Camping De Waterjuffer

Tonen op kaart

219 reviews over Camping De Waterjuffer

• 2019
    8S.J. de Jong07-10-2019

Daar krijg je geen spijt van! Wij zijn tweemaal geweest in september 2019 en 2017: prachtig. De camping is gelijk een park. Een prachtig achterland (Achterhoek) en twee mooie monumentale steden binnen fietsbereik. Buitengewoon aardig personeel.

• 7Staat v/h sanitair

• 9J.02-10-2019

Een aangenaam vertoeven.

Rustige, goed aangelegde en netjes/schoongehouden camping. Vriendelijk/behulpzaam personeel. Verblijf is erg goed bevallen. De scheiding tussen vaste standplaatsen (stacaravans) en “trekkerplaatsen” is prima aangebracht.

Geef geen tienen. Er moet altijd wat te verbeteren zijn.

• 9Gomar en Andrien van Dee01-10-2019

Geweldige camping

Het is elk jaar weer "thuiskomen" op camping de Waterjuffer; hartelijke ontvangst door Konni en Berry en alle andere medewerkers. Heerlijk groene camping, met ruime plaatsen en goed sanitair. Zoals vanouds weer heerlijk gegeten in het restaurant, prima kok! Volgend jaar komen we hier zeker weer genieten van rust en ruimte.

• 10Eetgelegenheden

• 8Fam.Noteboom29-09-2019

Prima

Prima goed verzorgde camping. Mooie ruime plaatsen. Sanitair is prima.

• 7Staat v/h sanitair

• 9G&A Teunissen-van Hoeve25-09-2019

Heel goed

Prima camping, ruime plaatsen zeker op de comfortplaats! Goed verblijf. Rustig en met veel mogelijkheden in de omgeving.

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 9Fam. Litjens24-09-2019

Uitstekend!

Wij waren aangenaam verrast door camping De Waterjuffer. Het hele plaatje klopte zoals gewenst. Zeer vriendelijk personeel. Ruim kampeerplekken met rustgevend uitzicht. Prima restaurant. Een aanrader.

• 9Fup en Maaike Zegel24-09-2019

Super vakantie gehad

We hebben het prima naar onze zin gehad mooie plek en mooi weer we hebben een hond die ook mee was kon verschillende uitlaat rondjes lopen via het achter hek of hoofdingang diverse bakken met wegwerp zakjes goed verzorgd prachtige gras terreinen dat kort gehouden wordt wat snel droogt als het nat wordt van dauw of regen. We komen zeker terug op deze goed verzorgde camping.

• 9Nell24-09-2019

Geweldig!

Het was heel grappig, want wij voelden er ons meteen thuis! Volgend jaar weer!!!!🚙

• 8Henny en Erika uit Waddinxveen17-09-2019

Wij komen hier al vijf jaar; tweemaal per jaar.

Het is een mooie, groene camping met schaduw- en zon plekken. Dus voor ieder wat wils. Redelijk rustig. Plekken zijn groot genoeg en het sanitair is goed en wordt goed schoongehouden. Leuke, vriendelijke eigenaren. Ook het personeel is vriendelijk. Het plaatsje Harfsen ligt tussen de mooie Hanze steden Zutphen en Deventer. Sowieso een goede uitvalsbasis naar mooie plekken in de Achterhoek. Prijs- kwaliteitsverhouding is goed. Het restaurant is een toegevoegde waarde. (De enige opmerking die wij hebben, is dat de douches wat krachtiger, sterker kunnen zijn)

• 8Staat v/h sanitair

• 9Harrie & Rietje Breda17-09-2019

Een aanrader!

Waren hier al 4 keer. Toch ook voor de vijfde keer gekozen voor de Waterjuffer vanwege vriendelijke ontvangst, ruime plaats, gemoedelijke sfeer, fraaie fietsroutes.

Gereisd met partner in augustus 2019

17 tips over Camping De Waterjuffer

• fam Kanters, 01-06-2012

Klantvriendelijk= ja. Moie plaatsen in de omgeving o.a Deventer, Zutphen, Lochem en Vorden, Goed restaurant in Joppe. ( 4km) en ook een chineesrestaurant (4 km)

• liavan den Berg, 11-08-2013

Maak eens een stadswandeling in Deventer en Zutphen.

• W.Maas, 19-08-2013

bezoek de steden Deventer en Zutphen. Ook het kleinste stadje van Nederland is de moeite waard om te bezoeken.

2 vragen over Camping De Waterjuffer

• Van Til, 05-05-2018

Bezetting in september

Wij willen in September naar deze camping,hoe is het met de bezetting in September?

• Joke v Kester, 30-04-2013

Wie weet

Wie weet of je bij het douche muntjes moet kopen.En of er in de omgeving verschillende dingen te bezichtigen te zijn met b.v een fietsroute of zo iets M.v.g. Joke

Erwin van der Kolk, 12-05-2013

Je hebt geen douchemuntjes nodig op de camping en fietsroutes zijn verkrijgbaar bij de receptie

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig