Camping Lagewald

Tonen op kaart

41 reviews over Camping Lagewald

• 2019
    10Roel van der Molen02-09-2019

Een fantastische camping in een heel mooie omgeving waar je goed kan fietsen en wandelen.

Anke, Mede-Eigenaar, 07-12-2019

Bedankt Roel! Voor deze mooie review! Dat doet ons goed! We zien jullie graag weer eens terug bij Camping Lagewald. Groet Anke

• 10Rudy en Wilma van Leeuwe27-08-2019

fantastisch

Zeer goede en mooie camping met uitstekend sanitair. verder een vriendelijke eigenaresse die niets te veel is

Anke, Mede-Eigenaar, 07-12-2019

Rudy en Wilma, Dank voor dit mooie cijfer! We vinden het heel fijn te lezen dat jullie verblijf geslaagd was, en natuurlijk zien we jullie graag weer eens terug! Groet Anke

• 9A.Satter08-08-2019

Prima

Mooie camping. Goede schone voorzieningen.Vrienelijke ontvangst met koffie. Voor kinderen niet geschikt i.v.m weinig speel mogelijkheden. Prima uitvalsbasis voor fietstochten.

Anke, Mede-Eigenaar, 07-12-2019

Bedankt voor het compliment! En helemaal kloppend, wij richten ons niet op jonge kinderen. Fijn dat u het naar de zin heeft gehad, graag tot weer eens! Groet Anke

• 10Marlies en Nora Hoeke21-07-2019

.geweldig

Een week op de camping geweest met zus,voor de 4daagse. Geweldige camping en lieve, gastvrije eigenaren.in een woord TOP.

Anke, Mede-Eigenaar, 07-12-2019

Marlies en Nora! Dank voor deze complimenten online! Fijn dat wij jullie weer mogen verwelkomen! Graag tot ziens! Anke

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Cor en Willy van Batenburg04-07-2019

Een heerlijke camping in een prachtige omgeving.

Voor het eerst 6 weken op een camping gestaan. Het is ons uitstekend bevallen mede door de gastvrije eigenaren. Een fijne rustige camping met perfect sanitair. Alles wordt prima onderhouden. Een aanrader. Geweldige fietsmogelijkheden. Wij komen zeker nog eens terug.

Anke, Mede-Eigenaar, 07-12-2019

Cor en Willy, Wij willen jullie nog bedanken voor deze mooie complimenten online! Heel fijn dat jullie een prettig verblijf hebben gehad! En wij zien jullie graag nog eens terug! Groet Anke

• 10Marianne23-06-2019

Aanrader! Gastvrij,mooie ligging, mooi sanitair.

Mooie rustige landelijke camping voor fietsliefhebbers.

Anke, Mede-Eigenaar, 07-12-2019

Bedankt Marianne! Mooi deze review terug te lezen, heel fijn dat je een goed verblijf hebt gehad! We zien je graag nog eens terug bij Camping Lagewald!

• 10Fam. Hendriks13-06-2019

Voor herhaling vatbaar.

Vriendelijk ontvangst met uitleg over de camping en de omgeving. Ruime plekken en schoon sanitair. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

Anke, Mede-Eigenaar, 07-12-2019

Kijk en dat lezen we graag! Bedankt familie Hendriks! Heel graag tot weer eens! Groet Anke

• 9Fam Meekes10-06-2019

Heerlijk relaxte vakantiebestemming

Geweldig camping, fijn sanitair en nergens gezeur met munten o.i.d

Anke, Mede-Eigenaar, 07-12-2019

Relax en geen gezeur...dat is nou precies wat we willen voor onze gasten! Heel fijn dat jullie dit ook zo ervaren hebben! Dank voor dit mooie cijfer en graag tot weer eens! Groet Anke

• 10Marijke Brocken17-05-2019

Top camping!

Mooie camping, veel ruimte, prachtige vergezichten, schoon sanitair, vriendelijke eigenaren

Anke, Mede-Eigenaar, 07-12-2019

Wat een mooie opsomming Marijke! Daar worden we blij van! Dank voor deze review en graag tot ziens bij Camping Lagewald. Groet Anke

Gereisd met partner in mei 2019

• 10fam. Dijkhoff17-05-2019

Zéér aanbevolen

We zaten in een nog gloednieuw huisje voor 4 personen. Keurig schoon met alle voorzieningen. Een van onze vrienden was gehandicapt met scootmobiel ( kon nog wel enkele passen lopen) dit huisje was zeer geschikt bevonden, Konden met auto tot voor het huis komen. Uitzicht direct op de camping, zodat je het gevoel had ook op die camping te staan, maar dan wel met alle luxe voorzieningen. En uitzicht op de rijbak van de pensionstal voor paarden. Wat als je buiten zat een mooi uitzicht gaf.

Anke, Mede-Eigenaar, 07-12-2019

Familie Dijkhoff, Wat leuk dat jullie de moeite hebben genomen deze uitgebreide review van onze vakantiewoning te plaatsen. En wat zijn we blij met dit mooie cijfer! Heel fijn om terug te lezen dat jullie verblijf geslaagd was! wij zien jullie graag weer eens terug! Groet Anke

Gereisd met vrienden in mei 2019

1 tip over Camping Lagewald

• Gerda timmers, 12-04-2015 Rapporteren

Gewoon een plaatsje reserveren en genieten van de omgeving en de voordelige prijzen in Duitsland want 4km van de camping ligt Kranenburg.

1 vraag over Camping Lagewald

• Ellie Joop Hofste, 04-02-2019 Rapporteren

Vierdaagse

Goede morgen heb U nog plek voor onze caravan? De week van de vierdaagse. We hebben wel een vrij grote caravan. 2017 hebben wij ook bij U gestaan. In afwachting van U antwoord. Hoogachtend em.Hofste

De Brakkies , 14-07-2019

Wij gaan volgende week voor de eerste keer naar La Draille, dus wij hebben geen ervaring. Wel zie ik op de app staan dat het 's nachts ca 14 graden is en overdag rond de 30 graden. Lijkt mij heerlijk ;-)

Camping Lagewald info

• SchaduwplaatsenAanwezig