Vakantiepark Eiland van Maurik

7,1

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen7,7

Omschrijving
Eiland van Maurik is een camping aan een grote recreatieplas. Er zijn vele activiteiten voor de kinderen en tieners. Niet suf, maar juist stoere activiteiten zoals klimmen en kanoën. Je kunt lekker eten bij het pannenkoekenrestaurant, dat in het laagseizoen soms wel gesloten is. Het Ouwehands Dierenpark in Rhenen is maar een half uurtje rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Eiland van Maurik voor je op een rij gezet:

354 reviews over Vakantiepark Eiland van Maurik in het Nederlands

Slecht

Wendy,
7-11-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5

Mooi park maar wat een slechte service, kleding gestolen en het park doet net alsof je gek bent! Wat een slechte behandeling van hun klanten!

Heerlijk verblijf gehad

Planken,
31-10-2018
  • Activiteiten9

Heel leuk weekend in de herfstvakantie gehad, mooie accommodatie, erg compleet en schoon. Heerlijke hangmat bij het huisje, en gratis gebruik van kano's en klimwand (met animatie team). Het zwembad viel erg in de smaak bij onze kinderen. Kortom, echt een aanrader.

• Activiteiten4
  • Activiteiten4

Mooi park. Vriendelijk personeel.

Jammer dat het dit jaar een onverantwoordelijk animatieteam was. Vorig jaar stukken beter. Tijdens funboot waren ze op hun gsm ipv met de animatie bezig.

1 glijbaan stuk tijdens hoogseizoen. Heel onze vakantie.. Dat snap ik niet.

Pannenkoekenhuis gesloten. Tja.

En dan nog het ergste van al. Er zat een rattennest aan onze tent en kwamen zelfs in de tent. Na veeĺ aandringen hebben ze eindelijk vallen gezet.

Gelukkig was het boogschieten super.

Wat teleurstellend helaas.

Margot,
22-10-2018
  • Activiteiten6

3 jaar geleden eerder geweest in een rivierlodge (in een hemelvaartweekend) was toen top. Dit keer in een strandlodge en helaas viel het dit keer wat tegen. Huisje lag ver overal vandaan, kids hadden geen zin zo’n eind te lopen voor vertier. Er was ook geen sfeer en levendigheid op het park. In het huisje waren er diverse dingen stuk (keuken gaar, gat in er muur, gordijn stuk). Park wordt grotendeels gerund door jongeren en dat werkt niet (desinteresse en ongeorganiseerd).

Heerlijk verblijf gehad

Hendrikje,
7-10-2018
  • Onderkomen8

Wij hebben genoten van ons verblijf in een strandhuisje direct aan het water. Het huisje was keurig schoon heeft alles wat nodig is (het enige dat wij misten was een magnetron).

• Activiteiten10
  • Activiteiten10

Een prachtig en modern park zeker geen duizend in een dozijn of enigszins te vergelijken met de grote concurrenten. Wij hadden het grote 18 persoons rivierenhuis met onze vriendengroep. En we hebben in 8 jaar tijd nog nooit zo'n mooie accommodatie gehad. Echt van alle gemakken voorzien. Ook van het zwembad vonden wij met allemaal 30-ers helemaal leuk. Helaas konden wij vanwege de storm geen gebruik maken van de sloepjes dus komen we graag een keer terug naar deze unieke locatie aan het water.

Nooit weer!!

Y. Warnier,
23-9-2018
  • Onderkomen3
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3
  • Activiteiten1

We hadden een rivierlodge voor 6 personen. Er was te weinig servies en bestek en wat er was te vies om te gebruiken! Huisje was niet schoongemaakt, tandpastaklodders nog op de muur, vieze wc. Auto’s mochten er niet staan maat dat gebeurde wel waardoor je uitzicht een auto is. Op mijn opmerking dat het huisje vies was kreeg ik te horen dat ze een extern bedrijf hadden. Ze zouden het doorgeven?!?!?! Ja en? Voor pubers weinig te doen en zoals op de foto’s is het niet!

Een vakantiepark met veel mogelijkheden.

Cees van den Berg,
22-9-2018
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

Prachtig vakantiepark met mooie en goed ingerichte strandhuisjes. Veel sport, spel en watersport mogelijkheden. Het park ligt dicht bij de Utrechtse Heuvelrug. Op de fiets of met de auto in korte tijd en met een ontspannende overvaartocht te bereiken.

Top!!

Linda Bots,
22-9-2018
  • Activiteiten9

Wij zaten in de Rivierlodge. Heel schoon en netjes . Zeker aan te raden met ( kleine ) kinderen. Bedje bovenin erg leuk.

Zwembad heel leuk voor de kleintjes, goed op temperatuur. Veel speelmogelijkheden op het park. En er is een deel autovrij. Ook ideaal met kinderen.

Supermarkt aanwezig voor verse broodjes. Aardig personeel. Wij hadden een vraag om eventueel eerder in te checken en dat was geen probleem (laagseizoen )

Kortom leuk park!

Leuke vakantie gehad

Fam Oostenbrug,
15-9-2018
  • Activiteiten6

Mooie ruime safaritent. Leuke locatie. Genoeg te zien en te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Eiland van Maurik in Maurik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Eiland van Maurik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.