Zoover maakt gebruik van cookies.
Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.
Advertentie

Hotel Van der Valk Arnhem

Hotel
Weer vandaag17°10°
Hotel Van der Valk Arnhem
8

Fantastisch

Score uit 1076 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging7,4
  • Service8,1
  • Prijs/kwaliteit7,2
  • Eten7,8
  • Kamers7,9
  • Hygiëne8,5
  • Kindvriendelijk6,4
 

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Arnhem voor je op een rij gezet:

4
Hotels.com
Hotels.com

Reviews

992 reviews over Hotel Van der Valk Arnhem in het Nederlands


Beoordelingen
Fantastisch / fenomenaal: 8+
758
Goed: 7 - 8
23
Matig / voldoende: 5 - 7
161
Onvoldoende: 1 - 5
50

Datum review
Anders
Nederlands
 

9

We komen zeker nog eens terug

Zondervan
29-9-2018
  • Ligging9
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers10
  • Hygiëne10
 

Een geweldig hotel vriendelijk en behulpzaam personeel heerlijk eten mooie kamer met prima bedden schoon in een woord fantastisch.

8

Lekkere kamer maar wel je zaken regelen

Frank
2-9-2018
  • Ligging7
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten7
  • Kamers9
  • Hygiëne8
 

Gewoon een nacht in het hotel.. altijd mooie ruime kamers bij van der Valk; hangt wel een prijskaartje aan. Ontbijt niet inbegrepen... Daar slapen betekent niet dat je daar kunt eten/ dineren. Afgeladen vol op zaterdagavond; dus tafel reserveren !

Lotte van der Valk, Guest Relations Manager, 18-9-2018

Beste Frank,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Goed om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien in ons hotel!

Met vriendelijke groet,

Lotte van der Valk

General Manager

8

Fantastisch.

M.Bolscher
21-8-2018
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers7
  • Hygiëne7
 

Een mooie locatie om er vooral veel te fietsen.

Lekker ontbijt en diner. Vriendelijk personeel , doen nergens moeilijk over.

Ik vind wel dat het terras er schoner uit mag zien. Wij waren er 4 dagen . In al die tijd is er niet geveegd, lege melkcupjes, suikerzakjes, bestekhoesjes, kassabonnetjes , sigarettenpeukjes etc. Hebben er 4 dagen lang gelegen.

Is niet netjes. Verder was alles oké. Kom er zeker terug.

Lotte van der Valk, Guest Relations Manager, 12-9-2018

Geachte heer of mevrouw Bolscher,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zullen uw verbeterpunt met betrekking tot het terras intern bespreken zodat wij ons hierin kunnen verbeteren. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Lotte van der Valk

General Manager


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Arnhem voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
Expedia.nl
Expedia.nl
4
Hotels.com
Hotels.com

7

Leuk hotel

Karin
14-8-2018
  • Ligging7
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers6
  • Kindvriendelijk7
  • Hygiëne8
 

Arnhem is mooi en het hotel is goed maar wat we misten was een airco! Het was snikheet en t balkonnetje was heel klein. Het ontbijt maakte veel goed en natuurlijk mis je de airco niet in andere jaargetijden.

Een pre is ook de fietsenstalling.

Lotte van der Valk, Guest Relations Manager, 12-9-2018

Beste Karin,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zullen uw verbeterpunten intern bespreken zodat wij ons hierin kunnen verbeteren. We zijn momenteel al begonnen met de bouw van onze nieuwe fietsenstalling. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Lotte van der Valk

General Manager

6

treurig

Smas
28-7-2018
  • Ligging7
  • Service4
  • Prijs/kwaliteit5
  • Eten6
  • Kamers6
  • Hygiëne6
 

Bij de receptie zijn ze vriendelijk en redelijk vlot. Helaas is dat voor het restaurant totaal niet te zeggen. We zaten buiten op het terras, waar het vol zat met nog een hoop andere groepjes mensen. Personeel liep er genoeg, maar geen van allen deed wat ze moesten. Bestelde drankjes werden keer op keer vergeten en moest je steeds na 20 min vragen waar het bleef. Lege glazen werden niet opgehaald tenzij je er iets van zei. Dit was ook zo met lege borden. Het enige waar ze uiteindelijk wel sneller mee konden komen was de rekening. De kamers waren ook niet heel bijzonder. Het zou een keten als v/d Valk goed doen om ook in de kamers zonder Airco toch te zorgen voor in ieder geval een ventilator met de warmte van de afgelopen weken. Met je balkon open slapen doe je namelijk niet als je die nog met minstens 3 andere kamers moet delen. Ook het ontbijt vond ik zelf niet v/d Valk waardig. Voor mijn nooit meer. Of er moet is drastisch veranderen

Lotte van der Valk, Guest Relations Manager, 12-9-2018

Beste heer of mevrouw Smas

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dagelijks streven wij ernaar een hoge mate van service en kwaliteit na te streven. We vinden het dan ook erg jammer dat dit in uw geval niet is gelukt, onze excuses hiervoor. We zullen uw opmerkingen doorspreken met de desbetreffende afdelingen zodat wij ons hierin kunnen verbeteren. Mocht u nog verder willen ingaan op uw opmerkingen zouden wij u willen vragen om contact op te nemen via marketing@arnhem.valk.com.

Met vriendelijke groet,

Lotte van der Valk

General Manager

9

Top service!

Ilona van den Broek
10-5-2018
  • Ligging9
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten8
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk8
  • Hygiëne9
 

Via een aktie een junior suite geboekt, heerlijk ruim met bubbelbad. Helaas bleek er net na inchecken een probleem met de warm water voorziening. Receptie gaf aan er druk mee bezig te zijn en de verwachting was binnen een uur alles weer op orde te hebben. Voor ons een enorme tegenvaller aangezien we eindelijk een paar dagen samen weg konden en we de dag relax in het bubbelbad wilde starten.

Na nog een keer navragen bij receptie komt de manager persoonlijk mededelen dat we een kaart krijgen om in een andere kamer gebruik te maken van de douche/bad. Daarnaast geeft de manager aan dat we een waardebon ontvangen voor een kosteloze herhaling van deze boeking. Top service en een hele nette begripvolle manager van deze van der Valk locatie. Binnen 10 minuten is de manager terug en is de warm water voorziening gemaakt. In de avond na ons geplande uitje staat er een leuke pot snoep en de waardebon klaar in onze junior suite. We komen graag een


Advertentie
9

heerlijk

Nieuwenhuis
6-5-2018
  • Ligging7
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten8
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk9
  • Hygiëne9
 

heerlijk, ruime familiekamer, leuk zwembad en fijne sauna. daardoor leuk om met kinderen te verblijven.

Lotte van der Valk, Guest Relations Manager, 12-9-2018

Beste heer of mevrouw Nieuwenhuis,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Goed om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien in ons hotel!

Met vriendelijke groet,

Lotte van der Valk

General Manager

8

Heerlijk!

Lvdb
23-2-2018
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Hygiëne8
 

Heerlijk hotel met balkon. Ruime kamer. Fijne sauna. Lekker ontbijt.

Lotte van der Valk, Guest Relations Manager, 12-9-2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Goed om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien in ons hotel!

Met vriendelijke groet,

Lotte van der Valk

General Manager

9

Geweldig

Yordi
13-2-2018
  • Ligging10
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten8
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk6
  • Hygiëne10
 

Gewoon super hotel. Niet echt een cafétje waar je lekker een biertje kan pakken helaas. Welness was wel heel gaaf en hellemaal alleen op dat moment echt fijn.

Lotte van der Valk, Guest Relations Manager, 12-9-2018

Beste Yordi,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Goed om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. De afgelopen tijd is hard gewerkt aan de vernieuwing van onze bar. Deze opent 15 september. We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien in ons hotel en u te mogen verwelkomen in onze bar!

Met vriendelijke groet,

Lotte van der Valk

General Manager

2017
8

Mooi met paar uitzonderingen

Karin
1-12-2017
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten9
  • Kamers7
  • Hygiëne7
 

Super mooie kamer wel warm daarom balkondeur open staan nachts en dan hoor je erg De snelweg das balen en beetje jammer kartonnen bekers en koffiepoeder op je kamer mis wat glazen bekers en koelkast en badkamer is douchen klein bad klein had beter mooie grote douchen in gekund en vloerbedekking beetje brrr

Lotte van der Valk, Guest Relations Manager, 12-9-2018

Beste Karin,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zullen uw verbeterpunten intern bespreken met de betreffende afdelingen zodat wij ons hierin kunnen verbeteren. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Lotte van der Valk

General Manager


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Arnhem voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
Expedia.nl
Expedia.nl
4
Hotels.com
Hotels.com

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Arnhem in Arnhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Arnhem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lees meer
 

Advertentie
Advertentie