Géén boekingskosten

Vakantiepark Landal Miggelenberg

NederlandGelderlandHoenderloo

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Miggelenberg voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 1102 reviews
+140/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 1102 reviews
  • 8.6Activiteiten
  • 8.6Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Op Landal Miggelenberg geniet je van je vakantie op een groen en heuvelachtig terrein. Minder geschikt dus als je slecht ter been bent. Het personeel is overal even vriendelijk en het animatieteam zeer geliefd bij de kids. De natuurliefhebbers zitten goed; precies tussen de natuurparken De Hoge Veluwe en Veluwezoom in. Bezoek ook eens Apeldoorn.

1124 Reviews over Landal Miggelenberg

• 8Fam. van Oort07-05-2022

Vakantie met rust, ruimte én plezier!

Dit is het 3e jaar dat wij in dit park komen. Soms wel meerdere keren in een jaar. In verschillende accomodaties, 4 persoons 6 persoons en zelfs een kinder accommodatie. Altijd een heerlijk verblijf gehad en komen zeker weer terug, met Pasen geweest en zullen dit jaar nog wel een keer terugkomen.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Bart Stam01-05-2022

Geweldig

Wij komen al jaren op Center Parcs (diverse parken) maar ik heb deze gastvrijheid (1e keer Landal) nooit eerder ervaren. Absolute aanrader. Werkelijk al het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het eten in de brasserie....zowel lunch als diner was prijs/kwaliteit uitstekend. Maar nigmaals bovenal.....zeer vriendelijk personeel!!!!

• 10Activiteiten
  • 9Joke05-04-2022

Fantastisch!

Fantastisch park! Veel te doen. Prachtige ligging! Een van de mooiste!

• 10Activiteiten
  • 8Geertje28-03-2022

Was weer fantastisch

Super mooi parkje, Vriendelijk personeel, Veel activiteiten voor jong en oud. Top.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 6TB24-03-2022

Na jaren trouw bezoek jammer van deze minpunten😞

Dit jaar wederom met vol vertrouwen en goede herinneringen een 8 persoons bungalow geboekt. Overal haren van vorige bewoners. Zeer stoffig. Twee van de vier gezinsleden ziek door overmatig stof. Toilet beneden urinelucht voegwerk. Ramen vuil. Achterstallig onderhoud. Oud meubilair. Terras vuil, meubilair lag her en der verspreid en onder de vogelpoep. Op brandalarm naastgelegen bungalow in de avond/nacht werd onprofessioneel gereageerd waardoor wij van 21:00-02:00 overlast ondervonden. Het park had in principe deels af kunnen branden. Onpersoonlijk, geen hartelijk ontvangst zoals voorgaande jaren. Bluetooth sleutel bungalow misschien de oorzaak?

• 10Mirjam23-03-2022

Zeer aangenaam verblijf in gastvrije omgeving

Zeer propere woning (12 personen), gastvrij en vriendelijk personeel

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 8Bep Bak van Eijsden22-03-2022

Fantastisch echt genoten

Heel prettig verblijf gehad goede ligging en de service was goed, ook heel kindvriendelijk park

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 6Dhr. Kalkhoven21-03-2022

Goed park , Personeel mag meer gastvrij zijn

Prachtig park wel erg in de bossen

Personeel is voor mij echt een minpunt , totaal niet gastvrij en ook onbeleefd

Zwembad prima , Huisje prima

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 7Bianca15-03-2022

Mooi park maar hele vieze accommodaties

Tegenwoordig mag je pas om 4 uur het huisje in nu dacht ik ok dan hebben de schoonmakers meer tijd🤣 helaas!!!!! Bij binnenkomst lag heel de gang en de mat al vol met rotzooi verder kijken was er totaal niet gestofzuigd op de stoel in de woonkamer zat nog een voetafdruk evenals op de standaard van de tv Schaamhaar nog onder de wc bril vlekken op de muur van de douche en op de stoelen koffie gasfornuis ook niet schoon en ik kan nog even doorgaan Er kwam toevallig iemand van het park langs die zij ok dus alleen de vloer???? Die wilde iemand langssturen om schoon te maken maar ik was net binnen was ook niet van plan te gaan kijken hoe iemand het schoon zou maken dus maar zelf gedaan! We zaten ook buiten en de schoonmaak kwam voor het huisje naast ons en ik overdrijf niet ze was letterlijk 8 min binnen en had 1 doekje bij zich!!!!! Belachelijk en echt heel vies!! Maar wel alles duurder maken! Jammer weer dit

• 3Onderkomen
  • 5Wilma07-03-2022

Prachtig park, gedateerde huisjes

Het park is prachtig, horeca prima, personeel erg aardig, maar ons comfort-huisje 221 (en het naastgelegen huisje dat mijn familie huurde) was uitgewoond en slecht onderhouden. Kaal houtwerk, slecht sluitende keukenkastjes, beschadigde muren, schimmel bij de douchedeur. Zithoek: een krappe (plastic?) bank en twee 'keuken'stoelen die voor fauteuils door moeten gaan. En dan de onfrisse (stinkende) dekbedden, kussens en matrassen. Brrrrr. Wordt het beddengoed ooit gelucht/gewassen? In de 8 minuten dat de schoonmaak in het buurhuisje bezig was, kan dat natuurlijk niet. Wij kwamen tussen 2007 en 2017 regelmatig in dit park. Zagen luxe huizen gebouwd worden, maar de aandacht voor de comfort huisjes verslappen. Altijd fan van Miggelenberg geweest maar deze huisjes zijn geen aanrader.

• 3Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden