Hotel Van der Valk Arnhem

Hotel Van der Valk Arnhem

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Arnhem voor je op een rij gezet:

992 reviews over Hotel Van der Valk Arnhem in het Nederlands

Anders

We komen zeker nog eens terug

Zondervan
29-9-2018

Een geweldig hotel vriendelijk en behulpzaam personeel heerlijk eten mooie kamer met prima bedden schoon in een woord fantastisch.

Lekkere kamer maar wel je zaken regelen

Frank
2-9-2018

Gewoon een nacht in het hotel.. altijd mooie ruime kamers bij van der Valk; hangt wel een prijskaartje aan. Ontbijt niet inbegrepen... Daar slapen betekent niet dat je daar kunt eten/ dineren. Afgeladen vol op zaterdagavond; dus tafel reserveren !

Lotte van der Valk, Guest Relations Manager, 18-9-2018

Beste Frank,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Goed om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien in ons hotel!

Fantastisch.

M.Bolscher
21-8-2018

Een mooie locatie om er vooral veel te fietsen.

Lekker ontbijt en diner. Vriendelijk personeel , doen nergens moeilijk over.

Ik vind wel dat het terras er schoner uit mag zien. Wij waren er 4 dagen . In al die tijd is er niet geveegd, lege melkcupjes, suikerzakjes, bestekhoesjes, kassabonnetjes , sigarettenpeukjes etc. Hebben er 4 dagen lang gelegen.

Is niet netjes. Verder was alles oké. Kom er zeker terug.

Geachte heer of mevrouw Bolscher,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zullen uw verbeterpunt met betrekking tot het terras intern bespreken zodat wij ons hierin kunnen verbeteren. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Leuk hotel

Karin
14-8-2018

Arnhem is mooi en het hotel is goed maar wat we misten was een airco! Het was snikheet en t balkonnetje was heel klein. Het ontbijt maakte veel goed en natuurlijk mis je de airco niet in andere jaargetijden.

Een pre is ook de fietsenstalling.

Beste Karin,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zullen uw verbeterpunten intern bespreken zodat wij ons hierin kunnen verbeteren. We zijn momenteel al begonnen met de bouw van onze nieuwe fietsenstalling. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

treurig

Smas
28-7-2018

Bij de receptie zijn ze vriendelijk en redelijk vlot. Helaas is dat voor het restaurant totaal niet te zeggen. We zaten buiten op het terras, waar het vol zat met nog een hoop andere groepjes mensen. Personeel liep er genoeg, maar geen van allen deed wat ze moesten. Bestelde drankjes werden keer op keer vergeten en moest je steeds na 20 min vragen waar het bleef. Lege glazen werden niet opgehaald tenzij je er iets van zei. Dit was ook zo met lege borden. Het enige waar ze uiteindelijk wel sneller mee konden komen was de rekening. De kamers waren ook niet heel bijzonder. Het zou een keten als v/d Valk goed doen om ook in de kamers zonder Airco toch te zorgen voor in ieder geval een ventilator met de warmte van de afgelopen weken. Met je balkon open slapen doe je namelijk niet als je die nog met minstens 3 andere kamers moet delen. Ook het ontbijt vond ik zelf niet v/d Valk waardig. Voor mijn nooit meer. Of er moet is drastisch veranderen

Beste heer of mevrouw Smas

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dagelijks streven wij ernaar een hoge mate van service en kwaliteit na te streven. We vinden het dan ook erg jammer dat dit in uw geval niet is gelukt, onze excuses hiervoor. We zullen uw opmerkingen doorspreken met de desbetreffende afdelingen zodat wij ons hierin kunnen verbeteren. Mocht u nog verder willen ingaan op uw opmerkingen zouden wij u willen vragen om contact op te nemen via marketing@arnhem.valk.com.

Top service!

Ilona van den Broek
10-5-2018

Via een aktie een junior suite geboekt, heerlijk ruim met bubbelbad. Helaas bleek er net na inchecken een probleem met de warm water voorziening. Receptie gaf aan er druk mee bezig te zijn en de verwachting was binnen een uur alles weer op orde te hebben. Voor ons een enorme tegenvaller aangezien we eindelijk een paar dagen samen weg konden en we de dag relax in het bubbelbad wilde starten.

Na nog een keer navragen bij receptie komt de manager persoonlijk mededelen dat we een kaart krijgen om in een andere kamer gebruik te maken van de douche/bad. Daarnaast geeft de manager aan dat we een waardebon ontvangen voor een kosteloze herhaling van deze boeking. Top service en een hele nette begripvolle manager van deze van der Valk locatie. Binnen 10 minuten is de manager terug en is de warm water voorziening gemaakt. In de avond na ons geplande uitje staat er een leuke pot snoep en de waardebon klaar in onze junior suite. We komen graag een

heerlijk

Nieuwenhuis
6-5-2018

heerlijk, ruime familiekamer, leuk zwembad en fijne sauna. daardoor leuk om met kinderen te verblijven.

Beste heer of mevrouw Nieuwenhuis,

Heerlijk!

Lvdb
23-2-2018

Heerlijk hotel met balkon. Ruime kamer. Fijne sauna. Lekker ontbijt.

Geachte gast,

Geweldig

Yordi
13-2-2018

Gewoon super hotel. Niet echt een cafétje waar je lekker een biertje kan pakken helaas. Welness was wel heel gaaf en hellemaal alleen op dat moment echt fijn.

Beste Yordi,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Goed om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. De afgelopen tijd is hard gewerkt aan de vernieuwing van onze bar. Deze opent 15 september. We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien in ons hotel en u te mogen verwelkomen in onze bar!

Mooi met paar uitzonderingen

Karin
1-12-2017

Super mooie kamer wel warm daarom balkondeur open staan nachts en dan hoor je erg De snelweg das balen en beetje jammer kartonnen bekers en koffiepoeder op je kamer mis wat glazen bekers en koelkast en badkamer is douchen klein bad klein had beter mooie grote douchen in gekund en vloerbedekking beetje brrr

Beste Karin,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zullen uw verbeterpunten intern bespreken met de betreffende afdelingen zodat wij ons hierin kunnen verbeteren. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

General Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Arnhem in Arnhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Arnhem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.