Hotel De Reehorst

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag19°4°
Hotel De Reehorst
7,8

153 reviews over Hotel De Reehorst in het Nederlands

er even lekker tussen uit in een prima omgeving

Margot en Frank
23-8-2018

Arrangementje geboekt: 1 overnachting incl 2 dinervouchers twv € 30/st + voucher voor cocktail/fingerfood aankomstdatum wo 22 aug/do 23aug. ad € 159,-. Ontvangst hartelijk, gratis update naar luxere kamer omdat we al eerder (2017) in de Reehorst waren; boffen dus. Kamer op 6de etage super schoon, alles wat je nodig hebt, was aanwezig. Beetje jammer dat het live cooking buffet (al een poosje) was afgeschaft maar de nieuwe kaart zag er goed uit. Voor 30 euro pp kun je een prima 3 gangendiner uitzoeken tenzij je bij alle gangen kiest voor het allerduurste van de kaart, dan zul je moeten bij betalen. 's Avonds tussen 21.00 en 22.30 u kon de cocktailvoucher worden verzilverd; cocktail of gintonic naar keuze van een uitgebreide cocktailkaart, echt genieten. Klein minpuntje: de fingerfood (div. kaas/chorizo/viskroketjes) hadden wel wat warmer gekund. Peanuts want zijn ze weer te heet dan verbrand je je mond. Hotel is een aanrader.

Netjes,mooie kamer

Ilona
15-8-2018

Ik ben in dit hotel nog nooit geweest, maar wat is het geweldig zeg, ik zeg wel een aanrade,erg goed hotel, het is erg sfeervol en erg mooi en netjes. Alleen minder van het hotel ze hadden wel een Welkomes drankje kunnen geven.

Stephan
16-7-2018

De speciale suite was super! Schoon en netjes, met een heerlijke jacuzzi. Wij hadden suite New York, echt een aanrader. Vriendelijk personeel en het eten bij Zuzu was voortreffelijk. Kortom een aanrader!

Direct boeken

nee dit zeker niet meer!!

elly
15-6-2018

Wat zo mooi had moeten zijn ....;helaas erg tegen gevallen,, de overnachting was een zeepbel.. wij zijn hier eerder geweest en toen was het beter dan nu!!

Het bed was te zacht ,te laag; en bovenkant laken mis te een stuk!!!! GROTE hoek vanaf..GEEN extra kussen..vitrage voor de raam die zo uit de wasmachine kwam...ene kreukel bende..helemaal geen 4 sterren waard, geen lounge meer waar je s, avonds nog lekker kunt gaan zitten,Er werd verbouwd vertelde het personeel, dus na het eten kon je in restaurant blijven zitten,,,maar dat doe je niet zo snel,dan maar op je kamer die erg gedateerd zijn en dus niet meer van deze tijd (voor 4 sterren ) .. nee dit was niet wat je mocht verwachten,, !!!

Zou er ook niet zo gauw weer naar toe gaan...

restaurant was wel prima !!!

Suite absoluut. ZuZu zeker niet.

Koning
27-4-2018

President 3D Suite geboekt. Suite was prachtig maar niet schoon. De elektronica voor de 3D films is aan vervanging toe, ook kreeg je één goede bril mee en één waardeloze bril waarmee je geen 3D ervaring verneemt. Wij hadden gelezen over live cooking op de site, aangekomen bij de reservering bleek dit niet meer te bestaan. Toen naar ZuZu gegaan, begon al goed bij het drinken. Kreeg een glas waar je nauwelijks doorheen kon kijken zo vies. Het eten was absoluut verschrikkelijk hier, de kip saté met rijst lag nog een laag water in. Nergens zat smaak aan, biefstukje was koud, geen kruiden te bekennen. Personeel komt niet langs de tafel om te vragen of het smaakt of om te vragen of wij nog iets wilden drinken. Uiteindelijk zelf opgestaan om het personeel hiervan op de hoogte te stellen en hierop aan te spreken. Ze had alleen maar terug 'eh ja dat kan'. Houd de site up to date, en stuur de gasten absoluut niet door naar ZuZu. Geen reclame.

genieten

Noah
12-2-2018

het ziet er mooi en verzorgt uit, alleen een tip voor het hotel leg een boekje neer met uitleg over het bubbelbad en eventuele room service, maar verder was het echt super. De mensen van het hotel wilden ons graag helpen en waren erg vriendelijk

Bedompte en verouderde 'classic kamer'

Zuidema
3-2-2018

Wanneer je met een baby in dit hotel wil slapen kan dat alleen in een suite of een classic kamer. Waarom een deluxe kamer, welke we graag wilden, geen optie is, is onbekend. We kwamen terecht in een oude bedompte kamer. Ruim, dat wel. Maar de haren van de voorganger lagen nog op het nachtkastje. De badkamer is verouderd en de voegen zijn vies.

Het kinderbedje wat op onze kamer stond was niet prettig. Een plastic matras wat te klein was voor het bedje.

We zijn niet tevreden over de kamer. Het ontbijt was prima.

Super ! Erg netjes

Yvonne de boer
21-1-2018

Zeer net hotel wij zaten in hotel kamer Parijs

Personeel ook erg aardig en vriendelijk .

Ontbijt prima verzorgd veel keuze en alles netjes aan kant .

Bad was alleen moeilijk uit te komen nu helpt het ook niet dat ik 6 maanden zwanger ben 😂, maar een beugel zou prettig zijn .

Super hotel 👍🏻

Nooit weer

Yvo
14-12-2017

Ontbijt prima, personeel zeer vriendelijk, kamer benauwd, badkamer was niet schoon. Toilet was heel vies.

Nooit meer

AvdBerg
3-9-2017

Elegance kamer geboekt (die bij aankomst geannuleerd bleek te zijn ??) met minibar, alles afgezocht, geen minibar te vinden. Erg benauwde lucht in kamers, alles potdicht, zelfs open raam mocht niet baten, nergens iets te drinken te krijgen, Toilet met vieze voegen en vieze deur. Ziet er mooi uit in bar, drinken duurt alleen erg lang en er hangt geen sfeer. Lounge bar dicht in weekend. Life cooking ontbijt is niets aparts, gewoon standaard ontbijt wat je bij elk redelijk hotel boekt.

Voor mij zeker geen 4 sterren hotel, prijs/kwaliteit verhouding Ligging is ook niet zo mooi als het word voorgeschoteld.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Reehorst in Ede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Reehorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.