Tijdelijk €25 aanbetaling

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

217 Reviews over Kastelenhof (bungalowpark)

• 9Merijn Steg31-12-2022

Wat een geweldig park!

Op het internet kwam ik dit park tegen. Wat al begon met een erg strakke, nette en overzichtelijke website. Ons verblijf was in De Rechter Vleugel. Super nette bungalow voorzien met alle benodigdheden. We zijn hartelijk ontvangen door de eigenaren van het park, die erg klantvriendelijk gericht zijn. Eenmaal aangekomen in het huisje was deze erg netjes schoon en opgeruimd wat ik erg prettig vind.

Het park is autovrij waardoor dit het erg geschikt maakt voor de kinderen, met genoeg speeltoestellen en een waterpark voor de warme dagen. Ook is het park erg geschikt als je de rust op wilt zoeken, want elk huisje heeft super veel privacy.

In de omgeving is ook erg veel te doen. Het Speulderbos ligt op 5 minuten lopen van het park, een echte aanrader om hier eens te wandelen. Verder is er een supermarkt in de buurt. De omgeving zit bordenvol toeristische trekpleisters, dus genoeg te doen.

Kastelenhof is echt een aanrader!

• 8Activiteiten
  • 9Lia de Jongh29-12-2022

Herfstbosplezier

We hebben genoten van onze vakantie op bungalowpark Kastelenhof. De bungalows liggen ruim uit elkaar in het bos, met veel privacy, netjes ingericht en comfortabele banken. We komen hier regelmatig en kiezen iedere keer een ander huisje; de bungalows zijn allemaal verschillend en we laten ons graag verrassen. De honden hebben heerlijk kunnen wandelen en rennen in hetbos tegenover het park. Wij komen zeker weer terug.

• 10Janssen11-12-2022

Geweldig

In november weer naar de kastelenhof geweest, het was weer fantastisch. Prachtige nieuwe bungalow (slot Assumburg) in een heerlijke omgeving. Wandelen in "de Duinen" is een hele belevenis. Ook het heidegebied is prachtig. Heerlijk om er even een weekje tussenuit te zijn.

• 9GS05-12-2022

zoals altijd: voor herhaling vatbaar!

dit is dé plek voor rustzoekers, zeker in de herfst- en wintermaanden. Deze keer kwam ik met mijn beste vriendin, voor een weekje us-time. Maar ik kwam al zo vaak eerder, met ons gezin, met de grootouders, met vrienden, en alleen. Voor mij de meest zalige plek om in de vroege wintermaanden even uit te rusten, bij te tanken. Bovendien bevindt de lekkerste frituur van Nederland zich in Ermelo, vind je bij Burg-bieren alles wat je hartje biersgewijs begeert, kan een wandeling op de schaapskooi nooit kwaad, en kan je naar de zandkastelen gaan kijken. De veluwe is ook in de winter allesbehalve een saaie plek!

• 6Activiteiten
  • 10Dijkshoorn05-12-2022

Super

Heerlijk park aan de rand van een prachtig bos! Mooie huisjes met genoeg privacy. Super vriendelijke eigenaren, erg behulpzaam. Goed centraal punt om de Veluwe en zijn leuke dorpjes en stadjes te bezoeken. Komen hier erg graag.

• 9Activiteiten
  • 10Marleen en Ine Peggen12-11-2022

Heerlijk een week tot rust komen op de Kastelenhof

Sinds 2014 komen wij een aantal keren per jaar, samen met onze hond naar het prachtig verzorgde park Kastelenhof. Wij genieten van de mooie ingerichte bungalows, van alle comfort voorzien. Vaak nodigen wij vrienden uit samen met hun honden en gaan dan wandelen in het aangrenzende Speulderbos waar een groot uitlaatgebied is. Wij zijn onder de indruk van de gastvrijheid van de beheerders van het park, Inge en Onno Leewis. We voelen ons altijd van harte welkom. Voor ons zijn deze vakanties een weldaad van rust en ontspanning, genietend in de prachtige natuur. Wanneer een vakantieweek voorbij is verheugen wij ons weer op de volgende.....

• 10Activiteiten
  • 9Bas van der Stoep11-11-2022

Heerlijk verblijf in het groen aan de rand van het

We hebben weer genoten van onze jaarlijkse herfstvakantie op de Kastelenhof. Een mooi huisje op het rustige, groenrijke park met aan de ene kant de heide en aan de andere kant het Speulderbos met zijn schitterende beuken.

• 8Onderkomen
  • 8Manna Plaisier10-11-2022

heerlijke vakantie gehad en een gezellig huisje

Hoe mooi het park gelegen is, hoe fantastisch het voor kinderen is en hoe prachtig je van daaruit kan fietsen en wandelen. We zaten in een van de nieuwste huisjes en dat was echt zo prachtig. Door de grote ramen leek het of we midden in het bos zaten.

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 10Toos09-11-2022

Onthaasten

Klein park met prima bungalows, sfeervol, relaxte sfeer en prachtige ligging. Directe toegang tot het mooie Speulder/Sprielderbos. Veel ruimte op het park en rond alle bungalows. Heerlijk midden in de natuur. En geen auto's bij de bungalows. Voor de kinderen een mooie trampoline.

• 10Lianne25-10-2022

Als altijd in één woord: súper

Het is een prachtige plek met mooie bungalows en met een lieve gastvrouw en -heer die je altijd helpen wanneer je hulp nodig hebt. Het is ook mooi centraal gelegen waardoor we, zowel vanuit het hoge noorden als een stuk zuidelijker, als familie dichter bij elkaar kunnen komen om een goede en gezellige tijd hebben. De eerste keer was 39 jaar geleden en vanaf dat moment gingen we elk jaar. Eerst via mijn ouders bij de "bungalow-ouders" en later zelf geregeld. We hopen nog heel veel jaar te kunnen blijven komen.

Vakantiepark Kastelenhof (bungalowpark) info

Camping-informatie