Vakantiepark Molecaten Park De Leemkule

8,6

• Onderkomen8,4
  • Activiteiten8,1

Omschrijving
Luxe huisjes met complete keuken vind je bij Molecaten Park De Leemkule in Hattem. Je huisje is voorzien van vaatwasser, goed bed en fijne badkamer. Er is een klein zwembad die wel druk kan zijn bij warme dagen. Ook zijn er veel speeltoestellen voor de kinderen en kunnen ze bij minder weer terecht in het binnenbad. Middenin de bossen gelegen.

We hebben een aantal aanbieders voor Molecaten Park De Leemkule voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prima verblijf

Maas,
9-12-2018
  • Onderkomen9

we hadden voor de 2e keer op een rij een 4-persoonsbungalow Molecaten. Zoals vorig jaar weer een prima huisje met een mooi uitzicht, fijne bedden en een ruime badkamer en ook wel heel fijn, de auto kan bij de bungalow geparkeerd worden. Niets op aan te merken, alleen zou een nieuwe bankstel (eventueel een hoekbank) niet misstaan, en dat men voor de WIFI moet betalen is echt niet meer van deze tijd!

Kenmerken

Wendy,
11-11-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

We hadden een twee persoonshuisje met rieten dakje. Erg compleet luxe fijn huisje. Goede badkamer, complete keuken met vaatwasser. Mooie omgeving om te fietsen. Goede bedden. Er is een zwembad, was niet heel groot en erg druk met het hete weer. Verder mooi park met camping erbij. Wij raden deze huisjes zeker aan.

Helemaal top.

Verver,
30-10-2018
  • Activiteiten7

Wij hadden hier jarenlang een stacaravan. Echt een geweldig park. Middenin de bossen. Alles aanwezig op het park voor een leuk verblijf.

We komen zeker nog eens terug

Ton,
31-8-2018
  • Activiteiten7

Geen slechte ervaring meegemaakt, gezellig park met alles erop en eraan. Veel speeltoestellen voor kinderen een binnen en buiten zwembad, midgetgolf(wat overigens niet helemaal goed is aangelegd) animatie, restaurant en snackbar.

goede en snelle service bij problemen in en om het huisje.de bungalow waar wij in verbleven was heel ruim smaakvol ingericht en schoon. mooie omgeving waar je mooie fiets routes kan rijden. Een aanrader

L. Geurtsen,
28-8-2018
  • Activiteiten10

We komen hier al voor het 4e jaar, in verschillende seizoenen en het is altijd als thuiskomen. Het park ligt heerlijk verscholen in het bos waardoor je veel rust en privacy hebt. Geen opdringerig en schreeuwerig vermaak, maar een familiaire sfeer en kleinschaligheid staan hier voorop. Het personeel is uiterst hartelijk, het restaurant is een heerlijke plek met geweldige bediening en heerlijke gerechten, of je nu komt voor koffie of een diner. De huisjes (wij zaten in Sprengen) zijn modern en fris en zeer compleet. De zwembaden zijn klein maar daardoor ook overzichtelijk, fijn als je kinderen hebt die je nog niet alleen kunt laten zwemmen. Leuke speelweide en geweldige animatie! De omgeving, zowel de natuur als de omliggende stadjes en dorpjes bieden ook genoeg leuke mogelijkheden voor uitstapjes. Onze kinderen zijn altijd door het dolle als we weer naar De Leemkule gaan dus binnenkort boeken we het volgende verblijf weer.

• Onderkomen4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten7

Park is kleinschalig en rustig. Leuk voor kleine kinderen. Accomodatie bungalow type veluwe 8 persoons interieur was oud. Keuken kon echt niet meer, had al jaren geleden vervangen moeten worden. Kastjes bladderen en alles is vies / klef / oud. Bank is eveneens vies plakkerig en aan vervanging toe. Bedden zijn goed. Algemeen oordeel accomodatie is een 6,5. Zou het niet aanbevelen. Park is met jonge kinderen tm 8 jaar een dikke voldoende 8-.

Fantastisch!

Willemijn,
9-8-2018
  • Activiteiten10

Wij komen hier vaker, maar zo in het hoogseizoen nog niet eerder geweest maar was echt top! wij hadden natuurlijk prachtig weer maar de faciliteiten zijn ook gewoon echt fijn. Hele prettige medewerkers, er hangt gewoon een goede sfeer. De kinderen vonden het heerlijk gingen hun eigen weg en of lekker naar de animatie, die veel leuke dingen deden met de kids. kids hebben het heerlijk gehad en wij ook echt genoten. Komen zeker weer terug maar ook in het hoogseizoen.

Genoten van 2 weken op de Leemkule!

Christa Visser,
5-8-2018
  • Activiteiten8

Mooi park, midden in de natuur! Leuk dat er 2 zwembaden zijn en dat je zelf per dag kan kijken waar je wil zwemmen. Wij stonden op de camping. Keurig sanitair gebouw, lijkt vrij nieuw. We merkten wel dat als ze in de ochtend hadden schoongemaakt, vooral de wc's in de middag alweer erg snel vies waren. Maar wel logisch met zoveel mensen. Er is van alles te doen op het park. In de omgeving ook erg veel leuke dorpjes er omheen waar je leuke winkels hebt. Ook leuke dingen in omgeving te doen. Voor de kinderen ook leuk op de camping met veel speeltuinen en een waterspeelplaats. Het was erg warm en droog. De paden zijn niet verhard waardoor je met de warmte veel stof kreeg en zwarte voeten.. De hoofdpaden verharden zou wel perfect zijn. Wij hebben een super leuke vakantie gehad!!

Perfecte groepsaccomodatie !

R. Onderwater,
25-6-2018
  • Activiteiten8

Wij zaten in de groepsaccomodatie Christinahoeve. We waren met 57 man en dan is dit echt een toplocatie. Iedereen heeft zijn eigen privacy omdat er er allemaal aparte slaapkamers zijn (stapelbedden). Keuken is wat verouderd, apparatuur heeft wel onderhoud nodig. Voor de rest prima verzorgd voor grote groepen. Zwembad krijgt een minder cijfer, de reden is omdat je moet betalen. Vindt dit wel minder omdat je al een zeer groot bedrag betaald voor de accomodatie en dan nog apart moet betalen. Verder zat er erg veel chloor in het water, verder leuk voor de kleintje en bij warm weer ook mogelijkheid tot buiten zwemmen. Voor de kleine kids is er genoeg te doen. Park ligt lekker in de bossen, dus perfect uitgangspunt voor een groene vakantie.

Veelzijdig genieten!

Cora,
22-6-2018
  • Activiteiten8

Een prachtig park, met camping en huisjes, een mooie natuur, prima onderhouden, mooi modern sanitair, heerlijk zwembad en animatie in het weekend voor de kinderen. Ideale plek voor kinderen om te spelen op het grote speelveld met trampoline, te zwemmen in het openlucht/overdekte zwembad en de ‘leemkuil’, een natuurlijke afgraving in het bos.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Molecaten Park De Leemkule in Hattem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Molecaten Park De Leemkule zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.