Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

121 Reviews over Waalstrand

• 9Hedwig08-08-2022

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

Vriendelijk welkom geheten door de eigenaren van de camping. We hadden een stacaravan gehuurd voor twee weken. Prachtig plekje en prima caravan. De camping is schoon en rustig. We begrepen dat er geen honden meer mochten op de camping, geen probleem mee. Soms heeft de hondeneigenaar niet in de gaten dat hun hond voor overlast kan zorgen, zelfs als ze maar 1x blaffen. Wij vonden het heerlijk. Lekker buiten zitten en alleen maar genieten van al die grote schepen die voorbij voeren, verveeld geen seconde. Dit was onze tweede keer dat we er waren, maar beslist niet de laatste keer.

• 9Eetgelegenheden
  • 9M&M16-07-2022

Geweldig

Fantastische camping. Zeer vriendelijk eigenaars echtpaar die het je naar de zin maakt. Schoon sanitair. Prachtig uitzicht over de Waal (met schepen). Heerlijk waterstaren. Mooie uitvalsbasis om te fietsen en stedentripjes. Wij komen graag terug.

• 9Esther Prinsen11-07-2022

Super!

Een echte aanrader deze camping! Nu voor de derde keer en alles is leuk! Prima sanitair en het uitzicht op de vele boten is fantastisch. Aardige eigenaars een topcamping!

• 8Eetgelegenheden
  • 8Caro08-07-2022

Hele fijne camping met een warme ontvangst van de eigenaren. Zeer netjes op de camping met een prachtig uitzicht op de Waal, iedere dag een ander plaatje. Hondvrije camping geeft ook rust. Kan de keuze van de eigenaren begrijpen, de goede moeten onder de kwade lijden. Jammer voor de mensen die zich wel aan de regels hielden voor de hond. Wij komen graag terug op deze prachtige camping.

• 7Eetgelegenheden
  • 7Hans11-06-2022

Jammer

Wij wilden aankomende september voor en paar weken met onze hond op camping Waalstrand staan. Echter zijn wij geschrokken dat er een hondenverbod is ingesteld. Dat doet ons jammer genoeg de beslissing te nemen om geen gebruik te maken van deze camping Waalstrand. Dit uit ervaringen van vrienden die net een paar dagen terug zijn. De eigenaar geeft telkens aan dat het een langzaam ingesteld verbod is maar wil niet aangegeven van waarom. Jammer, ook voor de vaste gasten met honden want de recensies op deze site liegen er niet om dat dit verder een zeer aangename en welkome camping is. Die voelen zich hierdoor behoorlijk in de steek gelaten en weggejaagd. Honden horen ook te kunnen genieten want het is bovendien in de vrije natuur. Dan is camping Waalstrand een ideale plek hiervoor. Van andere gasten bleek nooit sprake te zijn geweest van overlast dus waar ziet de eigenaar dan kwaad en deze redenen in?

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 10Harrie08-05-2022

Geweldig

Schitterend gelegen, bijzonder vriendelijke eigenaren, erg mooi en superschool sanitair. Uitstekende uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Ingrid24-04-2022

Genoten!

De ligging van de camping is fantastisch: mooi uitzicht over de Waal!

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Inez19-04-2022

Fantastische plek voor korte en langere duur!

Een heerlijke plek om te verblijven voor kort of langer verblijf. Schitterende plaatsen direct aan de Waal, waardoor je niks hoeft te missen van de bedrijvigheid op het water . Bijna alle plaatsen zijn voorzien van een tegelplateau. Er zijn ook plaatsen met enkel gras, maar deze liggen niet direct aan de waterkant. Sanitair super schoon en netjes. 5 minuten douchen. Gratis skelters te gebruiken. Zwembad aanwezig voor in de zomerperiode. Speelstrandje om met zand en water te spelen. De beheerders en de medewerkers zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je enorm welkom hier. De omgeving is schitterend om met de fiets te verkennen. Supermarkt en andere winkels op korte afstand met de fiets. Eetgelegenheid bij de camping is een aanrader. Ook daar heel vriendelijk. Wij komen zeker nog eens terug.

• 10Eetgelegenheden
  • 7Jeroen04-04-2022

Redelijk maar om het hondenverbod niet weer!

Het is te begrijpen dat veel mensen liever vrij zijn van dieren en kinderen maar jammer dat hier in een hondenverbod is ingesteld. Echter waren er ondanks het hondenverbod toch honden waar te nemen op deze camping en de eigenaar wil hierover een geen antwoord geven. Dat is jammer maar dan is een combinatie van een ingesteld hondenverbod en het wel aanwezig zijn van honden vreemd niet waar? Uit ervaring van anderen is er nooit overlast op deze camping geweest. Honden verdienen ook vakantie, mits deze in goede beheersing zijn van hun baasjes. De eigenaar heeft het recht om camping Waalstrand een reglement te geven naar zijn behoren maar veel (vaste) gasten met honden zijn behoorlijk in de verlegenheid gebracht. Voortaan deze camping vermijden naar campings waar honden en andere huisdieren wel toegestaan zijn. Wij hebben nog nooit meegemaakt dat de beheersing met honden op Campings fout gaat uit veel reis ervaringen door ons in de EU.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 10Arina10-01-2022

We komen al jaren op camping, dus dat zegt genoeg!

Het is een prachtig mooie camping, met een aantal camperplaatsen aan de andere kant van de kampeerplaatsen, maar ook het sanitair is echt TOP zeker * waard 👍 maar ook de beheerders zijn supervriendelijk en altijd bereid om te helpen.

Camping Waalstrand info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)