Camping Minicamping den Hoogen Berg

Camping Minicamping den Hoogen Berg
9,7

Minicamping den Hoogen Berg is de winnaar van een gouden Zoover award in 2017. De schone sanitaire voorzieningen, de recreatieruimte en het terras zijn een paar van de faciliteiten op de camping. Wie het leuk vindt kan in een volledig ingerichte pipowagen slapen. In de omgeving valt goed te fietsen en wandelen.

209 reviews over Camping Minicamping den Hoogen Berg in het Nederlands

Ans en Ton de Ruijter
18-10-2018

De bedoeling was voor 1 week maar het werden er bijna 3, zo heerlijk en relaxt is het op de mooie minicamping van Mark en Christa (Lief-Vlot-Hulpvaardig en Gastvrij) in Boven-Leeuwen. Heel mooi en schoon sanitair in een pipowagen, grote en mooie plaatsen (verhard), fietsen kunnen in een overdekte fietsenstalling. `s Avonds heb je de gelegenheid om een potje te biljarten, t.v kijken of even aan de bar zitten met mede kampeerders in een gemeenschappelijk ruimte. De omgeving is prachtig om te fietsen en te wandelen.

Super!

Teake en marijke vd pol
28-9-2018

Keurig, nette camping .warm onthaal,attent zorgvuldig, gepaste aandacht,erg gezellig. Wij hebben ons verblijf als warm welkom ervaren.voelde als vakantie. Ik kan iedereen aan bevelen om deze camping te bezoeken. P.s zelf krijg je n doosje eieren bij aankomst."

Super 😎🤗

Jolanda en Ron uit Nijverdal
22-9-2018

Dit was de 4e keer bij Mark en Christa, maar zeker niet de laatste maal op hun supercamping; verzorgd en schoon sanitair, goede verharde plekken en hun enorme gastvrijheid 👍

Verder ligt de camping mooi centraal voor vele fietstochten, op de dijken rond het Land van Maas en Waal.

Ferme gezellige camping, een aanrader.

Gert Curinckx
19-9-2018

Super gezellige camping met super net sanitair en toffe eigenaars die altijd voor je klaar staan. Leuke omgeving om te fietsen en te wandelen.

Super

Snack n Wrap
17-9-2018

Heel vriendelijk en aardig ,gast heer en gast vrouw

Een sprookjes camping

Henri en Lidy Dam
      13-9-2018

Gezellige en gemoedelijke kleine camping. De eigenaren Mark en Christa geven spontaan aan dat zij blij zijn met je komst. Hebben warme belangstelling en willen je overal mee helpen.

Ruime plaatsen met harde ondergrond waar caravan meteen waterpas staat.

Centrale ligging voor mooie fietstochten.

Tot in de kleinste details perfect!

Fam. Mafait
      12-9-2018

Over alles is nagedacht om het de gasten zo veel mogelijk naar de zin te maken.

Alles tot in de details geregeld!

Fam Slot
      8-9-2018

Dit is volgens ons een camping waar alles klopt! De ligging van de camping

is heel centraal, vooral als men de veel aanwezige fietsroutes door het land van

Maas en Waal wil doen. Alles is op deze camping tot in de puntjes verzorgd!

Wij kunnen niet anders dan dit honoreren met een dikke 10.

Fantastisch herhaling vatbaar!!!!!!

Piet en Marianne
      6-9-2018

De camping is héél verzorgd en schoon.

Mooie plaatsen op een kleine camping.

Geschikt voor de fietsliefhebbers, wandelaars en mensen die van rust houden

De camping eigenaren Mark en Christa verdienen een dikke 10!

een camping om zeker terug te komen

Bas van Haarlem
      4-9-2018

22-08 tot 31-08

is een bijzonder leuke camping met eigenaren die heel gastvrij en behulpzaam zijn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping den Hoogen Berg in Boven Leeuwen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping den Hoogen Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.