Géén boekingskosten

9.8FenomenaalScore uit 303 reviews
  • 9.9Staat v/h sanitair
  • 9.7Eetgelegenheden

Meer camping info

Minicamping den Hoogen Berg is de winnaar van een gouden Zoover award in 2017. De schone sanitaire voorzieningen, de recreatieruimte en het terras zijn een paar van de faciliteiten op de camping. Wie het leuk vindt kan in een volledig ingerichte pipowagen slapen. In de omgeving valt goed te fietsen en wandelen.

303 Reviews over Minicamping den Hoogen Berg

• 9Theo de lorijn08-05-2022

Fijne gastheer en gastvrouw

Zeer goed, wij komen hier graag en vaak. Vandaag Moederdag zijn alle vrouwen verrast met een roos en zelf gebakken cake.

• 10Sebregts06-05-2022

Gezellig

Mooie kleine camping met, klein trekkersveld. Wij waren op doorreis op de fiets. Laat gebeld, maar ze hadden nog plek voor ons. Voor de kinderen hadden ze leuke spelletjes voor binnen en buiten. Erg gastvrij ontvangen. Voor het ontbijt kun je er broodjes bestellen. Sanitair was netjes verzorgd en schoon.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Happy wandelaars04-05-2022

Top camping met enthousiaste hartelijke eigenaren

Camping Den Hoogen Berg is een mooie, zeer goed onderhouden camping met ruime plaatsen. Bij aankomst kregen we een warm en hartelijk ontvangst met een "Oranje Tompouce" omdat het Koningsdag was. Daarnaast een info-rijke welkomstmap over de omgeving. De camping is voorzien van alle benodigdheden en daarnaast een biljart, jeu-des-boules baan, verblijfsruimte met (o.a.) boeken, extra info, koffiezetapparaat, enz. enz. De eigenaren zijn warme, hartelijke mensen met het hart op de juiste plaats en een aanstekelijk enthousiasme als het de camping en of behulpzaamheid aangaat. De hygiëne staat hoog in het vaandel en dit is dan ook duidelijk merkbaar. We hebben 5 dagen hier gestaan met als uitgangspunt de Leeuwenmars die dat weekend werd gelopen. Buiten het weekend hebben we de mooie omgeving verkend per fiets en op diverse plekken van een natje en droogje genoten. Mark en Christa bedankt voor de goede zorg en absoluut tot een volgende keer.

• 10Eetgelegenheden
  • 7Raymond02-05-2022

seniorencamping

Wij mogen altijd een weekje gebruik maken van de caravan van mijn ouders, die in het voorjaar altijd een aantal weken op een camping staan. Dit keer was dit deze camping. Wij waren er met ons gezin (kinderen van 8 en 12 jaar). Prima en schoon sanitair, mooie recreatie ruimte, Jeu de boules baan, goede wifi. Is een echte seniorencamping. Voor senioren die enkel rust willen is deze camping blijkbaar prima. Maar helaas voor kinderen was er behalve jeu de boules niets. Dus veel in omgeving gefietst en vertier gezocht, waarbij binnenspeeltuin in Wamel en natuurspeeltuin "Speelse Veld" in Beneden-Leeuwen wel een aanrader zijn. Dus ben je op zoek naar rust, dan moet je op deze camping zijn. Maar met kinderen kan ik hem helaas niet aanbevelen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10M Wijnhoven10-10-2021

Fantastische camping

Warm ontvangst door super aardige eigenaren. De plaatsen zijn ruim op een mooi en sfeervol terrein. Gelegen aan mooie fietsroutes. Zeer schoon sanitair ! Kortom een Heerlijke rustige camping en een aanrader voor de 50 + vakantiegangers.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Hans en Betsie Hopmans09-10-2021

Gastvrijheid ten top

Voor de tweede keer dit jaar van een langdurig verblijf op deze camping genoten. De gastvrijheid van Mark en Christa overtreft alles. Ook onze kleinzoon uit Spanje heeft hier tijdens zijn verblijf op de camping volop van genoten, waarvoor nogmaals onze dank. Ook onze andere visite had alleen maar lovende woorden voor de gezellige sfeer op deze camping. Het was weer fantastisch!!!!

• 10Jetty19-09-2021

Super ervaring!

Geweldige ontvangst en een super verblijf! Het sanitair is keurig, kan niet beter en niet eerder zo mooi en schoon meegemaakt! Een echte aanrader!

• 10Mieny en Frits18-09-2021

Gezellige superschone camping

Christa en Mark zeer gastvrije en gezellige eigenaren Voor alles een luisterend oor niets is te veel.

• 10Gerd en Anita24-08-2021

zeer mooie en schone camping

wij waren zeer verrast, hoe mooi en schoon deze camping is.de eigenaren Mark en Christa zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.sanitair is zeer schoon.we hebben hier 15 dagen gestaan en veel gefietst in de omgeving.wij raden deze camping zeker aan als u van rust en natuur houdt,en voor de prijs hoeft u het niet te laten.

• 10Maya Kuyt-Fokkens10-08-2021

Top bij slecht weer

Geweldig gastvrij onthaal, terrasje, biertje. En wat vooral erg fijn is, is de binnenruimte. Hier kan je een spelletje doen, wat drinken, darten. Warm en droog

Camping Minicamping den Hoogen Berg info

Camping-informatie