Vakantiepark
9,3

• Onderkomen9,5
  • Activiteiten9,1

De naam Landal Waterpark Terherne zegt het al. Dit is een vakantiepark omringd door een mooi watergebied waar je veel watersporten kunt beoefenen. De kinderen kunnen leren zeilen, surfen en stand up peddelen. Buiten het park is ook genoeg te beleven. De mooie dorpjes Sloten en Hindelopen zijn een goede keus voor een dagje weg.

205 reviews over Vakantiepark Landal Waterpark Terherne in het Nederlands

Super!

Ties,
29-7-2018
  • Activiteiten9

Het huisje (wij hadden 6L) was super mooi, grote kamers, 2 badkamers en zelfs een sauna erbij! Je kan ook voor je huisje zwemmen maar dat is wel modderig, maar dat vonden de kinderen niet erg. De ligging was erg fijn, je zat bijna midden in het dorp met een leuk dorps supermarktje en een snackbar, er is ook een Griek dichtbij en een ijsjes zaak! Er is bij de andere Landal in Ternherne ook nog een strandje op fiets en wandel afstand. Alleen de vloer van het huisje op de eerste verdieping was wel vies.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ontspanning puur

Tonny Morssinkhof,
25-7-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten10

Een mooi kleinschalig Landal park gelegen in het prachtige watergebied rond ter Herne aan de rand van het Sneeker meer. Bijna alle villa"s zijn gelegen aan water dus met ligplaats voor sloep of zeilboot die allen via het park gehuurd kunnen worden. Evenals zeer goede fitsen en e-bikes tegen zeer gunstige prijzen. Onze 8 pers. villa was schoon en compleet ingericht. Enige minpuntje vonden wij de zachte matrassen en minimale kastruimte in de slaapkamers. Kleine receptie maar personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom een ideale verblijf om te genieten van alle moois wat de provincie Frieslan heeft te bieden1

Gereisd met vrienden in juli 2018

Geweldig!

C. van Ham,
11-12-2017
  • Onderkomen10

Ten eerste werden wij zeer hartelijk ontvangen. Ze waren zelfs zo lief om de verwarming alvast omhoog te doen voor onze aankomst. Het huis waar wij een lang weekend in verbleven was prachtig! Zoveel ruimte, luxe en een sfeervolle inrichting. Alles was aanwezig. De ligging van de woningen is geweldig. Wij komen zeker nog eens terug en het liefst met mooi weer. De boot gaat dan zeker mee!

Gereisd met vrienden in november 2017

Geweldig

Robert,
1-11-2017
  • Activiteiten9

De combinatie met de bootverhuur is echt geweldig!

Gereisd met partner in september 2017

Gigantisch genoten

B. Linden,
19-9-2017
  • Activiteiten10

Huur een sloep op het park !!! Beheerders waren zeeeeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Blij verrast, voelde als thuiskomen.

Cor,
  • Activiteiten10

Hartelijke ontvangst. Kleinschalig en alle mogelijkheden op het water.

Gereisd met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

sfeervol huis met het mooiste uitzicht !

Fam. Van der Veen,
  • Onderkomen10

Alleen maar pluspunten. Ligging, royaal huis, aardige receptie ! Een fijne vakantie ondanks windkracht 9 en bakken met regen. Geen boot kunnen huren, het was te nat, maar wel heel veel leuke kleine musea bezocht. Tip : het skutsjemuseum in Earnewald op dinsdagochtend als de vrijwilligers aan het werk zijn. het oldtimer/textiel museum in Leeuwarden, echt de moeite waard. het DE museum in Joure Het vernieuwde scheepvaartmuseum in Sneek en in het treinstation de modelspoorwegbanen, o.a. Van Baantjer.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi gelegen huisje aan het water

Fam. Rensen,
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7

Uitkijken met kleine kinderen en honden, niet alle tuinen zijn afgezet.

Gereisd met partner in september 2017
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Alles was Fantastisch! De bungalows zijn zeer mooi. De omgeving is super en een heel mooi toeristisch dorp. De medewerkers zijn heel spontaan .

Gereisd met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Superschön, ganz nicht normal mehr!

Joost,
4-9-2017
  • Activiteiten9

Heerlijke ligging aan het water, rustig en luxe.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SportfaciliteitenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Waterpark Terherne in Terherne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Waterpark Terherne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.