Camping Minicamping Felis Hoeve

• 9.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

6 reviews over Camping Minicamping Felis Hoeve

• 10C vlieland - Bulsing27-07-2020

Fantastisch we komen gauw weer! Dank jullie wel !

Wat een fantastisch camping. Heerlijk rustig, schoon, super vriendelijke eigenaren, goede sanitaire voorzieningen en zalige broodjes service. De omgeving is heerlijk om te fietsen, wandelen en te relaxen! Helemaal top we komen graag terug.

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Fam Janse10-07-2020

Geweldig! We kunnen niet anders zeggen

De Felis Hoeve :).... Wat een heerlijke plek om daar je Caravan,Camper of tent neer te zetten....,vanaf het moment,dat we de caravan op ons ze PLEK hadden staan,hadden we onmiddelijk het gevoel van "Hier willen we weer terug komen"... Wat een schitterende ligging en omgeving ... Grote plaatsen met een vrij uitzicht... Een overdekte plek om de fietsen te parkeren....De auto mag op de parkeerplaats De heerlijke rust...en de intense stilte in de nacht De zeer relaxte en gemoedelijke sfeer. Overal is aan gedacht. Schoon sanitair. Ben je afwasmiddel vergeten,geen probleem,want het staat gewoon daar,waar afgewassen wordt.... Geen zin in koken? De pizzeria,Griek ,maar ook de bakker bezorgen alles gewoon tot op de plek waar je tijdelijke woning staat :) en ga je liever je eten halen,dan zijn de gezellige winkels gewoon heel dichtbij... We zijn natuurlijk nog lang niet uitgepraat en komen weer terug.Tot gauw fantastische Miranda en Look,bedankt

Gereisd met partner in juli 2020

• 10MarnstKip06-07-2020

Heerlijk verblijf!

Prachtige omgeving. In juni heerlijke kersen, mooie fietsroutes bijv. langs de Linge en vooral zeer ongedwongen sfeer! Mooie dorpjes en steden in de buurt. Heerlijke camping schoon, rustig en vooral niet te groot! Kortom we hebben genoten!

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Gerda en André de Reus21-06-2020

Zeer voor herhaling vatbaar!

Zeer fraaie kleine goed onderhouden camping met mooie plaatsen. Zeer gastvrije en gezellige ontvangst door eigenaren. Eenvoudig maar goed sanitair dat prima (2x daags) wordt schoongemaakt. Prachtige fiets- en wandelomgeving. Iedere morgen verse broodjes op je eigen campingtafel. Doorgaans willen we aan het eind van een campingverblijf gewoon lekker weer naar huis. Maar nu hadden we graag nog langer willen blijven! Zo lekker hadden we het daar!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2020

• 9T & E de Lange08-06-2020

In alle opzichten een fijne camping!

Een mooie plek om Vertrouwd, Verzorgd, Duurzaam te verblijven.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2020

• 10Nico Koppelaar04-06-2020

Prima kleine camping, een aanrader.

Ontvangst door vriendelijke eigenaar, behulpzaam bij plaatsen caravan. Ruime uitleg omtrent de camping. Mooie plaatsen op een 3-tal velden, gras zeer goed onderhouden evenals de rest van de voorzieningen. Geen oordeel over het toiletgebouw i.v.m. coronatijd. Als je 's morgens de deur open doet ruik je de verse broodjes al, die door de eigenaar op je tafel zijn gezet. Verder een geweldige omgeving om te fietsen en te wandelen. Camping ligt net buiten Leerdam, alle voorzieningen bij de hand. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2020

Camping Minicamping Felis Hoeve info