Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zon ***

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zon
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zon
7,4

Weer vandaag4°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Zon voor je op een rij gezet:

480 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zon in het Nederlands

Heel gezellig

H. Schipper, 20-11-2017

Een gezellig hotel en prima 3 gangen eet arrangement. Heel lekker gegeten. Attente bediening en vriendelijke en gemoedelijke sfeer. Het ontbijtbuffet was prima in orde. Voldoende keuze.

We hebben onderschat hoe leuk de plaats Oosterwolde was en ook een prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen. Het hotel heeft genoeg tips.

Nooit meer

Monique, 1-10-2017

Erg gedateerde kamer en dat dit nog verhuurt word is mij een raadsel alleen de smerige vloerbedekking en geur in de wc was al genoeg redenen om dit hotel eerder te verlaten! Ontbijt was eenvoudig. Personeel vriendelijk en locatie prima!

Niet des Fletchers

Ineke en Hans van Wingerden, 24-9-2017

Niet goed: de kamers. Klein, zeer kleine douche met een plastic gordijn, In de badkamer en de w.c. krakend laminaat op de vloer. Wij hadden het idee dat we een gedateerde stacaravan sliepen. Super gehorig vanwege de erg dunne scheidingswanden.

Goed: Schoon, prima bedden, goed restaurant (echte servetten). Het ontbijt is goed, maar niet overdreven.

Dat mensen het hotel met een 10 waarderen is voor ons onbegrijpelijk.

Kan beter,hotelkamers aan oude kan.

Piet en anita weijers, 25-8-2017

Het hotel is keurig en netjes,goed eten voor redelijke prijs, alleen hotel kamer kan beter met aankleding .Bad gedeelte zeer klein.

Voor ons nooit meer.

Vd beuken, 7-8-2017

Kamers nodig toe aan renovatie. Erg oudbolig, maar wel schoon. Goeie ligging.

We hadoen graag gebruik gemaakt van de fitness, maar deze bleek niet meer te bestaan. Ook konden we geen gebruik maken van de sauna. Faculteiten die worden vermeld in de folder maar waar We geen gebruik van konden maken.

Extra Betaald voor een kamer met bad, maar kregen een kamer zonder bad. Nadat we dit gemeld hadden alsnog een kamer met bad gekregen.

Vriendelijk personeel, maar voor ons nooit meer.

prijs en ontbijt +diner uitstekend

kamer verouderd en muffig door weinig ventilatie mogelijkheid

Prima hotel

R. Huigen, 17-4-2017

De eerste kennismaking met een Fletcher hotel heeft onze verwachtingen overtroffen. Complimenten voor de kok, het eten was voortreffelijk.

Het was er heerlijk.

Fred, 17-4-2017

Mijn baasjes vonden het schoon en netjes. Ik, de auto,wist niet wat me overkwam, ik stond droog. De fietsen hadden ook een leuke plek. Dus we waren allemaal blij.

Prima

Rob en Bianca, 15-4-2017

Kamer was schoon maar wel gehorig

Ontbijt was erg lekker

Prima parkeer gelegenheid

Tegenvaller

Marit Gerritsen, 13-4-2017

Wij zaten in het achterste gedeelte van het complex, erg simpel en extreem gehorig. We hebben de buurman de hele nacht horen snurken. Het lijkt in het achterste gedeelte of je in van die bouwblokken komt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zon in Oosterwolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zon scoort een 7.36 uit 10 op basis van 480 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: