Vakantiehuis De Betuwe

Meer vakantiehuis info

110 reviews over Vakantiehuis De Betuwe

• 10EHM van Esch31-07-2020

Super

Voor het 5e jaar vakantie gevierd in Vakantie huis De Betuwe en het was weer TOP zeker ook nu in het corona tijdperk. Huis SUPER schoon lekkere AIRCO op de slaapkamer kortom je komt in een super vakantiehuis terecht.

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Jolanda Huynh-Nabring18-07-2020

Geweldig,

Wij hebben heerlijk genoten, top huisje, fijne omgeving. Heerlijke uitvalsbasis voor allerlei diverse uitjes. Ook fietsen in de omgeving is een echte aanrader.

Wilma van Viegen, Directeur , 22-07-2020

Zo fijn dat jullie hebben genoten. En wat een leuke uitjes hebben jullie gedaan. Bedankt voor de geweldige review. Wie weet tot ziens.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Familie van den Biggelaar10-07-2020

Heerlijke vakantie!

We zijn als familie gegaan met onze kinderen en twee kleinkinderen. Héérlijk! Zo genoten. Ondanks het weer toch buiten nog kunnen bbq-en. De speeltuin is veel gebruikt vooral de trampoline, maar ook voor een picknick. Fijn winkelcentrum in het dorp Lienden waar we lopend heen konden met onze kleindochter van bijna 4 jaar. Een leuk dierenparkje bij de buren. Het zou kunnen dat daar de vele vliegen vandaan komen. Compleet huis. Je kunt er gewoon alles vinden. Goede zaken gewenst maar daar maken we ons niet zo'n zorgen over. Groet familie van den Biggelaar

Wilma van Viegen, Directeur , 22-07-2020

Fijn dat jullie zo hebben genoten! Bedankt voor uw review en wie weet tot ziens!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Karlijn26-06-2020

Heerlijke vakantie! Fantastisch huis

Het huisje was super! Heel netjes, schoon, bijna overcompleet ingericht. Echt alles was aanwezig. Hartelijk ontvangst van Wilma, heerlijke kersen stonden klaar.

De tuin is geweldig met kleine kinderen, alles omheind. Bakken speelgoed, campingbedjes en diverse soorten stoelen.

Bbq en vuurschaal konden onbeperkt gebruikt worden, hout wordt continu aangevuld.

Wat jammer dat we niet een week langer konden boeken, maar wat logisch dat het alweer vol zit!

Wilma van Viegen, Directeur , 22-07-2020

Zo ontzettend leuk dat jullie het zo fijn hebben gehad! Bedankt voor je review. Wie weet tot ziens.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9Harriët18-06-2020

Een schoon en mooi vakantiehuis

Wat een geweldig vakantiehuis!! Alles was aanwezig, bedden waren opgemaakt bij aankomst, binnen en buitenspeelgoed voor onze dochter van 2,5, een mooi speelveld met trampoline/glijbaan/schommel.

De eigenaresse heeft ons tips gegeven wat we in de omgeving konden doen. Fruitpark in Ochten is echt een aanrader.

Het huis was verder heel schoon. Een lamp deed het niet en binnen 5 minuten na het melden stond de eigenaar al op de stoep.

In 1 woord is het fantastisch!!

Wij mochten als eerste gasten de airco testen, was ook echt aangenaam.

Ik zou zeggen, ga zo door!

Groet, Marcel en Wilma, Directeur , 23-06-2020

Bedankt voor uw positieve revieuw. Fijn dat jullie zo hebben genoten. Wie weet tot ziens!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 2019
    10Marieke12-12-2019

Geweldig voor elkaar

Het was super fijn lekkere fiets en wandel omgeving

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 10Isaack11-12-2019

Grandioze periode in dit prachtige vakantiehuis

Wat een GE..WEL..DIG vakantiehuis! Zo mooi, schoon en veel comfort! Om nooit meer naar huis te willen.

De ligging is ook perfect, we zijn namelijk met de fietsen vanaf het vakantiehuis naar Lienden gegaan (dichtsbijzijnde dorp) met 5 minuten! Daar is een groot winkel centrum die voorzien is van alle nodige winkels als je nog iets vergeten bent.

Onze kids hadden ook genoeg ruimte om het vakantiehuis heen. Voor het huis is een leuk Betuws speeltoetsel dat is gevormd in een appel, ook is de mogelijkheid aanwezig om een balletje te trappen of te badmintonnen. Meer dan genoeg ruimte dus.

Aan de zijkant is ook nog een leuk veldje met allerlij dieren wat natuurlijk de hele vakantie de aandacht van onze kids heeft getrokken...

Mijn ervaring: grandioos!

Wilma, Directeur , 13-12-2019

Bedankt Isaack voor uw review. Wat fijn dat u zo heeft genoten van ons vakantiehuis. We hopen u nog eens te mogen verwelkomen in de Betuwe.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Familie Hofman18-09-2019

Fantastisch!

Geweldig verblijf!! Het ontbreekt je hier aan niets! Zeker een aanrader!

Wilma, Directeur , 24-09-2019

Dank jullie wel, we zijn blij dat jullie zo genieten van jullie vakantie in de Betuwe. We hopen jullie komende zomer weer te verwelkomen in ons huis..

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10E VAN Esch09-09-2019

Fantastisch in dr breedste vorm

Wat men op de site ziet is ook wat je krijgt kortom alles zeer schoon en de rust en ruimte

Wilma van Viegen, Directeur , 10-09-2019

Hartelijk bedankt voor je review, super fijn dat jullie zo genieten van de Betuwe. We proberen ons best te doen om onze gasten een zo'n fijn mogelijke vakantie te bezorgen. We hopen tot ziens:-)

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Bert Bosch05-09-2019

Toppiejoppie!

We werden hartelijk welkom geheten door de eigenaresse die ons uitleg gaf over het huisje. In de koelkast stond een schaal vol heerlijke verse pruimen en echte appelsap voor ons klaar! Wij hadden zeer hoge verwachtingen van het huisje, maar die zijn allemaal waar gemaakt. Het huis is fris en schoon! Daarnaast is het mooi ingericht, ruim en zeer compleet. Je kunt het niet verzinnen of het is er. Heerlijke douche en bad, prachtige keuken en prima bedden wat wij heel belangrijk vinden. Genoeg amusement aanwezig, spelletjes, tv's en een wii, waar we van genoten hebben. Ook de zithoek in de tuin was verrukkelijk, lekker zonnen en 's avonds fikkie steken in de vuurschaal. Briljant! Ook in de omgeving genoeg te doen, mooie wandel en fietstochten en verschillende musea. Scooteren naar Nijmegen en Den Bosch was tof. Het contact met de eigenaresse was super! Van mij een dikke 10 (eigenlijk een elf) en voor herhaling vatbaar! Wilma en Marcel, top

Wilma van Viegen, Directeur , 10-09-2019

Het was erg leuk jullie te leren kennen! Heel fijn dat jullie zo hebben genoten, dat is ons streven. Als "onze" gasten genieten, genieten wij mee.. Wie weet tot volgend jaar!

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

Vakantiehuis De Betuwe info