Géén boekingskosten
NederlandGelderlandHattemVakantieparken HattemVakantiepark Molecaten Park De Leemkule

Vakantiepark Molecaten Park De Leemkule

NederlandGelderlandHattem

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Molecaten Park De Leemkule voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 461 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Luxe huisjes met complete keuken vind je bij Molecaten Park De Leemkule in Hattem. Je huisje is voorzien van vaatwasser, goed bed en fijne badkamer. Er is een klein zwembad die wel druk kan zijn bij warme dagen. Ook zijn er veel speeltoestellen voor de kinderen en kunnen ze bij minder weer terecht in het binnenbad. Middenin de bossen gelegen.

471 Reviews over Molecaten Park De Leemkule

• 8Wiebe26-06-2022

Rustige omgeving

Prettig verblijf in Pipowagen. Het ontbrak ons aan niets,, zelfs een Nespresso

• 10Riekske19-06-2022

Droomhuis gevonden

Een prachtig huisje, nr.91, gerestyled, op een zonnige plek, bij een speelplaats, op een prachtig park, met zeer vriendelijk personeel. Tip: als je boekt, vermeld erbij dat je een bungalow wil, waar je wél in de zon kunt zitten. Het is een bosrijk park.

• 10Activiteiten
  • 8Bea25-05-2022

Fijne vakantie

Heerlijke vakantie gehad.super omgeving

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 8Hendriks09-05-2022

Een gemoedelijk vakantiepark

Ons huisje lag erg centraal (no 22) t.o.v de faciliteiten. Het is een rustig, prachtig in het bos gelegen park dat zeer centraal gelegen ligt t.o.v. diverse uitjes (Bakkerijmuseum is een aanrader!!) Vriendelijk personeel op het park Het binnenzwembad is klein, maar leuk, geen glijbaan. De kleedkamers zijn niet erg schoon (vandaar de score 6 bij 'hygiëne') Het huisje was overigens wel schoon, zoals wij dat van een huisje verwachten Helaas konden we geen gebruik maken van het buiten zwembad, deze was nog niet gevuld De snackbar/restaurant was twee dagen dicht (wo-do, wij denken vanwege personeelstekort??) Het winkeltje/broodjesservice is ruim een uur in de ochtend open, het assortiment broodjes is zéér beperkt De activiteiten voor de (basisschool)kinderen waren leuk. Enthousiaste meiden! Wij hebben het erg leuk gehad, we raden het park dan ook aan!!!!

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Cees Leeflang08-05-2022

Prima camping

Wij waren met de caravan .Plek.was ruim. Voorzieningen netjes Omgeving heel.mooi met Veluwe en Ysselgebied

• 6Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Mhn04-05-2022

Enorm genoten met het hele gezin

Een heerlijk park, met prachtige grote huizen( geschikt voor een groot gezelschap) Er war voldoende privacy en veel ruimte om het huis heen. De omgeving was prachtige, geschikt om mooie wandelingen of fietstochten te maken. Dit park is een grote aanrader

• 9Marga03-04-2022

Mooi huisje midden in de natuur: heerlijk om te ontstressen

• 9Eetgelegenheden
  • 9Sonja26-02-2022

Heel fijn

Wij waren met de caravan. Veldjes staan leuk in een kring en dichtbij het sanitair. Sanitair is schoon en netjes. Leuk dat er een speeltuintje midden op het veldje stond, onze dochter had al snel vriendjes gemaakt. Er is ook een grote speeltuin met een groot springkussen. Zwembad was ivm onderhoud helaas dicht toen wij er waren. Leuke animatie met knutselochtendjes. Erg leuk camping in leuke omgeving voor gezinnen met kinderen.

• 10Activiteiten
  • 7Gerda31-12-2021

Mooie huisje met enige gebreken

We verblijven momenteel op leemkule in huisje buitengoed. Best een mooi huisje met wel enige minpunten zoals wat echt niet meer kan enkel glas vooral op oudjaar/nieuw veel lawaai ondervonden van het vele carbid schieten leek wel oorlog hele dag wat natuurlijk met enkel glas ook niet echt meewerkt. Ook zitten er in 2 slaapkamers scheuren in de muur. Over het park zelf weinig open geen winkeltje aanwezig cafetaria om af te halen vaak dicht. Denk niet dat ik hier weer komen in ieder geval niet met oud en nieuw wat een geknal.

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Anneke24-11-2021

Top, super gezellig weekend gehad

Mooi huisje voor 12 personen. Omgeving is prachtig, e- scooters gehuurd was geweldig. Bedden waren top.

• 9Onderkomen

Vakantiepark Molecaten Park De Leemkule info