Camping De Pampel

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

WiFi is echt slecht. Maar 15 minuten, en dat op een redelijk dure camping!

En dan het zwembad. Nieuwe glijbaan geplaatst. Beetje jammer dat die uitkomt op het kleine stukje waar het diepe water is. Dus op het enige plekje waar je nog een beetje kan zwemmen krijg je elke keer een kind of erger nog, een volwassen mens in je nek.

Het effect van buitenbad is ook weg want het dak kan niet meer open.

En het kleine buitenbad dat er is en dat eerst gewoon bereikbaar was zonder onderwater te moeten is nu geblokkeerd door de muur die niet open kan omdat er zo'n "fijne" glijbaan is geplaatst. En als dat buitenbadje niet is afgedekt met een zeil, dan kun je er inspringen maar je komt er nooit meer uit omdat er geen trapje is.

Al met al vind ik dat dat wel een hele tegenvaller is en ook zeker een reden om niet meer terug te komen.

Ik raad deze camping dan ook niet aan, zeker niet als je van water houdt.

Jolien
30-6-2018

Wij hebben de 4 personen welness boerderij gehuurd. Super goed bevallen. Mooi huisje. Zelfs ingericht voor 6 personen ipv 4 (behalve de bedden). Zeer compleet qua keukeninventaris. Niets gemist. Super fijn de speeltuin voor het huisje. Onze zoon kon daar mooi spelen en wij hem vanuit terras of huisje in de gaten houden.

Mooie omgeving. Vriendelijk personeel. Zelf geen gebruik gemaakt van het nieuwe sanitair gebouw maar het zag er wel mooi (vooral het kindergedeelte)en netjes uit. De speelburcht is ook super mooi en groter dan het op de website lijkt. Mooi zwembad. Alleen de eikel die omvalt boven de glijbaan in het kinderbad gaat met wat te veel kracht en teveel water wat niet zo prettig.

Super verblijf gehad. Een aanrader!

Geen goede ervaring.

Tony
28-6-2018

Helaas niet genoten van ons verblijf door ongastvrij en niet flexibele houding van medewerkers. Ook stonk het door afvalbakken. Glasbak en papierbakken waren vaak overvol. Schoonmaak toiletgebouw is echt beneden maat. Ondanks andere beweringen van de eigenaar, het is vies. Te weinig schoonmaakmomenten en meeste aandacht voor vloeren. Maar ook muren worden vies (dode vliegen, bruine vegen etc). In plaats van altijd verdedigen wanneer je met suggesties komt, kun je er beter wat aan doen. Er zijn veel meer gasten die er zo over denken.

We hebben een aantal aanbieders voor De Pampel voor je op een rij gezet:

Ondanks een noodgedwongen kort verblijf, genoten.

Joop van de Ven
18-6-2018

Anijs cottage – 11-6/18-6-2018

• Positieve medewerking bij het (noodgedwongen) omboeken van een kampeerplaats (3 wk.) naar één weekje cottage.

• Van de aanleg van nieuwe waranda’s, bij de cottages in aanbouw geen enkele overlast ondervonden.

• Niet alleen een erg vriendelijke eigenaar, al het personeel mag tot diezelfde categorie worden gerekend.

• Mooi gelegen park, midden in de natuur.

Een grote aanrader

Pieter sjoerdsma
15-6-2018

Voordat wij hierheen zijn gegaan goed de reviews gelezen.

Het enige wat ik kan vertellen over alles wat negatief is geschreven ben ik niet tegen gekomen. Schoon, netjes,personeel top.

Fantastisch!

Peter
13-6-2018

Geweldige accomodaties! Vriendelijke en behulpzame eigenaar en personeel, een echte aanrader!!!

Oh ja, ze hebben ook heerlijke koffie 😉

Geweldig !!

J.drenth
9-6-2018

Wij komen hier al een aantal jaren en vinden het geweldig , de plaatsen zijn netjes en het is leuk puzzelen hoe de caravan moet staan( is soms erg ongelijk en dat maakt het zo natuurlijk.) Het is heel bosrijk, rustig en sfeervol. Het personeel en beheerders zijn vriendelijk en groeten altijd. De camping is netjes en schoon!

Ook wordt er heel veel voor kinderen gedaan in vakanties en hoogseizoen.

Petje af voor de vrijwilligers!!!!!!

Voor mensen die hier werken en alles netjes houden 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻!

Rondom veel bossen om heerlijk te fietsen of te wandelen of een mooie auto tocht te maken.

Dus met andere woorden ga het eens proberen 😊

Prima camping

Een tevreden gast
2-6-2018

Wij komen al jaren op deze camping en die is zo bijzonder om de plekken die zo natuurlijk zijn , en er is veel te doen voor de kinderen.

De eigenaar en personeel werken hard ze zijn altijd druk bezig. Hebben een nieuwe perscontainer geplaatst top,een wildrooster zodat de camping vrij van wild is ,en weer een nieuw speeltje voor de kinderen .

Maar dat er door gasten ook vernieuwd wordt ,en het sanitair vuil wordt achtergelaten ,betreuren wij wel .Doet men dat thuis ook? Daar kan de eigenaar niets aan doen ,men moet meer rekening houden met elkaar.

Er zijn altijd en overal plus en min punten ,maar de plus heb bij ons de overhand,

voor ons en de kleinkinderen is het een top camping .

Een opa en oma

albert en marjolein
1-6-2018

Een mooie rustige schone camping . Mooi schoon toilet gebouw. me kleinkinderen zijn dol op spetterbos. speciaal douche ruimte voor kleine kinderen .Ook het zwembad is vernieuwd de speelbrucht. Echt een familie camping. restaurant is ook top. Toiletgebouwen schoon. sommige mensen maken zelf de boel vuil ruimen niks op met afwassen. We staan er nu 2 jaar hebben een zeisoen plek .Goede service Top

Veel dingen voor verbetering vatbaar

Ieke
30-5-2018

Goed gelegen camping t.o.v. bezienswaardigheden. Diverse plekken zijn ruim en mooi gelegen (even een goede uitzoeken is niet allemaal even mooi en groot). Toiletgebouw is bij drukte erg vies. Jammer dat mensen toiletten en douches zo achterlaten. Echter ook verantwoordelijkheid van de camping om dit netjes te houden. Met één keer per dag schoonmaken op volle camping is niet voldoende. Daardoor slechte hygiëne . Ook zien wij in meerdere weken steeds dezelfde vlekken en viezigheden. De openingstijden van de voorzieningen zijn matig. Het winkeltje is meestal dicht. Af en toe een uur open. Misschien is het beter om de winkel bij de receptie te lokaliseren zodat je mensen vaker toegang kunt geven tot boodschappen. Medewerkers rijden hard over het terrein. Met al die spelende kinderen en wandelende mensen over de wegen is dat veel te gevaarlijk. Ze vragen ons als gasten om stapvoets te rijden. Medewerkers zijn onvriendelijk. Jammer!

We hebben een aantal aanbieders voor De Pampel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Pampel in Hoenderloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Pampel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Pampel scoort een 7.93 uit 10 op basis van 460 reviews.