Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

In de bosrijke omgeving van Hoenderloo bevindt zich Camping de Pampel. Een echte kindercamping voor kids t/m 12 jaar. Er zijn veel speeltoestellen, een zwembad, een binnenspeeltuin, een treintje en een animatieprogramma. De omgeving is prachtig, dichtbij de Hoge Veluwe. Vanaf de camping kun je heerlijk fietsen midden in de natuur.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

893 Reviews over De Pampel

• 9Tom De Ketelaere17-11-2022

Leuke camping, mooie ruime speelzone, vlakbij bos

Leuke week gehad, heel mooi bosrijk gebied om te wandelen of te fietsen. Camping ligt op 5 min fietsen van Hoederloo waar een supermarkt is. Veel speeltoestellen, basket, voetbal, indoor speeltuin, interactieve spelen. Alles netjes en vriendelijk, open in de winter, restaurantje was dicht gezien winterperiode.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Fam de Haan15-11-2022

7 maanden camping de pampel, Hoenderloo

Prima en zeer nette camping, zeer geschikt voor kinderen tot 12 jaar. Wij hebben daar 7 maanden prima gestaan en zeer naar ons zin gehad. Maar ook helaas minpunten: Oude sanitair gedeelte zozo, nieuw sanitairgedeelte prima, alleen in gedeelte voor kinderen onder de 6 jaar (spetterbos) is het gevaarlijk spekglad en gevaarlijk krap als daar de ouders bij zijn, typisch en slecht werkende kranen bij wastafels en vaatwas, geen brandbestrijdingsmiddelen op het campingterrein, wifi zeer slecht, tv slecht met uitval en minimale zenders, vreemde frituur met voorzijde bestellen en achterzijde ophalen en je wacht dan op een drukke gevaarlijke weg in de buitenlucht (soms in de regen), personeel en directie rijden heel en gevaarlijk hard op de paden en wegen met hun elektro wagens, service receptie, gedrag medewerkers en directie is ver onder de maat, vreemde en ontwijkende antwoorden. Dat laatste is een klacht van velen.

• 4Eetgelegenheden
  • 8Stef en Karin Priem13-11-2022

Nog steeds een fijne camping

Vijfentwintig jaar geleden waren we hier in juli toen onze dochter vier jaar werd. Wij hebben toen een hele fijne vakantie gehad. De Pampel is inmiddels erg groot geworden, maar nog steeds een hele fijne camping, met ruime plekken in het bos.

• 9Fam. Van Bers13-11-2022

Heerlijk verblijf op mooie camping

Wij staan nu voor het derde jaar op deze camping. De omgeving is erg mooi. Prima startpunt voor wandel- en fietsroutes. Aardig personeel. We komen hier graag.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Eric Van Den Langenbergh12-11-2022

Veelzijdige camping met ruime plaatsen

De plaatsen zijn ruim en verzorgd, net als het sanitair. De voorzieningen zijn prima onderhouden. Goede, warme douches, ruime wastafels. Her en der speeltuig voor kinderen. Vlak bij dorp en ingang Hoge Veluwe. Het restaurant was gesloten, daar kunnen we dus niet over oordelen.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8William05-11-2022

We boeken nog een keer

Leuke middelgrote camping. Voetbalveld, interactieve paaltjes, zwembad (binnen en buitenbad) en binnenspeeltuin hebben onze kinderen erg vermaakt. Animatieteam was leuk. Jordy was de drijvende kracht in dat team, erg leuk. Zwembad is aan de koude kant, dat zou comfortabeler mogen zijn.

• 8Mevr. T. Koelman05-11-2022

Genieten

Mooie camping. Alleen WiFi werkt niet altijd. 5 minuten douchen is lastig als je lang haar hebt. Ik stap dan naar de volgende douche.

• 8Thomas van Deursen04-11-2022

Heerlijk verblijf

Gastvrije mensen, mooi plekje in plrachtige natuur. Het was gewoonweg genieten.

• 5Eetgelegenheden
  • 2N.Grandia16-10-2022

Douche Hel!

Voor 27€50 in tegenstelling tot het in het ACSI boek van 2022 aangekondigde tarief van 20€ heb ik de grootste Douche Hel OOIT op een camping beleefd na 1 min volledig ingezeept deed het water het niet meer,moest ik naakt naar een andere douche,daar stopte na 3 minuten het water volledig waardoor ik weer van douchecabine moest wisselen om mij volledig af te spoelen!! Het leek bananasplit maar dan niet lollig!!

• 2Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Buurman08-10-2022

Tot volgend jaar!

Geweldige camping met kinderen, super animatie. Mooie plekjes, en goede sanitair, vriendelijk personeel. Wij komen zeker volgend jaar zomer terug!

Camping De Pampel info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar