Hotel De Wolfsberg

NederlandGelderlandGroesbeek

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel De Wolfsberg voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 47 reviews
+45/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 47 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

48 Reviews over De Wolfsberg

• 9wim24-08-2021

genoten

Hotel ligt zeer mooi in de bossen. Voldoende parkeergelegenheid. Aantal kamers beperkt wat het hotel zeer sfeervol maakt. Veel aanloop van mensen die komen dineren. Mooie fietsroutes in omgeving. Uitstekend ontbijt en diner. wij zijn woensdagavond nog verrast door optreden van Rolf Sanches. Dit was keurig vooraf gecommuniceerd ivm eventuele overlast. Wij hebben genoten.Kamers met hoog plafond. Schoon. Fietsenstalling aanwezig.

• 1Frans Ditmer10-08-2021

Zeer Teleurstellend

Gisteren een deja vu gehad! Tijdens een spontaan bezoek aan Wolfsberg, werden we na jaren opnieuw verrast door een slechte service. Uitkijkend naar een aangename lunch vertrokken wij na bijna 2uur zonder iets geserveerd te hebben gekregen. Een salade en een broodje mag je toch wel verwachten na 45min. Toen we de ober hiernaar vroegen deed hij navraag. Vervolgens zagen en hoorden we niets meer. Na 20min wederom zelf navraag gedaan waar onze lunch bleef. Kregen als antwoord dat de lunch over 15min klaar was. Er was iets fout gegaan. Vervolgens de rekening gevraagd en zonder lunch vertrokken. Er werd nog gezegd dat ze ons snel weer mochten ontvangen. Wat denk je zelf, zei ik nog. Wat hem weinig deed.Ps werden aan gebruikte tafel geplaatst met gebruikt servies van vorige bezoekers en moesten actief vragen om dit vuile servies mee te nemen. Wat zelfs na het brengen van onze drankjes GEEN vanzelfsprekendheid is/was

• 10Ruud Boer01-06-2021

Het geld meer dan waard

Dit weekend twee heerlijke dagen verbleven in Hotel Wolfsberg. Overdag wandelen (Pieterpad), daarna borrelen op het terras (met altijd plek voor hotelgasten) en heerlijk buiten eten: viergangen verrassingsmenu met wijnarrangement, inclusief enthousiaste toelichting van Rianne. Kortom: het geld meer dan waard!

• 10Ineke Lankhaar27-08-2019

Een geweldige verrassing

Het hotel was al bij aankomst een verrassing. Een TOP locatie. Ook de ontvangst was zeer attent en gastvrij. Het eten was heerlijk en ondanks mijn allergie was geen moeite teveel. Het ontbijt was ook in alle opzichten heel goed zeker met die heerlijke cappuccino erbij. Het beste van alles vond ik het personeel.

• 10J&M23-02-2018

Heerlijk genoten!

Erg mooi hotel-restaurant met schitterend uitzicht. Sfeervol, mooi ingericht, netjes en schoon, prachtige lokatie, heerlijk diner en goed ontbijt. Gastvrij, leuke, vlotte bediening. Prachtige omgeving met 1001 wandelroutes en mountain bike routes, ook direct vanuit het hotel. Een verrassend en prachtig stukje Nederland!

• 6Arend 28-12-2014

Helaas!

Voor 2 nachten vanaf kerst hadden we tijdig een kamer geboekt. Eten leek ons wel wat: helaas, men zat vol. Ik heb een paar voorstellen gedaan (later eten/tafeltje bijschuiven), de vrouw belde terug, ze kon niks voor me doen. Bij aankomst kregen we kamer 10, de oudste en kleinset kamer, vlak boven de hal aangeboden. Ok, dat werd wel teruggedraaid, zo vol zat men dus ook weer niet. Leuk hotel, prachtig gelegen, kamers tikje somber, gehorig, geen theewater op de kamer. Je kunt er heerlijk vandaan het bos in om te wandelen, maar gastvrij? Nee, dat niet.

• 9Marc29-09-2014

Prima hotel

Prima sfeervol hotel, leuk ingericht op een prachtige lokatie aan de rand van een bos en het plaatsje Groesbeek. Heerlijke bedden, goed ontbijt verder niets op aan te merken.

• 8Robert13-04-2014

Prima locatie en uitvalsbasis voor wandelaars.

Hotel Restaurant De Wolfsberg in Groesbeek is een echte aanrader voor culinaire liefhebbers en wandelaars. Het hotel ligt in een schitterende omgeving en ziet er prima verzorgd uit. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De receptie verdient een grote pluim voor de service-gerichtheid en klantvriendelijkheid!

• 8Milou18-08-2013

Prachtig hotel

Prachtig hotel met mooi uitzicht tijdens ontbijt en/of diner. Het is niet zo'n groot hotel, wat het ook wel weer charmant maakt en je je echt gast voelt. Prima kamer (wel iets aan de kleine kant), maar wel netjes en schoon met mooie badkamer, fijne bedden met veel kussens. Het ontbijt is echt heerlijk, verse croissants en verse jus d'orange etc. Diner is overigens ook een aanrader. Er zit wel een prijskaartje aan, maar dan heb je ook echt lekker eten. Ook goede bediening/personeel! Wij hebben gekozen voor een proeverij, echt een succes! Al met al mooi hotel op goede ligging en prachtige omgeving.

• 8Lex23-06-2013

Mooi hotel op prachtige locatie

Tijdens een fietsvakantie in Nederland hebben we hier één nacht gelogeerd. Toevallig wel op de warmste dag van het jaar. De vrij kleine kamer aan de zuidzijde was daardoor erg benauwd. Jammer dat de ramen niet voorzien waren van horren. De gevolgen van het slapen met open ramen laten zich raden! De ontvangst was allervriendelijkst. Het diner op het terras (vanwaar een prachtig uitzicht) was prima. Evenals het ontbijt de volgende ochtend.

Hotel De Wolfsberg info

• VerzorgingLogies-ontbijt