Tijdelijk €25 aanbetaling

+25

9.2FenomenaalScore uit 387 reviews
  • 9.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

387 Reviews over Minicamping De Blökke

• 9Jorien02-01-2023

Super leuke camping voor jong en oud! De boer en boerin zijn gastvrij! 😀 Echt een aanrader en we hebben alweer geboekt! 😎

• 9Petertje15-12-2022

Vriendelijke en actieve boer en aardige boerin

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Kees15-12-2022

Geweldig

Geweldige camping voor zowel jong als oud! Gastvrije familie waarbij alles mag

• 9Monique van Heteren14-12-2022

Heerlijke plek waar niets moet, maar alles mag

Fijne camping met vriendelijke eigenaren die graag een praatje maken met de campinggasten. Ruime plekken en super sanitair. Heerlijke karnemelk en boerenijs en eieren te koop in het winkeltje. Prachtige omgeving om te fietsen, bakker en winkels vlakbij. Voor kinderen is er erg veel te doen, trampolines en skelters e.n nog veel meer Het blijft mooi om een kalfje geboren te zien worden of om kalfjes de fles te geven, als campinggast mag je meehelpen op de boerderij. We komen hier al jaren en de volgende vakantie is al weer geboekt!!

• 10A.14-12-2022

Fantastische camping, fantastische vakantie!

Super leuke camping waar wij ons goed hebben vermaakt samen met onze kinderen van 7 en 3 jaar. Ze mochten met Boer Hans mee koeien ophalen en melken en op de tractor mee. Ook de skelters, zandhoop en trampolines waren een groot succes! Elke dag verse melk, karnemelk, eieren en heerlijk ijs, aan niets kwam het ons tekort! Een schoon sanitairgebouw en een mooie binnenspeelruimte voor de kinderen. Wij komen graag nog eens terug om meer van de omgeving te zien aangezien de kinderen niet van de camping af wilden!

• 10Daniëlle Jolink14-12-2022

Fantastische minicamping met een ontspannen sfeer

Een heerlijke plek op, voor ons, slechts een paar kilometer van huis maar door de ligging en de sfeer toch echt het gevoel van op vakantie zijn. Zelfs de twee jongsten van 14 en 11 werden hier weer helemaal kind en lieten de mobiele telefoon grotendeels links liggen. Ze vermaakten zich uitstekend met alles wat de camping te bieden heeft. Zo karden ze ongeneerd met de skelter over de camping, speelden met de kleintjes, haalden toeren uit op de trampoline en bezochten regelmatig de koeien even. Het aanbod van kleinschalige activiteiten zoals een knutseluurtje, broodjes bakken boven het vuur, een huifkartocht door de omgeving etc, maken dat er genoeg vertier is voor groot en klein. De sfeer op de camping is heel ontspannen en prettig. Voor ons absoluut voor herhaling vatbaar!

• 10Wendy en Dyon14-12-2022

Heerlijke week gehad en we komen zeker weer terug

Wat een heerlijke plek om met je jonge kind te zijn. De hele dag spelen, leuke activiteiten en bij boer Hans op de trekker een ritje maken. Dyon had de week van zijn leven. Mama had heerlijk weer, super gezellige buurtjes en wat een schone plek en sanitair op deze camping! Echt een aanrader! Wij komen iig graag terug!!

• 9Kirsten Vierdag29-10-2022

Volop genoten!!

Ons kampeer seizoen afgesloten op camping de Blökke. Wat was het genieten! Het weer was heerlijk en genoten van het boerderij leven! 2 Kalfjes waren geboren, kijken bij het melken. Geiten naar de wei brengen, pony poetsen en een rondje op de rug! Kinderen hebben ook heerlijk gespeeld met de traptrekkers, skelters, op de trampoline en in de grote zandbak! Op naar 2023, het nieuwe seizoen!

• 8A m Scholten05-08-2022

Geweldig elke keer weer genieten

Zijn net weer thuis onze kleinzoon heeft de hele terugweg liggen huilen, wilde niet weg. Ben er zelf drie weken geweest eerst twee weken met mijn zus daarna met mijn man en twee kleinkinderen van acht en elf, had niet gedacht maar de oudste vond het nog steeds geweldig toen ze kwam werd ze al huilend begroet door kids ze ze eerdere jaren had getroffen. Elk jaar een succes proberen wel eens een andere accomodatie maar komen elke keer weer terug. Hans en Ingrid bedankt

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Sean-Lou smit26-07-2022

Het echte Boerenleven

Ruime boerencamping, koeien, geiten, paardje, van alles aanwezig. Echt een camping geschikt voor gezinnen met (jonge) kinderen. 2 plekken met indoor speelplekken, ballenbak, bouwhoek, twisterveld etc. Veel skelters, traptractors, trampolines, voetbal en volleybal veld enz. Meekijken bij het melken of het maken van echte verse karnemelk, kalfjes geboren zien worden of kalfjes aaien etc. De camping heeft een winkeltje met producten als, karnemelk, eitjes, ijsjes, vlees en melk. Ook veel info boekjes over activiteiten in de buurt. Erg veel mogelijk in het echte boerenleven. Op zaterdag komt er een snackwagen wat wij zelf als erg handig hebben ervaren.

• 7Eetgelegenheden

Camping Minicamping De Blökke info