZO VIES dat je er liever niet bent met je kinderen.

Het personeel in de horeca is welwillend, maar véééél te jong om zoveel werk te verstouwen en leiding ontbreekt.

Hele fijne vakantie gehad!!

Familie Best
17-8-2018
  • Activiteiten7

Wij hebben met onze caravan gestaan op Rozenwiel. Fijne, ruime plek met eigen water en stroompunt. Sanitair schoon en dichtbij. Vriendelijk schoonmaak/onderhouds personeel.

Horeca is ons erg tegen gevallen. Beachclub ziet er op het eerste gezicht leuk uit maar alles was er erg vies. Meubilair en menukaarten, alles plakte aan elkaar. Veel te jong personeel wat niet weet wat te doen omdat er geen leiding is. Campingwinkel heeft een goed assortiment alleen veel te weinig verse broodjes s’morgens.

Al met al hebben we wel een heerlijke vakantie gehad!!

Mooie camping, wel veel verbeterpuntjes

Vincent en Bianca
17-8-2018
  • Activiteiten7

Over het algemeen is het Eiland van Maurik een prachtige camping. De nieuwe speeltuinen zijn mooi en het zwembad is ook netjes. Wij stonden met onze eigen caravan op de Eksche Waard. Mooie veldjes met hele ruime plekken en eigen watertappunt, maar heel weinig schaduw. Om er te komen moesten we over een opslagterrein rijden, niet aantrekkelijk. Er is voor kinderen van alles te doen, maar niet alles is even netjes geregeld. Binnenspeeltuin groot, maar vies en zeker niet veilig (kapotte tegels, planken met scherpe schroeven die er zomaar tussen stonden, netten kapot, gaten in de luchtkussen). Horeca bedroevend slecht, erg jong personeel zonder aansturing (deden wel hun best, maar overzagen totaal de werkzaamheden niet), lange rijen, verse broodjes totaal niet toereikend voor alle gasten. Verder weinig toezicht, waardoor er gevaarlijke situaties ontstonden in zowel zwembad als speelhal. In het zwembad deed 1 van de 2 glijbanen het lang niet

Geweldig

Terpstra
13-8-2018
  • Onderkomen9

Leuke camping voor gezinnen

Animatie perfect miste wel disco14+

Horeca ongeorganiseerd niet altijd vriendelijk eten wel.lekker

Niet voor herhaling vatbaar

Leonie Roubos
13-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Wij zaten in een 4 persoons strandhuisje. Echt een super huisje met een prachtig uitzicht op het water. Helaas viel de horeca erg tegen. De speelhal vond ik erg vies. Overal lag troep. De patat en snacks waren prima te eten. Het deeg van de pizza's was helaas niet gaar. Het meubilair op het terras was ook niet echt schoon. De tafels werden niet schoongemaakt. Weinig animatie voor oudere kinderen en volwassenen.

Ondanks het mooie huisje en de prachtige ligging zouden wij niet meer terugkomen.

• Activiteiten5
  • Onderkomen3

Ziet er op het oog goed uit, maar er zijn teveel kleine dingen die niet goed lopen. Niet logisch zijn of niet werken. Daardoor geen aanrader! Als je €1000 voor een week betaald mag je er volgens mij zoiezo vanuit gaan dat je huisje schoon en heel is als je aankomt. Was niet het geval. Bij aankomst bij de receptie was het 1 grote chaos, omdat je je eerst moest inchecken en dan pas de parkeerplaats op kan. Dus alle auto's staan door elkaar. Bij de huisjes heel weinig ruimte om met de auto te komen om uit te pakken. Vervolgens geen duidelijke aanduiding hoe te rijden(via hele smalle paadjes) naar de parkeerplaats. Er wordt reclame gemaakt met een pannenkoekenhuis. Als dat dus verbouwd wordt dan zou dat netjes zijn als dat aangegeven wordt via de website en evt prijzen aanpassen, omdat je dat niet kan bieden. Het eten was prima. Die wachtrijen vielen mee, alleen wel jammer dat er veel op was.

Heerlijke vakantie.

Fam. Niemeijer
  • Onderkomen8

Strandhuisje: Prima huisje uitzicht op het water. Luxe keuken: vaatwasser, normaal en een dolce gusto-koffieapparaat, waterkoker, ruime koelkast met 3* vriesvak. Prima 1 persoonsbedden, 2 per kamer, op 1 kamer tegen elkaar aan te zetten. Nette douche. Weinig ruimte om dingen op de wastafel te zetten en om je eigen spullen kwijt te kunnen in de woonkamer. Weinig stopcontacten in de woonkamer om bijv. gsm op te laden. Leuke camping, prima zwembad. Schoenen uit in hal is gedoe, en daar ligt vloerbedekking: stinkt, voelt niet fris. Kampwinkel biedt voldoende assortiment. Helaas vaak onvoldoende croissants 's ochtends, soms kon je erop wachten, maar dat kon ook langer dan 10 min. duren. Helaas pannenkoekenrestaurant nog niet open. Nu alleen pizza en frites/snacks op camping te eten.

De tafel op de veranda is ongeschikt om spelletjes op te doen. Mooie omgeving. Genoeg te doen. Dankzij het fantastische zomerweer een heerlijke vakantie.

Geweldige plek, weinig beheer... jammer

Fam vh Hoofd
  • Onderkomen7

Mooi park, met ruime kampeer plaatsen. Er zijn veel voorzieningen maar deze worden slecht beheerd waardoor deze beperkt beschikbaar zijn.

Willekeurig voorbeeld glijbaan zwembad in hoogseizoen meerdere dagen defect.

In het zwembad is beperkt toezicht, dit is beter dat vorig jaar, toen was er geen toezicht. Er zijn nagenoeg geen regels, waardoor er gevaarlijke situaties ontstaan.

Het animatie team is vernieuwd, met meer focus voor beginnende tieners, dit is zeker een verbetering. De receptie is vernieuwd en erg mooi geworden, ook is er een nieuwe supermarkt die er netjes uitziet en past bij de omvang van het park.

De horeca is dramatisch slecht, Ongecoördineerde bende, zeer jong personeel met weinig inzicht. Wel betaalbaar goed te eten.

Er wordt flink geïnvesteerd in nieuwe zaken, chalets, receptie, zwembad, winkel.

Helaas is er weinig aandacht voor de speelhal, speeltuinen en veiligheid / toezicht.

beetje jammer.

Prima vakantie gehad.

Dennis
  • Onderkomen9

Schrijf niet snel een revieuw, maar aangezien er goede en slechte reacties zijn, wil ik toch mijn ervaring delen. Wij verbleven in Een riverlodge, welke bij aankomst mijn inziens toch redelijk schoon zijn. Heb ik huisjes gezetten waarbij we eerst zelf aan de schoonmaak moesten, dit was hier zeker niet het geval. Accommodatie is echt prima alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Park zelf was netjes en schoon, veel animatie ,echter wel voor kleine kinderen. Zelf kinderen van 14 en 16. Daar is avonds helaas niks voor. Overdag kan je je echt prima vermaken, zeker op t meer met bankvaren etc. Over horeca geen klachten, soms moet je wat langer wachten,so be it.

Heb je kleine kinderen, zeker gaan, voor oudere kinderen is savonds niet veel te doen helaas, maar het is wat je er zelf van maakt.

Wij hebben iig een zeer leuke vakantie gehad zonder problemen en irritaties. Personeel vriendelijk ook de eigenaars zeer vriendelijke mensen,

Leuk voor een weekendje.

Miranda
6-8-2018
  • Onderkomen8

Park ziet er mooi uit. Onze safaritent was top! Maar idd de winkel en de horeca is een ramp, ze kunnen de hoeveelheid mensen niet aan! Dat is heel jammer!

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Eiland van Maurik in Maurik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Eiland van Maurik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Eiland van Maurik scoort een 7.63 uit 10 op basis van 337 reviews.