Vakantiehuis Klein Eden

78 reviews over Vakantiehuis Klein Eden in het Nederlands

Super

Astrid
15-10-2018

Een heerlijke week en helemaal tot rust gekomen in dit heerlijke gastenverblijf. Het verblijf is gezellig en knus. Een mooie grote tuin met diverse zitjes waar je lekker kan vertoeven. Uitkijk over de landerijen. Het ontbijt is echt een aanrader, je wordt daarmee echt verwent.

Heerlijk tot rust gekomen

Teunie van de water
19-9-2018

Dat je heel fijn verwelkomt wordt

Onvergeetelijke vakantie

Claudia Porada
5-8-2018

Kort: Een thuisgevoel in een fantastische omgeving!!! Heel proper met liefde voor het detail. De gastouders waren super lief en hielpen waar ze maar konden.

Geweldig!

Gea Wijnholds
1-8-2018

Een gezellig ingericht, super schoon klein huisje met een hele grote tuin, waar je heerlijk kunt vertoeven en tot rust kan komen. Ruim genoeg voor twee personen. Heel veel privacy! Leuke, zeer gastvrije verhuurders, die er enthousiast mee bezig zijn. Wij hadden een zeer geslaagd, heerlijk lang weekend in Klein Eden! Je krijgt echt waar voor je geld en de borg was binnen drie dagen terug gestort. Dank jullie wel Jos en Ellie!

Johan en Henny Schipper
20-7-2018

Het is hier geweldig lief klein huisje met een prachtige grote privé tuin met een jacuzzi

En super aardige gastvrouw en gastheer

Geweldig, voor herhaling vatbaar

Sonja en Dick van den Bosch
17-6-2018

Het huisje was schoon, netjes en functioneel, gelegen in een mooie tuin. De verhuurders zijn vriendelijke, behulpzame mensen. Een aanrader!

Een bad in gastvrijheid, geborgenheid en topnatuur

André en Wini
14-6-2018

Een ware ode aan de natuur in een paradijselijke omgeving. Een hartelijke, warme ontvangst door twee lieve, fantastische, gastvrije mensen, die je heerlijk verwennen.

Je voelt je direct geborgen in een warm, knus, sfeervol huisje met echt alles erop en eraan, verzorgd en schoon tot in de kleinste details.

Wij beleefden een hemelse tijd. Je wenst niet meer...Wij komen zeker terug, bij leven en welzijn...

Heerlijk tot rust in een prachtige omgeving

Larissa
10-6-2018

Fantastische service wordt verleend met een zeer persoonlijke touch. Alles is te overleggen en ook vragen worden graag beantwoord, zeker wanneer het over de omgeving gaat. Super schuur beschikbaar voor motoren of fietsen. Bij Klein Eden heb je hoe dan ook een prachtige tijd. De slaapkamer en opbergruimte zijn wat beperkt. Ontbijt is echt ronduit hemels. We gaan zeker weer een keer terug!

Geweldig!!

Fam. van de Glind
9-6-2018

Het was hier geweldig!! Prachtig huisje , nog mooiere tuin, alles aanwezig en schoon. Lieve eigenaars die alleen maar willen dat je een super fijne vakantie hebt.

Heerlijk gefietst in de mooie omgeving en tot rust komen op een privéplek zo mooi!!

Als je van al deze dingen houdt staat er ook nog een heerlijke fles wijn en iets lekkers bij de koffie voor je klaar!! Alles was gewoon top zoals beschreven is op hun website! We zijn van 18 tot 25 Mei in Klein Eden geweest.

Absoluut voor herhaling vatbaar.

Siebren Boone
15-2-2018

Het contact tijdens de boeking verliep prima en ook de ontvangst was leuk en persoonlijk. Elly en Jos zijn een uitstekende gastvrouw en gastheer. Het huisje is schoon, knus en sfeervol ingericht. Je beschikt over een ruime parkeerplaats en een mooi eigen terrein. Ook kun je leuk wandelen in de rustige omgeving. Het was een heerlijke plek om de jaarwisseling door te brengen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Klein Eden in Olterterp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Klein Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.