Géén boekingskosten

Camping Minicamping De Blökke

NederlandGelderlandDe Heurne

We hebben de beste aanbieders voor Camping Minicamping De Blökke voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 373 reviews
+25/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 373 reviews
  • 9.2Staat v/h sanitair
  • 6.5Eetgelegenheden

Meer camping info

373 Reviews over Minicamping De Blökke

• 8D19-06-2022

Goede uitvalsbasis voor fietsen in de omgeving

Persoonlijk ontvangst door de eigenaresse. Mooie grote plek met watertappunt nabij. Plaats voor de caravan wel grasloos ivm gebruik van plastic onderzeil door voorgaande kampeerders. Super schoon sanitair. Zelfs bij volle bezetting was het goed voor elkaar. Veel speel gelegenheid voor kinderen. Helaas maakt dit een rommelige indruk. Er ligt veel afgedankte huisraad en veel speeltoestellen zijn kapot en vies. Het lijkt erop alsof er maar moeilijk opgeruimd/ weggedaan kan worden. Omdat alle "speel" rommel zich voor het sanitair bevind moet je er ook altijd langs lopen en ligt het altijd in het zicht. Dit doet de camping geen recht aan. Advies: speelplaats flink opruimen zodat ook deze een verzorgde indruk maakt. Dan is camping de Blokke een dikke 10 waard.

• 9Maaike06-06-2022

Hele belevenis

Een onvergetelijke tijd! Onze kinderen konden heerlijk spelen en meekijken op de boerderij. Een hele belevenis met leuke activiteiten georganiseerd door de boerin. De camping is heel overzichtelijk zodat je vanaf je plek overzicht hebt op de kids. Wel zo fijn met kleine kinderen. Sanitair is mooi schoon met lekkere douche. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Koopman06-06-2022

Mooie camping!!!

Super camping heel gezellig, van alles te doen. Tip neem laarzen mee.

• 10Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Verhoeven06-06-2022

Geweldig

Het begon al met een super ontvangst met koffie en koek, en voor onze dochter ranja, wat een gastvrijheid. De camping zelf heerlijk rustig. Sanitair ziet er goed uit en door de boerin worden en zelfs activiteiten georganiseerd en deze zijn erg leuk. Samen de koeien naar binnen halen, of een vraag niks is ze te veel kortom zeker een aanrader. Tevens hebben ze een broodjes service.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Fam Scholten27-05-2022

Een leuke camping voor de kids.

Als je hier komt met je kinderen zorg ervoor dat je oude kleding meeneemt voor ze en l een stel regenlaarzen, want er is hier van alles te doen voor de kinderen. Onze kids ook al zijn ze 8 en 11 jaar ik zie ze bijna niet bij de tent. Alleen voor eten en drinken. En ze komen iedere avond vies terug. Maar dan weet je dat ze plezier hebben gehad . We komen hier al elf jaar en zijn erg tevreden. Schone sanitaire ruimtes en vriendelijke mensen. Top camping!!!!!

• 10Familie van der Poel11-05-2022

Wanneer gaan we weer?

Heerlijk verblijf, kids komen graag terug. Helpen op de boerderij, relaxte boer en boerin die open staan voor vragen, waar je mag helpen, leren en kids met ideeën welkom zijn. Zowel op de camping als op het erf is het genieten. Heerlijk simpel, maar daarom des te beter! Broodjes op een kampvuur, de koeien naar de stallen lopen en kijken in de melkpit. We hadden geen kinderen aan de kids, haha.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Familie van Hattem02-05-2022

Waar het goed is komt men terug!

Gastvrije boerin en boer die van een grapje houd:) Heerlijke plek voor de kinderen, ze kunnen zich vermaken met trampoline, zand, skelters en natuurlijk de boer helpen. Elke avond helpen om de koeien in de stal te krijgen, te melken en voeren. Een belevenis voor jong en oud. In het kampwinkeltje elke morgen brood te krijgen en de boeren producten. Heerlijk zelfgemaakte karnemelk. Ook kunnen de kids een rondje op de pony rijden en zich vermaken in de ballenbak. Sanitair en afwasgelegenheid netjes en schoon. Mooie ruime caravan plekken.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Suzanne Swinkels20-04-2022

Fantastisch verblijf!

Overzichtelijke kleine camping met actief boerenbedrijf. Iedere avond een ritueel om de koeien uit de wei te halen en te melken in de melkput. De kleine kalfjes kregen handmatig de fles. Grote kampeerplekken met allemaal uitzicht op de speeltuin. een walhalla voor onze kinderen. Sanitair is netjes en de eigenaren erg behulpzaam en gastvrij. De bakker kwam in de ochtend vers brood brengen. Voor ons reden genoeg om nog eens terug te gaan.

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 10Nathalie Van Tolie-Veldsink14-04-2022

Keurige gastvrije camping

Camping is geweldig. Keurig netjes, gastvrij ontvangst. Mooie omgeving. Super! Komen elke keer graag terug.

• 9Maarten26-03-2022

Fijne en gastvrije camping waar veel te doen is

Erg fijne en gastvrije camping met ruime plaatsen en net sanitair. Voor kinderen is er heel veel te doen en te beleven. Naast de vele speeltoestellen mogen de kinderen mee helpen met het verzorgen van de pony, de geitjes en de kalfjes. De eigenaren zijn heel gastvrij en nemen de tijd om de kinderen meer te leren over de melkveehouderij. Dit is echt een aanrader. We hebben al op veel boerencampings gestaan maar zo open en vriendelijk zijn we ze nog niet tegen gekomen.

Camping Minicamping De Blökke info

Camping-informatie