Camping Minicamping den Hoogen Berg

Camping Minicamping den Hoogen Berg
9,7

169 reviews over Camping Minicamping den Hoogen Berg in het Nederlands

Een super vakantie op een supermooie camping.

Annemarie en Thijs, 21-5-2018

Elk jaar weer een verrassing wat Mark en Christa weer voor moois gemaakt hebben op de camping . Ze geven zo'n warm welkom en zijn zo behulpzaam. Nu voor de 4e keer geweest en we gaan nog zeker vaker terug. Mooie camping, sanitair altijd schoon, super prijs kwaliteit verhouding. Omgeving is mooi. Kortom we zijn heel erg tevreden.

Genieten!

Mart en Helma, 6-5-2018

Camping voor fiets, rust en comfort zoekers. Uitstekend sanitair en voorzieningen om onbezorgd te genieten. Zeer gastvrije eigenaren. Ik heb geen minpunt.

Het verblijven op deze camping is een feestje

Jan en Joke, 30-4-2018

Het verblijf op de camping was top aan alles is gedacht om het naar zin te maken , sanitair, verlichting ,afvalbakken en vooral super gastheer en vrouw en vergeet de lekkere eitjes niet Mark en Christa Bedankt!!!

Topcamping

gerda borsje, 25-4-2018

Het was geweldig. Een super camping. Alles top.

Gre Bakker, 23-4-2018

Dat je er nog echte rust kunt vinden. Dat de omgeving echt geweldig is om te fietsen. Dat Maas en Waal zoveel moois te bieden heeft, de dijken heerlijk om over te fietsen.

Kan werkelijk niets bedenken wat er niet goed is. Ja 1 dingetje misschien. De toegangsweg kan voor grote caravans wel redelijk krap zijn.

Fantastische camping

Tony, 20-12-2017

Geweldig gastvrij eigenaren. Uitstekend verzorgde camping. Zeer mooi fietsgebied.

Rustig in het land van Maas en Waal.

Gêrard Janssen, 9-12-2017

Vergeet zeer zeker de fietsen niet.Iets negatiefs hebben we niet kunnen ontdekken

Weer een vakantie om nooit te vergeten.

Lyana en Peter ( Butterfly), 19-11-2017

Het was weer een beren gezellige zomervakantie met o.a muziek op de camping.

Toen stonden we er met onze caravan.

In het weekeind van het fruitcorso in Tiel (koud en regenachtig).

Hebben we voor het eerst de Pipowagen gehuurd.

Heerlijk bed, leuk onderkomen een prettige manier van verblijven, kwamen we weer helemaal bij met de heerlijke zelf gemaakte erwtensoep van Christa.

Kortom een leuke camping gerund door 2 kanjers.

Mark en Christa tot volgend jaar.

Rianne Brocker, 21-10-2017

Supergoede camping. Zeer nette toiletwagen. Keurig schoon. Campinghouder maakt iedere dag een praatje met alle gasten. Je wordt verwelkomt met een informatiepakket van de streek en een doosje eieren. Je komt echt tot rust

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping den Hoogen Berg in Boven Leeuwen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping den Hoogen Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping den Hoogen Berg scoort een 9.67 uit 10 op basis van 169 reviews.