Vakantiepark De Wrange

Fantastisch!

Meneer Rinus.,
17-9-2018
  • Onderkomen10

Een net en goed onderhouden park. Kindvriendelijk. Keuze mogelijkheden om te verblijven in tent, bungalow etc. Medewerkers en eigenaars- echtpaar doen er alles aan om je wensen te vervullen. Ook een buiten-zwembad, speeltuin en een midgetgolf zijn aanwezig. En de Achterhoek maakt een verblijf extra aantrekkelijk.

Gereisd met partner in september 2018

niet weer een ingerichte tent

mw jongsma,
27-8-2018
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Vakantie in een compleet ingerichte tent. Dit was erg summier hebben zelf nog mesjes kaasschaaf en garde moeten kopen. De tenten staan erg dicht opelkaar. Er waren totaal 4 glazen dus koffie thee ranja fris en wijn het moet allemaal uit hetzelfde glas.Het zwembad zou open zijn tot 20.30 maar zoonlief is er meerdere keren al om 20.05 uitgestuurd omdat ze gingen sluiten. Kreeg nog een sneer mee kom dan maar eerder.

Hygiëne in toillet en douches was dikke prima. Douches staan erg lang af gesteld alleen jammer dat het op 1 temp is en niet zelf te regelen is. Animatieteam was aanwezig maar vooral voor jonge kinderen.

Gereisd met partner in augustus 2018
H. Bannink, Eigenaar, 5-9-2018

Beste familie Jongsma, Hartelijk dank voor uw review en wij zullen zeker onze medewerkers aanspreken op het onvriendelijke gedrag, en de te vroege sluitingstijd, dit zijn wij niet gewend en trachten onze gastvrijheid hoog in het vaandel te houden.

Helaas zijn de kant en klare tenten van een organisatie van de Olympia Camping groep. Deze organisatie huurt op onze camping kampeerplaatsen om hun product daar te verkopen. Wij hebben ook gemerkt dat het erg summier is en niet geheel strookt met de kwaliteit die wij gewend zijn om te bieden op onze camping.

Uiteraard heeft u er nu niets meer aan, graag ontvangen wij u in de toekomst weer op onze camping en dan wie weet met uw eigen caravan, vouwwagen, camper of tent. Ook is het mogelijk om een stacaravan of chalet te huren.

Met vriendelijke groet, Fam. H. Bannink

Verrassend leuk gehad!

Sabrina,
1-8-2018
  • Activiteiten10

Voor een koopie via vakantieveiling een week in een huurtent. Voor het eerst gekampeerd met mijn gezin en het was super. Tent was schoon en compleet. Douches en toiletten worden super bijgehouden, zelfs toiletpapier aanwezig. Animatie voor de kids was geweldig, veel kinderen aanwezig, hebben ze de hele week niet gezien. Snackbar ook prima. Zwembad leuk voor jongelui, wij als volwassenen vonden het geen lekkere hangplek langs het zwembad. Minigolf gratis. Leuke mensen ontmoet. Heerlijke vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Eenvoudige maar top Camping

S.pemberton,
2-9-2017
  • Activiteiten7

Nou ten 1e de eigenaresse..wat een top vrouw. Staat 24/7 klaar als het moet..denkt en helpt mee. En ze is heel open naar je toe. Gewoon een heel lief mens.

De camping zelf is superschoon, douches toilet enz niks op aan te merken. Zijn 24/7 open.

Zwembad was eigenlijk verwarmd maar dit was niet t geval. Ijskoud was het toch wel. (En ben geen koukleum. 5 jaar nieuwjaarsduik gedaan ^_*).

Je kan ik het winkeltje. Lkkre verse afbakbroodjes/crossiantjes bestellen. Is alleen een simpel winkeltje waar de artikelen op een paar plankjes staan. En dit was het enige jammere. Want als je zonder auto daar bent is de 1st volgende winkel best ver.

Er is echter in de omgeving veel te doen en zien. Vervelen hoeft niet.

Verder een superleuke week gehad op een gezellige eenvoudige camping.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldige week gehad op deze camping. Top service

Rinie Kamerling en Gonny Wieringh,
18-8-2017
  • Activiteiten9

Service was gewoon top. Goede kampeerplaatsen en veel gezelligheid

Gereisd met partner in augustus 2017

mooie leuke rustige camping

familie Lemmen,
11-8-2017
  • Activiteiten7

Leuke camping, ruime staanplaatsen, natuurlijke omgeving. Dicht bij de bewoonde wereld. Klein nadeel de douche waar de temperatuur van het water niet te regelen is. Voor de kleine was deze een beetje warm.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

fantastisch

geert,
12-6-2017
  • Activiteiten9

goed en super schoon aardige eigenaars goede eetgelegenheid goede tenten zeer kindvriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017
Fam. Harold Bannink, Eigenaar, 18-6-2017
Dank je wel Geert, en fijn dat jullie het naar het zin hebben gehad.

fantastisch

Caro,
31-5-2017
  • Onderkomen8

een schone, groene, rustige en goed bezette camping in een bosrijke omgeving niet ver van Doetinchem. Activiteiten op de camping voor jonge en oudere kinderen en een zwembad. Een campingwinkeltje en restauratie ter plaatse. Veel activiteiten in de omgeving. Kortom een fantastische camping voor kids en ouders. En niet te vergeten gastvrije en aangename campingbeheerders.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Fam. Harold Bannink, Eigenaar, 9-6-2017
Beste familie Caro, hartelijk dank voor jullie recensie en graag tot de volgende keer!

• Activiteiten10

Veel natuur en groene camping. Goede faciliteiten (zwembad, speeltuin met springkussen voor de kids) en leuke animatie. Werden wekelijks ook leuke activiteiten georganiseerd. Perfect eten in de brasserie en lekkere cafetaria (altijd makkelijk met kids). Broodjesservice. Sanitair schoon en lekkere warme douches. Gezellige sfeer. Kids hebben zich heel erg vermaakt! Er zijn verschillende veldjes. Wij zijn met vouwwagen geweest en dat was perfect. Stroom en water binnen handbereik.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Leuke camping!

Christel
31-7-2016
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

Vond het erg heel leuk ook voor de kinderen. Netjes en verzorgd, mooi speeltuintjes en leuk zwembad. Eerst wat koud maar in de loop van de week werd het water warmer ( door de zon??) van het zwembad. Hele aardige eigenaars. Ze komen gelijk als er iets is, goede service en hele nette schone camping. Echt aan aanrader! Ik miste alleen echt wel een theepot in de tent

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Wrange in Doetinchem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Wrange zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.