Vakantiehuis Klein Eden

Vakantiehuis
Vakantiehuis Klein Eden
9,4

84 reviews over Vakantiehuis Klein Eden in het Nederlands

Klein Eden, Groots Genieten!

R&V,
11-12-2018

Ik zou hier van alles kunnen opsommen, maar als je de website goed bekijkt, dan ben je helemaal op de hoogte van alles wat Klein Eden/Jos&Elly te bieden heeft/hebben! De foto's zijn ook niet mooier/sfeervoller gemaakt, het is écht zoals het is, helemaal af! Echt een top plek om even bij te komen, te genieten van de rust met wijds uitzicht op het mooie Friese Landschap (vooral ook vanuit de jacuzzi ;-)!

Klein-Eden is een waar Paradijs!

Martin en Annemarie Rus,
19-11-2018

Fantastische relax-plek, lief huisje, prachtige tuin, superluxe jacuzzi, vogeltjes, heerlijk ontbijt, gastvrije ontvangst, kortom het was heel goed!

Een echte aanrader!!

J en A,
29-10-2018

Echt een aanrader!

Een hartelijk, persoonlijk ontvangst.

Mooie plek, veel rust en ruimte.

Mooie en super schone vakantiewoning waar alles aanwezig is voor een verblijf.

Voor herhaling vatbaar!

Een klein paradijs 😊

Karin en Fred Brakenhoff Vet,
27-10-2018

In een woord fantastisch! Alles is er rust comfort en reinheid. De omgeving is schitterend ook voor de hond en niet te vergeten de zalige jacuzzi.

Super locatie!!

Yvonne,
26-10-2018

Een heerlijk gezellig, knus huisje met alles erop en eraan en zeer schoon! De jacuzzi is zaaaalig! De tuin is mooi en groot, leuke zitjes en zelfs onze herder mocht zich hier goed vermaken! Wij komen heel graag nog eens terug!

Totale ontspanning

Ricardo,
24-10-2018

Knus en gezellig huisje in een prachtige privé tuin. Met veel zorg en oog voor detail ingericht. Heel comfortabel dankzij vloerverwarming. Inventaris zeer compleet; overal is aan gedacht.

Wellness arrangement is helemaal super.

Laat je niet afschrikken door de prijs: dit is het meer dan waard!

Super

Astrid,
15-10-2018

Een heerlijke week en helemaal tot rust gekomen in dit heerlijke gastenverblijf. Het verblijf is gezellig en knus. Een mooie grote tuin met diverse zitjes waar je lekker kan vertoeven. Uitkijk over de landerijen. Het ontbijt is echt een aanrader, je wordt daarmee echt verwent.

Heerlijk tot rust gekomen

Teunie van de water,
19-9-2018

Dat je heel fijn verwelkomt wordt

Onvergeetelijke vakantie

Claudia Porada,
5-8-2018

Kort: Een thuisgevoel in een fantastische omgeving!!! Heel proper met liefde voor het detail. De gastouders waren super lief en hielpen waar ze maar konden.

Geweldig!

Gea Wijnholds,
1-8-2018

Een gezellig ingericht, super schoon klein huisje met een hele grote tuin, waar je heerlijk kunt vertoeven en tot rust kan komen. Ruim genoeg voor twee personen. Heel veel privacy! Leuke, zeer gastvrije verhuurders, die er enthousiast mee bezig zijn. Wij hadden een zeer geslaagd, heerlijk lang weekend in Klein Eden! Je krijgt echt waar voor je geld en de borg was binnen drie dagen terug gestort. Dank jullie wel Jos en Ellie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Klein Eden in Olterterp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Klein Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.