Camping Molecaten Park De Koerberg

Camping Molecaten Park De Koerberg

We hebben een aantal aanbieders voor Molecaten Park De Koerberg voor je op een rij gezet:

89 reviews over Camping Molecaten Park De Koerberg in het Nederlands

Prima camping

Blom
3-8-2018

Mooie camping vooral de plekken aan de buitenkant van de camping zijn mooi, zeker aan de boskant. Grote plekken, leuk zwembad, schoon sanitair, vriendelijk personeel. WiFi aan de buitenrand wat moeilijk te ontvangen.

Jammer van de weg die je hoort, en de rondweg mag je 60 km, belachelijk voor zo'n klein weggetje. Van mij hoeven auto's niet bij de caravan of tent!

Verbleven in type Anemoon. Verder veel oude huisjes op het park. De nieuwe Anemoon chalets kijken uit op zowel de zwaar verouderde bungalows als het paviljoen met receptie en restaurant. Iets wat niet logisch lijkt gekozen bij de aanleg. Chalet is verder zeer ruim, compleet en luxe. Beetje jammer van de (mini) kermis die tot 22u doorgaat. Geen keiharde muziek, maar zeker geen sprake van rust en natuur tijdens de openingstijden van de kermis. Helaas geen informatie daarover bij boeken of aankomst.

Super gezellig en goed!

Antoinette
20-7-2018

Huurtent compleet en schoon, mooie nieuwe inventaris. Sanitair goed en schoon. Gezellige gasten. Mooi park, echt een paar leuke dagen gehad!

Superleuk: de Koerg met kleine kinderen

Luc
15-8-2017

Superleuk. Chalet Zonnedauw! Mooi veldje,kinderen spelen heerlijk. Speeltuintjes,prima zwembad, gezellige kindgerichte animatie, lekker eten in restaurant. Ligging is geweldig. De zeurpieten op dit forum kunnen beter niks melden,want het is echt een heel fijn park!

genoten van ons vakantie in onze vouwwagen.

fam.v.Noort
14-8-2017

Ruime plekken, schoon sanitair. Je kunt vanaf de camping alle kanten op in de natuur of naar stadjes of pretparken.

Uitstekend verblijf

Karien
29-7-2017

Wij hebben een weekje gelogeerd in een huurtent. Prima verblijf gehad, ondanks de regen. Tent is keurig ingericht, zeer ruim en alles in aanwezig. Sanitair is echt uitstekend! Alles is keurig schoon en goed onderhouden. Douches zijn heerlijk warm en ruim. De plekken rondom de huurtenten zijn niet zo ruim, maar als je met een eigen tent komt heb je alle ruimte om je heen.

Het park is rustig en perfect voor kinderen. Speeltuintjes, trampoline, klein zwembad en gezellige animatie. Iedere ochtend verse broodjes te bestellen. Personeel is bijzonder aardig en behulpzaam. Restaurantje was 's ochtends nog gesloten maar wij konden wel een kopje koffie krijgen; geen probleem. Omdat men dacht dat wij het koud zouden hebben, kwamen ze aanzetten met een kacheltje voor in de tent. Echt vriendelijk.

Omgeving is prachtig! Heerderstrand is echt een aanrader; rust en ruimte. Genoeg vermaak; Apenheul, JulianaToren, Dierentuin, Dinoland etc. Bakkerijmuseum was ook echt heel leuk.

Kortom; top!

Heerlijk genoten

Maartje
30-4-2017

Wij waren hier eerder op vakantie in 2011 en nu voor n lang weekend terug met onze twee kinderen van 5 en 7 jaar, in n 4 persoons houten punt huisje. Huisje was prima, erg gezellig en ons huisje (t Marle) mooi beschut gelegen. De ligging van t park is fantastisch; je kunt in de omgeving eindeloos wandelen en fietsen. Voor kinderen veel leuks te doen op de camping en zeker ook er buiten. Camping is groot en heeft veel vaste staan plaatsen, maar de veldjes voor kampeerders zien er goed en verzorgd uit.

Fantastisch verblijf en goed restaurant

Bart Jansen
22-8-2016

Een weekje ontspannen op de Veluwe waarbij niks moest en alles mocht. Lekker tot rust gekomen door te genieten van de natuur.

Paar dagen niet zelf gekookt maar voor gemak gekozen.

Twee dagen in het restaurant gegeten; ruime porties, goede prijs/kwaliteitsverhouding en vriendelijk personeel. De tweede keer dat we er waren kregen we na afloop zelfs nog een kopje koffie van het huis!

Wat ons betreft is het zeker voor herhaling vatbaar!

Mooie camping in prachtig gebied

Patricia
9-8-2016

Wij zijn van 4 augustus tot 9 augustus op de Koerberg geweest. Mooie camping met prachtige mogelijkheden om heerlijk te fietsen en te wandelen. We hebben er twee keer in het restaurant gegeten en het was heerlijk! Veel beter dan het gemiddelde parkrestaurant! Onze tweeling van 10 jaar heeft zich ook prima vermaakt. Het enige minpunt was dat het georganiseerde slagbalavondje door het animatieteam afgelast moest worden omdat enkele jonge gasten er een vechtpartijtje van moest maken in plaats van een sportief avondje. Te triest voor woorden.... Maar hier kan Molecaten de Koerberg niets aan doen, was een verstandige beslissing!

Echt fijne week gehad

Edwin Boekhout
26-6-2016

Fijne week gehad!! Bungalow 6 persoons wel verouderd maar prima te doen. Wifi kosten veel te duur en niet van deze tijd waarin vaak wifi kosteloos. Park erg mooi en mooie omgeving. Receptie personeel ook super vriendelijk. Aanrader deze bungalow maar geen luxe verwachten en trap naar boven is erg steil.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molecaten Park De Koerberg in Heerde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molecaten Park De Koerberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Molecaten Park De Koerberg scoort een 7.97 uit 10 op basis van 89 reviews.