Vakantiepark Kastelenhof (bungalowpark)

Vakantiepark Kastelenhof (bungalowpark)
8,9

• Activiteiten8,3
  • Onderkomen8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Kastelenhof (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

142 reviews over Vakantiepark Kastelenhof (bungalowpark) in het Nederlands

Met jonge kinderen

3 keer geweest en toch voor herhaling vatbaar.

Jannie den Toom
12-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Goed onderhouden zes persoonsbungalow, met op alle slaapkamers een wasbak.

Geen stapelbedden. Geweldig!

Doordat het onder de bomen staat is de lichtinval niet 100%.

Het was geweldig!

Johanna
11-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Het huisje is mooi en proper!

Gezellig en knus ingericht!

Voor de kinderen is het heerlijk om te spelen! Het is nml autovrij!

kunnen niet wachten tot de volgende keer!

A.M. Romers
11-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

De ligging van de Kastelenhof is fantastisch meteen aan het Speulderbos. De beheerders zijn zeer sympathiek en benaderbaar. De bungalows bieden privacy en zijn goed en efficient ingericht

aanrader!

Anja
10-9-2018
  • Onderkomen8

geweldige, natuurlijke omgeving waar jong & oud genieten

Verzorgd, rustig maar vooral zo mooi.

P Welp
6-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Wat is dit een fijn park. Verzorgd, rustig maar vooral zo mooi. Op het park en alle natuur eromheen.

Een aanrader!

J.Mook
30-8-2018
  • Onderkomen9

Een fijn park in een mooie omgeving. Wij hadden een heerlijk huisje. Het huisje was schoon en de bedden waren uitstekend. We hebben er genoten van de rust. De omgeving is ideaal om te fietsen en te wandelen. Garderen ligt op loopafstand met de nodige winkels en vele eetgelegenheden. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een super vakantie!

Genieten van natuur, rust, ruimte.

Jolanda
30-8-2018
  • Onderkomen9

Na een zeer vriendelijk ontvangst konden we ons knusse, schone huisje betreden. We hebben erg genoten van de rust en ruimte. De kinderen konden heerlijk hun gang gaan en hebben zich geen seconde verveeld. Gezellig, rustig, fijn park. Zeker voor herhaling vatbaar!

altijd weer en nooit iets anders

Arje Cohen
25-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Echt alles is uitstekend! Wat men moet weten is het feit dat men niet kan pinnen (en dat vinden wij onhandig) en dat er geen restaurant bij het park is. (maar dit blijkt uit de brochure). Onze bungalow de Vanenburg had geen goede internetverbinding maar twee weken zonder is ook wel eens goed voor de interne rust... Wij komen hier zeker al plus minus 10 jaar en alle andere parken betreffende persoonlijke, vriendelijke service, prijs en centrale ligging zijn minder in qualiteit en rust voor zover bekend bij ons..

Zo snel mogelijk terug

Marja
4-8-2018
  • Onderkomen9

Mooie bungalows met veel buitenruimte in rustig park met diverse speelmogelijkheden

Fantastisch.

Marion
16-7-2018
  • Onderkomen10

Fijne gast vrouw en heer.

Fijne en schone bungalow.

Een mooi en rustig park.

Vanuit het park makkelijk de natuur in fietsen.

Heerlijke omgeving midden tussen de bossen.

Gaan volgend jaar weer.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Kastelenhof (bungalowpark) in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Kastelenhof (bungalowpark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.