Vakantiehuis De Betuwe

Met jonge kinderen

Toppie

Jo en Rien Melssen
30-9-2018

Hoi. Wij zijn afgelopen weekend met 4 vrienden te gast geweest in het vakantiehuis De Betuwe. We werden erg vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Het huisje was geweldig, zelfs de bedden waren al opgemaakt. Er ontbrak ons aan niets. Ook hebben we genoten van de lekkere appelsap die voor ons klaar stond en in de avonduren gezellig bij het vuurtje buiten. Zelfs voor een dekentje was gezorgd. Door het mooie weer hebben we ook super kunnen genieten van de omgeving. Wilma en Marcel super bedankt en heel veel succes .

Irma Methorst
23-9-2018

Het was super goed! Heerlijke lekkernij bij aankomst. Leuke gastvrouw echt super gewoon!

Perfectie...

Fam. den Besten
23-9-2018

Perfectie is misschien wel het juiste woord bij dit mooie, gezellig ingerichte en ruime vakantiehuis. Het ontbreekt je dan ook aan niets. Het enige wat je nog mee moet nemen is een goed humeur😉

Een aanrader

m.van der Werf
19-9-2018

Centraal in de Betuwe gelegen vakantiehuis geschikt voor elke leeftijd.

Smaakvol ingericht, privacy door omheining, kindvriendelijk: ruim grasveld, speelgoed voor binnen en buiten.

Prettige ontvangst, schoon.

Prijs alles inclusief.

Voor ouderen mist er een toilet boven en de trap is hoog voor wie slecht ter been zijn.

fantastisch

pieta de wit
15-9-2018

echt een heel fijn huis, schoon en van alle gemakken voorzien

Uitstekende accomodatie

Van Esch
12-9-2018

Ontzettend genoten van een schone vakantiewoning met alles aanwezig wat je je maar kan wensen

Super compleet .fraai huis

G kool
9-9-2018

Een gastvrije ontvangst

Schoonhuis .super fijne bedden en kussens

Heerlijk grootbad en douche

Keuken v alle gemakken voorzien en natuurlijk de geweldige tuin

Heerlijk vuurtje stoken v mannen

Geweldig, zeker voor herhaling vatbaar.

Fam v.d.Braak
31-8-2018

Dat het een geweldig huis is met alles erop en eraan.

100% schoon. Ook geschikt voor verblijf met kleine kinderen.

Veel speelgoed aanwezig en prachtige tuin om te spelen.

De omgeving erg geschikt voor mooie fietstochten.

Hartelijke ontvangst (met attentie).

Minpunten niet kunnen ontdekken.

Voor herhaling vatbaar!

Fam. Capelle
19-8-2018

Een compleet ingericht vakantiehuis, het ontbreekt je aan niks. Een mooi ingerichte tuin waar je 's avonds gezellig de vuurkorf aan kan doen. Een mooi grasveld met allerlei speelattributen voor de kinderen. Wat heel fijn is zijn de opgemaakte bedden bij aankomst en gebruik va handdoeken die er aanwezig zijn. Ook de kleine attentie wordt zeker gewaardeerd. Ook in de buurt is er meer dan genoeg te zien en te doen. Kortom een vakantiehuis waar je zeker weer terugkomt als je er eenmaal bent geweest

Geweldig

Fam. Van de Bilt
19-8-2018

Heerlijke tijd gehad in dit prachtige en vooral super schone vakantiehuis. Voor de kinderen een eigen veld met speel toestellen en genoeg diertjes om naar te kijken. Wij komen hier zeker terug????

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Betuwe in Lienden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Betuwe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.