Vakantiehuis Klein Eden

Tonen op kaart

110 reviews over Vakantiehuis Klein Eden

• 9Rob/Janine15-02-2020

Super!

Heerlijk huisje en mooie omgeving,van alle gemakken voorzien! Elly en Jos zijn zeer gastvrij en vriendelijk,lief ontvangst! Hebben genoten,veel te kort,komen zeker nog eens terug!!

Gereisd met partner in februari 2020

• 8Linda Kramer01-02-2020

Wat een heerlijk en relax weekeind hebben we gehad samen met onze hond Tessa, een schitterende omheinde tuin, met veel vogels en een vijver , en t hele weekeind de jaccuzzi tot onze beschikking, leuk knus huisje, we werden hartelijk ontvangen door Elly, zelfs met een stukje friese oranjekoek, echt een hele fijne gastvrouw! Top, we komen zeker nog een keertje terug!!!

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Geert en Dylian van de Steeg Haps01-12-2019

Voor herhaling vatbaar

Leuke ontvangst door Jos en Elly met een heerlijk streekgebakje. Ze hebben het mooi voor elkaar. Wij hebben genoten van een compleet vakantiehuis voor 2 personen. Alles was aanwezig. Heerlijk relaxen.

• 9Yoshi29-11-2019

Rust, ruimte, ontspanning, gastvrijheid

Eerste indruk: warm welkom, schoon, gezellig, huiselijk. We hebben hier een heerlijk weekend gehad en jacuzzi was ontspannend. Prachtig natuurlijk aangelegde tuin met uitzicht op de schapen in het weiland. Wij komen hier zeker weer terug.

• 9Casper en Joke16-11-2019

Echt de moeite waard

Wij kwamen naar "Klein-Eden"om heerlijk te genieten van de buitenlucht en ook om even "alleen te zijn". Wij hebben enorm genoten. Het huisje was prima, de omgeving was fantastisch. We hebben met de hond heerlijk gewandeld, hardgelopen en trail gelopen. Daarbij heerlijk uitgerust. Jos en Elly (eigenaren) zijn fijne mensen en zijn altijd bereikbaar als dit nodig mocht zijn. Zeker een plek om terug te komen

• 9Karin02-10-2019

Voor herhaling vatbaar

Klein Eden is een heerlijke rustige plek. Van alle gemakken voorzien. Heel veel vogeltjes en een prachtige tuin. Zelfs nu in de herfst nog vol bloemen. Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Henri02-09-2019

Gigantisch

als je wilt relaxen moet je hier heengegaan

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Jaap21-08-2019

Vaste plek om heerlijk tot rust te komen

Mensen vragen wel eens "waarom zo vaak naar Klein Eden?" Het antwoord is eenvoudig. Het is dé plek om tot rust te komen. Heerlijke ruime tuin, gezellig huisje, lieve gastheer en gastvrouw, en met elk (hollands) weer genieten van buiten zijn. Uit de wind, uit de regen, in de zon, altijd is er een plek waar je buiten kunt zijn!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Bea25-07-2019

Top verblijf!

Heerlijk verblijf in knus houten huisje met alles erop en eraan gelegen in een supermotie tuin met grote vijver met zicht op het wijde Friese landschap. Veel kikkers, vogels en zelfs haas in de tuin! Er is nog een bijgebouwtje waar je van alles kwijt kunt, en aparte ruimte voor je fietsen en oplaadpunt! Goed voorzien van kaartmateriaal om te wandelen en te fietsen en andere tips om te bezoeken. Je zit er heerlijk vrij met zeer gastvrije gastvrouw en heer die ervoor willen zorgen dat het je aan niets ontbreekt maar je zeer je privacy geven.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8fam. schotte01-07-2019

prachtige B&B fijn vertoeven alles oke

jos en elly zijn gastvrij een schitterende tuin met veel privacy zeker aan aanrader ga zo door.

Gereisd met partner in juni 2019

13 tips over Vakantiehuis Klein Eden

• Ans Hesseling, 10-06-2014

Geweldig een jacuzzi En mooie omgeving om te fietsen.

• etienne_deman, 10-09-2013

fiets mede nemen.Van uit het huisje kan je prachtige fiets of wandeltochten starten.

• B.Hansler, 09-02-2013

In het dorp Beetsterzwaag zijn div. leuke winkeltjes en restaurants o.a. Lyf’s - Prins Heerlijk. De slijterij ook gelegen aan de hoofdstraat is de moeite waard om een bezoekje brengen, de eigenaar kan je alles vertellen over zijn assortiment met in bijzonder over de 250 soorten whisky’s die hij bijna allemaal in voorraad heeft, waaronder zelf Friese en Franse whisky.

0 vragen over Vakantiehuis Klein Eden

Vakantiehuis Klein Eden info