Camping de Konijnenberg

41 reviews over Camping de Konijnenberg

• 2019
    3Frans13-12-2019

Nooit meer

Caravan pf bungalows worden niet schoongemaakt. We zaten in 1 caravan de 1ste week en de 2de week die er naast. Er kwam wel een vrouw nieuwe afwasmiddel en vuilniszakken brengen. Maar er werd geen doekje doorheen gehaald heel vies. Verder is het personeel onvriendelijk en voelde ik me niet thuis hier daardoor. Behalve toen die nog geld van me kreeg

• 3Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 2Jolanda20-10-2019

Nooit meer

Sterke afrader. In safaritent verbleven, komt niet overeen met foto’s. Niet luxe. Geen faciliteiten. Geen warm water, koffiezet apparaat etc. Slechte bedden. Kan vuilnis niet kwijt. Vlakbij autoweg met veel lawaai . Uitzicht op mistroostige stacaravans. Enige plus is dat het schoon is bij sanitair maar dat mag ook wel voor 1 euro 5 min. Douchen....Komen hier nooit meer

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 5Hans Schmidt21-09-2019

Viel erg tegen. Eerste en meteen de laatste keer

De aankomst viel tegen. De Safari leek niet op die van de foto die we geboekt hadden. Ook was de eigen WC en Douche er niet. Lag er aan dat de site in de voorgaande week al aangepast was aan de nieuw bestelde tenten. Maar ik had al 4 weken geleden de site bekeken en toen stonden de nieuwe tenten er ook al op. Ons beklag gedaan over het ontbreken van de WC en douch, konden we ons geldspel terugkrijgen als we wilden. Verder werd niet meegedacht. Later bleken de douches 1 euro per keer te kosten. Ik verhaal gehaald want dat zou toch in de tent zitten. Werd door de eigenaar in eerste instantie naar de receptie verwezen, want daar konden ze wel wisselen. Toen ik bezwaar maakte toen kreeg ik voor iedereen een munt. Het binnenbad bleek ook al net dicht, en het voetbalveld had zulk hoog gras dat onze jongens er niet op konden. Kortom, voor ons als ervaren campinggangers was het de eerste en laatste keer op de konijnenberg.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 7Paul11-08-2019

Camping was goed friettent was minder goed

Hebben een blokhut gehuurd gezin met 2 kinderen 6 en 11 jaar

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Rob Klinkenberg03-08-2019

Goed genoeg.

Was er met m'n twee kinderen, 3 en 6 jaar oud, was er met een caravan en bus. De kinderen sliepen in de caravan en ik in m'n bus. De kinderen hebben zich iedere dag kostelijk geamuseerd en als je kinderen het fijn hebben, heb je het zelf ook goed. Zwembad was fantastisch, alleen jammer dat er geen restaurant was, frietkot was ook niet zo'n succes en heb het te doen met dat "Chinees" vrouwtje die ondanks de taalbarrière, haar stinkende best deed om het iedereen naar de zin te maken. En de lantaarnpalen op het trekkerveld mogen wel wat gedimd worden, leek wel of de zon weer op kwam, zo fel. Het sanitair was goed en schoon, wel mag het douche systeem aangepast worden, met 1 hand de bedieningsknop ingedrukt houden en je andere hand je haar wassen is ook 'n uitdaging. Verder zie je dat ze erg hun best doen om het iedereen naar de zin te maken en brengen ze veel verbeteringen aan ok het terrein.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 5Olga02-08-2019

Niet nog een keer.

Een campingplaats gehuurd. Het is een groot park met eigenlijk alleen maar chalets en stacaravans en een heel klein gedeelte campingplaatsen. Op de site ziet het er geweldig uit, maar de waarheid is anders. Douchen voor een euro voor 5 minuten, je kleding blijft niet droog en je moet de knop ingedrukt houden en dan met je andere hand wassen of zo? vuilniszakken halen voor een euro, andere worden niet ingenomen. Toiletpapier zelf meenemen. Sanitair niet echt schoon, nooit een schoonmaker gezien. Ontvangst bijzonder nors, geen enkele uitleg, je krijgt een boekje in je handen gedrukt en zoek het uit. Volgens de site dagelijks animatie, maar geen een keer gezien. Snackbar zo vies, dat het niet uitnodigt om iets te eten. Kortom, zeker niet aan te raden. Het is ook niet echt duur, maar had wel iets meer verwacht

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Fam van Leeuwen26-07-2019

Gezellige camping

3 nachten een safari tent gehuurd, heerlijke tent voor een mooie prijs. De bedden sliepen goed, mooie inrichting! Kids hebben zich goed vermaakt op de camping in de speeltuinen én zwembad. Zwembadwater is lekker, zwembad zelf is simpel. Wij misten iets van een glijbaan maar verder prima. Het sanitair was goed schoon, enig nadeel is dat je de doucheknop ingedrukt moet houden terwijl je doucht. Niet handig met je haren wassen. Vriendelijk personeel, mijn zoon had zijn telefoon tussen de vlonder laten vallen en binnen een uur kwam er een monteur om de vlonder los te halen, super fijn!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10mascha17-07-2019

nooit meer naar huis!

wij verblijven hier al 20 jaar met heel veel plezier. de kinderen zijn hier opgegroeid en hebben het altijd erg naar hun zin gehad . de oudste twee hebben nu zelfs een eigen caravan gekocht en willen hier niet meer weg. er word genoeg georganiseerd voor jong en oud en op de dagen dat er niets is kunnen ze heerlijk zwemmen of voetballen op het voetbalveld. voor de kleintjes zijn er genoeg speeltuintjes. de camping is erg mooi opgeknapt en word alsmaar mooier. er is een nieuw winkeltje gekomen waar alle belangrijke dingen te koop zijn en in het weekend heerlijk warme broodjes. wij zijn erg blij met de nieuwe eigenaar die het hier erg mooi en super gezellig maakt. wij gaan hier nooit meer weg.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Victor Rosenboon17-07-2019

Gewledig, volgend jaar weer.

Mooie, schone dagelijks goed onderhouden camping voor vaste en passanten plaatsen. Vriendelijk en vooral behulpzame directie met personeel, niets is te veel. Mooi zwembad met een gezellige Poolbar en restaurant faciliteiten,. voor de kids is er gedurende de week veel animatie en voor de ouderen worden er met regelmaat activiteiten georganiseerd. De periode voor zover verstreken hebben wij het byzonder naar ons zin gehad en voor herhaling zeker vatbaar. Applaus voor het gehele team van de Konijnenberg.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Danique17-07-2019

geweldige camping op de veluwe.

absoluut een top camping! er is hier veel te doen voor kinderen. bij mooi weer is de poolbar open naast het zwembad, dit geeft een hele leuke sfeer. binnen in de kantine kun je ook eten. het eten is top! een mooie receptie met aardige en behulpzame mensen & de sfeer op de camping zelf is ook top. een 10 waard van mij!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2019

2 tips over Camping de Konijnenberg

• Mayke Herberts, 20-08-2019

Kom naar de leukste camping van de Veluwe!

Camping de Konijnenberg is volop in beweging.

Het afgelopen jaar is er begonnen met een complete renovatie van het park.

Bij aankomst zal onze hypermoderne receptie u direct opvallen.

Maar ook op het park zijn veel van onze accommodaties vervangen door nieuwe blokhutten, safaritenten, chalets en luxe verblijven.

• delike, 04-08-2014

zwemmen in zeewolde is heerlijk

1 vraag over Camping de Konijnenberg

• martin&heidi, 17-01-2018

betaling termijnen

kan van iemand caravan overnemen op jullie camping er moet wat aangedaan worden op dak neem hem over voor mijn zoon omdat hy lichte beperkingen heefty nu is mijn vraag of de huur ook maandelijks betaald kan worden of termijnen vanwege andere kosten graag antwoord mail zodat ikmet eigenaar kan bespreken vr gr martin heidi

Camping de Konijnenberg info

• SchaduwplaatsenAanwezig