Camping De Pampel *****

Camping De Pampel
Camping De Pampel

Weer vandaag3°-4°

437 reviews over Camping De Pampel in het Nederlands

Perfect voor gezin met jonge kinderen

Paula, 30-1-2018

Mooie plekken, kleinschalig en veel te doen in het hoogseizoen. Heeft van alles wat, binnen -en buitenzwembad, binnenspeeltuin, wasserette en een toplocatie op e Veluwe.

Minpunten, 2 sanitair gebouwen voor de hele camping. Kinderen worden hier door veel ouders 'losgelaten' dus alles is al snel erg vies. Als het wordt schoongemaakt doen ze het goed maar het mag echt wel wat vaker gebeuren.

Het spetterbos voor de allerkleinsten is superleuk!

De camping moet vooruit betaald worden ,erg lastig

H. Nijhuis, 5-10-2017

De informatie en vriendelijkheid was ver te zoeken . Als je niet weet hoelang je wilt blijven moet je moet elke dag weer afrekenen. Erg vervelend en ook lastig.

Voor herhaling vatbaar

Familie Willems, 4-9-2017

Wij hebben overnacht in een boomstam (wat overigens heel cool is voor een jongetje van 3, slapen in een boomstam :-) ). Als je een 1 of 2 nachtjes op een leuke camping wilt verblijven dat in zo'n boomstam op deze camping ideaal. We hadden geluk dat het weer geweldig was, dus er is vooral door onze kleine man veel gezwommen. Lekker gegeten in het restaurant, leuke animatie (die waren speciaal nog een dagje teruggekomen, super top! ) En een groot pluspunt vonden wij de speciale kinderdouches. Douchen onder een boom, wie wilt dat nou niet.

Leuke camping

albert, 2-9-2017

Leuke camping maar niet meer dan leuk.

Er zijn wel punten die verbeterd kunnen worden.

Bijvoorbeeld het zand van de zandbak schoon zand is wel fijn dat is nu zeker niet het geval als de kids er nu in gaan krijg je ze zwart terug.

Ook na dit te melden is er niks mee gedaan en wat kost nou een beetje schoon speelzand.

Zwembad is leuk maar wel aan de koude kant.

Het peuterbad ziet er heel mooi uit maar zit dicht tegen het terras aan waar ook open afvalbakken staan en daar komen wespen op af dat niet zo fijn voor de kleintjes.

fantastisch

Bilder, 30-8-2017

Animatie was top en het werd met veel enthousiasme gedaan. Dat er voor enkele activiteiten betaald moest worden is waar maar het ging naar een goed doel (longfonds). En het waren over de hele week maar +/- 2 activiteiten. Verder was het veldje waar we op stonden prima, met een leuk speel plekje voor onze caravan. Sanitair was prima, maar mocht af en toe wat vaker schoongemaakt worden. Daarin tegen waren er ook genoeg camping gasten die vlak na het schoonmaken het weer smering maakten en het zo achter lieten. Het spetterbos is echt een succes! Onze zoon wou er niet meer weg en was altijd aan het tijdrekken en rondjes lopen om de boom douche.

Boomstamhutje viel tegen

Martijn, 28-8-2017

Voor de prijs was het slaapcomfort ver onder de maat. De enige keer dat ik slechter heb geslapen was op een betonnen vloer op een lek self-inflating matje. De camping straalt op alle mogelijke manieren zakelijkheid en commercie uit. Het personeel is niet bijzonder vriendelijk, maar geeft de indruk alleen daar te zijn omdat het moet. Bij het melden van het tegenvallende slaapcomfort werd alleen gezegd "Maar het zijn auping matrassen", in plaats van constructief te zoeken naar een oplossing of ook maar met iets van excuses te komen. Sanitair was ok, maar erg afhankelijk van het tijdstip, later op de dag veel last van geurtjes. WiFi is 15 minuten gratis en daarna mag er betaald worden. (kom op, we leven niet meer in de jaren 90)

Boomstam hutje betekend overigens ook dat de auto buiten het terrein geparkeerd moet worden.

Volgende keer in de regio toch maar op zoek naar een hotel/hostel, dan zijn de kosten waarschijnlijk hetzelfde, maar het comfort waarschijnlijk wel op niveau.

Leuke camping voor jonge kinderen

Rene, 26-8-2017

Leuke animatie voor onze kinderen. Deze werd georganiseerd door een aantal enthousiaste jongelui die dit vol overgave deden. Mijn complimenten. De gehele camping is in het hoogseizoen wel voornamelijk gefocust op gezinnen met jonge kinderen. Dus niet voor iedereen geschikt. Wij stonden zo ver mogelijk van de receptie en zwembad, waardoor het altijd rustig was bij de tent. Bij sommige plekken is veel vertier en dus geluid (je moet er van houden). Onze meiden van 6 en 8 jaar hadden in ieder geval de tijd van hun leven.

Sanitair in goede staat, maar teveel waterkranen (werkend o.b.v. een sensor) deden het niet.

Mooie ligging aan grasveld, voldoende animatie. Sanitair keurig. Zeer behulpzaam personeel. Zwembad was niet groot, maar voldoende voor ons gezin.

Iets meer van verwacht

Mark visssr, 20-8-2017

Leuke camping maar erg saai voor volwassenen

Wel leuke meid in de winkel.

WiFi erg duur

Wasmachine erg duur

Animatie doren het leuk er hangen veel erg jonge meiden om heen.

De camping is super voor kinderen, onze kinderen zijn 5 en 7 jaar er was veel te doen voor ze.

Speeltuin met luchtkussen.

Het water van het zwembad is vrij koud maar de kinderen hebben daar geen last van.

De plek waar wij stonden plekje 433 was een super plekje ruim en overzichtelijk. De kinderen konden we vrij laten op de camping.

Het sanitair is vreselijk, er word smorgens rond 11:00 uur alleen schoon gemaakt. Je staat Smorgens onder een vieze douche en savonds ook . Vieze haren overal putjes die niet door stromen.

Savonds word er nog het een en ander schoongemaakt zeiden ze maar daar merkten wij niks van.

We hebben een aantal aanbieders voor De Pampel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Pampel in Hoenderloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Pampel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Pampel scoort een 8.01 uit 10 op basis van 438 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: