Vakantiehuis Klein Eden

9,4

69 reviews over Vakantiehuis Klein Eden in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Onvoldoende: 1 - 5

Absoluut voor herhaling vatbaar.

Siebren Boone, 15-2-2018

Het contact tijdens de boeking verliep prima en ook de ontvangst was leuk en persoonlijk. Elly en Jos zijn een uitstekende gastvrouw en gastheer. Het huisje is schoon, knus en sfeervol ingericht. Je beschikt over een ruime parkeerplaats en een mooi eigen terrein. Ook kun je leuk wandelen in de rustige omgeving. Het was een heerlijke plek om de jaarwisseling door te brengen.

Wij kunnen helemaal ontspannen het nieuwe jaar in!

Tanja Van de Donk, 15-1-2018

Het is een gezellig knus huisje met een mooi uitzicht over de tuin en de weilanden.

De service is goed de gast heer en vrouw staan meteen klaar bij vragen.

Wij hebben het jacuzzi arrangement erbij geboekt, dit is echt een aanrader!

In de omgeving bevinden zich mooie bossen. Kortom een heerlijke plek om tot rust te komen en even helemaal met z'n tweeën te zijn!

Je mist de andere 449 huisjes geen moment

Marcel & Sylvia, 8-1-2018

Een landelijk gelegen vakantiehuisje waar je volop kunt genieten van de serene rust. Verwachtingen worden overtroffen door de extra persoonlijke aandacht van Elly en Jos. Een echte aanrader als je jezelf eens uit de drukte van het westen van het land wilt onttrekken. Zelfs in de winter heerlijk buiten genieten in de jacuzzi van het mooie uitzicht over de landerijen en de vele soorten vogels.

Klein Eden is vergelijkbaar met het Paradijs

René van 't Veld, 10-12-2017

Gastvrijheid is helemaal top. Verder voel je jezelf als Adam en Eva. Tip: neem dan wel de jacuzzi er bij, vijgeblaadje niet nodig. Met een beetje geluk zie je 's ochtends een hert lopen. Het is ook in februari genieten in een prachtige omgeving. Als je dan ook nog je eigen hond mee mag nemen die lekker in de grote tuin kan zwerven is het helemaal af. In Beetsterzwaag kan je heerlijck eten en zijn er mooie wandelingen. Kortom: een echte aanrader, behalve in de voorjaarsvakantie, want dat zitten wij er al (voor het 6e jaar al weer). Jos en Elly, ga zo door!

Ondanks het slechte weer 2 dagen genoten!

Hans & Nell, 17-11-2017

Klein Eden geeft veel mogelijkheden voor het maken van fietstochten en wandelingen. Het knusse huisje is goed onderhouden, netjes en voorzien van alle gemakken. Bedden zijn van goede kwaliteit. Privacy is gewaarborgd door ruime, mooi aangelegde tuin met eigen ingang. Ontvangst is erg hartelijk en uitermate gastvrij. De verse bloemen, het flesje wijn, de taart en de gereedstaande koffie creeeren direct een “thuisgevoel”.

Het ontbijt (ook glutenvrij) is heerlijk, overvloedig en prachtig verzorgd. Kortom: genieten!

Fantastisch, pareltje in de Friese wouden

Klaas en Anneke, 11-11-2017

Dit pareltje in de Friese wouden is het bezoeken meer dan waard. Prachtige plek met een enorme tuin, prachtig uitzicht en een knus, kraakhelderschoon, van alle gemakken voorzien huisje. We hebben genoten van de hartelijke ontvangst, de rust, de omgeving en even geen verplichtingen. We komen heel graag nog eens terug.

Annemieke Dekker, 24-10-2017

Een zeer hartelijke ontvangst met wat lekkers. Een lief, knus huisje waar alles aanwezig is. Het was heel erg schoon, en de tuin was adembenemend. Een

Rachtig uitzicht over de weilanden.

De jaccuzi was ook super. Goed schoon .

In een woord genieten.

Geweldig

Marga van den Berg, 11-9-2017

Alles was goed.Jos en Elly zijn lieve vriendelijke mensen.leuk knus huisje met mega mooie tuin.en een geweldige omgeving.

Fantastisch, kan niet beter

Marjo en Johan, 20-7-2017

Alles was prima verzorgd. Schoon, hartelijke ontvangst, kan niet beter.

Heerlijk relaxen!

Hans en Gerda, 7-7-2017

Prachtig schoon, mooi, knus en comfortabel huisje in een hele fijne omgeving.

Wie van natuur, privé, luxe en romantiek houdt, zit hier goed.

We hebben regelmatig buiten in de Jacuzzi gezeten en genoten van de natuur om EN over ons heen! Lijkt ons ook heerlijk in de winter! Het huisje biedt alles wat je nodig hebt maar er is niets overbodig. De tuin is omsloten met een doorkijkje op de weilanden aan de achterkant.

Hier hebben we vogels gezien zoals: Ooievaars, reigers en allerlei kleinere vogeltjes waaronder zwaluwen. Kortom een heerlijk verblijf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Klein Eden in Olterterp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Klein Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Klein Eden scoort een 9.35 uit 10 op basis van 69 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: