Hotel Bilderberg 't Speulderbos

7.6Goed

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg 't Speulderbos voor je op een rij gezet:

982 reviews over Hotel Bilderberg 't Speulderbos

• 8Nadine27-08-2019

Prachtige omgeving en vriendelijke ontvangst

Vriendelijke ontvangst en checkout. Mooie gerestylde kamer maar helaas weinig licht en kleine badkamer. Mobiele airco maar koelde matig. Heel leuk een speurtocht door het hotel met als verrassing aan het einde een cadeautje, onze peuter vond het geweldig. Ontbijt goed maar geen keuze in koffie (alleen gewone koffie in ouderwetse koffiekan). Leuke kidshoek bij het ontbijt. Enige echt vervelende was een enorm zacht doorgezakt bed.

Receptie Bilderberg hotel 't Speulderbos, Front Office & Leisure Revenue Manager, 30-08-2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wilt u ons laten weten op welke kamer u heeft overnacht? Dan kunnen wij de airco en het bed nakijken.

Graag tot ziens bij Bilderberg hotel 't Speulderbos.

• 9Barbara26-08-2019

Heerlijk hotel! Voor herhaling vatbaar!

Wat een heerlijk hotel! Zeer vriendelijk personeel, prachtig ingerichte kamer waar je helemaal in thuis voelt. Wij hadden zowel het diner als ontbijt. Dik tevreden over beide. Diner was Live Cooking.. de klachten in andere reviews gaan echt nergens over. Allemaal heerlijke verse producten en de chef bereid een perfect bereid stukje vlees voor je klaar. Het ontbijt was ook heerlijk en uitgebreid. Ook de ligging van het hotel is prachtig midden in de natuur voor hele fijne wandelingen en/of fietstochtjes.. We vonden het jammer dat ons verblijf zo kort was maar komen heel graag nog een keertje terug!

• 7kim maerivoet08-04-2019

teleurstellend

Het hotel op zich was ok, goede bedden en nette slaapkamer. Speurtocht was niet meer juist waardoor we een aantal letters niet vonden of er niet waren. De speelkamer was op slot, niet aangeduid en een berging vol rommel. Het avondeten in de bistro was triest, hoge prijzen, geen mandje brood bij de salade, oesters, caroaccio, wou je brood betaal je 5 euro extra. De oesters waren 4,25 euro stuk maar enorm klein, dit bevestigde de keuken en heb er 2 extra gekregen. Kinderbuffet was koud, groenten uitgedroogd, weinig keuze op de kaart en hetgene waar we dan zin in hadden was er niet. Ipv de huiswijn werd ons een dure fles geschonken zonder onze toestemming maar dat hebben ze recht gezet. Het personeel deed zijn best maar was duidelijk onderbemand en onwetend. Ik wou onder de zonnebank, maar de mensen aan de receptie vonden de muntjes niet, dus geen zonnebank....Het ontbijt was in orde, alles was in orde maar de warme gerechten waren koud

• 5J.A. de Graaf24-03-2019

Vergane glorie

2 overnachtingen. Upgrade genomen a € 15 p. nacht. Blijft desalniettemin een simpele kamer (ook stoffig) Een oud hotel dat gerenoveerd is/wordt maar het blijft gedateerd. Erg gehorig. Ontbijt minimaal, geen keuze uit diverse koffies (potten staan op een waxinelichtje) Slecht eten bij diner (geen liefde en passie van de kok), terug laten gaan kregen nieuw maar ook dit smaakte bitter. Pannetje was vies (roest en oude etensresten) hier zou kalfsvlees in moeten zitten maar dit was varkensvlees en niet mals. Kipspies ongekruid met vieze saus.Prijzen drankjes buiten proportie. Honden in het restaurant. Een uur wachten voor we konden bestellen terwijl het niet druk was. Men rekent bij afrekening service charge, bij navraag krijg je een vaag verhaal over oa beveiligd wifi netwerk (openbaar) waarvoor betaald moet worden. 4 x €2,20 kortom men haalt via omwegen extra inkomsten binnen waarvoor niets geleverd wordt. Bilderberg had een reputatie !

Anniek Schuur, Front Office & Leisure Revenue Manager, 28-03-2019

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Alle reviews zowel positief als kritisch stellen ons in staat om onze service continu te blijven verbeteren. Wat jammer dat uw verblijf niet is verlopen naar verwachting. Graag kom ik met u in contact. U kunt telefonisch contact opnemen via 0577-461546 of per e-mail via [email protected]

• 4Hugo P01-01-2019

Niet Vuurwerkvrij

Net terug van een vuurwerkvrij arrangement in het Speulderbos. Vanaf het moment van aankomst op oudjaarsdag om 15.00 uur tot 2.00 uur in de nacht was er op korte afstand vrijwel constant vuurwerk te horen, waaronder zeer zware carbidbommen. In de directe omgeving van het hotel staan woningen, de kans dat er sprake is van vuurwerkoverlast is daarom reëel aanwezig. Het feit dat het hotel zelf geen vuurwerk afsteekt is niet voldoende om een dergelijk arrangement aan te bieden. Daarnaast was ons beloofd een culinair 3- gangen diner op oudejaarsavond. In werkelijkheid stond er een buffet klaar dat op zichzelf goed was maar zeker niet culinair genoemd kan worden. Ook voor de aanwezige honden in het restaurant was het vele heen en weer lopen, dat nu eenmaal hoort bij een buffet, zeer onrustig. Het personeel verdient overigens alle lof, zeer behulpzaam en vriendelijk. Speulderbos kan beter stoppen met het aanbieden van een vuurwerkvrij arr.

Wouter Wagelaar, Front Office & Leisure Revenue Manager, 13-01-2019

• 2018
    10Jacco Jansen27-11-2018

Heerlijk weekend!

Eerder al verbleven in Garderen bij het Speulderbos met mijn partner en nu samen met de hele familie. Wederom een geslaagd weekend. Prachtige nieuwe kamers, mooi zwembad en perfecte ligging, aan de rand van het bos. Daarnaast twee heerlijke diners gehad tijdens ons verblijf in het vernieuwde restaurant. Mooi uitgebreid buffet met veel keuze en afwisseling van de inhoud op de verschillende dagen. Komen zeker terug!

Met vrienden

• 10Jansen22-11-2018

Heerlijk weekend weg!

Perfecte ligging, vanuit het hotel loop je zo het bos of het dorp in en redelijk snel bij de snelweg. Erg attent en kindvriendelijk personeel. Fijn hotel!

• 9Nicky van Meegen02-11-2018

Super fijn kindvriendelijk hotel met aardig personeel en goed eten.

• 4Maurits Voss22-10-2018

Dikke tegenvaller!

Erg gehorig en zeer kleine kamers. Een familiekamer is hier een kamertje met 4 bedden naast elkaar waarvan 2 opklapbedden voor de kinderen. In plaats van 3 gangen diners 's avonds moesten we eten van het buffet. Er staat maar 1 kok en nergens staat bij wat het is. 10 minuten wachten voor 2 zielige stukjes zalm en hertenbiefstukken werden horizontaal doorgesneden waardoor het taaie lapjes werden. Niet eens warme sauzen aanwezig. 1 soort groente en aardappels. Voor de kinderen was de friet echt niet te eten. Kom je later voor een toetje, dan is er bijna niks meer. Dit is een absolute aanfluiting voor wat wij van Bilderberg gewend zijn!!

Anniek Schuur, Front Office & Leisure Revenue Manager, 25-10-2018

Met vrienden

• 9D&P02-10-2018

Heel fijn gehad

Wij mochten een weekendje verblijven met onze dochter en haar gezin. Wat ons het meeste opviel, was de hartelijke ontvangst en de vriendelijkheid van iedereen van het Hotel. De kamer is prachtig, lekker bed, en een super regendouche. Heerlijk ontbijt en avond eten. Ook nog in een schitterende omgeving. Je loopt zo het bos in. Wij hadden ook nog prachtig weer. Ook voor de kinderen is het leuk, ze kunnen lekker zwemmen , er is een speelkamer en een kleurwand. De speurtocht vonden zij geweldig. Kortom een heel fijn weekend gehad, waarin onze zorgen even naar de achtergrond gingen. Bedankt lieve mensen van Hotel Speulderbos.

16 tips over Hotel Bilderberg 't Speulderbos

• coene, 04-06-2014

de fietsroutes die het hotel aanbiedt zijn zeer handig, maar er ontbreken soms een aantal knooppunten onderweg. De fietsen die in het hotel kunnen worden gehuurd zijn van goede kwamiteit

• Robin Kooijman, 03-01-2014

Het bos ligt er vlak achter voor een mooie wandeling. Ook het eigen zwembad is leuk om even met de kinderen te bezoeken.

• Chantal, 08-04-2012

Pannenkoeken eten bij de Bonte Koe in Garderen. Frietje eten bij de Driesprong. Natuurlijk naar Burgers Zoo in Arnhem. Je hebt vlakbij ook een indoor speeltuin ;-)

1 vraag over Hotel Bilderberg 't Speulderbos

• Liz Parker, 03-08-2017

Fietshuur

Kan ik fietsen huren bij Hotel Bilderberg 't Speulderbos?

• VerzorgingHalfpension

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats