Camping De Pampelstersterstersterster

Zoover silver Award 2019

• Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

In de bosrijke omgeving van Hoenderloo bevindt zich Camping de Pampel. Een echte kindercamping voor kids t/m 12 jaar. Er zijn veel speeltoestellen, een zwembad, een binnenspeeltuin, een treintje en een animatieprogramma. De omgeving is prachtig, dichtbij de Hoge Veluwe. Vanaf de camping kun je heerlijk fietsen midden in de natuur.

570 reviews over Camping De Pampel

• 2019
    8Henk&Dory Jager28-11-2019

SUPER BLIJ

We hebben al twee jaar een seizoen plaats op De Pampel , 2020 gaan we voor het derde jaar . Als 2020 net zo mooi wordt dan gaan we weer SUPER GENIETEN .

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2018

• 9Charl Verkade06-11-2019

Zeer goed !

Zeer vriendelijke medewerkers en tevens prima faciliteiten in een mooie omgeving. Wij hadden privésanitair en dat is ons goed bevallen.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Mart Hovens23-10-2019

Mooie camping, zeer goed verzorgt en onderhouden!

Maak een afweging of je op het grote veld wilt staan of op een van de kleinere veldjes. Verder is het een mooie, goed verzorgde camping in een prachtige omgeving. Aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Chrit Hees11-10-2019

Een aanrader, wij komen er al jaren.

Fantastische kindvriendelijke camping, centraal gelegen in Nederland. Grote staanplaatsen naar keuze op open terrein of in het bos. Behulpzaam en altijd vriendelijk personeel.

• 9J.Reinders02-10-2019

Een aanrader, heerlijk!

Fijne camping met mooie individuele plaatsen, maar ook grotere velden met speelplezier voor kinderen( schommel, glijbaan, klimrek, enz). Wij kiezen altijd voor de individuele plekjes, omdat je je daar zo heerlijk midden in de natuur voelt, heel intiem en er toch niet alleen staat, want de buren zie je wel. Sanitair is in het nieuwe gebouw heel eigentijds, maar de 2 andere gebouwen zijn ook perfect. Prima schoon. Wat wij vooral geweldig vinden is de natuur op de camping: veel bomen en struiken, maar wel overal een plekje zon. Hoenderloo is dichtbij, park de Hoge Veluwe ook, ga ook beslist een ijsje halen bij IJs van Co in het dorp. Voor ons is het ieder jaar tenminste één keer een kortere of langere periode naar de Pampel en dit al meer dan 25 jaar! Kortom een aanrader!!

• 8C Marijnissen02-10-2019

geweldig

Het is een prachtige camping en een mooi fiets gebied

• 9Nico01-10-2019

Zou camping aanraden aan anderen

Mooie goed verzorgde camping mooie plaatsen, vriendelijk personeel. We waren er toen radio 2 zijn uitzendingen daar deden aanwezig.werden van te voren goed geinformeerd dat ze er waren.prima zo ,erg leuk ook die uitzendingen en de combinatie met de camping was heel goed. Verder prima omgeving voor dag uitstapjes,fietsen enz.

• 10Anne Marie29-09-2019

Beste camping ooit!

Voor ons echt de allerbeste kampeervakantie. Wij waren er de eerste week van september, vlak nadat alle schoolvakanties weer voorbij waren. We werden prettig welkom geheten op de receptie. Daar werd ons gemeld dat NPO radio2 op de camping stond en er af en toe optredens waren. En die waren er: Danny Vera, Di-rect, 3 J’s en nog veel meer en als klapper kwam Kensington nog. Kensington op een camping in Hoenderloo, dat verwacht je toch echt niet. Wij hebben overdag genoten van de mooie omgeving en ‘s avonds van de optredens. En als ik dan een minpuntje moet noemen: het werd ‘s avonds wat frisser. Voor ons voor herhaling vatbaar, ook zonder optredens.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8Fam. C. v.d. Brink22-09-2019

Volgend jaar weer !!!

Een prachtige camping met voor vermaak voor iedereen ! Ook de toiletgebouwen en sanitair zagen er prima uit ! Enige punt van kritiek: als het druk is, is er weinig plaats voor auto-caravan om te parkeren bij de ingang ( bij de receptie)

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Mark and Brianne22-09-2019

Geweldig en zullen terugkomen.

(Vertaald van Engels naar Nederlands) De hulp was geweldig, problemen worden ter plekke opgelost en de binnen- en buitenspeeltuin is perfect voor kinderen, het zwembad is mooi en het is heel gemakkelijk om je kinderen in de gaten te houden. Geweldige plek voor traditioneel Nederlands kamperen !!!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

23 tips over Camping De Pampel

• lisette, 08-05-2012

Afvalbakjes in de douches en bij de wastafels, trekkers in elke douche zodat je ook tussen het douchen en het aankleden even de vloer droog/schoon kunt maken. Trekkers bij de afwasruimte zodat je na je afwasje even de boel netjes achter kunt laten. Zwembad warmer en meer douches en wc's.

• MARJA, 12-05-2012

Ik ga volgende keer zeker weer ben nu in de mei vakantie geweest en heb genoten heerlijk gegeten super schoon alles de boerderij was heel erg netjes en schoon mij zien ze gauw weer terug mijn complimenten

• s_habers, 05-05-2014

Kijk van tevoren, als het mogelijk is, waar je wilt staan, plekken zijn divers. Wij stonden bij speeltuintje, als je wilt uitslapen tot na tien uur, dan zijn die plekken minder geschikt ;)

6 vragen over Camping De Pampel

• Angélique, 11-05-2018

Campingbedjes

Is er iemand toevallig met een campingbedjes in de boerderij geweest? Wij hebben een 6 persoons boerderij geboekt en moeten 2 campingbedjes kwijt.

Jo, 30-06-2018

Wij hebben de lattenbodems van de bedden in de bedstee op zijn kant gezet en linde toen er prima een campingbedje in kwijt. 2 naast elkaar lukt denk ik ook wel. Wel is de instap in het hokje wat lastig omdat je naar beneden stapt.

• Linda, 29-04-2018

Douchen en wifi

Wat kost wifi per dag?

Boiler van privé sanitair is zo niet groot heb ik gelezen, maar hoelang kun je douchen? Daarnaast ook gelezen dat water niet zo warm is, kan dat wel ivm legionella?

• Eelco, 27-03-2018

Geld wolven?

Stomme fout gemaakt met boeking via internet en dag erna meteen geannuleerd. Krijg ik een annuleringsnota van 15%. Had ik voorwaarden beter moeten lezen. In eerdere reviews werd al aangegeven dat het op deze camping alleen om geld draait. Hierbij bevestigd...

Camping De Pampel info

• Aantal sterrenstersterstersterster