Vakantiepark Landal Waterpark Terherne

Super!

Ties
29-7-2018
  • Onderkomen10

Het huisje (wij hadden 6L) was super mooi, grote kamers, 2 badkamers en zelfs een sauna erbij! Je kan ook voor je huisje zwemmen maar dat is wel modderig, maar dat vonden de kinderen niet erg. De ligging was erg fijn, je zat bijna midden in het dorp met een leuk dorps supermarktje en een snackbar, er is ook een Griek dichtbij en een ijsjes zaak! Er is bij de andere Landal in Ternherne ook nog een strandje op fiets en wandel afstand. Alleen de vloer van het huisje op de eerste verdieping was wel vies.

Ontspanning puur

Tonny Morssinkhof
25-7-2018
  • Onderkomen9

Een mooi kleinschalig Landal park gelegen in het prachtige watergebied rond ter Herne aan de rand van het Sneeker meer. Bijna alle villa"s zijn gelegen aan water dus met ligplaats voor sloep of zeilboot die allen via het park gehuurd kunnen worden. Evenals zeer goede fitsen en e-bikes tegen zeer gunstige prijzen. Onze 8 pers. villa was schoon en compleet ingericht. Enige minpuntje vonden wij de zachte matrassen en minimale kastruimte in de slaapkamers.

Kleine receptie maar personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kortom een ideale verblijf om te genieten van alle moois wat de provincie Frieslan heeft te bieden1

Geweldig!

C. van Ham
11-12-2017
  • Onderkomen10

Ten eerste werden wij zeer hartelijk ontvangen. Ze waren zelfs zo lief om de verwarming alvast omhoog te doen voor onze aankomst. Het huis waar wij een lang weekend in verbleven was prachtig! Zoveel ruimte, luxe en een sfeervolle inrichting. Alles was aanwezig. De ligging van de woningen is geweldig. Wij komen zeker nog eens terug en het liefst met mooi weer. De boot gaat dan zeker mee!

Geweldig

Robert
1-11-2017
  • Onderkomen10

De combinatie met de bootverhuur is echt geweldig!

Gigantisch genoten

B. Linden
19-9-2017
  • Onderkomen10

Huur een sloep op het park !!!

Beheerders waren zeeeeer vriendelijk en behulpzaam.

Blij verrast, voelde als thuiskomen.

Cor
  • Onderkomen10

Hartelijke ontvangst. Kleinschalig en alle mogelijkheden op het water.

sfeervol huis met het mooiste uitzicht !

Fam. Van der Veen

Alleen maar pluspunten.

Ligging, royaal huis, aardige receptie ! Een fijne vakantie ondanks windkracht 9 en bakken met regen.

Geen boot kunnen huren, het was te nat, maar wel heel veel leuke kleine musea bezocht.

Tip : het skutsjemuseum in Earnewald op dinsdagochtend als de vrijwilligers aan het werk zijn.

het oldtimer/textiel museum in Leeuwarden, echt de moeite waard.

het DE museum in Joure

Het vernieuwde scheepvaartmuseum in Sneek en in het treinstation de modelspoorwegbanen, o.a. Van Baantjer.

Mooi gelegen huisje aan het water

Fam. Rensen
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Uitkijken met kleine kinderen en honden, niet alle tuinen zijn afgezet.

• Activiteiten8
  • Onderkomen10

Alles was Fantastisch! De bungalows zijn zeer mooi. De omgeving is super en een heel mooi toeristisch dorp. De medewerkers zijn heel spontaan .

Superschön, ganz nicht normal mehr!

Joost
4-9-2017
  • Onderkomen10

Heerlijke ligging aan het water, rustig en luxe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Waterpark Terherne in Terherne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Waterpark Terherne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.