Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

132 Reviews over De Betuwe

• 10Susan & Ed20-05-2022

Helemaal goed

Wegens verbouwing van ons eigen huis hebben wij 6 weken door kunnen brengen in Vakantiehuis De Betuwe. Wij hadden ons geen betere plek kunnen wensen. Middenin de weilanden met een prima winkecentrum van Lienden op nog geen 5m met auto.

Wij hebben genoten van de rust, het uitzicht en de nette, schone woning. Ook de buurdieren (geitjes, kippen en konijnen) zijn erg leuk.

Wat ons betreft is het een echte aanrader.

• 9Natuur
  • 10Joanne en Cas11-01-2022

Fantastisch verblijf!

Wat een gastvrijheid! Heerlijk in het vakantiehuis kunnen genieten! Super schoon van binnen en overal is aan gedacht in dit huis. Winkels zitten kort bij het vakantiehuis en de omgeving is geweldig! Echt een aanrader!

• 10Natuur

Marcel Van Viegen, Eigenaar, 13-01-2022

Bedankt voor jullie revieuw! Fijn dat jullie hebben genoten van de Betuwe en het vakantiehuis. Wie weet tot een volgende keer!

• 10GC Brand23-12-2021

Geweldig verblijf

Wij hebben een paar heerlijke dagen achter de rug in jullie fijne woning. Het begon al bij de aankomst. Een “heerlijk” welkomstpakket. En dan de sfeer. Geweldig. Voelde als thuiskomen. Verder is het huis van alle gemakken voorzien, schoon en heel compleet. Kortom, zeer geslaagd. We zullen het huis dan ook zeker bij anderen aanbevelen. Uiteraard is voor ons een herhaling ook zeker niet uitgesloten. Bedankt!!

• 10Natuur

Marcel Van Viegen, Eigenaar, 13-01-2022

Bedankt voor jullie review! Fijn dat jullie hebben genoten in het vakantiehuis en de mooie betuwe. Wie weet tot een volgende keer.

• 9carlien en kees06-10-2021

fantastisch

fijne en gastvrije mensen die Wilma en Marcel, wij waren op huisje betuwe in de maand junie na 2 dagen moesten wij onze vakantie afbreken ,door ongemak op het thuis front, in overleg met wilma en marcel deze week in september terug mogen komen om toch de vakantie af te kunnen maken, dat bedoel ik nu met fijne , gastvrije en warme mensen, die er op uit zijn om ,ons als gast het naar de zin te maken ,

• 9Natuur

Marcel Van Viegen, Eigenaar, 13-01-2022

Bedankt voor jullie review. Fijn dat jullie hebben genoten na terugkomst. Wie weet tot een volgende keer!

• 10Fam van Esch05-09-2021

Het was gewoon geweldig

Het was voor ons de 6e keer in het vakantiehuis en net als voorgaande keren was het weer super schoon. Leuk presentje bij aankomst. Kortom het was wederom geweldig.

Marcel Van Viegen, Eigenaar, 13-01-2022

En wat was het weer gezellig! Bedankt voor jullie komst, gezelligheid en review. Wie weet tot ziens!!

• 10Familie K.03-08-2021

Een complete, kindvriendelijk en schone woning

Het privé speeltuintje met hek erom was heerlijk voor de kinderen. Fijn dat er blokken hout klaar stonden om zelf een kanpvuurtje te maken. Lekker dat de bedden opgemaakt waren. Ruim bad. Supermarkt binnen 1 km afstand.

Marcel Van Viegen, Eigenaar, 13-01-2022

Bedankt voor jullie review. Zo fijn als gasten genieten, dan genieten wij mee:-).

• 10Fam Blom02-08-2021

Fantastische huis

In 1 woord fantastisch overal is aan gedacht en alles heel schoon en netjes. Bij aankomst stond op tafel verse kersensap, kersen en bloemen op tafel wat een welkom. Dat er een wasmachine was vonden we ook heel fijn. Handdoeken lagen klaar in de badkamer en in de keuken lag er thee en vaat doeken. Voor de kinderen is er een leuk veld met allerlei speeltoestellen en in de schuur fietsjes en trekkertjes. De omgeving is heel mooi je logeert tussen de peren, kersen en appelvelden. We raden dit zeker huis aan bij familie en vrienden.

Marcel Van Viegen, Eigenaar, 13-01-2022

Bedankt voor jullie review, fijn dat jullie zo hebben genoten van de Betuwe.

• 10Theo & Nel v. Iperen23-05-2021

Super, geweldig genoten

Neem je fiets mee, heerlijk in de buitenlucht. Veel te zien " natuur en leuke dorpen, kastelen, kwekerijen.

Marcel Van Viegen, Eigenaar, 13-01-2022

Bedankt voor jullie review! Het is echt genieten he in de Betuwe. We zijn blij dat we gasten kunnen laten meegenieten van wat de Betuwe te bieden heeft.

• 10Malou15-05-2021

Super compleet huis

Midden tussen de fruitboomgaarden gelegen vakantiewoning. Zeer compleet uitgerust, aan alles is gedacht en heel schoon en netjes. Bij slecht weer (zoals bij ons) ook binnen volop vermaak. Eigenaren zijn erg gastvrij en goed benaderbaar!

Marcel Van Viegen, Eigenaar, 13-01-2022

Hartelijk dank voor jullie review, fijn dat jullie hebben genoten! Wie weet tot een volgende keer.

• 9Fam. Struik11-03-2021

Fijn en comfortabel familiehuis!

Vakantiehuis de Betuwe is een mooi, schoon en zeer compleet familiehuis! Aan alles is gedacht en uitgebreid aanwezig. We hadden zelf speelgoed meegenomen, maar dat was niet nodig geweest, er is genoeg leuks voor handen! Ook buiten is het leuk spelen voor de kinderen. Helaas moesten we na een kleine week weer vertrekken, daar waren de kinderen het niet helemaal mee eens ;-) Pas wel op voor de lage deurpost boven, die kan flink zeer doen ;-)

• 9Ruimte

Marcel Van Viegen, Eigenaar, 13-01-2022

Bedankt voor jullie review, fijn dat jullie hebben genoten. (dat deurtje is wel een ding ja, maar we vinden het zo nostalgisch:-)

Vakantiehuis De Betuwe info

• AirconditioningBeschikbaar