Camping Minicamping De Blökke

Camping Minicamping De Blökke
9,3

284 reviews over Camping Minicamping De Blökke in het Nederlands

Top. Kan t aan iedereen aanbevelen.

Hoefnagel
19-8-2018

Het was een super vakantie. We hebben genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Hier komen we nog vaker!

Fam. Bloemen
19-8-2018

Mooie overzichtelijke boerderij-Camping. Waar je de gastvrije boer en boerin nog echt mag helpen op hun melkveebedrijf. Koeien en kalfjes voeren, koeien melken, koeien ophalen, op de tractor mee en helpen bij bijna alle andere voorkomende werkzaamheden. Ze organiseren Huifkartochten naar de klompenfabriek en Teunismolen.

Verder is er een winkeltje waar je verse melk en karnemelk, vlees, boerderij-ijs, heerlijke streekproducten kunt kopen

Er zijn buiten meer dan voldoende speelgelegenheden voor de kinderen (klimtoestellen, grote zandbak met Boerderij-Speelgoed en ballenbak) én er is ook een ruime speelgelegenheid binnen.

én niet onbelangrijk, keurig sanitair dat meerdere malen per dag wordt schoongemaakt.

Er zit maar één nadeel aan deze camping: de kinderen willen geen uitstapjes meer maken, ze willen alleen maar op de camping en boerderij spelen en helpen.

Door de ruime opzet is de camping ook geschikt voor mensen zonder kinderen

Kindvriendelijke camping.

Fam. Van Rens
13-8-2018

Mooie kindvriendelijke camping, schoon en voldoende sanitair, ruime plaatsen en vriendelijke eigenaren, een echte aanrader.

Goed!!!

Postma
10-8-2018

Eerste keer hier, en heel fijn welkom.

Mandje met verse koffie, limonade voor de kids.

Alles voor de kinderen, koeien aaien, mee kijken van koeien melken, rondje pony rijden, geiten naar binnen halen, teveel om op tenoemen.

Verder schoon sanitair, en er is een winkeltje met zelf gemaakte/ streek producten.

Wij hebben het ijs geproeft, heerlijk!

Zeker tot volgende keer 🐮🐏🐰🐾🍦

Rustgevend

Ineke Horstra
7-8-2018

Zeer ruime, gezellige, rustige camping!!! Voor de kinderen een paradijs, ik zie ze de hele dag niet, zijn alleen maar aan het spelen. Keurig schoon sanitair. Werden welkom geheten met een mand met koffie en limonade, erg gastvrij.

Hier kan je de batterijen goed opladen!

Stèfan
6-8-2018

Heerlijke camping voor iedereen die op een rustige camping wil staan, waar kinderen veilig en in alle vrijheid kunnen spelen. Vorig jaar stonden we hier één week om uit te proberen, dit jaar twee en volgend jaar drie. Er worden leuke activiteiten georganiseerd, en de sfeer is gemoedelijk. Daarnaast worden de toiletten en douches twee keer per dag goed schoongemaakt!

Erg fijne vakantie.

Femke Samders
5-8-2018

Camping de Blökke is een camping waar je je erg thuis voelt. Onze dochter heeft vanaf het eerste moment dat ze er was alleen maar gespeeld. De eigenaren zijn heel erg vriendelijk en ze hebben echt hart voor de zaak. Zeker aanrader voor jong en oud.

Super genoten👍

Fam. Jansen
4-8-2018

We hebben een heerlijke ontspannen week gehad en dat zo dichtbij😉

De jongens hebben zich uitstekend vermaakt weer vriendjes ontmoet van vorig jaar. Vooral het meehelpen vinden ze super. En met de andere kinderen spelen. Je komt er heerlijk tot rust en als de kinderen het naar hun zin hebben wat wil je nog meer.

We hopen zeker nog eens terug te gaan en anders op bezoek bij fam. Super gastvrij en vriendelijk zijn Hans en Ingrid!!

Fantastisch met en zonder kinderen!!!

Familie Kuiper
4-8-2018

Wat een leuke camping!!!! Vriendelijk en hartelijk ontvangst door de boerin, ook al kwamen we pas 's avonds aan. Voor kinderen een geweldige plek. Kalfjes aaien, de geiten gras geven, knuffelen met de konijnen en volop skelters en karretjes. De sproeiers staan de hele dag aan en zorgen voor veel plezier. Zeker met de zelfgemaakte glijbaan eronder. Onverwacht mensen die meeeten is geen probleem, een diepvries gevuld met heerlijk bbq-vlees. Ook eieren, melk en boerderij-ijs is er te koop. Er worden activiteiten georganiseerd voor wie dat leuk vindt. Pizza's bakken of brood boven een knappend vuurtje. Bij regenachtig weer kan er ook binnengespeeld worden. Wij gaan er zeker nog vaker naar toe.

Leuke boerderijcamping

Warnsveld
28-7-2018

Gezellige familie camping. Genoeg te doen voor de kinderen. Samen met boer Hans op de tractor en de sproeier stond de hele dag aan om door de warme dagen te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Blökke in De Heurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Blökke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Blökke scoort een 9.29 uit 10 op basis van 283 reviews.