Géén boekingskosten

Camping de Konijnenberg

NederlandGelderlandHarderwijk

We hebben de beste aanbieders voor Camping de Konijnenberg voor je op een rij gezet:

5.7VoldoendeScore uit 67 reviews

Contact

67 Reviews over de Konijnenberg

• 1J van Zon23-04-2022

Nooit meer

Heb de borg betaald en niet volledig terug gekregen. Afschriften van gas, water en licht kloppen niet. Gevraagd om de laatste nota nog steeds niet de ontvangen. Ze houden het geld in en zie je niet meer terug !

• 1Staat v/h sanitair
  • 1Gerrit Kerstens02-04-2022

NOOIT WEER!!!!!!!!!!!

heb geboekt gehad van 6-3 tot 20-3 2022 en heb de hoofd prijs van 31,50 euro per nacht betaald. Het is hun niet gelukt om het pasjes systeem voor het toilet gebouw in vier dagen werkend te krijgen. Een man van de technische dienst heeft ons toen maar een druppel gegeven, die werk altijd. Alles was nog dicht, het zwembad nog leeg, je kon er nog geen broodje kopen. Zijn een paar keer rond gelopen op de camping maar het ziet er niet uit vooral bij de vaste staanplaatsen, het lijkt camping Fort oranje wel in Rijsbergen, die is door de burgemeester ontruimd van wege onwettige praktijken en onbewoonbaarheid. Van korting met de ACSI PAS in het voor en najaar hebben ze daar ook nooit gehoord. Bovendien betalen voor de douch is ook niet meer van deze tijd toch zeker niet als je 31,50 per nacht moet betalen. Het is voor ons eens maar nooit meer naar camping de konijnenberg in Harderwijk.

• 5Staat v/h sanitair
  • 2De vries25-10-2021

Duurt camping. Slechte faciliteiten en vies

Ik had op de camping een caravan gehuurd. Maar de caravan was vies. Bed was niet schoon en er waren overal haren. Ook vonden we het heel vervelend dat we wilden douchen maar 1 euro moesten betalen voor 5 minuten. Dit heb ik op veel campings niet meer gezien. Soms was de douche enorm heet. Het zwembad was daarin tegen weer te kou en echt klein. De eigenaar is alles behalve vriendelijke en lijkt zich alleen druk te maken om hoeveel geld hij kan verdienen. Als je vraagt of ze je caravan willen schoonmaken of dat je handdoeken of vuilniszakken nodig hebt krijg je een nee. Onvriendelijk eigenaar en personeel. En een enorme drukke weg er naast die je best goed hoort. Ik heb niet zoveel goeds over de camping te zeggen. Er is wel een snackbar en bar. Dat dan weer wel. Deze camping is geen aanrader, je kunt beter ergens anders heen gaan

• 1Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 4Stef Moses24-08-2021

Slecht

Mobile home was niet schoon gemaakt.Stofzuiger was verbrand maar zo teruggezet in de kast.Servies was vies....badkamer was vies..overal stof en wc was niet schoongemaakt.Erg gehorig,jankende kinderen en piepende honden...al met al..geen succes.nooit meer boeken daar.

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 5fam gelens24-08-2021

nooit meer

voor ons ook nooit meerwij hadden ook geboekt op deze camping voor een week wij zijn na 2 dagen al weg gegaan ze schrijven dat er van alles open is alles is dicht horeca frituur van etten er is niks open geen winkel niks voor ouderen ze adviseren om naar harderwijk of ermelo te gaan voor een terrasje mooi waardeloos de mobile home was ook niet zo proper slecht onder houden wat een mooie week zou moeten zijn is een drama geworden dus mensen kijk goed wat je doet voor je deze boekt oplichters zijn het

• 4Staat v/h sanitair
  • 5Fam H24-08-2021

Asociale camping

Ontvangst was al niet vriendelijk, diverse faciliteiten zijn dicht, schoonmaak van de cottage kan ook beter maar ach dachten we… Het is dat de kinderen zich vermaken in het zwembad en met het animatie team maar meer positieve punten kunnen wij niet noemen! Hou je van een gezellige camping met “normale” mensen en avond rust kies dan niet voor deze camping! Elke avond is er keiharde muziek in een “geheime tent” bij de parkeerplaatsen en regelmatig gaat dit tot na 23uur door. Daarna zijn ze luidruchtig. Ook andere gasten maakten het wel eens gezellig om om 01.45 knetterharde muziek aan te knallen. Als je dan bij de receptie je beklaag wil doen krijg je te horen (ik denk van de eigenaar) : mevrouw u bent hier op een camping! Wat verwacht u?! Dag mevrouw!! Sorry hoor!! Regels worden totaal niet nageleefd. Daarnaast staat deze camping vol met vaste gasten en zijn er weinig verhuur accomodaties of kampeer plaatsen. Voor ons nooit meer!

• 2willemien24-08-2021

nooit meer

niks wat ze beloven wordt waar gemaakt. Geen camping winkel geen kantine open steenkoud zwembad.Gewoon waardeloos geen aanrader.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Lisa Sopamena24-08-2021

Super camping!! Gastvrijheid en hygiëne staan hier hoog in het vaandel!Je wordt super vriendelijk ontvangen en de mobile home was schoon en van alle luxe en gemakken voorzien.Kindvriendelijke camping en alles is zeer netjes. Eten op de camping van zeer goede kwaliteit en ook de service was top! We hebben ons erg vermaakt en bij uitchecken gelijk weer geboekt voor volgend jaar!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Fam tuin24-08-2021

Super!!

Super goed geregeld schone mobile home niks geen klachten Kinderen vermaken zich prima en er worden ook activiteiten georganiseerd Zwembad van 09:00-21:00 open en ook nog overdekt Ik zou deze camping echt aanraden Je zit mooi centraal in nl je kan zo alle kanten op Geen last gehad van naast gelegen weg zo als ik hieronder heb gelezen Personeel is vriendelijk Wij komen volgend jaar zeker weer!!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 6Fam. D10-08-2021

Voor ons nooit meer

Het is een erg drukke camping. Kinderen en jongeren vermaken zich prima. Veel volwassenen hebben geen behoefte om zich te houden aan de avond rust en de camping handhaaft hier ook niet op. Dus houd je ervan om lekker de hele nacht door te gaan dan kun je dat prima hier doen. Douches is 1 euro voor 5 minuten. Geen trekker om alles droog te maken en ook aan de hals wordt alles drijfnat dus plastic tas meenemen. Geen stop contexten in het sanitair gebouw. Maaien en rondrijden met een aanhanger voor vuil doet de camping het liefst vroeg in de ochtend. Het is wel overal netjes.

• 6Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar