Vakantiepark Landal Miggelenberg

Zoover gold Award 2019

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

Op Landal Miggelenberg geniet je van je vakantie op een groen en heuvelachtig terrein. Minder geschikt dus als je slecht ter been bent. Het personeel is overal even vriendelijk en het animatieteam zeer geliefd bij de kids. De natuurliefhebbers zitten goed; precies tussen de natuurparken De Hoge Veluwe en Veluwezoom in. Bezoek ook eens Apeldoorn.

1049 reviews over Vakantiepark Landal Miggelenberg

• 10Bernadette09-08-2020

Heerlijk!

Heerlijke vakantie gehad! Genoeg te doen voor de kinderen zoals tokkelen, levend stratego en lasergamen. Kinderen moeten zich hier wel van te voren voor opgeven. Toen de tropische temperaturen kwamen werd de waterbaan opgezet, heerlijk! Wij als ouders konden heerlijk ontspannen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 10Lysbeth05-08-2020

Wat een heerlijke plek om te zijn. Vooral de kinderen hebben genoten. Tijdens de warme dagen stond er ineens een mega water baan als verassing! Geweldig entertainment team! Tokkelen, kampvuur, Knotshockey, alles is een avontuur.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9HJJ Schmitz04-08-2020

Volledig naar wens.

Wij boekten in mei een weekendbungalow in uw park. Door de coronacrisis kon dat toen niet doorgaan. Na goed overleg kregen we in het laatste weekend van juli een vervangende bungalow aangeboden.

We hebben genoten van een mooie en compleet ingerichte en van alle gemakken voorziene bugalow. Ook van de faciliteiten in het park en de mooie omgeving. Dankzij het mooie weer konden we ’s morgens op ons buitenterras genieten van een heerlijk ontbijt samen met enkele puttertjes (distelvinken) die zich tegoed deden aan de zaadjes van de akkerdistels die tussen onze bungalow en die van de buren stonden. In alle rust kon ik er mooie foto’s van maken. Ik stuur een foto hierbij. Het was alleszins voor herhaling vatbaar. Met dank en vriendelijke groet,

• 8Eetgelegenheden

• 8CvdH03-08-2020

Tot rust gekomen

De ligging van onze bungalow, vlakbij uitgang naar verschillende wandelroutes, was prachtig. Voor ons wat teveel in de schaduw, maar dat kan fijn zijn als t warm is. De sauna hebben we veel gebruikt. Huisje was stijlvol opgeknapt, gemoderniseerd. Uit eten op terras in brasserie, aanrader. Enthousiaste bediening en erg lekker eten. We zijn vanwege C niet in het binnenzwembad geweest (er was wel n reserverings-systeem). Minpuntje is schaduwrooster boven terras bij t huisje, daar gaan graag vogels op zitten (poepen)... Er lag nog afval van anderen op terras toen we aankwamen. De ligging van het park is fantastisch, veel wandelingen meteen vanaf park mogelijk en NP Hoge Veluwe heeft ingang in Hoenderloo, 10 minuten fietsen max. Helaas de absolute hoofdprijs betaald voor n midweek, indruk dat ivm C de prijs wat is opgehoogd.

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2020

• 7Pauline31-07-2020

Mooie ligging, vriendelijke medewerkers

Vriendelijke medewerkers, prachtige omgeving, prima brasserie. Wel heel erg duur in relatie tot faciliteiten. Voor midweek betaalden we de hoofdprijs, maar voor wifi moesten we voor 4 dgn nog 20 euro extra betalen. Beperkte toegankelijkheid zwembad ivm coronamaatregelen. Logisch, maar daardoor konden wij niet elke dag een verfrissende duik nemen. Geen activiteiten voor oudere kinderen, alles vooral gericht op gezinnen met kleuters.

• 5Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Ldek31-07-2020

Leuk park.

Erg leuk park! Voor de kinderen is er van alles te beleven. Zwemmen met coronamaatregelen keurig geregeld. De brasserie is werkelijk fantastisch! Zelden zo goed meegemaakt op een park. Lekkere gerechten en leuke prijs. Wij hebben hier bijna elke avond gegeten ideaal met kinderen met binnen- en buitenspeel mogelijkheid.

De huisjes zijn door de liggen in het bos wel iets donkerder. Liggen allemaal erg rustig. De schoonmaak erg netjes.

• 7Onderkomen

• 4Hendriksen13-07-2020

Geld niet waard

Ik snap niet waarom vele mensen dit park geweldig vinden. De kleine speeltuintjes zijn leuk voor peuters. Op regenachtige dagen is er niks te doen. Het huisje aan de buitenkant heeft houtrot, de inventarisatie is niet compleet. De kleine zandverstuiving word gebruikt door een scoutingskamp waardoor wij er geen gebruik van kunnen maken en er redelijk gekuudsoverlast van hebben. Word niet door landal vermeld. De omgeving is mooi maar daar is alles mee meegzegt. Voor ons geen miggelenberg meer.

• 5Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

J. Bosman, Front Office , 25-07-2020

Beste familie Hendriksen, wat vervelend om te lezen dat uw verblijf bij ons tegenviel. Onze excuses hiervoor. Wij hopen dat u ondanks de teleurstellingen toch een beetje heeft kunnen genieten. Mocht u nog iets aan ons kwijt willen, dan kunt u ons altijd bellen 055-378 1251 of mailen, [email protected] Groet team Miggelenberg

• 8Egbert12-07-2020

Ontstressen met een grote O !

Ontstressen met een grote O. Lekker luisteren op je terras naar de vogels. Wat maken die vogels mooie geluiden tot s avonds laat. Ook s ‘avonds een vos op bezoek die de eenden wilde grijpen bij de vijver. Voor gasten wonend in een grote stad , de hoorbare stilte die kennen wij niet meer. Ondanks Corona maatregelen, zwembad gebruik op afspraak, de 1,5 meter een fijne vakantie gehad. En wat al jaren constant blijft , het vriendelijke personeel incl de service. Bungalows zijn comfortabel ingericht met heerlijke bedden. Wat n.m.m achterhaald is in zo n mooie bungalow is het schrootjesplafond in de slaapkamers! Oidbollig maar voor de rest perfect.De bungalow had buiten achterstallig onderhoud , bladderende verf van de houten flink lekkende dakgoot. Dat is wat minder. Maar de weken zijn voorbij gevlogen direct geboekt voor november ook een mooie periode in de bossen met lekker de open haard aan! Kijken er al naar uit!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

J. Bosman, Front Office , 25-07-2020

Beste Egbert, dan voor deze mooie beoordeling. Leuk dat jullie zoveel wild gezien hebben en genoten hebben van de rust en natuur. Heel graag tot november! Groet team Miggelenberg

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Barbara11-07-2020

Fantastisch!

Geweldig park!! Komen hier al 20 jaar. Voorheen altijd zo n 3x per jaar een weekendje en dit jaar “noodgedwongen” voor de hoofdvakantie. We baalden in eerste instantie dat onze rondreis door het zuidwesten van Amerika niet door kon gaan, maar onze dochter van 6 heeft wel 100x gezegd dat ze zo blij is dat we dit doen en dit zooooo veel leuker is. Dit keer voor het eerst gebruik gemaakt van het animatie team en dat is top!!

Park is de laatste jaren wel wat drukker geworden t.o.v. 20 jaar geleden, helemaal hoogseizoen is even wennen,maar nog steeds heel vertrouwd en knus. Dat komt mede door het fijne personeel.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

J. Bosman, Front Office , 25-07-2020

Beste Barbara, dank voor deze hele mooie beoordeling. Erg jammer dat de reis naar Amerika niet door kon gaan, maar fijn dat we de teleurstelling toch een beetje weg hebben kunnen nemen. Heel graag tot een volgende keer. Groet team Miggelenberg

• 10Mira10-07-2020

Superfijne vakantie gehad

Fantastisch mooi park, nette huisjes midden in het bos, veel faciliteiten, erg mooie speeltuin

J. Bosman, Front Office , 25-07-2020

Beste Mira, dank voor deze hele mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat alles zo naar wens is geweest. Heel graag tot een volgende keer op Landal Miggelenberg

Vakantiepark Landal Miggelenberg info

• BBQToegestaan