NederlandGelderlandGarderenResorts GarderenVakantiepark Kastelenhof (bungalowpark)

Vakantiepark Kastelenhof (bungalowpark)

• 10Eetgelegenheden
  • 7Activiteiten

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

Contact

196 Reviews over Kastelenhof (bungalowpark)

• 9Bergsma02-12-2021

Aanrader!

Kleinschalig bungalowpark midden in de natuur en toch dichtbij supermarkt, heerlijke bakker , restaurants enz. Ruim opgezet, veel privacy. Wij verbleven in huisje Keppel. Gezellige houten bungalow met genoeg ruimte en alles aanwezig. Prima bedden, gezellige zithoek, keuken incl. vaatwasser. Vanuit het park loop je zo het Speulderbos in, wat een prachtige natuur! Vanaf aankomst iedere minuut genoten en besloten in juni terug te gaan voor een hele week.

• 10Eetgelegenheden
  • 6Frits01-02-2021

Muiderslot, niet schoon, verouderd- wel toplocatie

Wij verbleven een lang weekend in huisje Muiderslot. Deze was bij aankomst niet schoon (hondenbrokken en mandarijnen onder de kast) en lekte de wasbak. Eigenlijk is het in algemene zin gewoon zeer verouderd. Na bovenstaande aangegeven te hebben werd er met een vriendelijke tegemoetkoming op gereageerd :)

Eigenlijk zou het huisje in de huidige staat niet meer verhuurd moeten worden. Het heeft echt een opknapbeurt nodig.

Verder bevindt het park zich wel midden in de natuur en heb je op korte afstand allerlei wandelingen die je kunt doen.

• 4Onderkomen
  • 4Julia F.26-10-2020

Nooit meer!

Prachtige omgeving! - het huisje smoezelig - slechte bedden - te smal, te kort, te hard - slechte service! Die ontbijtservice telt dus niet voor zondagochtend! Vermeld zoiets op je website, of minimaal op je eigen folder! Wij zaten daardoor op zondagochtend zonder ontbijt. - de overlast van hanen is echt gestoord!!! Ook 's nachts gingen ze urenlang over dat hele terrein door! Na twee doorwaakte nachten, was ons vakantie plezier behoorlijk tot minpunt gedaald. - Vanwege die hysterische hanen overlast, zijn wij op zondagmiddag afgehaakt. Nog een slapeloze nacht, zagen wij niet meer zitten. We waren dus zondagavond weer thuis, helaas.

• 5Onderkomen

Familie Leewis, Eigenaar/beheerder, 19-11-2020

Wat jammer dat u een slechte ervaring op ons park heeft gehad. We gunnen iedereen een fijn verblijf bij ons en helaas dat bij u niet gelukt.

We reageren graag even op de punten die u opnoemt: * Schone bungalows zijn ontzettend belangrijk voor ons zoals in de reviews te lezen is, daar wordt iedere week hard aan gewerkt. Helaas heeft u blijkbaar een minder schone bungalow aangetroffen en dat spijt ons. * Slechte bedden: dit verbaasd ons zeer, we hebben vrij nieuwe boxspringbedden in de standaardmaten 80x200 en 90x210. * Slechte service wat betreft ontbijt: zowel op het papieren bestelformulier, in onze bestelapp en op onze website staat vermeld dat deze service geld van maandag tot en met zaterdag. Het is spijtig dat u nu geen ontbijt had op zondag maar het staat wel degelijk aangegeven. U geeft aan dat de winkel al gesloten was en onze vervanger het niet op wilde lossen. Ook voor onze vervanger was de winkel dus al gesloten en was dit daarom lastig op te lossen. * De hanen: op ons park lopen heel wat kippen en hanen rond te scharrelen die voor de nodige gezelligheid zorgen en voor heerlijk verse eitjes. Omdat niet iedereen gecharmeerd is van het ge-kukel hebben we op onze plattegrond aangegeven waar de 2 kippenhokken staan. Zo kan iedereen van te voren bekijken of een bungalow in de buurt staat van een kippenhok. Gelukkig zijn er op ons park heel wat bungalows te boeken waar de hanen niet voor slapeloze nachten zorgen. De plattegrond is te vinden op onze eigen website en ook op de website's die voor ons verhuren.

Zoals gezegd gunnen we iedereen een fijne tijd op ons park. Dat is hier helaas niet gelukt en dat vinden we jammer.

• 9margriet berends arents26-06-2020

geweldige week middenin de natuur

ons huisje,loevestein was echt supermooi. een ligbad erin,een vaatwasser. een kookeiland,echt super. ook de eigenaren van het park waren hele gewone mensen,hartelijk. en ik had last vd processierups en kreeg zelfs een rol plakband. ik heb geweldig genoten en mijn zusje ook.

• 10Monique Calis19-06-2020

Ik weet niet precies hoeveel keer we hier geweest zijn vanaf 2009 maar het is iedere keer weer geweldig! Leuke huisjes. Ieder huisje is op zijn eigen manier top en tot in de puntjes ingericht met in ieder huisje het boerenbont servies. Geweldig! Sinds een tijdje het ontbijt en de boodschappen service waar wij graag gebruik van maken. In een woord was het weer SUPER Lekker gewandeld met de doggies en je loopt zo naar het dorp voor wat boodschapjes een ijsje of even lekker eten De kippen en de hanen waren ook weer superleuk. Ik ga ze missen. Ik zeg tot de volgende keer in december 👋🏼

• 9maarten roos15-06-2020

rustgevend

heel rustig sfeervol park, scharrelkippen geven heerlijke eitjes. Bos aan de overkant. Huisjes zijn schoon en van alle gemakken voorzien .Wij komen er al dertig jaar en het verveelt nooit.

• 8Onderkomen
  • 8Paul Walraven14-06-2020

Heel goed!

Prachtig, rustig park met veel bomen, vogels, eekhoorns en kippen. Allemaal verschillende houten bungalows met veel buitenruimte. Heel goed onderhouden en schoon. Al ouder park, dus rustiek en mooie natuur. S'nachts doodstil en indirect maar goed verlichte paden.

• 8Onderkomen
  • 9Sander en Sadia07-03-2020

Prachtig huisje in een prachtige omgeving

Het huisje was hagelnieuw en ook erg groot. De camping ligt in een prachtige omgeving, met 5 minuten lopen ben je in het bos. Onze zoon van bijna 2 heeft het super naar zijn zin gehad. Ook de kippen vond hij geweldig. We komen graag nog eens terug.

• 9Onderkomen
  • 9Marloes24-02-2020

Genoten van de omgeving en heerlijk schoon huis.

Enorm pluspunt : Heerlijk schoon huisje... Heerlijk weekend gehad.

• 5AM21-02-2020

Mooie omgeving, leuk verblijf in n rond huisje!

Midweek Middagten, leuk rond huisje, alles aanwezig. Nadeel is dat dit huisje naast n doorgaande weg staat, iedere ochtend om 6u wakker door woon-werkverkeer.

• 7Onderkomen

Vakantiepark Kastelenhof (bungalowpark) info