9,4

293 reviews over Camping Minicamping De Blökke in het Nederlands

Prima

Peter,
19-12-2018

Prima camping gedeelte verwarming in sanitair. Mooie fietsomgeving.

Gereisd met partner in oktober 2018

Voor herhaling vatbaar, super camping

Betty Hazeleger,
17-12-2018

Waren met de drie kleinkinderen 3-9-10 jaar, hebben ontzetttend genoten van het boerderijleven en het speel plezier voor de kinderen, een echte aanrader👍🏻😊

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Geweldig. Zeker aan te raden.

Ria Witte,
2-11-2018

Wat een supervriendelijke camping. Hartelijke ontvangst. Bij het oprijden van de camping valt het direct op dat het voor kinderen hier aan niets ontbreekt. Tijdens ons verblijf hebben wij helaas geen kinderen gezien. Wij hebben ondanks dat ons prima vermaakt, wat dus betekend dat deze camping ook zeker geschikt is voor senioren. Alles was netjes, sanitair keurig en schoon. Ook leuk om te zien hoe 's morgens en 's avonds de koeien naar buiten/binnen gehaald worden. Het was ook een genot om naar de geiten te kijken, die af en toe behoorlijk heftig met elkaar konden tekeergaan. Kortom , deze camping is zeker aan te raden. Niet alleen voor gezinnen met kinderen, maar zeker ook voor senioren.

PS. Koop zeker het zelfgemaakte ijs in het winkeltje; Heerlijk.

Gereisd met partner in september 2018

Graag weer

weustink,
4-10-2018

Ondertussen alweer voor de 3e keer hier geweest, dit zegt eigenlijk al wel genoeg.

Als we de kinderen vragen waar gaan we heen op vakantie is stellig het antwoord natuurlijk naar Boer Hans en boerin Ingrid.

Zelf hebben we het hier natuurlijk ook erg naar de zin genoeg te beleven op de boerderij er mag veel en niets moet. Pony rijden, boer helpen met koeien enz enz

Sanitair is altijd erg netjes en schoon en er zijn mooie ruime plekken.

Ook wordt er met regelmaat iets georganiseerd, maar er is in de omgeving ook genoeg te beleven.

Wederom geboekt voor het seizoen 2019

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zeer schone kind en/of senior vriendelijk camping.

J van kasteel,
14-9-2018

Kindvriendelijke camping maar ook zeer geschikt voor senioren! Wij hebben hier met Pinksteren gekampeerd en vanaf eind juni tot half september met en zonder (klein) kinderen.

Je wordt hier altijd vriendelijk ontvangen. Dit jaar werd er zelfs na aankomst koffie met iets lekkers bezorgd. Ingrid en Hans zorgen ervoor dat iedereen plezier heeft.

Het sanitair is altijd goed verzorgd en wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Voor de kinderen is er genoeg te doen. Helpen op de boerderij. Kalfjes de fles geven, koeien naar de wel brengen of ophalen.Mee met boer Hans op de trekker. Alles kan en niets is te gek. Knutseluurtje of een huifkartocht met bezichtiging van de klompenfabriek of de molen is er ook wekelijks.

Grote zandbak, veel speelgoed, binnenspeelruimte en vermaak met de trampolines en waterbaan. Onze kleinkinderen hebben zich hier prima vermaakt maar ook voor de senioren een mooie omgeving om te fietsen/wandelen.

Gereisd met partner in juni 2018

Super fijne vakantie gehad!

Familie Broeren,
28-8-2018

Alweer voor het derde jaar een super fijne vakantie gehad bij Ingrid en boer Hans. Onze kinderen willen nergens anders heen! Er is ook zoveel te spelen; traptractors, skelters, ballenbak, strobalen, trampolines, zandbak, schommels, glijbanen en nog veel meer. En natuurlijk helpen met de koeien naar de wei brengen, dit jaar extra leuk omdat dat vanwege de warmte pas savonds moest gebeuren. De pony’s verzorgen en kalfjes aaien en een heleboel kinderen om mee te spelen. Ze hadden het iedere dag te druk met spelen om naar bed te gaan.

Verder is het sanitair netjes en schoon. Er is een winkeltje met oa lekkere ijs. Met de huifkar zijn we naar de klompenfabriek geweest. We hebben weer brood gebakken.

Het was weer een geweldige vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Top locatie voor een top vakantie

Hanneke,
26-8-2018

Het is echt een fantastische camping! Alles mag en alles kan. Niks is te gek. Heerlijk spelen op de camping met de trampo’s, de zandbak die vol spullen staat, skelters en fietsen. En helpen bij boer Hans is natuurlijk helemaal te gek. Het mooiste moment van de dag is toch wel de koeien uit de wei halen en kijken bij het melken of de kalfjes de fles geven! Wij raden iedereen aan om van de gastvrijheid van boer Hans en boerin Ingrid te gaan genieten! Het ligt in een mooie omgeving heerlijk rustig! Maar toch veel te beleven

Geweldig!

Fam Hamming,
26-8-2018

We hebben drie heerlijke weken gehad. Een warm welkom en dat was een fijn begin. De tijden dat het rustig was was perfect.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastische camping voor herhaling vatbaar

Gerrit en Annie,
26-8-2018

Prima ontvangst door de eigenaren kindvriendelijke camping en toch een rustige camping

Mag de boer helpen met de verzorging van de dieren en andere werkzaamheden

Ook worden er verschillende activiteiten georganiseerd voor jong en oud kortom een hele mooie en gemoedelijke sfeer

Keurig schoon en netjes sanitair gebouw

Wij hebben een weekje gestaan maar was eindelijk te kort

Mooie omgeving om te fietsen en je zit zo in Duitsland

Gereisd met partner in augustus 2018

gastvrij, kindvriendelijk, fijn

larissa huisman,
21-8-2018

Zeer gastvrij, fijne camping en zeer kindvriendelijk. Enorm naar ons zin gehad en wat lekkers uit het ´winkeltje´ gekocht.

Veel speelgoed, trampoline, spelletjes, skelters aanwezig

Gereisd met partner in augustus 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Blökke in De Heurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Blökke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.