9,5

306 reviews over Camping Minicamping De Blökke in het Nederlands

Gezellig

Familie Maessen
17-6-2019

Voor het derde jaar op rij zijn we hartelijk ontvangen door Ingrid en Hans. Wat een leuke camping. Ieder jaar weer genieten onze kinderen van het broodjes bakken boven het kampvuur, het tractor rijden, de dieren en natuurlijk het verse ijs.

Een aanrader voor alle gezinnen en natuur liefhebbers. Ook heerlijk dat het op de camping tot een uur of 08.30 rustig blijft.

Wij komen volgend jaar zeker weer terug!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Hier moet je gewoon eens geweest zijn

Delia Bijsterbosch
12-6-2019

Het was voor ons de eerste keer op een boerencamping en wat hebben we het heerlijk gehad. Wat een aardige mensen en wat een mooie grote plaatsen. Ingrid en Hans vertelde graag over het boerenleven. Heel bijzonder was dat ik voor mensen op zoek was naar een huis waar de voorouders gewoond hadden en ingrid me daarbij geholpen heeft Heerlijke melk en karnemelk en vlees uit het winkeltje ook leuk was dat er een patatkraam op de camping kwam. De kinderen(maar ook deze moeder) vonden het super om de koeien op te halen en de kalfjes te voeren en de kinderen lagen helemaal in een deuk als de geiten naar hun hok gingen. Onze dochter vond het pony rijden super wat heel vaak kon. ook waren ze helemaal gek van Does de hond wat een lieverd was dat Sanitair is prima en super omgeving.

De enige nadelen zijn: Dat je weer naar huis moet en thuis weer melk en karnemelk uit een pak moet drinken

Heerlijke dagen gehad

Michiel
10-6-2019

Met Hemelvaart en Pinksteren hebben wij twee lange weekenden op deze camping gestaan. We hebben het heerlijk gehad. Zo veel te doen voor de kinderen! Naast de trampolines, zandbak en skelters, hebben onze kinderen zich heerlijk vermaakt bij de pony’s. De eigenaren zijn zeer gastvrij en niets is ze te veel. Er heerst een fijne ongedwongen sfeer op de camping. Het sanitair is genoeg en prima in orde! Tot slot, de omgeving is prachtig en leent zich prima om te wandelen of er met de fiets op uit te gaan. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Genieten!

Chris en Danielle
10-6-2019

Dit is een mooie en super kind vriendelijke camping. We hebben een heerlijk weekend achter de rug. Midden in de natuur en op de boerderij. Je word hier door Hans en Ingrid hartelijk verwelkomd met koffie of thee en een grote glimlach. Wat erg aanstekelijk werkt! De kinderen (5 en 7 jaar) hebben we het weekend bijna niet gezien en ze hebben zich hier super vermaakt. Ook de voorzieningen zijn goed en de toiletten en douches altijd schoon. Hans en Ingrid werken bijna dag en nacht volgens ons, en met veel passie. Ook mogen de kinderen helpen met de geitjes en de koeien. Dat is natuurlijk super interessant en leerzaam! Ook de hond helpt graag mee haha Je bent vanaf de camping zo in dinxperlo voor een boodschapje en de omgeving is fantastisch om te fietsen of wandelen. We hebben gelijk voor over 5 weken weer een weekend geboekt. Wat ons betreft een absolute aanrader!

Stephan Oldenhave
3-6-2019

Mooie leuke gezellige camping, lekker helpen op de boerderij. Van alles te doen en te beleven.

Gastvrij

Fam van Hees
2-6-2019

We waren 4 caravans en 2 tentjes in totaal met 18 mensen in de leeftijd van 3 tm 64. Onze bewuste keuze voor een boerderij camping bleek schot in de roos te zijn. Hans en Ingrid is niets teveel, altijd een glimlach of een grapje. Hun gastvrijheid straalt er van af. Mooie ruime plekken, prima schoon sanitair en een waar Eldorado voor kinderen. Voor kinderen, maar ook voor volwassenen, een goed inzicht in het melken van koeien. De verse melk en karnemelk waren voortreffelijk. Veel respect voor het niet altijd makkelijke boeren leven. Wij gaan zeker nog een keer terug komen.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

Fam Feddema
1-6-2019

Net terug van een heerlijke week op deze camping. We wilden eigenlijk langer blijven maar helaas voor ons waren er al andere boekingen. En we snappen ook waarom. De sfeer op deze camping is fantastisch, er is zoveel te doen en te beleven rond de boerderij. Met de boer mee het land op koeien halen, de pony’s lady en beauty rijden en verzorgen, spelen in de hooischuur of ballenbak. Het is allemaal mogelijk. Schoon sanitair, ruime plekken en een zeer gastvrije boer en en boerin maken dat je eigenlijk niet meer naar huis wil.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Geweldige ervaring voor kinderen en volwassenen.

Hilda Meeldijk-Greijn
4-5-2019

We zijn voor de tweede keer met onze kleindochters in de stacaravan op deze camping geweest. Met elkaar hebben we het ontzettend naar onze zin gehad. We worden altijd hartelijk ontvangen. Voor de kinderen is er volop gelegenheid te helpen met het binnen halen van de koeien. De geiten en pony rijden. Deze keer de geboorte van een kalfje mogen ervaren. Kortom fantastisch en heel erg aan te bevelen als je je kinderen of kleinkinderen en boerenleven wil laten ervaren. Dank je wel Ingrid en Hans voor jullie gastvrijheid.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke mini vakantie !

Loes Driessen
29-4-2019

Wat zijn boer Hans en boerin Ingrid ontzettend lieve mensen en wat hebben ze veel hart voor wat ze doen. Ze zijn heel gastvrij en geven je de ruimte om een kijkje te mogen nemen op hun boerderij.
Het sanitair ziet er netjes en schoon uit en er is altijd voldoende toiletpapier. De camping zelf is een groot speelparadijs voor kinderen, zelfs voor hele kleine kindjes van 1 jaar. Voor ouders is het overzichtelijk en klein wat ook een veilig gevoel geeft. Kortom; wij komen zeker terug volgend jaar !

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Geweldig

Nancy Theijssen
25-4-2019

Wat een geweldige campings dit! mooi rustig gelegen en eigenaars van de camping erg vriendelijk. Op deze camping zijn je kinderen echt de hele dag lekker bezig en kunnen de ouders nog extra genieten. Er zijn trampolines en ballenbak speeltuinen, skelters, je kunt er heel vrij in de boerderij mee helpen en kijken, kalfjes melk geven stallen uitmesten ponys verzorgen en je mag er op rijden, koeien mee uit de weilanden halen en terug op de stallen brengen echt genoeg te beleven. Sanitair keurig bij gehouden en heel netjes voor 9.00 en na 21.00 stilte op de camping verse broodjes van de bakker en pizzaboer die op de camping pizza bakt. Kortom echt een aanrader!!!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Blökke in De Heurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Blökke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.