Géén boekingskosten

• 7.7Eetgelegenheden

Meer camping info

229 Reviews over De Waterjuffer

• 9Hans Muilenburg09-08-2021

Super, komen zeker terug.

Geweldige camping.Schoon, vriendelijk personeel en zeer ruime plaatsen,en heerlijk rustig.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Fam Ensink09-08-2021

Hanteren de menselijke maat.

We hadden voor de maand juni geboekt en al een voorschot aanbetaald.Door onverwachte medische problemen kan de vakantie voor ons dit jaar niet door gaan. Ik heb de situatie uitgelegd in een mail aan Konni. Geen probleem kreeg mijn betaalde voorschot terug en ze wensten mij veel beterschap. Dat noem ik nog eens de menselijke maat. Hulde aan zoveel klantvriendelijkheid

• 9Axel07-06-2021

Heerlijk

Heel fijne camping, 2 maal per dag wordt het sanitair schoon gemaakt zelfs als het rustig is. Jammer dat het restaurant niet open was. Zeker de moeite waard om terug te komen.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Henk17-05-2021

Ik kom zeker weer bij meer sanitair.

Het is een mooie camping met ruime plaatsen op mooie velden.Het enige minpunt is te weinig sanitair. Zeker te weinig douches. Het komt dan ook regelmatig voor dat je in de kou buiten moet wachten ivm Corona regels.Het wordt allemaal wel goed schoon en bijgehouden.De omgeving is ook super om te wandelen en fietsen.Een supermarkt Spar is vlak bij met verse broodjes en vers sinaasappelsap. Het is op loop enfietsafstand.

• 5Staat v/h sanitair
  • 6Carla26-09-2020

De campeerplekken zijn groot. De comfortplek is voorzien van water, stroom en afvoer, echter die is wel ver op afstand van de caravan. Er is maar 1 kraantje voor 2 plaatsen, Gelukkig een welwillende buurman die nog met de gieter water haalde en afgesproken dat dan onze slang voor het watervullende systeem er af kon. De vriendelijkheid aan de receptie is erg fijn. De toiletten zijn goed schoon, maar te weinig. De douches ook, maar het aantal is voor zo een grote camping veel te weinig. Na 1 week geprobeerd te hebben om 's morgens te douchen, zijn we dat maar in de caravan gaan doen, evenals het toiletgebruik. Gelukkig een goede voorzing daarin aanwezig. De WIFI is een groot probleem. Dat staan niet op de site als je die bekijkt. Zelfs de mail of krant downloaden lukt niet. Laat staan dat je een keer naar het nieuws kunt kijken. Dit is niet meer van deze tijd. We hebben wel heerlijk gegeten in het restaurant. Dat is een aanrader.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7Riet16-09-2020

Na aanpassingen zeker de moeite waard.

Er is veel te weinig toilet gelegenheid waarvan de douches om 8 uur pas open gaan en ' s avonds om 21 uur al worden gesloten. Voor het toilet moeten een aantal kampeerders wel ver lopen. Maar om positief te eindigen het is een mooie camping de plaatsen zijn heel ruim het is er schoon en netjes. In het restaurant kun je lekker eten.

• 2Staat v/h sanitair
  • 4Edward08-09-2020

Let op!

Mooi aangelegde rustige camping. Er zijn veel te weinig douches. Op elk uur in de ochtend sta je vaak in de rij. Hetzelfde geld voor de afwasplekken die buiten zijn en beperkt overdekt. Dit impliceert dat je nat wordt bij regen. Het internet is, ondanks de gebruikte tips, zeer matig tot slecht. Kijk uit als je reserveert. Bij reservering voor maximaal een week krijg je een contract voor een hele week zonder restitutie mogelijkheid. Weliswaar werd dit na twee mails alsnog te niet gedaan: maar toch let op.

• 6Eetgelegenheden

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Peter&Louise19-08-2020

Fijne camping

Camping in een mooie omgeving. Ruime plaatsen en schoon sanitair. Vriendelijke sfeer.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Heintzbergen06-06-2020

Zeer klantvriendelijk en ruime plaatsen.

De camping is schoon rustig en ruim. Mooie beplanting. Vriendelijke eigenaren. Fietsroutes gratis te verkrijgen van deze mooie omgeving. Ivm Corona gebruik gemaakt van het afhaal restaurant kwaliteit/prijs prima We komen hier zeker terug. Frans en Gerda Heintzbergen

Camping De Waterjuffer info

Camping-informatie