Hotel Van der Valk Arnhem

Hotel Van der Valk Arnhemsterstersterster

7.4Goed

Nederland, Gelderland, Arnhem

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Arnhem voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

1088 reviews over Hotel Van der Valk Arnhem

• 2019
    2Mvr. aydemir03-12-2019

NOOIT MEER

De kamer was heel koud en er hing een muffe geur. Op de site leek het bed tweepersoons, maar het bleek toch 2 x 1 persoons bedden te zijn, wat heel vervelend was! Niet voor een herhaling vatbaar, dus ook zeker niet aan te raden!

Gereisd met partner in december 2019

• 9Fam Paardekoper11-09-2019

Een heerlijk verblijf op een goede locatie.

Er is voor drie overnachtingen in het Van der Valk Arnhem gekozen als gunstige uitvalbasis voor de vele attracties in de regio Arnhem. En de " Van der Valk standaard " , ruime kamers , goed ontbijt en lekker eten maken deze keuze met vertrouwen gemaakt. Het werd een prettig verblijf met als enigst smetje dat er geen sprake was van een Inloopdouche waarnaar gevraagd was i.v.m. een lichte lichamelijke beperking . De Comfort kamer is werkelijk comfortabel met bad en kleine douche. Met een lichamelijke beperking echter klim je niet in een bad en is een krappe douche zwaar behelpen. Hier had vooraf; bij de boeking, over overlegd moeten worden. Voor de rest was alles prima en hebben we ons enorm vermaakt. Een punt nog opgemerkt voor wat het restaurant meubilair betreft ; de lengte en hoogte van de armleuningen maken dat de rugleuning heel ver terug ligt als de stoel maximaal aangeschoven is , dat zit niet prettig.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Ronald08-09-2019

Is een aanrader!!

Na 23 jaar weer een overnachting gehad. Blijft een mooi hotel. Kamer top....ontbijt zeer goed. Veel keus. Supergoed Voor elkaar!

Gereisd met partner in september 2019

• 6Hubert Hendriks02-09-2019

Nooit meer naar van der Valk Arnhem !

We hadden op 31 augustus 2019 een suite gereserveerd. Wat een teleurstelling! Er zouden koffie- en thee faciliteiten zijn. Er was een koffiezetmachine en een warmwaterketel, maar geen koffie en geen thee. Er waren ook geen kopjes, maar kartonnen bekertjes. Gemeld bij receptie, geen reactie. We hebben zelf voor koffiekupjes en melk bezorgd, toen bleek er ook geen lepeltje te zijn. Dan maar geroerd met de van der Valk balpen. We wilden een glaasje water drinken, maar er waren geen glazen. En dat voor een prijs van € 175,- per nacht. Dat kan toch niet !

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Joan15-08-2019

Prima

Prima hotel, grote kamer zoals we gewend zijn van Van der Valk. Met bad, dat wij nooit gebruiken en aparte douche. Douche was wel wat klein maar toch prima. Ontbijt en diner ook prima. De salade met biefstukpuntjes is heerlijk, te krijgen als lunch en als hoofdgerecht.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4Jan25-06-2019

Nooit meer.

De meeste van der Valk hotels zijn onberispelijk, behalve.....Arnhem.

Lotte van der Valk, Guest Relations Manager, 01-07-2019

Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dagelijks streven wij ernaar een hoge mate van service en kwaliteit na te streven. We vinden het dan ook erg jammer dat dit in uw geval niet is gelukt, onze excuses hiervoor. We zullen uw opmerkingen doorspreken met de desbetreffende afdelingen zodat wij ons hierin kunnen verbeteren. Mocht u nog verder willen ingaan op uw opmerkingen zouden wij u willen vragen om contact op te nemen via [email protected]

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Janneke Ewijk20-04-2019

Mooi hotel en vriendelijk personeel ontbijt en diner zijn er goed. Kortom goed hotel met goede ligging mooie stad Arnhem en je kunt naar meerdere steden. Mooie wandelomgeving.

Lotte van der Valk, Guest Relations Manager, 10-05-2019

Beste Janneke,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Goed om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien in ons hotel!

Gereisd met vrienden in november 2018

• 9Margriet Valk03-04-2019

Mooi hotel, rustig gelegen.

Het is een mooi rustig gelegen hotel. Mooie kamer met bubbelbad. Veel mogelijkheden in de buurt om wat leuks te doen. Musea, wandelen in de natuur, de stad Arnhem.

Beste Margriet,

Gereisd met partner in februari 2019

• 9Iris26-03-2019

Super leuk

Het leuke gebied, het top winkelen in Arnhem. Ook een leuke sfeer in het hotel

Beste Iris,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Goed om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien in ons hotel!

Gereisd met partner in mei 2017

• 7Saskia17-03-2019

Rustig verblijf gehad

Fijn verblijf gehad. De comfortkamer was schoon maar de douchecel was wel klein. Bedden heerlijk. Eerste avond a la carte gegeten en het hoofdgerecht van zowel mijn man als van mij viel erg tegen. Ontbijtbuffet is kleiner dan wij gewend zijn van Van der Valk, maar is prima. Alle medewerkers waren uitermate bekwaam en vriendelijk. Het seizoensmenu was prima. Een fijn hotel. Wij zagen duidelijk verschil met andere van der Valks maar qua prijs was het hier wel gunstiger, dus is het ook niet een eerlijke vergelijking misschien.

Beste Saskia,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Goed om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. We zullen uw verbeterpunten intern bespreken zodat wij ons hierin kunnen verbeteren. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met partner in maart 2019

16 tips over Hotel Van der Valk Arnhem

• Jaap , 07-01-2014

Voer op je Tom-Tom niet het formele adres: Amsterdamseweg 505 (Arnhem) in. Daar is geen ingang en moet je enkele kilometers rondrijden.

Maar voer in (Arnhem) Papendallaan (of Sportlaan), kruising met Amsterdamseweg.

• De, 23-04-2012

Als je via Oosterbeek naar uiterwaarden van de Rijn fietst kom je bij Kasteel Doorwerth. Een heerlijk plek om een paar uurtjes door te brengen. Prachtige omgeving, heerlijke tuin.

• Ronald, 02-10-2013

Burgers's Zoo, fietsen huren, kinderen kunnen leuk spelen in speeltuin en speelhoek.

2 vragen over Hotel Van der Valk Arnhem

• desiree, 11-08-2014

kamer 119

wij hadden paar weken geleden kamer 119 en willen die tot e.e.a. is opgeknapt niet meer, ik zag nog een bericht over kamer 119 voorbij komen. Zijn er overigens wel kamers die SCHOON zijn, en waarvan de BADkamer ook schoon en netjes is?? is er verschil in de kamers?

Twinlife, 19-08-2014

Geen idee hoe kamer 119 er uit zag, kamer 113 was prima alleen de vloerbedekking was aan vervanging toe.

• noels jozef, 10-02-2013

ontbijten

Wat is de kostprijs om te komen ontbijten en moeten we reserveren?

Nicole, 25-03-2013

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages