Kleine hotels
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Zon voor je op een rij gezet:

496 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zon in het Nederlands

Geen aanrader

Elly,
8-1-2019

Zeer verouderd en sfeerloos hotel. Personeel maakt een onverschillige indruk. Ontbijt is wel goed.

We hadden een bezoek gebracht aan het gevangenismuseum in Veenhuizen. Toen we 's avonds door de lange en kale gangen onze weg zochten (het was voor het personeel te veel gevraagd om mee te lopen) grapten we dat we zelf ook in een soort strafkolonie terecht waren gekomen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Nee.... niet meer

Bastiaanse,
16-12-2018

Zin in een modern en luxe hotel in een rustige omgeving? Boek dan een ander hotel.

De zaal word verhuurd als feest/party zaal. 15 dec was het blijkbaar foute christmas party. Tot 1.00 uur rechtop in bed door house en happy hardcore muziek.

Het gebouw lijkt van binnen op een senioren complex uit de jaren 70.

Wc en douche afzuiging werk niet tot nauwelijks. Voor de wc een luchtverfrisser moeten kopen.

Alles is echt aan vervanging toe. De schoonmaaksters zijn vriendelijk en doen goed hun best om de kamer schoon te houden.

Gereisd met partner in december 2018

Voor ons geen Fletcher meer.

Aro,
11-11-2018

Voor ons was het een teleurstelling!!

De kamer is niet groter dan een caravan en de vloer kraakt op alle plaatsen in de kamer.

De douche is erg klein en alles wordt kletsnat omdat er geen douchegordijn is...

Bij nadere “inspectie” hing het douhegordijn over de kastdeur.

Schuifdeur van de “badkamer “ mist een handgreep en schuift slecht.

Wanneer je iets op het plankje in de badkamer zet gaat het licht spontaan aan of uit.

Voor ons zijn de bedden erg zacht maar dat is iets persoonlijks.

Het gehele hotel heeft erg veel achterstallig onderhoud,zowel het hotel van buiten als de kamers.

We hebben wel lekker ontbeten al mag de aanvulling wel sneller.

Weinig of geen parkeer gelegenheid...onze auto op een parkeerplaats bij het winkelcentrum moeten zetten.

Gereisd met partner in november 2018

Hotels.nl

Verblijf prima. Eten ver onder de maat.

Erik,
30-10-2018

Simpel maar daar is de prijs ook naar. Eten was niet best. De special was een kalfssucade met paddenstoelen, pompoen en puree. Bij bestelling aangegeven in plaats van puree friet te willen. Vlees lag op laag puree en friet werd apart geserveerd. Bij uitserveren werd gemeld dat paddenstoelen en pompoen op waren. Dus wat diepvries broccoli. Sucade is suddervlees en hoort dus een randje vet te hebben, maar niet 50%. Kortom verblijf aanrader gezien prijs, eten beter ergens anders!

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Geen 3 steren waardig.

M.L. van Duivenboden,
16-10-2018

Het hotel is een beetje oud, op de vloer in de eetzaal was een grote vlek. De badkamer erg klein , de wc zit apart, er zit schimmel op de muur van de douchebak, er mag ook een keer geverft worden en de kamer was klein.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Wij raden dit hotel NIET aan!!

Yvonne Midavaine,
13-10-2018

Nooit meer. Een hotel uit de jaren zestig. Toen het sanitair nog beige was. Badkamer is klein, handdoeken, dun, dus veel gewassen. Je krijgt 1 kleine en 1 grote handdoek. Verlichting alleen boven de spiegel. Weinig ruimte voor je toiletspullen. De wc is ook uit de jaren 60. Het tapijt in de kamer is oud. Bij het hotel is geen terras. Het ontbijt was zeer goed. Het tapijt in de ontbijtruimte is zeer nodig aan vervanging toe. Net zoals het tapijt en verf op de gangen en trappen. Wij hebben er twee avonden gegeten. 1e avond een 2-gangenmenu, de 2de avond een 3-gangenmenu. Geen keuze in voorgerecht. Op beide avonden een soep. Die was goed. Hoofdgerecht kan je kiezen uit vlees of vis. Wij kozen vis Geserveerd met gebakken aardappels, gemengde groenten, en een salade. Op beide avonden dezelfde aardappelen, groenten en sla. Laatste avond was de dressing vergeten. IJs van dame blanche zat vol met ijskristallen. Niet opgegeten.Fantasieloos menu.

Gereisd met partner in oktober 2018

geweldige dagen.

corry duursma,
13-8-2018

een gezellig hotel, fijn personeel en lekker eten , niet lux ,maar beter minder lux en fijn als, lux en personeel niet te pruimen ,we zijn in Drachten ,Dokkum , Wijnjewouden , we hebben genoten , daar. fijn om weer even mooie herinneringen op te halen, van een dierbare tijd.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Prima hotel, fantastische ligging

Jessie,
      8-8-2018

Vriendelijke dames aan de receptie nemen rustig de tijd voor je. Kamers schoon en netjes, bed is iets klein maar voor mij geen probleem. Ontbijt was goed ondanks de drukte werd er flink aangevuld en was alles te verkrijgen. Op de kamer was er geen stadsgeluid te horen. Helaas geen koelkastje dat was Wel fijn geweest (fietsvakantie) de drankjes in het hotel zijn aardig aan de prijs.

Gereisd met partner in augustus 2018

Waardeloze oude troep

Sandra,
      25-6-2018

Kamer rook muf, niet goed schoongemaakt (stof op vensterbank, tv, kast, enz). Tafel balkon was kapot, tapijt vies, badkamer (omgebouwde kast) met schimmel, bedden doorgezakt, 1 nachtkastje. Kortom: hotel is aan verbouwing toe. Dineren kon tot 20.00 uur; daarna was de keuken dicht. Ontbijt was te doen. Werd niet aangevuld. Personeel niet professioneel. Ze deden hun best, maar echt aardig waren ze niet. Welkomstdrankje niet gezien. Ik snap echt niet, dat dit hotel nog een voldoende heeft bij de reviews. Wij komen vaker in Fletcher Hotels door het hele land, maar dit hotel is de slechtste die wij tot nu toe hebben meegemaakt. Zonde, want de locatie is wel oké.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Een gezellig maar wat versleten hotel.

Ruud,
      21-6-2018

Het personeel is vriendelijk en het ontbijt is voor een klein hotel prima. Ik moest overigens eerst ontbijt voor twee personen afrekenen terwijl ik alleen was, maar dat werd meteen rechtgezet toen ik er op wees. De kamer was vrij klein met een krakende vloer en dunne wanden. De badkamer was niet betegeld maar van een soort polyesterlaag voorzien. De kitnaden waren hier en daar zwart, de wasbak liep niet door en het vouwwandje was versleten. Maar de douche was heerlijk na een lange fietstocht, en de wc was apart. Het is niet het meest luxe hotel, maar ik heb er prima geslapen. En de omgeving van Oosterwolde is heerlijk voor wie van wandelen en fietsen houdt.

Gereisd alleenreizend in juni 2018

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zon in Oosterwolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.