NederlandGelderlandBerg en DalHotels Berg en DalHotel Fletcher Landgoed Hotel Holthurnsche Hof

Hotel Fletcher Landgoed Hotel Holthurnsche Hof

NederlandGelderlandBerg en Dal

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Fletcher Landgoed Hotel Holthurnsche Hof voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 893 reviews
+50/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 893 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

896 Reviews over Fletcher Landgoed Hotel Holthurnsche Hof

• 6J.G.24-08-2021

Prachtige gelegen hotel, heel veel verbeterpunten.

Het hotel is prachtig gelegen. De kamers zijn ruim en veelal voorzien van een terras. Rond het hotel ziet het er echter verwaarloosd uit, veel onkruid. Onkruid tussen de tegels van het terras bij de kamer. Zo ook op het terras van het hotel. Het eten in het hotel is op zich prima, maar de medewerkers lopen in kleding/schorten vol met vlekken, dat ziet er echt niet aantrekkelijk uit. Ontvangst bij de receptie niet vriendelijk en gastvrij. Vloerbedekking in de gangen zit vol met vlekken... wat is daar gebeurd, vraag je je af....Ventilatie in de badkamer functioneerde niet, na het douchen was de spiegel erg lang beslagen. Melding van gedaan bij de receptie, maar is niet opgelost.Slechte verlichting bij de badkamerspiegel, make-up doen was daar onmogelijk. Aan de linkerkant van het bed is geen stopcontact, heel lastig.Prijs van de overnachting is nu veel te hoog in relatie tot de kwaliteit helaas.

• 7Daan24-08-2021

Niet voor herhaling vatbaar.

Mooie omgeving om te wandelen en fietsen.Kamer erg ruim . Ontbijt was erg goed, maar het diner slaat nergens op. Bestel je bij de boeking een a l carte driegangendiner voor meerdere dagen en moet er flink bijbetaald worden bij meerdere gerechten op de toch al heel kleine kaart . Er is bijna geen keuze, wil je niet elke avond aan de smakeloze veel te zoute sate of de Fletcher hamburger zitten, dan moet je diep in de buidel tasten. Bij de hoofdgerechten zit geen groenten en patat, alles komt er extra bij. En het erge is dat het niet lekker was, wat zonder toeslag en met toeslag op de kaart staat. Veel te duur en te weinig eten voor veel geld. Ga hier niet eten , dat scheelt een hoop stress.

• 4Kim Greve10-08-2021

prijs/kwaliteit verhouding ver beneden pijl

Na het zien van de foto's op de site vol verwachting een executive suite geboekt. Vriendelijk ontvangst bij de receptie. Vloerbedekking in de gang zitten veel vlekken en de schoonmaakkarren hebben het gehele weekend in de gang gestaan De suite is zeer ruim en schoon. Uitzicht op het terras van het restaurant, niks landelijks/ bosrijks. Badkamer met whirpool en dubbel stort douche, opzich prima mits de douchewand langer zou zijn.....alles werd echt drijfnat. En omdat er een drepel tussen zit kan het water ook niet naar het putje.Butlerservice op de kamer werkte niet, ontbijt was matig, geen koffiekopjes, brood was op, tafeltjes niet afgeruimd, veel te weinig personeel. Drankautomaat in de gang werkte niet, aangegeven bij de receptie,dag later nog geen melding van defect opgeplakt. Buiten staat een aantal stoelen romellig waar ze niet horen, ligt rommel (zonnewering en oud ijzer) aan de zijkant van het hotel...vanaf wandelpad zichtbaar

• 5A Sier09-08-2021

Nooit meer wat te eten daar

Wandeling N70 super mooi,

• 7M09-08-2021

Wij gaan er niet meer eten.

Keurig ontvangst bij receptie. Kamer ook prima. Mooi gelegen hotel. Ook afgesloten ruimte voor onze fiets. Alleen de bediening op het terras was ver onder de maat. Personeel op hun eerste werkdag dat kennelijk niet of slecht begeleid/opgeleid wordt. Na kwartier wachten zelf maar fles wijn gehaald bij de bar. Borden werden niet uitgehaald. Ik neem het de bediening niet kwalijk maar ze verdienen echt een betere begeleiding. Kalfsoester met groene gegrilde asperge besteld. Maar op de 2 bestelde borden zat werkelijk 1 verschrompeld stukje asperge. Frites was lauw. Desalniettemin een mooi hotel. Alleen eten gaan we daar niet meer.

• 9A Lukas09-08-2021

Aan te raden

Ondanks de Corona maatregel dat het restaurant gesloten was deed het personeel hun uiterste best en dachten mee wat betreft het diner.Prachtige suite, komen zeker nog keertje terug.Aandachtspunt is wel onderhoud van terras tegels te vernieuwen.

• 9Svetlana09-08-2021

Aanrader

Heerlijke hotel, fantastische omgeving voor wandelaars en fietsers. Schoone en ruime kamers, vriendelijke personeel. Heel tevreden 😊

• 8ed09-08-2021

Goed hotel in prachtige omgeving.

Hotel is prima. Ondank de coronamaatregelen toch erg genoten van een weekendje weg.We moesten nog wel op de kamer ontbijten en dineren. Was ook wel weer ervaring op zich. Nadeel vind ik wel dat iedereen met zijn (onafgedekte) eten over de gang moet lopen. Neem je een 3 gangen diner dan ben je wel erg veel aan het lopen.Ontbijt had naar ons idee wel anders gekund. Je krijgt veel dingen die je totaal niet gebruikt en ik mag hopen dat ze het daarna weggooien, maar vind dat wel erg zonde. Kleine moeite om van te voren te vragen wat je wilt hebben en dat je dit kan aankruisen. Gaat veel voedsel op deze manier verloren. Dan misschien nog wel het meest onaangename is de dienbladen met afval van het ontbijt voor de kamerdeuren. Aan het eind van de middag was het nog niet niet opgeruimd. Wij brachten het zelf wel naar boven, maar dat deed niet iedereen. Maar alles bij elkaar genomen doen ze erg hun best om het je naar de zin te maken.

• 9De Jong09-08-2021

Vriendelijk en klantgericht personeel.

Het hotel ligt in een prachtige omgeving. Het is de 2e keer dat wij er zijn. Mooie ruime verzorgde kamers. Was genieten.

• 9Soraya09-08-2021

Ontspannen

Heelijk verblijf. Je kan er lekker wandelen. Eten van Duco restaurant hadden ze goed gereld. ( niet je 3 gangen in 1x maar verspreid) Kamer was schoon en zeer ruim.

Hotel Fletcher Landgoed Hotel Holthurnsche Hof info

Building information