Camping Maas en Waal

9 reviews over Camping Maas en Waal in het Nederlands

Fantastisch!

Erik
7-8-2018

Het was voor ons een aangenaam verblijf . Leuke en erg vriendelijk beheerders gezin. Wij werden verwelkomt met een kopje koffie. Op de slotdag van de Nijmeegse 4 daagse werden een aantal deelnemers s avond tijdens het kampvuur feest in het zonnetje gezet. De gezellige sfeer werd mede bepaalt door de muzikale inbreng van de beheerder.

Sanitair erg schoon en netjes.

Een aanrader!

Erik en Ypie

Het was geweldig!!!

Ben en Henny
5-8-2018

Een vriendelijk gastvrij onthaal. Wij haden een trekkershut gehuurd voor een week tijdens de vierdaagse van Nijmegen.

Prima locatie waarin het goed toeven is . Prima sanitaire voorzieningen en een goed bed.Voor het bereiden van eten was er een voorziening in de recreatieruimte,ok hadden we daar een koelkast e.d..

Alles prima .Bovendien ook een prima lokatie voor groepen.

Zeer gastvrije, gezellige camping!

Erik en Jessica
25-7-2018

De fam. Van Roekel zijn heel gastvrij. Ook de staanplaatsen zijn goed onderhouden en ruim opgezet. Inmiddels zijn we er al voor de vierde keer met veel plezier geweest.

Het is een prettige camping.

Frans van Leeuwen
24-7-2018

De plaatsen zijn ruim.

De beheerders zijn erg aardig en behulpzaam.

Schoon sanitar.

Sommige plaatsen kijken uit tegen een hoge haag.

Wel licht geluid overlast van een provinciale weg .

Ria en Wim Barink
23-5-2018

We vonden het fantastisch het was er erg gezellig het toilet gebouw keurig schoon we komen graag terug!!

nooit meer

Marja
20-9-2017

Het toiletgebouw is netjes en verwarmd, maar qua capaciteit verregaand te kort geschoten. 2 toiletten en 2 douches voor 25 plaatsen... dat wordt (en werd nu ook al met een lage bezetting) wachten.

Voor kleine kinderen is het leuk, goede speelfaciliteiten.

Locatie is volkomen ongeschikt voor een camping. Het verkeerslawaai van de drukke 100 km weg die in de buurt loopt is constant en hinderlijk aanwezig. Wandelen kan alleen langs de zeer smalle wegen (zonder voet- of fietspad er langs en zonder een echte berm omdat er slootjes langs lopen) waar, omdat de lokale bevolking er veel te hard rijden, het wandelen een onderneming met gevaar voor eigen leven wordt.

Wat wel een belangrijk pluspunt voor de camping was, waar we als groep ook bewust naar gezocht hadden, is dat er een schaal gehuurd kan worden met hout zodat er (op het pad) een kampvuur gemaakt kon worden.

De plaatsen waren dermate drassig en modderig dat de gasten die daar de kans toe kregen hun kampeermiddel zo plaatsten dat de luifel (en dus de uitstap) op het grindpad stond. Voor de rest was het 'modderen'(letterlijk)

Arja van Roekel, camping eigenaar, eigenaar, 26-9-2017

Beste Marja,

Wat jammer dat u niet positief terug kijkt op uw kampeerweekend hier op de camping. Helaas kunnen wij na 2 weken aanhoudende regen niet voorkomen dat het veld nat wordt. Om te zorgen dat onze gasten met droge voeten bij hun plaats komen hebben we over heel de camping een verhard pad gemaakt. Maar op de plaatsen houden we het graag op gras. Dat is in het zomerseizoen toch het fijnst. Verder meld u dat u hebt moeten wachten bij de douche. U hebt hier met een groep gekampeerd en hebt waarschijnlijk hetzelfde ritme van opstaan en douchen e.d. aangehouden. Anders was het beslist geen probleem geweest . Want de camping was maar voor de helft bezet. Als alle plaatsen vol zijn hebben we nog een tweede sanitair ruimte open. Gelukkig zag u ook nog pluspunten . Ik ben blij dat u de hygiëne kon waarderen en ook het kampvuur stoken op de camping.

Ik hoop dat u toch nog eens bij ons te gast wilt zijn , en dat u dan beter weer treft. Dat hebben we nu eenmaal nodig bij kamperen, dan ziet alles er veel zonniger uit. Hartelijke groeten van Arja .

Fijne camping in mooi fietsgebied

Henk en Henny
15-6-2017

Zeer hartelijke ontvangst! Eigenaren doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Mooie camping, schoon sanitair. Prachtige omgeving om te fietsen.

Mooie camping, heerlijk!

Reijgersberg
31-5-2017

Mooie, nette camping. De vuurschaal in de avond is heel gezellig!

De hal waar de kinderen konden tafeltennissen, Air hockey en sjoelen is ook helemaal top.

Dagje openluchtmuseum, Nijmegen en Wageningen qua afstand goed te toen.

Sanitair goed schoon en heerlijk warme douchen.

De patat-avond was super!

Er staat Wi-Fi maar helaas op onze plek geen bereik. De snelweg hoor je goed, maar niet iedereen heeft daar last van.

Komen hier zeker nog eens terug!

Prima, zeer gastvrij

Bert van Ulft
29-5-2017

Prima kleine camping, met trekkershutten, groepsaccomodatie.

Alles goed verzorgd, Prachtig om te zien met hoeveel enthousiasme de camping "bestierd"wordt door het hele gezin. Alles is heel gemoedelijk, lekker gezellg.

Camping is nog niet helemaal klaar, maar wordt met veel creativiteit ontwikkeld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Maas en Waal in Afferden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Maas en Waal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Maas en Waal scoort een 7.49 uit 10 op basis van 9 reviews.