Camping Minicamping den Hoogen Berg

9.8Fenomenaal

• 9.8Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info

Minicamping den Hoogen Berg is de winnaar van een gouden Zoover award in 2017. De schone sanitaire voorzieningen, de recreatieruimte en het terras zijn een paar van de faciliteiten op de camping. Wie het leuk vindt kan in een volledig ingerichte pipowagen slapen. In de omgeving valt goed te fietsen en wandelen.

259 reviews over Camping Minicamping den Hoogen Berg

• 10Mieny en Frits19-07-2020

Geweldige camping

Lieve Christa en MarK. Wat hebben we genoten van jullie gastvrijheid Alles was prima voor elkaar ondanks alle Corona perikelen ☺️ Super

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Hoppieh14-07-2020

Rust en gezelligheid

Weer een geweldige tijd gehad op deze prachtige camping. Zels nu in deze moeilijke tijd met al zijn beperkingen zijn Mark en Christa er in geslaagd de kwaliteit van de voorzieningen op peil te houden. Zo stond er een prima douchewagen om het ongemak bij het sanitair te beperken. Ook blijven zij ondanks alle zorgen die de Corona voor hen ongetwijfeld met zich meebrengt naar de kampeerder even vrolijk , gezellig en behulpzaam als altijd. Wij denken met plezier terug aan de vele kopjes koffie en biertjes die wij op het terras hebben genuttigd. Deze camping is een aanrader voor iedereen die van rust èn gezelligheid houdt.

• 10Van der Voort07-07-2020

TOPTOPTOP

Prima voor elkaar. Ook nav corona. Goede gastvrouw en gastheer. Alles keurig schoon en overzichtelijk. Complimenten.

Gereisd met partner in juli 2020

• 10piet tijssen02-07-2020

aanrader!

wat een mooie camping nette toiletten een poets vrouw , met 100 punten zij man een vrouw doen de camping Mark & Crista , doen alles voor de gasten. een gezellig onder komen waarvan je lekker koffie en thee kunt krijgen en natuurlijk de rest niets is te veel. je moet er en keer naar toe gaan en zal het het mee maken een top camping , mensen met belangstelling , wij komen terug dit jaar nog veel succes Christa & Mark

• 10Tijssen p01-07-2020

een gezellige camping

Een gast vrij ontvangst . een keurig sanitair, waarvoor een 10 dat kun je niet overal zeggen, Maar de eigenaars Christa& Mark doen hen best on de gasten naar hun zin te maken, een prachtige ruimte voor een glaasje te drinken. wij moesten eerder naar huis , door omstandige heden geen probleem. we komen terug ons was het goed bevallen we hopen dat het een goed jaar wordt voor Mark & Christa ga zo door

• 10Jaap en Neeltje van Heest18-06-2020

Echt super

Deze camping is echt een aanrader. Uitstekende service. Deze mensen staan echt voor je klaar. Een geweldige mooie omgeving en erg mooie fietsroutes. Helaas was er deze tijd de corona waardoor de toiletten en douches niet open mochten. Dit wisten we van te voren en hadden alles zelf aan boord. Nogmaals een aanrader en we komen hier zeer zeker terug. We hebben het er enorm fijn gehad.

Gereisd met partner in mei 2020

• 9H&M van Z14-06-2020

Fijne camping!

Fijne rustige camping in mooie fiets/wandel omgeving. Aanpak Corona maatregelen zijn prima opgepakt door de enthousiaste eigenaren.

• 10Corhein27-05-2020

Fenominaal

Wat een geweldig ontvangst Gelijk al kwam Christa met eigengebakken cake Ondanks de corona blijven ze positief Staan gelijk voor je klaar als je wat te vragen hebt Echt een camping om nog eens terug te keren als alles weer in bedrijf is Jullie zijn echte toppers Bedankt

Gereisd met partner in mei 2020

• 2019
    10Marijke vd pol22-11-2019

Geweldig volgend jaar weer!

Zeer gastvrij, eigenaars erg aardig en behulpzaam, superschoon, eigenaars maken mede dat jouw vakantie ook n vakantie is.. ze komen elke morgen langs? Mark en Christa, n feest om bij jullie op vakantie te zijn.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Hoppieh15-10-2019

Buitengewoon gezellig.

Voor de tweede keer dit jaar voor langere tijd(6 weken) verbleven op deze mooie camping. De onderlinge sfeer tussen de kampeerders is buitengewoon plezierig. Altijd ruimte voor een een praatje. Ook de eigenaren Mark en Christa dragen daar veel aan bij. Zij tonen veel persoonlijke belangstelling voor hun gasten en maken het voor iedereen gezellig. Zij sttan altijd voor je klaar en helpen je bij problemen uit de brand. Echt top daar, wij hopen er nog vaak te komen!!!

Gereisd met partner in augustus 2019

Camping Minicamping den Hoogen Berg info