Hotel De Reehorst

7,8

148 reviews over Hotel De Reehorst in het Nederlands

genieten

Noah, 12-2-2018

het ziet er mooi en verzorgt uit, alleen een tip voor het hotel leg een boekje neer met uitleg over het bubbelbad en eventuele room service, maar verder was het echt super. De mensen van het hotel wilden ons graag helpen en waren erg vriendelijk

Bedompte en verouderde 'classic kamer'

Zuidema, 3-2-2018

Wanneer je met een baby in dit hotel wil slapen kan dat alleen in een suite of een classic kamer. Waarom een deluxe kamer, welke we graag wilden, geen optie is, is onbekend. We kwamen terecht in een oude bedompte kamer. Ruim, dat wel. Maar de haren van de voorganger lagen nog op het nachtkastje. De badkamer is verouderd en de voegen zijn vies.

Het kinderbedje wat op onze kamer stond was niet prettig. Een plastic matras wat te klein was voor het bedje.

We zijn niet tevreden over de kamer. Het ontbijt was prima.

Super ! Erg netjes

Yvonne de boer, 21-1-2018

Zeer net hotel wij zaten in hotel kamer Parijs

Personeel ook erg aardig en vriendelijk .

Ontbijt prima verzorgd veel keuze en alles netjes aan kant .

Bad was alleen moeilijk uit te komen nu helpt het ook niet dat ik 6 maanden zwanger ben 😂, maar een beugel zou prettig zijn .

Super hotel 👍🏻

Nooit weer

Yvo, 14-12-2017

Ontbijt prima, personeel zeer vriendelijk, kamer benauwd, badkamer was niet schoon. Toilet was heel vies.

Nooit meer

AvdBerg, 3-9-2017

Elegance kamer geboekt (die bij aankomst geannuleerd bleek te zijn ??) met minibar, alles afgezocht, geen minibar te vinden. Erg benauwde lucht in kamers, alles potdicht, zelfs open raam mocht niet baten, nergens iets te drinken te krijgen, Toilet met vieze voegen en vieze deur. Ziet er mooi uit in bar, drinken duurt alleen erg lang en er hangt geen sfeer. Lounge bar dicht in weekend. Life cooking ontbijt is niets aparts, gewoon standaard ontbijt wat je bij elk redelijk hotel boekt.

Voor mij zeker geen 4 sterren hotel, prijs/kwaliteit verhouding Ligging is ook niet zo mooi als het word voorgeschoteld.

Boudoir suite

M., 25-8-2017

voor 1 nachtje een boudoir suite gereserveerd voor 90 euro. Kamer met groot bubbelbad, regendouche en ontbijt was inbegrepen. Ook zou er een 'secret room' zijn. Dit was ook de grootste tegenvaller van de hele kamer, omdat de deur ten 1e dicht zat en je er niet in kon. En hing een kastje buiten de deur waar je kennelijk een code in moest voeren. Nagevraagd bij de balie en de code gekregen, maar ze vertelde erbij dat het puur alleen was om even in te kijken en er verder niks mee was. 'Het is nog niet helemaal af' zei ze.. Dus of er in de toekomst wel iets is geen idee?!

Verder valt de douche met ' 18 massagestralen' ook wel een beetje tegen. Het is gewoon een regen douchekop waar 18 stralen uitkomen. Het bubbelbad was wel heel erg lekker alhoewel hadden wij iets van een uitleg over de knoppen in het bad op briefje wel op prijs gesteld. Ook lag er niks geen boekje op de kamer met info over de omgeving, hotel faciliteiten etc. Roomservice was ook niet mogelijk.

Wauw fantastische suite

Leoni, 27-7-2017

Wij hadden de Hong Kong suite. Heerlijk. Mooie Jacuzzi en goede douche. Alles in thema. Zeer vriendelijk personeel. Goed eten zowel in de avond als in de ochtend. Niet superveel keuze maar wat er lag was erg goed

Luxe suites

Julie Zenner, 20-7-2017

Mooi hotel met mooie luxe suites en een top ontbijt!

Een romantische suite met top-service

Dave Mendez, 13-7-2017

Als verrassing de Millionaire suite geboekt. Mijn vriendin vond het geweldig! De grote jacuzzi onder de sterrenhemel, het heerlijke bed en de secret room, we houden er van. Het personeel was ook erg aardig. Vriendelijke receptie, gin tonics in de bar en lekker gegeten in het restaurant. Ik geloof dat ze nog veel meer suites hebben dus we komen zeker terug!

Ga weer terug naar hotel van keten

Kamer Residentaire suite, 19-6-2017

Personeel is zeer aardig en behulpzaam. Inrichting is zeer sfeervol.

Wij hadden de presidentiele suite €200 per nacht, 5 dagen lang. Bad was niet schoon, was niet gestofzuigd en de kamer was zeer stoffig. Geen beugel om uit de jacuzzi te komen en het licht daar had je een blinde geleide hond voor nodig.In het restaurant Valentino kon je alleen maar life cooking nemen en dat 2 maanden lang elke dag hetzelfde.En dat voor € 32,50 per persoon.. Erg duur voor wat je kon kiezen. Ontbijt is redelijk voor € 15-, per persoon. Geen heerlijk terras om te luieren en de kamer was ondanks de airco zeer benauwd, Niet alle ramen konden open.Nee dan maar weer naar hotel van keten. Dat is pas thuiskomen.

We hebben een aantal aanbieders voor De Reehorst voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Reehorst in Ede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Reehorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Reehorst scoort een 7.79 uit 10 op basis van 149 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: