Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag27°13°

• Activiteiten8,9
  • Onderkomen9,0

Op Landal Miggelenberg geniet je van je vakantie op een groen en heuvelachtig terrein. Minder geschikt dus als je slecht ter been bent. Het personeel is overal even vriendelijk en het animatieteam zeer geliefd bij de kids. De natuurliefhebbers zitten goed; precies tussen de natuurparken De Hoge Veluwe en Veluwezoom in. Bezoek ook eens Apeldoorn.

959 reviews over Vakantiepark Landal Miggelenberg in het Nederlands

Een bosrijke vakantie

Fam. Staphorst
21-7-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Het is een prachtig park, nette huisjes, mooie omgeving en vriendelijk personeel. Jammer dat je voor veel activiteiten (waaronder midgetgolf)behoorlijk moet betalen. We hebben betaald voor een week internet, helaas was de verbinding erg slecht.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Een geweldige ervaring voor het hele gezin!!!!!!!!

F. Huiskamp
20-7-2019
  • Onderkomen10

Het was een fantastisch park! Het eten was super en het personeel was gastvrij. Het park ligt in een prachtige omgeving met veel natuur en bos, er is voor alle kinderen van elke leeftijd wel wat te doen (en voor de volwassenen ook!!!). We hadden een mooi huisje, ruim en voorzien van alle luxe die je je zou kunnen wensen. Het huisje was goed schoongemaakt en zag er erg net uit. Het park heeft een geweldig zwembad dat ook leuk is voor alle leeftijden en ook hygiënisch goed is. Het is een geweldig park en we komen er zeker nog vaker terug!!!

Geweldig

Livia
20-7-2019
  • Onderkomen10

Voor kinderen is er in dit park ontzettend veel te doen! Er zijn veel activiteiten, een grote speeltuin en een groot verwarmd binnen zwembad! Er zijn ook geitjes die je kan voeren. Het is luxe, en het ziet er leuk, gezellig en goed verzorgd uit. Voor mensen die lekker willen uitrusten, is het een geschikt park. De bungalows hebben veel ruimte en privacy. Het recreatieteam is erg enthousiast en maakt je verblijf nog beter! Ik vond het een hele leuke ervaring om hier te zijn.

Fantastisch en relexed.

Cora Plasmans
17-7-2019
  • Onderkomen9

Heerlijk gefietst in de omgeving. Nationaal park de Hoge Veluwe vlakbij, eekhoorntjes op je tuintafel, gewoon heerlijk park met alles wat je nodig hebt en natuurlijk Ijs van Gijs....jammie.

J. Bosman, Front Office , Sat Jul 20 2019 13:33:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Cora, dank voor deze mooie beoordeling. Goed om te lezen dat jullie zo'n leuke tijd hebben gehad op ons park en hebben genoten van de natuur. Heel graag tot een volgende keer. Groet team Miggelenberg

Heerlijke week gehad met kind van 2.

Mevr louwerse
16-7-2019
  • Onderkomen9

Mooie moderne accomodaties , van alle gemakken voorzien. Je zit redelijk vrij . Hele leuke kinderspeelplaatsjes verdeelt over het park en 1 hele grote met water, zand , diertjes en zelfs een tuintje waar je van alles mag plukken. Leuk zwembad, mooi park voor kleine kinderen. Klein winkeltje met leuk assortiment en vriendelijk personeel. Ze zijn Overal op het park heel klantvriendelijk. Kortom super week gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
J. Bosman, Front Office , Sat Jul 20 2019 13:32:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dank voor deze mooie beoordeling mevrouw Louwerse. Leuk dat jullie te gast waren bij ons en fijn dat alles zo goed is bevallen. Heel graag tot een volgende keer. Groet team Miggelenberg

Heerlijk bijgekomen en komen zeker terug

M.lodewijk
10-7-2019
  • Onderkomen9

Een heerlijk park en heerlijk rustig. Mochten eerder het huisje in vanwege mijn man. Heerlijke losloopgebieden in de buurt voor de hond goed verteld door de receptie. Restaurant top. De kok had een speciaal menu voor mijn man bereid

Gereisd Met partner in juni 2019
J. Bosman, Front Office , 20-7-2019

Beste familie Lodewijk, hartelijk dank voor deze mooie review naar aanleiding van jullie verblijf. Fijn om te lezen dat alles zo naar wens is geweest en we hebben kunnen inspelen op uw wensen. Heel graag tot een volgende keer op Landal Miggelenberg

Heerlijke vakantie!

Tinie
9-7-2019
  • Onderkomen9

Prachtig park, vriendelijk personeel. Wij hadden een heel mooi huisje voor 8 personen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
J. Bosman, Front Office , Wed Jul 10 2019 08:07:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Tinie, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en complimenten. Heel graag tot een volgende keer op Landal Miggelenberg

Mooi en rustig gelegen park.

Rian
7-7-2019
  • Onderkomen9

Weer een heerlijke week gehad op Miggelenberg. Gewandeld met de hond in het bos. Ook nog een wild zwijn tegen gekomen. 2x bezoek gehad van een vos die bij de bungalow liep. Vriendelijk personeel. De bungalow,23 lag rustig gelegen. Helaas was de pedicure er niet, terwijl dit wel op de app en programma vermeld stond .Ik had een pijnlijke voet en wil de graag een afspraak maken, helaas. De bungalow was bij aankomst schoon en rook fris. Wel jammer dat er in de badlaken een grote scheur zat een gat in het dekbedhoes. Maar dat mocht de pret niet drukken. Weer een mooie midweek gehad op Miggelenberg. Ondanks dat er veel bungalows bezet waren was het heel rustig. Je hoorde alleen de vogels.

J. Bosman, Front Office , Wed Jul 10 2019 08:06:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling Rian. Fijn om te lezen dat alles weer naar wens is geweest en dat jullie hebben genoten van het park en de natuur. Heel graag tot een volgende keer. Groet team Landal Miggelenberg.

nog vele jaren gaan we er naartoe

Familie Van Aalst
6-7-2019
  • Onderkomen10

Het is een super leuk park met leuke mensen. De bungalows liggen vrij en in de natuur. Het recreatieprogramma is leuk voor jong en oud. Het park ligt naast het spelderholt. Dus een klaphekje door en je bent er. Vlakbij ligt het Nationaal Park de Hoge Veluwe en in Hoenderloo heb je heerlijk ijs bij ijs van Co. Ook een aanrader. Ik kom al 30 jaar bij Miggelenberg en we gaan er nog vele keren naartoe terug.

J. Bosman, Front Office , Sun Jul 07 2019 12:25:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste familie van Aalst, hartelijk dank voor deze hele mooie review! We vinden het fantastisch dat jullie al zo lang met veel plezier op Miggelenberg komen. Heel graag tot een volgende keer. Groet team Miggelenberg

Marielle
30-6-2019
  • Onderkomen10

Fantastisch huis (10L), geweldig park, zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Kortom, een super weekend, wij komen graag terug!

Gereisd Met vrienden in juni 2019
J. Bosman, Front Office , 3-7-2019

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling Mariëlle. Leuk om te lezen dat de bungalow zo goed is bevallen. Graag tot een volgende keer. Groet team Miggelenberg

Vakantiepark info

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Miggelenberg in Hoenderloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Miggelenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.