Camping De Reebok

Prima camping . Er staat een vlonder ter beschikking

SVR boerderijcamping De Reebok is ongekende luxe

Harry de Jong
5-10-2018

Goed: Op SVR boerderijcamping tref je een ongekende luxe, met een grasveld als een gladgeschoren biljardlaken en achter iedere kampeerplaats een aantal houten vlonders, die je onder je luifel, of in je voortent kunt leggen. Watertappunten en elctriciteitskastjes zijn binnen zeer korte afstand van de kampeerplaatsen aanwezig. De sanitaire ruimte wordt bijzonder goed schoon gehouden en is voorzien van meer dan voldoende prima toiletten, was- en doucheruimtes. In de grote overdekte fietsenstalling zijn vele stroompunten aangelegd, zodat de fietsaccu gemakkelijk kan worden opgeladen. De camping ligt net buiten de dorpskern en middels de knooppuntenroutes is het een prachtige uitvalsbasis voor vele mooie fietsroutes op de Veluwe. Garderen heeft een tweetal supermarkten en diverse restaurants. Kortom, De Reebok is een aanrader.

Niet Goed: Niets, want alles is zeer goed op De Reebok

Kan niet wachten.....

Paula
25-9-2018

Prachtige goed onderhouden Camping. Super schoon sanitair, met handdoeken, zeep en toiletpapier. Overdekte fietsenstalling met oplaadpunten. Alle plaatsen voorzien van watertappunt, gratis vlonders, 6amp stroom en prima Wi-Fi. Omgeving waar je nooit op uitgekeken raakt. Eindeloos fietsen, wandelden en genieten. In het dorp alle voorzieningen. Een camping waar je met een gerust hart bezoek kunt ontvangen. Kortom...schoon, mooi en gastvrij, een aanrader.

Fantastisch, volgend jaar weer

Henk Homan
25-9-2018

Ruimte, super gezellig en schoon, prachtige natuur, super om te fietsen

Altijd weer thuis komen

Johan van de Wijngaard
13-9-2018

Perfecte locatie - lekker fietsen en wandelen - fantastisch sanitair - fantastische ontvangst -

Geweldige camping

Gert Heimgartner
8-9-2018

Een hele mooie schone camping. Mooie schone en grote douches. Voor mij is dit een nummer 1 camping

Fantastisch.

Fam. Bannink
5-9-2018

Supercamping,gastvrije beheerders,mooi schoon sanitair,leuk veld goed onderhouden, een echte aanrader ook voor kleine kinderen.

Als mensen klagen over stank ,moeten ze niet op een klein camping gaan staan die zijn meestal bij een boerderij of afgelegen.

Wij hebben een topvakantie gehad,bedankt hiervoor.

Top camping

Henk en Suzan Wagensveld
5-9-2018

Camping de Reebok is schitterend schoon sanitair lieve mensen die je ontvangen. Een schitterende omgeving om te fietsen veel fietspaden ook heerlijk in de bossen met het warme weer afgelopen zomer. We komen hier al drie jaar en elke keer weer met veel plezier.

Super camping!

H Hakhoff
5-9-2018

Wij komen hier al voor de derde keer en zijn hier 3 weken geweest en zal zeker niet de laatste zijn. Hebben ook nog de kleinkinderen gehad en die willen alleen maar naar de Reebok. Mooie camping met heel vriendelijk en behulpzame eigenaren. Zeer schoon sanitair!! Prima ligging tov Garderen. Schitterende omgeving voor wandelaars en fietsers. En in de overdekte fietsenstalling kan je ook (als je die hebt) je elektrische fiets opladen. Kortom als je wilt genieten van je vakantie ga dan naar de Reebok!!

Mooi overzichtelijk veld.

Riet Boon v.d.Jagt
1-9-2018

Onze kleinkinderen willen graag alle jaren, ondertussen al 9 jaar, naar de Reebok. Een mooi schoon douche gebouw. Met vloerverwarming als het koud is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Reebok in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Reebok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.