Camping De Waterjuffer

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Goed verzorgt en mooie ligging in de natuur.

geweldig, een parkachtige camping

Fam. Kikstra, 29-9-2017

Hele goede grasmat, mooie ruime plaatsen, er zou misschien een toiletgebouwen bijkunnen. Goed restaurant en heel vriendelijk te woord gestaan bij de receptie, van mij krijgt deze camping een dikke 9.

Leuke gezellige camping

A v Urk, 29-9-2017

Mooie grote plekken, goed sanitair en erg schoon. En je kunt er heerlijk eten en er is een afhaal service.

Wij gaan er zeker nog een keer naar toe.

Hele mooie ruime plaatsen, een parkachtige omgeving.

Vaste plaatsen zijn mooi afgescheiden van de toeristen plaatsen.

Het weekend dat wij er waren werden er activiteiten georganiseerd, b.v. braderie en muziek.

Bij de receptie een uitgebreid folder aanbod.

Ook een map waaruit je fietsroutes kan halen met knooppunten, erg handig.

Hele mooie omgeving om te fietsen!!

Wel weinig toiletten en douches voor het aantal mensen. Er is 1 stenen gebouw met 3 toiletten en douches en bij de andere toiletten en douches sta je zo buiten. Als het dus niet zo mooi weer is, is dit al gauw fris!

Restaurant wel mooi, maar voor een camping, prijzen aan de hoge kant. Waarom niet een dagschotel voor 10,00, dit trekt ws. eerder meer campinggasten.

Wat een fantastische camping! Echt een aanrader!

Cornelia, 15-7-2017

Bij aankomst waren wij enorm verrast door de metamorfose die de camping heeft ondergaan! We zijn 8 jaar geleden ook op deze camping geweest en alles, maar dan ook alles is aangepakt! Complimenten voor de huidige eigenaars! Hele fijne ontvangst, schitterende (grote) plaatsen, heel schoon sanitair, prachtige zwempoel, heel mooi restaurant! Supermarkt in de buurt van de camping. Een week lang prachtige fietsroutes gemaakt! Ook voor de wandelaars een waar paradijs, volgens onze buren op de camping die alleen maar wandelden! Heerlijke rustige camping. Wij komen zeker terug! Een aanrader dus!

Heerlijk camping

André Krullaars, 16-4-2017

Wat ligt de camping er weer prachtig bij zo aan de start van het nieuwe seizoen.

Rust, groen en lekkere ruime plaatsen.

Voor ons nu de vierde keer hier en het voelt nog steeds goed om hier te zijn.

Een heerlijke vakantie bij hele lieve eigenaren ,

Marianne en Henk, 21-2-2017

De gastvrijheid op een prachtig schoon en onderhouden camping .

Waar je als gast behandeld wordt als een koningspaar .

Altijd wordt er een luisterend oor geboden . Een helpende hand is ook steeds aanwezig.

De eigenaren Berry en Konni geven je het gevoel dat je speciaal bent.

Het parkje ziet er schitterend uit . En er heerst ook in het hoogseizoen een heerlijke rust.

Prachtige plekken op de camping , schoon saniter! Maar bovenal spreekt ons de gastvrijheid en vriendelijkheid

ons aan !! De Waterjuffer is een aanrader , mast hou het voor jezelf 😃

Een fijne en mooie camping met goede leiding !

W.Doekes, 20-2-2017

Het restaurant is uitstekend en betaalbaar.

Ruime plaatsen en goed bijgehouden velden.

Toiletgebouwen worden goed schoongehouden !!

Een extra toiletgebouw kan een verbetering zijn.

Bushalte bij de poort is een uitkomst.

Fantastisch, mooie schone camping,geweldig team.

José Sterk, 17-9-2016

Klantvriendelijk en vakkundig team. Toiletgebouwen rekreatievelden eenvoudig maar zeer schoon

Heerlijke twee weken gehad

H. Bamberger, 30-8-2016

Ruime plaatsen, vriendelijke en deskundige eigenaren, heerlijke zwemmogelijkheid wij hebben daar iedere dag gebruik van gemaakt. Het sanitair wordt iedere morgen schoongemaakt en er is buitenlucht zodat je je niet vervelend voelt bij een toiletbezoek en de radio staat gezellig aan er is goed over nagedacht.

Wij zouden een week met de kleinkinderen kamperen maar hebben na het vertrek van de kleinkinderen nog een week langer genoten.

Mooie fietsomgeving de routes van de recepties waren heel goed.

Kortom niets op aan te merken, camping om nog eens naar terug te gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Waterjuffer in Harfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Waterjuffer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Waterjuffer scoort een 8.65 uit 10 op basis van 134 reviews.