Camping Waalstrand

89 reviews over Camping Waalstrand in het Nederlands

TOP camping

winterjas
7-9-2018

Prima camping met mooie plekken. Waterkant bijna altijd vol maar 2e rang is ook prima. Roger en Anciella zijn erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Sta je vanaf 130 naar achteren dan is het toiletgebouw wel erg ver lopen.

Voor herhaling vatbaar.

Jaap en Cobij de Geus
6-9-2018

Prachtige camping op een super locatie. Zeer goed onderhouden, mooi en schoon sanitair. Zeer vriendelijke eigenaren. Kortom, geweldige vakantie gehad. We komen zeker nog een keer terug.

Fantastische camping met zeer goede faciliteiten.

Peter en Marie-josé van Hoof
4-9-2018

Camping ligt geweldig mooi aan de Waal. Super sanitaire voorzieningen. Mooi restaurant met terrasuitzicht over camping en de Waal. Wij kwamen met een voor ons nieuwe caravan om het eens uit te proberen. De stoppen van de camping sloegen er uit. De eigenaar (Roger) kwam kijken waarom een en ander gebeurde. Hij was zo vriendelijk om gelijk te zoeken in de caravan. Hier is hij toch al gauw 3/4 uur mee bezig geweest. Hij heeft het euvel gelokaliseerd en verholpen. Een super, super service. Waar vindt je dit nog. Juist op camping Waalstrand. Top. Door dit soort klantvriendelijkheid kom je terug.

prima camping

leo
25-8-2018

mooie camping aan het water

HEERLIJK

Rob en Sita Kamp
22-8-2018

De mooiste, fijnste camping die er in Nederland is. Wij gaan vaak naar het buitenland maar de laatste 5 jaar staan wij altijd 14 dagen hier aan de Waal. We komen er tot rust. Daarnaast zijn de eigenaren heel erg vriendelijk en het sanitair super schoon. Dus waarom uren in de file staan als je het dichtbij zo goed kan hebben?

Super fijn

Willy Bieleman
16-8-2018

Super fijne en schone camping met heel mooi uitzicht. Het voelt als thuis komen

Geweldig

Marco
31-7-2018

Camping Waalstrand is een hele fijne camping om te vertoeven. Goede staanplaatsen en mooi sanitair Dat Ook goed schoon wordt gehouden. Voor warme dagen een koel zwembad of de Waal. Zeer vriendelijk en goed geholpen door de eigenaren. Mooie omgeving om te wandelen en fietsen. Echt een aanrader.

Geweldig!

Marlies
13-7-2018

We verbleven 3 weken op deze super camping, het was in een zin geweldig, de gastvrouw en gastheer zijn er ook echt voor hun gasten. Het is een zeer mooie omgeving waar je geweldig kunt fietsen. In een mum van tijd ben je in Nijmegen of Arnhem, of op de Veluwe.

De camping is heel mooi, schoon en super sanitair. En de vele schepen die op en af varen op de Waal je raakt er niet op uitgekeken. Kortom een aanrader!

Fijne camping met prachtige vergezichten

Leo en Margreet Kischemoller
10-9-2017

Bijzonder klantvriendelijke eigenaren, Anciella en Roger. Wij komen al jaren met plezier op Het Waalstrand. Sanitair en hygiene prima. Mooi uitzicht, maar dat geldt alleen voor de rij langs het water. Gratis visvergunning voor campinggasten. Zeer uitgebreide informatie over de omgeving.

Fantastisch op alle gebied!

Rens en Trijnie Schout
4-9-2017

Het kamperen aan de oever van de rivier "de Waal" geniet de voorkeur. Daarom is reserveren op die plekken nodig. op midden gedeelte en aan de dijk is ook prima! Alle plaatsen aan de rivier hebben tegelplateaus op de voortent op te zetten. Bij regenval, hoe hevigd dan ook blijft de tent droog. de voorbij varende scheepvaart is onbeschrijflij mooi engezellig druk.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Waalstrand in Gendt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Waalstrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.