Vakantiepark Landal Waterpark Terherne

• 9.3Activiteiten
  • 9.6Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

De naam Landal Waterpark Terherne zegt het al. Dit is een vakantiepark omringd door een mooi watergebied waar je veel watersporten kunt beoefenen. De kinderen kunnen leren zeilen, surfen en stand up peddelen. Buiten het park is ook genoeg te beleven. De mooie dorpjes Sloten en Hindelopen zijn een goede keus voor een dagje weg.

221 reviews over Vakantiepark Landal Waterpark Terherne

• 10Annemarie Jezan24-09-2020

Fantastisch genoten

Heerlijk verblijf, precies wat we zochten. Rust en netjes onderhouden. Erg hulpvaardige beheerders. En een mooi vaargebied.

Gereisd met oudere kinderen in september 2020

• 8Anna20-09-2020

Had schoner verwacht ivm corona

Locatie top! Vond hygiëne (sanitair) ondermaats. Had meer verwacht ivm corona. Zelf toiletten grondig gereinigd. Ook kasten vol stof. Banken vol vlekken. Matrassen aan vervanging toe. Tijdschriften door eerdere huurders achtergelaten, lagen er nog steeds. Verder prima verblijf!

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Khalil Rouas18-09-2020

Binnenlands oord!

Lekker de zomer mogen afsluiten op dit prachtige park. Samen met de kids genoten van een weekje ertussen uit. Onze villa was van alle gemakken voorzien en de hygiëne was een verademing vergeleken met de meeste vakantieparken. Beheerders van het park zijn ontzettend vriendelijke mensen en hebben op ons een hele warme indruk achter gelaten. Al met al top en wij komen hier zeker volgende jaar weer van de nazomerse straaltjes genieten.

Gereisd met oudere kinderen in september 2020

• 10Kim18-09-2020

Geweldig!

Wij zijn in september bij Waterpark Terherne geweest. Dit was super fijn! We werden erg gastvriendelijk geholpen niks was te veel gevraagd! Bij aankomst was de villa goed schoon wat erg fijn is in deze tijden. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in september 2020

• 10J.Bos28-07-2020

Fantasiche plek, genoten van de ruimte

Heerlijk direct aan het water gelegen huizen, met een super team. Huis was goed schoon, dat zie je momenteel wel eens anders. Je kan zien dat er met zorg omgegaan wordt met de gasten.

• 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Anita04-07-2020

Op het poetsverbeterpunt na een fijne luxe accomod

Prachtig modern ingericht huis met zicht op het water en eigen aanlegsteiger. In deze Corona- tijd had ik het wel schoner verwacht: er zaten overal opgedroogde druppels op de kranen, de vloer was vies, de keukenwasbak kwam bruine aanslag vanaf toen ik er met mijn vaatdoekje doorheen ging. Nee, schoon was het niet... Vriendelijke receptie met eigen bootverhuur. Op het poetsverbeterpunt na een fijne luxe accomodatie!

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Cobus16-03-2020

Huisje type 6L was gewoon. Heerlijk wat een rust. Ligging middenin het dorpje. Kroeg en restaurantjes op loopafstand. In de zomer zal het huur veel drukker zijn. Alleen in het hoogseizoen is de supermarkt in het dorp open. Dus voor boodschappen moet je naar een naburig dorp. Bakker is er ook niet. Huisje aan het water met eigen steiger. Lekkere sauna, 2 badkamers, 1 bad. Alles netjes, schoon en op orde. Bankjes in de huisjes zitten niet echt heel lekker en ook de bedden zouden iets beter kunnen. Maar dat is dan ook het enige aandachtspuntje.

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 2018
    9Ties29-07-2018

Super!

Het huisje (wij hadden 6L) was super mooi, grote kamers, 2 badkamers en zelfs een sauna erbij! Je kan ook voor je huisje zwemmen maar dat is wel modderig, maar dat vonden de kinderen niet erg. De ligging was erg fijn, je zat bijna midden in het dorp met een leuk dorps supermarktje en een snackbar, er is ook een Griek dichtbij en een ijsjes zaak! Er is bij de andere Landal in Ternherne ook nog een strandje op fiets en wandel afstand. Alleen de vloer van het huisje op de eerste verdieping was wel vies.

• 9Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Tonny Morssinkhof25-07-2018

Ontspanning puur

Een mooi kleinschalig Landal park gelegen in het prachtige watergebied rond ter Herne aan de rand van het Sneeker meer. Bijna alle villa"s zijn gelegen aan water dus met ligplaats voor sloep of zeilboot die allen via het park gehuurd kunnen worden. Evenals zeer goede fitsen en e-bikes tegen zeer gunstige prijzen. Onze 8 pers. villa was schoon en compleet ingericht. Enige minpuntje vonden wij de zachte matrassen en minimale kastruimte in de slaapkamers. Kleine receptie maar personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom een ideale verblijf om te genieten van alle moois wat de provincie Frieslan heeft te bieden1

• 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

10C. van Ham11-12-2017

Geweldig!

Ten eerste werden wij zeer hartelijk ontvangen. Ze waren zelfs zo lief om de verwarming alvast omhoog te doen voor onze aankomst. Het huis waar wij een lang weekend in verbleven was prachtig! Zoveel ruimte, luxe en een sfeervolle inrichting. Alles was aanwezig. De ligging van de woningen is geweldig. Wij komen zeker nog eens terug en het liefst met mooi weer. De boot gaat dan zeker mee!

Gereisd met vrienden in november 2017

Vakantiepark Landal Waterpark Terherne info