Vakantiepark Molecaten Park De Leemkule

Vakantiepark Molecaten Park De Leemkule
8,4

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Molecaten Park De Leemkule voor je op een rij gezet:

384 reviews over Vakantiepark Molecaten Park De Leemkule in het Nederlands

Gezellige , groene camping.

Miranda
24-5-2018
  • Onderkomen8

Veel groen op het park , schoon , overzichtelijk voor kinderen, leuke animatie.

Genoeg douches en toiletten met toiletpapier aanwezig. ( wat er ook altijd was)

Mooie camping in het bos

Esla
14-5-2018

Een kleine week op het camping deel vertoefd. Park is prachtig gelegen in de bossen. Camping is groot maar niet storend. Zou zelf met kleine kinderen niet zo graag gaan, verdwalen is makkelijk hier. Wel jammer van het behoorlijk aanwezige geluid vd naastliggende snelweg. Doet toch iets af aan de idyllische ligging. Sanitair prima en schoon. Alleen de vaatwasplekken wat weinig, dus regelmatig "file". Mooi binnen en buitenzwembad. Water binnen oogt wat troebel maar toch is het denk ik wel schoon, zag ook regelmatig een schoonmaker in de weer. Personeel vriendelijk en hele leuke omgeving zowel qua natuur als stadjes/dorpen. Wifi is alleen tegen betaling, dat vind ik niet meer van deze tijd. We hebben er zeker genoten!!

Geweldige tijd gehad met zes gezinnen tegelijk.

Marijke Hoogendoorn
5-5-2018
  • Onderkomen9

De huisjes ( 4 persoons Sprengen) waren bijzonder goed ingericht, veel ruimte in de huiskamer. We waren met een grote groep, hadden huisjes bij elkaar geboekt. We konden ‘s avonds in 1 huisje bij elkaar zitten als volwassenen, terwijl de kinderen sliepen. Er was ruim voldoende bestek etc. en ook ruim voldoende zitruimte. Ideaal voor een vakantie met meerdere gezinnen.

Alleen het restaurant was niet berekend op zo’n grote groep. Pas anderhalf uur na aankomst werd het eten opgediend, dat is natuurlijk niet leuk met kleine kinderen erbij.

Veel leuke activiteiten voor kinderen in de buurt.

Fantastisch!

Willemijn
    19-4-2018
    • Onderkomen10

Wij hebben genoten, de bungalow was compleet. Erg plezierige sfeer op het park. Mooie natuur en heerlijke voor de kinderen! Kan niets negatiefs verzinnen.

Kleinschalige bungalowpark, goed bevallen

Margriet
    22-2-2018
    • Activiteiten5
    • Onderkomen9

Prima bevallen. Op klachten werd direct gereageerd. (Uitval van de cv., geen tv-verbinding). Personeel vriendelijk en behulpzaam. Restaurant prima om te eten. Veel wandel-en fietsmogelijkheden. Hattem leuk stadje met een hoog Anton Pieckgehalte.

Prima vertoeven

Fam van der blom
    3-2-2018
    • Activiteiten9

Een rustig park gelegen in een bos,vanwaar uit je mooie wandeltochten kan maken.

Wij hadden een mooie chalet wat heel leuk ingericht was en stond op een leuke plek.

Het restaurant is prima en in de omgevingbkan je ook lekker eten.

Het zwembad is echt heel klein en is voor een 12 jarig niet leuk, want je mag er nog niet met een bal gooien.

Mooie vakantiepark

M. matthijssen
    8-1-2018
    • Onderkomen7

Heel veel bos, leuke fietsroute.

Geen route bordjes op het park.

Te veel zandpaadjes.

Heerlijke, échte boscamping!

Dick&Hetty
    19-10-2017

We hebben erg genoten op deze camping die écht in het bos ligt. Mede door het prachtige nazomer/herfst weer hebben we een fijn weekje gehad! Het sanitairgebouw was keurig, hoewel we ons afvroegen of het in de zomer groot genoeg is. We hebben heerlijk gezwommen en wat is het fijn als je zo uit je caravan het bos in kunt. De huisjes zagen er gezellig uit, waren allemaal vol ivm de herfstvakantie, dat af gezelligheid, geen drukte! Hattem is een leuk stadje en in de omgeving kun je geweldig fietsen. Er moet af en toe wél geklommen worden! De wilde zwijnen waren vroeger dan anders op de camping gekomen 's nachts, maar ná de genomen maatregelen konden ze niet meer op het terrein komen.

Fijn dat het Acsi tarief gewoon geldt in de herfstvakantie!! We komen zeker nog eens terug.

Top.Kom er graag.

w.k.
    4-9-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

Complete bungalows. Goede prijs kwaliteits verhouding. Beter tov andere parken.

Fijne accomodatie

John B
    25-8-2017
    • Activiteiten9

Mooi park met alle voorzieningen die nodig zijn om je vakantie tot een succes te maken: speeltuin voor de kinderen, overdekt en onoverdekt zwembad, animatie voor kinderen, goed restaurant. We hadden een hele fijne accomodatie: bungalow "de oude eik." Een heel ruim huis voor 7 personen.

Toch een minpuntje? De betaalde WIFI werkt niet zoals belooft.....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Molecaten Park De Leemkule in Hattem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Molecaten Park De Leemkule zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Molecaten Park De Leemkule scoort een 8.44 uit 10 op basis van 386 reviews.