Hotel De Reehorst

NederlandGelderlandEde

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel De Reehorst voor je op een rij gezet:

6.1VoldoendeScore uit 165 reviews
+78/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.1VoldoendeScore uit 165 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

169 Reviews over De Reehorst

• 6Lydia04-11-2021

Geen volgende keer meer

Neem een dompelaar en thee en koffie mee als je op je hotelkamer koffie of thee wilt drinken want een thee-/koffiezetsetje is afgeschaft op de hotelkamer. Ook geen formulier om complimenten of klachten/aanbevelingen op te schrijven. Catering tijdens vergadering was niet bijzonder, kleffe verpakte koeken. ‘s Avonds in de bar niets te eten te krijgen, want de keuken was dicht, maar zelfs geen pinda of een zakjes chips. Personeel soms bedillerig ipv gastvrijheid uitstralend. Gehorig verkeer aan de straatkant en lawaaiig bedrijf aan de achterkant.

• 7Tonny Mahn nossent24-08-2021

Een mooi hotel goed gelegen in Ede.

De bedden van kamer 405 zijn aan vervanging toe je voelt alle oneffenheden er door heen. Slaapt niet lekker.Wachten op je dessert 40 minuten is wat lang.

• 9Remy24-08-2021

Wat een Geweldig hotel. Leuk personeel en geweldige keuken. Wij hebben de suite Emperor geboekt en wat een geweldige kamer is dit. Enorm bed en de extra's die ze meegeven zoals het badeendje, wat een super leuke extra. Wij komen zeker nog een keer terug

• 3Jolien Dol23-04-2021

Teleurgesteld

Ik zat afgelopen dinsdag samen met mijn vriend in de Presidential Suite. Een hele mooie kamer die we geboekt hadden voor de XXL jacuzzi. Na een tijdje in de jacuzzi gezeten te hebben kregen wij de jacussie niet meer uit. Er kwam vrij snel een monteur aan. Die heeft er een tijdje naar gekeken maar hem helaas niet kunnen maken. Vervolgens moeten we een half uur wachten terwijl hij iets met de stoppen probeerde. Daarna kregen we te horen dat hij echt stuk was en hij nu niks kon doen op korte termijn. We moesten naar de receptie bellen als we bubbels (of licht) wilde in de jacuzzi. Dan moesten we 5/10 minuten wachten voor er iets gebeurde. Vervolgens hetzelfde verhaal als we hem uit wilde hebben. Dit gebeurde 3 uur nadat we ingecheckt hadden. We hebben als "troost" een fles cava en een blikje RedBull gekregen. Ik vond dit persoonlijk niet in verhouding. Ik heb een leuke avond gehad maar ging teleurgesteld naar huis..

• 6Mevr. v/d Hoeven21-03-2021

Een tegenvaller .......

Wij hadden er veel meer van verwacht, de foto’s waren super, maar in het echt viel het vies tegen. Bij een suite denk je toch aan een wat grotere kamer maar deze was erg klein. Vies vloerkleed vast geplakt met tape. Nachtkastje plakte, deur van toilet alllemaal handafdrukken. Jacuzzi was leuk maar dat was dan ook het enige. De beloofde minibar? Daar stonden twee flesjes water in, appelsap en cola?????? Omgeving , middenin woonwijk en nu ook nog eens een grote vaccinatie tent voor de deur. Nee voor ons nooit meer!

• 7Uden25-10-2020

Gastvrij en luxe, zuzu was teleurstellend

Hotel was in allerlei opzichten goed tot erg goed. Behalve ons diner in Zuzu. Juist 1 van de privileges die je in Coronatijd nog hebt, uiteten als hotelgast, werd om zeep geholpen. Daardoor slechte beleving van de avond, jammer, omdat we verder een positieve indruk hadden. We weten niet waar het misging, keuken, bediening of gasten die te laat kwamen voor hun shift. Bij incheck kon je kiezen uit 3 dinertijden, wij kozen voor de laatste, van 20-21.30. Wij waren er ruim voor 20 uur. Omdat er geen tafels vrij waren moesten we wachten totdat we werden opgehaald. Na 50 minuten! werden we opgehaald. Ook bediening daarna was erg traag. Kwaliteit van het eten was matig, friet weinig en ranzig. Het zgn briochebroodje van de hamburger was een standaard goedkope tarwebol. Het diner had daardoor geen enkele toegevoegde waarde, juist het tegenovergestelde. Veel mensen hebben deze avond extreem lang op het matige eten moeten wachten.

• 4Kees29-08-2020

Reehorst, het is het allemaal net niet

Ontvangst was heel vreemd. Moesten wachten tot we konden inchecken, op de vraag of we koffie en thee konden krijgen, kregen we een keiharde nee. Een oud echtpaar werd gewoon weggestuurd: kom straks maar terug. Toen ik kwaad werd en wilde annuleren zag men in de computer dat we de duurste kamer van het hotel geboekt hadden, de emperor suite, en toen kon ineens alles. Kamer mooi, maar vloer ijskoud, geen slippers of badjas, jacuzzi bleek smerig, gauw eruit en douchen. Bed prima, maar ongelofelijke slechte kussens. Veluws ontbijtbuffet geboekt, maar weinig Veluws aan te bekennen. Op de vraag wat er Veluws is, kregen we antwoord dat de kok in de roereieren Veluwse kruiden gebruikte, ja dag hoor, neem jezelf in de maling. Al met al, wat een heerlijk verblijf had moeten zijn, was het allemaal net niet, ze willen in de hogere regionen meedraaien maar kunnen niet, Prijs/kwaliteit totaal niet in verhouding, nooit meer Reehorst.

• 3Lizanne12-08-2020

Nooit meer. Sorry. Was gewoon vieze kamer.

Ik weet niet welke kamer de andere gasten gekregen hebben, maar die van ons was niet schoon. Vlekkerige vloerbekleding, Vieze douche. Geen minibar helemaal geen enkele luxe daar we voor 2 nachten bijna €300, betaald hebben. Voor een 4 sterren hotel viel t letterlijk “vies” tegen. Waar bad? Regendouche? Niks van gezien . Alleen een vieze ouwbollige kamer, geen balkon helemaal niks. De gangen en entree waren schoon maar onze kamer was vies😪

• 9Hendrik30-07-2020

Prima!!

Prima netjes hotel. Inrichting niet onze smaak. Wij hebben in een Elegance kamer geslapen. Heerlijk bed, netjes schoon. Kleine douche cabine maar prima. Heerlijk ontbijt. Leuke uitvalsbasis naar de Veluwe en het centrum van Ede op 5 min fietsen geeft genoeg mogelijkheden om lekker uit eten te gaan.

• 9Tien09-09-2019

We hadden een overnachting in een heerlijk suite (Paris). Was fantastisch.Geweldige kamer,mega bad,heerlijke regendouche.Super groot bed. Tv,koffiehoekje,koelkast.Kortom.alles wat je nodig hebt voor een relaxdagje(s).

Hotel De Reehorst info

Facilities