Vakantiepark Landal Waterpark Terherne

Geweldig!

C. van Ham
11-12-2017
  • Onderkomen10

Ten eerste werden wij zeer hartelijk ontvangen. Ze waren zelfs zo lief om de verwarming alvast omhoog te doen voor onze aankomst. Het huis waar wij een lang weekend in verbleven was prachtig! Zoveel ruimte, luxe en een sfeervolle inrichting. Alles was aanwezig. De ligging van de woningen is geweldig. Wij komen zeker nog eens terug en het liefst met mooi weer. De boot gaat dan zeker mee!

Geweldig

Robert
1-11-2017
  • Onderkomen10

De combinatie met de bootverhuur is echt geweldig!

Gigantisch genoten

B. Linden
19-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Huur een sloep op het park !!!

Beheerders waren zeeeeer vriendelijk en behulpzaam.

Blij verrast, voelde als thuiskomen.

Cor
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Hartelijke ontvangst. Kleinschalig en alle mogelijkheden op het water.

sfeervol huis met het mooiste uitzicht !

Fam. Van der Veen

Alleen maar pluspunten.

Ligging, royaal huis, aardige receptie ! Een fijne vakantie ondanks windkracht 9 en bakken met regen.

Geen boot kunnen huren, het was te nat, maar wel heel veel leuke kleine musea bezocht.

Tip : het skutsjemuseum in Earnewald op dinsdagochtend als de vrijwilligers aan het werk zijn.

het oldtimer/textiel museum in Leeuwarden, echt de moeite waard.

het DE museum in Joure

Het vernieuwde scheepvaartmuseum in Sneek en in het treinstation de modelspoorwegbanen, o.a. Van Baantjer.

Mooi gelegen huisje aan het water

Fam. Rensen
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Uitkijken met kleine kinderen en honden, niet alle tuinen zijn afgezet.

• Activiteiten8
  • Onderkomen10

Alles was Fantastisch! De bungalows zijn zeer mooi. De omgeving is super en een heel mooi toeristisch dorp. De medewerkers zijn heel spontaan .

Superschön, ganz nicht normal mehr!

Joost
4-9-2017
  • Onderkomen10

Heerlijke ligging aan het water, rustig en luxe.

Heel erg genoten

Mieke
3-9-2017
  • Onderkomen8

Prachtige plek aan een van de friese meren, mooi rum huis met alle comfort. Mogelijkheden om bootjes te huren, Terherne is een leuk dorp

Genieten met hoofdletter

astrid
1-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Altijd weer genieten van de rust en van het watergebeuren, supermarktje in de buurt voor heerlijke verse broodjes, en Jorgos met heerlijke Griekse afhaalmaaltijden.

Als je drukte, disco enz zoekt, niet hier naar toe gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Waterpark Terherne in Terherne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Waterpark Terherne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Waterpark Terherne scoort een 9.66 uit 10 op basis van 218 reviews.