Hotel Van der Valk Arnhem

Hotel Van der Valk Arnhem

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Arnhem voor je op een rij gezet:

989 reviews over Hotel Van der Valk Arnhem in het Nederlands

Leuk hotel

Karin
14-8-2018

Arnhem is mooi en het hotel is goed maar wat we misten was een airco! Het was snikheet en t balkonnetje was heel klein. Het ontbijt maakte veel goed en natuurlijk mis je de airco niet in andere jaargetijden.

Een pre is ook de fietsenstalling.

treurig

Smas
28-7-2018

Bij de receptie zijn ze vriendelijk en redelijk vlot. Helaas is dat voor het restaurant totaal niet te zeggen. We zaten buiten op het terras, waar het vol zat met nog een hoop andere groepjes mensen. Personeel liep er genoeg, maar geen van allen deed wat ze moesten. Bestelde drankjes werden keer op keer vergeten en moest je steeds na 20 min vragen waar het bleef. Lege glazen werden niet opgehaald tenzij je er iets van zei. Dit was ook zo met lege borden. Het enige waar ze uiteindelijk wel sneller mee konden komen was de rekening. De kamers waren ook niet heel bijzonder. Het zou een keten als v/d Valk goed doen om ook in de kamers zonder Airco toch te zorgen voor in ieder geval een ventilator met de warmte van de afgelopen weken. Met je balkon open slapen doe je namelijk niet als je die nog met minstens 3 andere kamers moet delen. Ook het ontbijt vond ik zelf niet v/d Valk waardig. Voor mijn nooit meer. Of er moet is drastisch veranderen

Top service!

Ilona van den Broek
10-5-2018

Via een aktie een junior suite geboekt, heerlijk ruim met bubbelbad. Helaas bleek er net na inchecken een probleem met de warm water voorziening. Receptie gaf aan er druk mee bezig te zijn en de verwachting was binnen een uur alles weer op orde te hebben. Voor ons een enorme tegenvaller aangezien we eindelijk een paar dagen samen weg konden en we de dag relax in het bubbelbad wilde starten.

Na nog een keer navragen bij receptie komt de manager persoonlijk mededelen dat we een kaart krijgen om in een andere kamer gebruik te maken van de douche/bad. Daarnaast geeft de manager aan dat we een waardebon ontvangen voor een kosteloze herhaling van deze boeking. Top service en een hele nette begripvolle manager van deze van der Valk locatie. Binnen 10 minuten is de manager terug en is de warm water voorziening gemaakt. In de avond na ons geplande uitje staat er een leuke pot snoep en de waardebon klaar in onze junior suite. We komen graag een

heerlijk

Nieuwenhuis
6-5-2018

heerlijk, ruime familiekamer, leuk zwembad en fijne sauna. daardoor leuk om met kinderen te verblijven.

Heerlijk!

Lvdb
23-2-2018

Heerlijk hotel met balkon. Ruime kamer. Fijne sauna. Lekker ontbijt.

Geweldig

Yordi
13-2-2018

Gewoon super hotel. Niet echt een cafétje waar je lekker een biertje kan pakken helaas. Welness was wel heel gaaf en hellemaal alleen op dat moment echt fijn.

Mooi met paar uitzonderingen

Karin
1-12-2017

Super mooie kamer wel warm daarom balkondeur open staan nachts en dan hoor je erg De snelweg das balen en beetje jammer kartonnen bekers en koffiepoeder op je kamer mis wat glazen bekers en koelkast en badkamer is douchen klein bad klein had beter mooie grote douchen in gekund en vloerbedekking beetje brrr

goed fijn hotel

john
16-11-2017

we werden zeer vriendelijk ontvangen alles wat ik voor ons 12 jarig huwelijk had geregelt was ook geregelt we mochten alles vragen onze kamer was mooi,heerlijke bedden super schoon en heerlijk stil de diners waren van zeer hoge kwaliteit en onze ijstaart was echt heerlijk en mooi al het personeel van dit hotel heeft gastvrijheid hoog in het vaandel staan komen zeker terug want de omgeving is zo mooi

Schitterende uitvalsbasis in mooie omgeving

Samantha
6-10-2017

Inchecken ging soepel. Eerste kamer had technische mankementen, konden zonder problemen kamer wisselen. Kamer ruim en schoon en elke dag van schone en goede handdoeken voorzien. Heerlijke bedden!

Restaurant is prima. Goede bediening, eten in orde. Wellness is het hotel is een fijne ruimte, waar je echt kan ontspannen.

Gemengde gevoelens

Roos
1-10-2017

Ontvangst in restaurant beneden peil door gastvrouw, werden niet verwelkomt en gastvrouw Linda's gezicht stond op onweer. Ze had er duidelijk geen zin in. Toen we vroegen of ze een plek in hoekje had was dat waarschijnlijk al teveel gevraagd. De ontvangst en eerste indruk kan vele malen beter. Erg jammer. Eenmaal aan tafel zittende kwam daar Kim. Kim daarentegen weet wel hoe het moet en bezit goede communicatieve eigenschappen, werkt klantgericht en straalt vriendelijkheid en enthousiasme uit. Eten prima en snel en zeker met kinderen is dat erg prettig. Ze speelde hier goed op in. We verlieten het restaurant met gemende gevoelens en mochten we weer eens in buurt zijn dan slaan we deze vestiging waarschijnlijk over.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Arnhem in Arnhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Arnhem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Arnhem scoort een 7.95 uit 10 op basis van 1073 reviews.