Camping Minicamping den Hoogen Berg

Camping Minicamping den Hoogen Berg
9,7

187 reviews over Camping Minicamping den Hoogen Berg in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Fantastisch en we komen zeker terug!

Elly en Rien
9-7-2018

Wij waren hier voor het eerst met de camper. We kunnen eigenlijk maar alles in een woord samenvatten en dat is gewoon: het is super. Erg klantvriendelijk. Super gastvrij en alles is heel goed georganiseerd. Schoon, doordachte opzet en de eigenaren weten precies hoe ze het hun klanten naar de zin kunnen/moeten maken. Top.

We kennen campings in binnen- en buitenland die nog iets van deze opzet en klantvriendelijkheid kunnen leren. Bedankt voor jullie inzet. Ons bezoek is zeker niet de laatste keer!

Irene en Ton
9-7-2018

Het was onze 3e keer op Camping Den Hoogen Berg. We werden ook deze keer weer warm onthaald door de eigenaren Mark en Christa. Echt gevoel van thuiskomen. Op een super mooie plek hebben we 3 fijne weken gestaan en fiks genoten. Het is een mooie mini camping met prima sanitair, erg schoon. Met weemoed vandaag weer naar huis vertrokken. Op naar de volgende keer in het mooie Boven Leeuwen bij Mark en Christa.

Ton en Irene

Klazien
8-7-2018

Fijne gezellige camping.

Ontvangst Hartelijk. Met goede informatie van de omgeving.

Route kaarten. En eitjes heerlijk .

Jan Denis
2-7-2018

Alles was goed, er was helemaal niets aan te merken op deze geweldige campingFantastisch

Prima

Fam. van de Laar
30-6-2018

Geweldige camping met gezellige gastheer en gastvrouw

Super

Johan Bruns
26-6-2018

Na een jaar weer terug op deze camping voor een paar dagen, en de verwachtingen werden ook deze keer weer overtroffen. Je word vriendelijk begroet en krijgt meteen een hand vol foldertjes en tips om de dagen door te komen, eitjes voor een ontbijtje ontbraken ook deze keer niet.

Over het sanitair in een " Pipo wagen" niks dan lof, zelden schoner sanitair tegen gekomen.

De camping heeft mooie ruime plekken en is rustig gelegen.

Deze keer zullen we er geen jaar over heen laten gaan voor we terug komen , we zaten er met het WK en leuk om met wat andere naar voetbal te kijken in de gezellige kantine. En wie geen zin heeft blijft lekker in zijn caravan want je hebt geen last van de tv kijkers.

Marc en Christa, alle lof, sterkte met het seizoen en tot een volgende keer

Camping als een warm bad

Hoppieh
24-6-2018

Geweldige caming. Klein maar fijn. Sinds dit jaar prachtige verharde plaatsen waarop je ook een kleinere voortent prima vast kan zetten. De hele camping wordt met liefde en zorg onderhouden. Het sanitair is brandschoon. De spontane, behulpvaardige eigenaren Mark en Christa zijn bijzonder gastvrij en staan altijd voor je klaar. Op vaderdag werden we weer verrast met een leuk presentje voor iedereen. In de recreatieruimte is het gezellig TV-kijken naar het voetbal. Kortom een camping als een warm bad.

fantastisch

Fam. Bloemendaal
24-6-2018

Heerlijke camping. Mooi, schoon en zeer verzorgd. Goede winkels dichtbij in Beneden Leeuwen. Vooral voor ouderen is het goed toeven bij Mark en Christa. Zij zijn attent en zeer zorgzaam voor hun gasten.

Geweldig, fijne sfeer, mede door gastvrijheid .

Teake en Marijke vd Pol
23-6-2018

Zeer gastvrij, schoon, plezierig.

Veel moeite doen ze om het je naar de zin te maken, vakantie gevoel.

In Duitsland heet dit een Superplatz

john,sjaan minnaard
21-6-2018

Camping de hoogenberg .mooie verharde plaatsen geen voortenddoek nodig

super echtpaar doen alles voor de gast,met Moederdag bloemen en gebak voor ieder

geen verhooging voor pinkster enhemelsvaart. komen elk jaar terug 10 met grifel

Zeer schone douche en wc en geen muntjes.elk jaareen 9.7 of 9.8 van zoover

dus dit jaar minstens een 10

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping den Hoogen Berg in Boven Leeuwen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping den Hoogen Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping den Hoogen Berg scoort een 9.66 uit 10 op basis van 187 reviews.