Géén boekingskosten
NederlandFrieslandTerherneVakantieparken TerherneVakantiepark Landal Waterpark Terherne

Vakantiepark Landal Waterpark Terherne

NederlandFrieslandTerherne

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Waterpark Terherne voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 220 reviews
+72/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 220 reviews
  • 8.7Activiteiten

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiepark info

De naam Landal Waterpark Terherne zegt het al. Dit is een vakantiepark omringd door een mooi watergebied waar je veel watersporten kunt beoefenen. De kinderen kunnen leren zeilen, surfen en stand up peddelen. Buiten het park is ook genoeg te beleven. De mooie dorpjes Sloten en Hindelopen zijn een goede keus voor een dagje weg.

224 Reviews over Landal Waterpark Terherne

• 10Annette Vermeulen26-09-2021

Top genoten

Heerlijk genoten van de gastvrijheid van deze mensen, erg jammer dat ze er volgend jaar mee stoppen. Gelukkig blijft de bootverhuur wel en daar zullen we zeker voor terug komen. Is namelijk goed voor elkaar en ontspannen.

• 5Schaafsma09-08-2021

Het filmpje en foto’s op site vallen in echt tegen

Wij vonden het aankomen rijden heel armoedig aan doen, achter bestaande woningen ligt een parkje verscholen. De parkeerplaats bij de woningen is super klein en krap en de woningen staan erg dicht op elkaar. Bij binnenkomst van de woning ruikt het naar rook en is er heel duidelijk met een spray rondgegaan wat enorm op je keel en ogen slaat. 2 dagen last van gehad. Wat een vieze benauwde lucht. In plaats van schoonmaken benevelen we het met een spray. Veel mieren, veel mierenlokdoosjes, spinnenwebben, kortom wij zijn niet enthousiast. Wij zijn echt geen klagers en hebben geen hoge eisen maar een kritische noot is hier wel op zn plaats.

• 3Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 10Janke Vriezeveen30-06-2021

Wat een heerlijke plek en mensen

De service die wij kregen van Frans, Redmer en Mirjam was helemaal top, zulke relaxte mensen zijn dit. De bootjes erbij maakten het plaatje helemaal af.

• 10Annemarie Jezan24-09-2020

Fantastisch genoten

Heerlijk verblijf, precies wat we zochten. Rust en netjes onderhouden. Erg hulpvaardige beheerders. En een mooi vaargebied.

• 8Anna20-09-2020

Had schoner verwacht ivm corona

Locatie top! Vond hygiëne (sanitair) ondermaats. Had meer verwacht ivm corona. Zelf toiletten grondig gereinigd. Ook kasten vol stof. Banken vol vlekken. Matrassen aan vervanging toe. Tijdschriften door eerdere huurders achtergelaten, lagen er nog steeds. Verder prima verblijf!

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 10Khalil Rouas18-09-2020

Binnenlands oord!

Lekker de zomer mogen afsluiten op dit prachtige park. Samen met de kids genoten van een weekje ertussen uit. Onze villa was van alle gemakken voorzien en de hygiëne was een verademing vergeleken met de meeste vakantieparken. Beheerders van het park zijn ontzettend vriendelijke mensen en hebben op ons een hele warme indruk achter gelaten. Al met al top en wij komen hier zeker volgende jaar weer van de nazomerse straaltjes genieten.

• 10Kim18-09-2020

Geweldig!

Wij zijn in september bij Waterpark Terherne geweest. Dit was super fijn! We werden erg gastvriendelijk geholpen niks was te veel gevraagd! Bij aankomst was de villa goed schoon wat erg fijn is in deze tijden. Wij komen zeker terug!

• 10J.Bos28-07-2020

Fantasiche plek, genoten van de ruimte

Heerlijk direct aan het water gelegen huizen, met een super team. Huis was goed schoon, dat zie je momenteel wel eens anders. Je kan zien dat er met zorg omgegaan wordt met de gasten.

• 9Anita04-07-2020

Op het poetsverbeterpunt na een fijne luxe accomod

Prachtig modern ingericht huis met zicht op het water en eigen aanlegsteiger. In deze Corona- tijd had ik het wel schoner verwacht: er zaten overal opgedroogde druppels op de kranen, de vloer was vies, de keukenwasbak kwam bruine aanslag vanaf toen ik er met mijn vaatdoekje doorheen ging. Nee, schoon was het niet... Vriendelijke receptie met eigen bootverhuur. Op het poetsverbeterpunt na een fijne luxe accomodatie!

• 8Activiteiten
  • 9Cobus16-03-2020

Huisje type 6L was gewoon. Heerlijk wat een rust. Ligging middenin het dorpje. Kroeg en restaurantjes op loopafstand. In de zomer zal het huur veel drukker zijn. Alleen in het hoogseizoen is de supermarkt in het dorp open. Dus voor boodschappen moet je naar een naburig dorp. Bakker is er ook niet. Huisje aan het water met eigen steiger. Lekkere sauna, 2 badkamers, 1 bad. Alles netjes, schoon en op orde. Bankjes in de huisjes zitten niet echt heel lekker en ook de bedden zouden iets beter kunnen. Maar dat is dan ook het enige aandachtspuntje.

Vakantiepark Landal Waterpark Terherne info

Camping-informatie