Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

163 Reviews over Klein Eden

• 9Gre05-09-2022

In één zin een heerlijk verblijf ,

Echt mooi en één en al rust de natuur is prachtig ,het huisje heel gezellig! Goed verzorgd en schoon ! Vriendelijk ontvangst ,er staat dan ook een fles wijn klaar top,

• 9Natuur
  • 10Fam.majoor14-08-2022

Geweldig doet de naam klein eden echt gelden

Geweldige binnenkomst wordt hartelijk ontvangen de tuin is schitterend mooie plek om te verblijven De omgeving is mooi gevarieerd goed voor fietsers en wandelaars Beetsterzwaag is een leuk dorp waar je lekker kunt eten, ook het witte huis is een mooi vertrekpunt om te wandelen of fietsen en een goed restaurant om te eten

• 10Rien en Reina09-06-2022

Heerlijk verblijf!!

Klein Eden is een heerlijk huisje met een prachtige tuin om in te genieten! De ontvangst is altijd heel erg vriendelijk en gastvrij. alles is heerlijk schoon. Er staat een heerlijke fles wijn voor je klaar en verse bloemen op tafel en super gastvrije mensen die Jos en Elly

• 9Lenie & Jochem17-05-2022

Het was weer als thuiskomen.

We waren hier voor de 6e keer en het was weer geweldig We werden hartelijk ontvangen door de eigenaars en het onderkomen zag er weer piekfijn uit. als ook de tuin. Wat ook een pluspunt is dat onze fietsen onder de overkapping konden staan en ze ook gemakkelijk opgeladen konden worden. De omgeving nodigt uit om te gaan wandelen en/of fietsen. Kortom we zullen hier zeker een 7e keer terugkpmen.

• 9Mieke en Ton09-05-2022

Altijd goed!

Weer heerlijk genoten van het hartelijke welkom, het intieme huisje voor twee, de privacy van het grote, besloten perceel, de mooie inrichting van het terrein, de beplanting, de bijzondere vogels en andere dieren; de heerlijke, warme yacuzzi. Daarbij lekker gewandeld in de nabije natuurgebieden: Landgoed Lauswolt, Wijnjeterper Schar. Gastvrouw Elly en gastheer Jos zijn geweldig. Je kunt niet beter vinden! Wij komen terug (alwéér)!!

• 9Arthur en Marianne22-04-2022

Echt heerlijk!

Heerlijk ontspannen verblijf. Lieve gastheer en gastvrouw. Sfeervol huisje, met veel zorg ingericht en van alle gemakken voorzien. Geweldige tuin erbij. Met een glas bubbels in de jacuzzi met verlichting onder een sterrenhemel. Wat wil je nog meer?

• 9Peter & Ria11-04-2022

Fantastische locatie en vakantiehuis!

Een heerlijk weekendje weg met als hoogtepunt de jacuzzi. Bij aankomst stond de bubbels al klaar in de koelkast! Snel gegeten in Drachten en na het uitlaten van onze pup, hop met de bubbels tussen de bubbels geplonsd. We hadden op zondag spijt dat we maar 2 nachten hadden geboekt. Volgende keer boeken wij er een extra nacht bij!

• 9Natuur
  • 9Wilby en Ronald08-04-2022

Heerlijke plek om te ontspannen!

Het huisje ligt op een ruime kavel met gedeeltelijk vrij uitzicht op landerijen. Er is volop privacy. We hebben ook volop genoten van de Jacuzzi.

• 10Gerda de Bonte28-03-2022

In een woord: Prachtig!!!!

We zijn hier samen een week geweest. Wat een lief klein knus huisje met een heerlijke tuin met jacuzzi en veel privacy. Een vriendelijk ontvangst en uitgezwaaid alsof we familie zijn. Echt een aanrader om heerlijk tot rust te komen.

• 10Renate07-02-2022

Als je een weekendje wilt ontspannen is dit de perfecte plek.

Vakantiehuis Klein Eden info

• CafeNiet beschikbaar