Vakantiepark De Wrange

S.pemberton
2-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Nou ten 1e de eigenaresse..wat een top vrouw. Staat 24/7 klaar als het moet..denkt en helpt mee. En ze is heel open naar je toe. Gewoon een heel lief mens.

De camping zelf is superschoon, douches toilet enz niks op aan te merken. Zijn 24/7 open.

Zwembad was eigenlijk verwarmd maar dit was niet t geval. Ijskoud was het toch wel. (En ben geen koukleum. 5 jaar nieuwjaarsduik gedaan ^_*).

Je kan ik het winkeltje. Lkkre verse afbakbroodjes/crossiantjes bestellen. Is alleen een simpel winkeltje waar de artikelen op een paar plankjes staan. En dit was het enige jammere. Want als je zonder auto daar bent is de 1st volgende winkel best ver.

Er is echter in de omgeving veel te doen en zien. Vervelen hoeft niet.

Verder een superleuke week gehad op een gezellige eenvoudige camping.

Geweldige week gehad op deze camping. Top service

Rinie Kamerling en Gonny Wieringh
18-8-2017
  • Onderkomen10

Service was gewoon top. Goede kampeerplaatsen en veel gezelligheid

mooie leuke rustige camping

familie Lemmen
11-8-2017
  • Activiteiten7

Leuke camping, ruime staanplaatsen, natuurlijke omgeving. Dicht bij de bewoonde wereld. Klein nadeel de douche waar de temperatuur van het water niet te regelen is. Voor de kleine was deze een beetje warm.

fantastisch

geert
    12-6-2017
    • Onderkomen9

goed en super schoon aardige eigenaars goede eetgelegenheid goede tenten zeer kindvriendelijk
    Fam. Harold Bannink, Eigenaar, 18-6-2017
    Dank je wel Geert, en fijn dat jullie het naar het zin hebben gehad.

fantastisch

Caro
    31-5-2017
    • Onderkomen8

een schone, groene, rustige en goed bezette camping in een bosrijke omgeving niet ver van Doetinchem. Activiteiten op de camping voor jonge en oudere kinderen en een zwembad. Een campingwinkeltje en restauratie ter plaatse. Veel activiteiten in de omgeving. Kortom een fantastische camping voor kids en ouders. En niet te vergeten gastvrije en aangename campingbeheerders.
    Fam. Harold Bannink, Eigenaar, 9-6-2017
    Beste familie Caro, hartelijk dank voor jullie recensie en graag tot de volgende keer!

Oude reviews (archief)

• Activiteiten10
    • Onderkomen9

Veel natuur en groene camping. Goede faciliteiten (zwembad, speeltuin met springkussen voor de kids) en leuke animatie. Werden wekelijks ook leuke activiteiten georganiseerd. Perfect eten in de brasserie en lekkere cafetaria (altijd makkelijk met kids). Broodjesservice. Sanitair schoon en lekkere warme douches. Gezellige sfeer. Kids hebben zich heel erg vermaakt! Er zijn verschillende veldjes. Wij zijn met vouwwagen geweest en dat was perfect. Stroom en water binnen handbereik.

Leuke camping!

Christel
    31-7-2016
    • Activiteiten8
    • Onderkomen7

Vond het erg heel leuk ook voor de kinderen. Netjes en verzorgd, mooi speeltuintjes en leuk zwembad. Eerst wat koud maar in de loop van de week werd het water warmer ( door de zon??) van het zwembad. Hele aardige eigenaars. Ze komen gelijk als er iets is, goede service en hele nette schone camping. Echt aan aanrader! Ik miste alleen echt wel een theepot in de tent

prima camping!

Judith
    28-7-2016
    • Activiteiten8
    • Onderkomen8

Mooie camping, schitterend gelegen in het bos. Het sanitair wordt keurig schoon gehouden, ruime plaatsen en de eigenaars en ander personeel is zeer vriendelijk!

Wel veel mensen met een vast staanplaats, wij stonden op een veld van 10 plekken waarvan er 8 met een vaste staanplaats zijn, dat hoeft van mij persoonlijk niet. Maar verder een prima camping met een simpel maar goed verzorgd zwembad.

Super camping

Familie Boskers
    20-7-2016

Wij hebben op de camping gestaan en hebben een fantastische vakantie gehad. Heerlijk gewandeld in het bos. En de eigenaren zijn super aardige mensen. Alles is bespreekbaar. Deze camping is zeker een aanrader. Wij komen er zeker nog eens terug.
    • Onderkomen9

Perfecte chalet. Een tip neem van huis een hoofdkussen mee.

We hebben een aantal aanbieders voor De Wrange voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Wrange in Doetinchem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Wrange zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Wrange scoort een 8.65 uit 10 op basis van 43 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: