Weer vandaag20°

27 reviews over Camping de Konijnenberg in het Nederlands

Nooit meer!!

Melelana
15-5-2019

Blokhut gehuurd, maar we zijn eerder weggegaan door de enorme geluidsoverlast van de drukke autoweg en snelweg. Die loopt op nog geen 10 meter verwijderd van de blokhutten en camping. Vreselijk! Verder was de blokhut enorm vies, donker en er was amper zon om de blokhut door de bomen. Jammer! Het was zo'n prachtige dag. Douchen is een aardig stukje lopen. Kost je 1 euro. Niets om je toilettas, bril e/d op te leggen. Bizar.

Gereisd Met partner in mei 2019

Ga niet voor je rust

monique schoorl
31-8-2018

Wil je rust, boek dan iets wat zover mogelijk van de weg af ligt. Wij hadden een prachtige safari hut vooraan... s nachts geen oog dichtgedaan door het geluid van de weg! De tent was mooi en handig, ik zou er alleen geen drie weken willen staan. Je staat super dicht op anderen en hebt een klein plaatsje om te zitten aan een picknicktafel. Er is ook geen winkeltje op de camping, hiervoor moet je naar de jumbo 900 m verderop, dus neem een fiets mee. Douchen was een uitdaging, je moest de knop continu ingedrukt houden voor het water... je haar wassen is dan best lastig.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima camping.

Remco
17-8-2018

Was hier met mijn gezin voor 3 dagen op visite bij familie. Voor ons geen onbekende camping komen er vaker maar dan meestal voor een dagje. Nu een blokhutje gehuurd. Niks spectaculairs maar prima te doen voor een paar dagen.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Matige camping

JS
9-8-2018

Zwembad prima. Poolbar is leuk voor een drankje te doen. Sanitair verouderd, hygiëne matig. Met eigen wc rol naar toilet is niet meer van deze tijd. Niet echt een sfeervolle camping. Prima voor de 2 nachten die we er hebben gestaan, zouden hier zelf geen langere vakantie boeken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Gewoon heel fantastisch

Jos dekker
30-7-2018

Echt top camping super leuk meteen maar een vaste staanplaats gehuurd 👍👍👍

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Nooit weer

Bart
27-7-2018

Aankomst zeer vriendelijk. Gevraagd voor een beetje schaduw, helaas kom je als kampeerder voor 3 dagen terecht op een veldje waar niemand staat (naast de parkeerplaats voor vaste gasten die af en aan gaan). Tevens staat er nergens dat het aan de rand van de A28 is. Zo kun je precies horen welk soort auto er langs rijdt. Snackbar het Konijntje moet duidelijk nog wat dingen leren. Opnemen van bestellingen gaat fout, patat wordt halfgaar en zonder enige vorm van zout/kruiden meegegeven. Afval dien je op maandag of woensdag 16:00-17:00 in te leveren.. zeer vreemd. Voor ons nooit weer.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gewoon een leuke camping.

Dirk
22-6-2018

Gestaan in een nieuwe sta-caravan en die was prima voor elkaar. De camping is behoorlijk nieuw. Mooi zwembad (overdekt) en een gezellig barretje. Wij hadden wel mooi weer. Tegenover zit echt een geweldig goed Italiaans restaurant. Wij kwamen om te surfen en te fietsen en dat is vanaf hier prima te doen. Wel wat geluid van de snelweg, enige minpunt. Verder mooie en vriendelijke plek om te zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch 👍👍

Kim
9-6-2018

Wij komen hier al 5 jaar en vinden het geweldig. De camping heeft een prachtige make-over gehad die de nieuwe eigenaar heeft gerealiseerd. Met een overvolle agenda voor de kinderen in de zomer met leuke uitjes, knutselen, bingo, disco, zwembad en voetbalveld! ! Met een super leuke poolbar , kantine met leuke feestavonden ( denk daarbij met bekende zangers ) is er voor de ouders ook gedacht 😉

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

Camping voor jaargasten, wel mooi bad

BertJan
3-6-2018

We hadden een blokhut voor het weekend. Deze lag nog net niet op de A28. Erg rumoerig maar wel veel ruimte om de hut. De speelgelegenheden waren goed, groot zwembad maar wel wat koud. Sanitair vonden we allemaal erg matig. Hoe verder je op de camping komt, hoe meer vervallen het is. Volgens mij is men bezig de boel op te knappen. Bijna allemaal jaarplaatsen, ik voelde me soms net een gast op een woonwagenkamp. Gelukkig waren we veel op pad, maar volgend jaar zoeken we een ander plekje met iets meer leven in de brouwerij.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Prachtige camping

Marco
2-6-2018

Mooie camping, alles aanwezig wat een camping te bieden heeft. Tevens een goede ligging in een bosrijk gebied.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping de Konijnenberg in Harderwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping de Konijnenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.