Tijdelijk €25 aanbetaling

Molecaten Park De Leemkule

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Molecaten Park De Leemkule voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 474 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Luxe huisjes met complete keuken vind je bij Molecaten Park De Leemkule in Hattem. Je huisje is voorzien van vaatwasser, goed bed en fijne badkamer. Er is een klein zwembad die wel druk kan zijn bij warme dagen. Ook zijn er veel speeltoestellen voor de kinderen en kunnen ze bij minder weer terecht in het binnenbad. Middenin de bossen gelegen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

474 Reviews over Molecaten Park De Leemkule

• 7Gerda31-12-2022

Mooi verblijf veel kabaal met oud en nieuw

Prachtig huisje buitengoed, alleen vreselijk veel lawaai met de jaarwisseling niet te doen. Harde knallen van carbidschieten van buiten het park. Op het park zelf groepjes die samenkomen met het nodige lawaai erbij. En het vuurwerk wat tot 2 uur mag vind ik een beetje lang. Eerder vaak op landal Landgoed Loo geweest half uur vuurwerk rond het meer dan rustig hier absoluut nooit. Dus denk goed na of je met de jaarwisseling hier wilt zijn. Nogmaals huisje en park verder prima op orde alleen geen winkeltje wat ik toch ook een groot gemis vind. Huisje is mooi ingericht en de bedden liggen lekker alleen dat oud en nieuw is helemaal niks doe dan het vuurwerk tot 1 uur de mensen met een aandoening zoals ik (evenwicht) hebben onze rust/slaap ook nodig. Ik vind er ook weinig tot geen controle tijdens oud en nieuw je ziet niemand slechte zaak. Dus denk goed na wil ik dat of niet. We gaan denk ik volgend jaar wel naar naar een ander park.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Fred20-10-2022

Viel tegen vergeleken met de hoge waardering

Ik ging af op de hoge waardering van het park, maar nu de reviews lezende, lijken de hoge scores met name van huisjeshuurders te komen en minder van de kampeerders. Wij stonden een week met onze caravan in hoogseizoen. Eerst de positieve zaken: Ruime plek, vriendelijke ontvangst, schoon sanitair, mooie omgeving. Minder waren: Geen winkeltje, terwijl de dichtsbijzijnde winkel toch gauw 3 km fietsen was, brood moest van te voren besteld worden met beperkte keuze, zwembad kon grote aantal gasten niet aan, matige verlichting op het part, toiletten ver weg (geen shortcut), veel geluidshinder van nabij gelegen snelweg, en toch best prijzig

• 8peter mingels13-10-2022

Prachtige ligging en mooi sanitair

Een prachtige camping midden in de bossen met grote kampeerplekken. Iedere pleintje (ongeveer 9 plekken) heeft in het midden een speelplek voor kinderen. Sanitair is perfect en goed onderhouden. Zwembad (binnenbad) is prima, leuke brasserie/restaurant. De huisjes op het park zijn verschillend wat het een kleurrijk geheel maakt. De omgeving is prachtig met veel te zien. Voor ons slechts één klein nadeel - je hoort constant het geraas van de autoweg. Verder een top-camping!

• 8Gerda11-09-2022

Fantastisch met een paar minpunten

Mooi huisje Buitengoed alleen soms bar slecht internet waar je ook nog voor moet betalen dat kan echt niet meer in deze tijd. Ook miste we een winkeltje op het park zou een grote aanwinst zijn. Kiosk buiten het park bij de Leemkuil is ook echt een aanrader loop je achteruit het park zo naar toe. We komen met oud en nieuw weer al geboekt

• 7Activiteiten
  • 9Nathalie17-07-2022

Erg fijn park!

Pluspunten: -Groot huisje - mooie natuur ( konijnen in de je achtertuin + veel groen) - veel speelplekken voor kinderen - groot huisje - prima bedden! -Leuke kidsclub+ entertainment team - 1 buiten- en 1 binnenzwembad

De minpunten: - koelkast was klein - buitenzwembad is niet verwarmd - broodwinkel was vroeg dicht en moest je de dag eerder al bestellen.

• 9Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Alle Ros01-07-2022

fantasties

Mooi en keurig park met vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Wiebe26-06-2022

Rustige omgeving

Prettig verblijf in Pipowagen. Het ontbrak ons aan niets,, zelfs een Nespresso

• 10Riekske19-06-2022

Droomhuis gevonden

Een prachtig huisje, nr.91, gerestyled, op een zonnige plek, bij een speelplaats, op een prachtig park, met zeer vriendelijk personeel. Tip: als je boekt, vermeld erbij dat je een bungalow wil, waar je wél in de zon kunt zitten. Het is een bosrijk park.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 8Bea25-05-2022

Fijne vakantie

Heerlijke vakantie gehad.super omgeving

• 8Hendriks09-05-2022

Een gemoedelijk vakantiepark

Ons huisje lag erg centraal (no 22) t.o.v de faciliteiten. Het is een rustig, prachtig in het bos gelegen park dat zeer centraal gelegen ligt t.o.v. diverse uitjes (Bakkerijmuseum is een aanrader!!) Vriendelijk personeel op het park Het binnenzwembad is klein, maar leuk, geen glijbaan. De kleedkamers zijn niet erg schoon (vandaar de score 6 bij 'hygiëne') Het huisje was overigens wel schoon, zoals wij dat van een huisje verwachten Helaas konden we geen gebruik maken van het buiten zwembad, deze was nog niet gevuld De snackbar/restaurant was twee dagen dicht (wo-do, wij denken vanwege personeelstekort??) Het winkeltje/broodjesservice is ruim een uur in de ochtend open, het assortiment broodjes is zéér beperkt De activiteiten voor de (basisschool)kinderen waren leuk. Enthousiaste meiden! Wij hebben het erg leuk gehad, we raden het park dan ook aan!!!!

• 7Eetgelegenheden

Vakantiepark Molecaten Park De Leemkule info