Camping Minicamping De Blökke

Camping Minicamping De Blökke
9,3

267 reviews over Camping Minicamping De Blökke in het Nederlands

Volgend jaar komen we weer!

Driessen
6-6-2018

Flexibel, ongedwongen en bijna alles kan. Dat is in het kort hoe we de camping hebben ervaren. Boer Hans bleef geduldig met al die kinderen om zich heen. Gaaf dat ze mee mochten kijken in de melkput en op de tractor. Ingrid zorgde daarentegen goed voor het reilen en zeilen op de camping. Een prima combinatie!

leuk!

Familia Erdhuizen
1-6-2018

leuke kleinschalige camping.

Hardwerkend echtpaar die zowel ouders als kleine kinderen op een leuke manier laat kennismaken met het leven op een melkveehoudersbedrijf.

Fantastisch voor kinderen, ouders en opa en oma's.

Wilco Janssen
25-5-2018

Alles was zeer goed voor elkaar. Aanrader!

Voor herhaling vatbaar!

Schenning
25-5-2018

Een heerlijk lang weekend gehad met onze kinderen en onze vrienden op deze leuke boerderijcamping. Op de camping is veel te doen voor de kinderen, zoals een trampoline, grote zandbak, ballenbak en veel skelters. De meiden mochten ook geregeld pony rijden en deze borstelen! Mooi om het boerenbedrijf van dichtbij te zien. De omgeving is ook mooi, met veel vogels, hazen en konijnen. We hebben heerlijk gefietst en gewandeld met de hond.

Wij voelden ons zeer welkom door familie Te Grotenhuis.

Een aanrader!!

M.
16-5-2018

Een superfijne kleine camping voor ons gezin met jongens van 13 en 11 jaar. Erg vriendelijk ontvangst en het contact is de hele vakantie erg prettig geweest. De plaatsen zijn ruim en liggen mooi. Het was voor ons ideaal dat je in het "winkeltje" brood kan bestellen en melk, bbq-vlees en heerlijk ijs kan halen.

Onze zonen hebben hun hart kunnen ophalen met spelen met o.a. skelters, trampolines en tafeltennis. Het allermooiste vonden ze het om te helpen met het voeren van het vee en te assisteren in de melkput. Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen. Een aanrader!!

Een loei leuke vakantie

Fam wissink
13-5-2018

Zeer leuk camping waar voor de kinderen voldoende te beleven is. Zoals koe uit de wei halen. Kijken bij het voeren. Maar ook een kijkje in de melkstal is mogelijk. Er is een klein winkeltje.

Sanitair is voldoen en netjes schoon. De plaatsen zijn ruim opgezet. En er speel gelegenheid genoeg voor de kids.

Wij zijn er een lang weekend geweest. En onze jongens van 5 en 3 hebben echt een super weekend gehad.

Nu al heimwee!

Familie Baas
12-5-2018

Gister terug gekomen van 2 weken kamperen op camping de Blökke. Dochter van 6 huilde dikke tranen bij het weggaan. ‘Ik wil hier blijven!’

We begrepen haar volkomen.

Vorig jaar voor het eerst hier geweest en dit jaar weer voor 2 weken in de meivakantie geboekt. Het voelde als thuiskomen.

Onze kinderen (4 en 6) hebben zich uitstekend vermaakt en wij hebben ons geen moment zorgen om ze hoeven maken. Als gezin hebben we vele prachtige fietstochten gemaakt en samen genoten van het mooie Achterhoekse landschap. Onderweg regelmatig een koffie/theetentje bezocht met grote speeltuin.

De meisjes wilden eigenlijk gewoon op de camping blijven. Genoeg om te doen én vele vriendjes om mee te spelen.

Wij kunnen het echt iedereen aanraden om naar camping de Blökke te gaan! Wanneer er maar wel een plekje voor ons vrij blijft... 😉

Jilles
12-5-2018

Prachtige camping, ik heb geen punten die niet goed zijn.

We zijn drie weken op de camping geweest, onze kleinkinderen zijn vijf dagen geweest en vonden het fantastisch .

Aan te bevelen voor Opa's en Oma's om met de kleinkinderen op vakantie te gaan.

Fantastisch, eenvoudig genieten.

Familie in 't Zandt
11-5-2018

Er is geen receptie, geen zwembad, geen slagboom, geen luxe staanplaatsen met wateraansluiting. De gastvrijheid, perfecte sanitaire voorzieningen, mooie omgeving, sfeer op de boerderij, sfeer op de camping, miniwinkeltje, en de dieren doen dat alles helemaal vergeten.

Wij kwamen aan op de camping, zetten de caravan op de aangewezen plek, en onze dochter was voordat we het wisten al spelen met de andere kinderen en kijken bij de koeien. Als het weer erg warm werd werd er simpel een stuk landbouwplastic uitgerold, groene zeep er over, waterslang er op, en spelen maar. Zaterdagavond een frietwagentje op de camping. Elke avond de koeien mee naar binnen helpen en kijken bij het melken. Allemaal dit soort dingen maakten ons verblijf een geweldige ervaring. (en ja, we zijn luxe 5* campings gewend).

Fantastisch!

Judith van Ruller
6-5-2018

Dit jaar voor de 2e keer naar Camping De Blokke geweest. Prachtige boerencamping. Ondanks dat er veel kinderen zijn, heerst er rust en kom je helemaal tot rust. De kinderen vermaken zich prima met alle skelters, fietsjes, trampolines etc. etc. op de camping. Op de boerderij kunnen ze naar hartelust helpen met de koeien, geiten, pony's en sint Bernard Does.

Wekelijks is er een uitstapje met de huifkar, komt de patatkraam en de pizzaboer, zijn er knutsel ochtenden en worden er broodjes gebakken boven het vuur.

In het winkeltje heerlijke verse melk, karnemelk, eieren, ijs en bbq vlees in de vriezer. Alles vers en heerlijk.

De gastvrijheid van Hans en Ingrid maakt het helemaal af.

Mijn zoon van 10 wil volgend jaar weer terug en uiteraard wij ook.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Blökke in De Heurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Blökke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Blökke scoort een 9.28 uit 10 op basis van 267 reviews.