Vakantiepark

197 reviews over Vakantiepark RCN De Potten in het Nederlands

Prachtig park

E duinkerken1
7-9-2019

We verbleven in mobile home de klipper met prachtig uitzicht op de haven. Ruim en schoon. Lekker gegeten in het restaurant, erg vriendelijke medewerkers, ook aan de receptie.

Gereisd Met partner in september 2019

Eens maar nooit meer, vanwege het sanitair

jk
7-9-2019
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Laat ik beginnen met enkele positieve punten. De camping ligt prachtig aan het Sneekermeer, en het Havendeel is mooi opgezet. Ruime plekken. Restaurant prima. Maar dan, het sanitair. Een oud gebouwtje met spinrag, schimmel, kapotte horren, muggen paradijs, stank van urine en ontlasting. Bedroevend slecht schoongehouden. Het volstaat niet om een scholier of student wat vrijblijvend met een doekje en water rond te laten lopen, hoe weet zo iemand nou wat schoonmaken is? Matig beheer wat mij betreft, verkeerde prioriteiten. Verder: enkelhoog gras. Slechts 1 keer iemand zien maaien, snel, onzorgvuldig, en slordig. De beheerder zou een voorbeeld kunnen nemen aan zijn RCN collega in Bretagne, waar elke plek strak werd gemaaid en bijgesnoeid zodra de vorige gasten hun hielen hadden gelicht, zodat de nieuwe gast op een strakke grasmat zijn bedoening kan opzetten. Helaas om bovengenoemde redenen enkele dagen eerder vertrokken, aanbetaling kwijt.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Mooie huizen maar nu te duur voor wat ze bieden.

Mark
5-9-2019

Wij hebben hier een woning voor 8 personen geboekt (Goudplevier)

Het park ziet er netjes verzorgd uit. De woningen zijn van privé eigenaren en in en rond onze woning mocht dringend het een en ander opgeknapt worden.

De bestrating naast het huis is verzakt, de zwemsteiger is verouderd (daardoor veel splinters) en de zwemtrap zat los, de bouten staken eruit en waren ook niet meer vast te zetten.

De uitrusting van het huis is goed in orde, wel missen er horren bij de deuren tussen terras en woonkamer. Het sanitair was schoon maar verder was er veel stof ophoping bij lampen kappen, ventilatie roosters en de wel aanwezige horren. Tevens rook je het stof in de gordijnen.

De vaatwasser is tijdens ons verblijf kapot gegaan, deze is na 2 dagen vervangen voor een ander.

Kortom in potentie een mooi huis wat even wat aandacht nodig heeft.

Voor het park de tip om de winkel open te houden gedurende de gehele vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Gewelidig!

Mvr vd heide
  • Onderkomen10

Dat ze er op kunnen rekenen op een heerlijk verblijf! Met een goed restaurant Mooie toilet gebouwen En heel gastvrij! Heel veel leuke dingen voor de kinderen te doen bevoorbeeld de viswedstrijd

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Prachtig

Thieu
  • Onderkomen10

Prachtige kampeerplek uitgezocht met een plekje aan het water. Wasserrette ziet er verzorgd uit, in het weekend heerlijk geborreld met de vrienden. De bediening was goed en snel. Al met al 3 heerlijke maanden gehad op de camping van RCN de Potten. De voorkeursboeking staat er ook alweer in voor volgend jaar!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Sneekweek

Johannes van der Veen
  • Onderkomen10

Tijdens de Sneekweek hebben wij hier op de camping gestaan met ons gezin. De sanitaire voorzieningen werden dagelijks meerdere malen goed schoongemaakt! Helaas was het door de drukte ook snel weer vies, alhoewel de schoonmaak altijd goed hun best deden.´

Onze dochter met een vriendin hebben goed kunnen genieten van de mooie locatie en de vele mogelijkheden op het water rondom de camping. De service van het personeel was ook prima, wij hadden geen stroom. Na dat wij langs de receptie waren geweest om het te melden stond er binnen 10 minuten een vrolijke jongen van de technische dienst bij ons voor de caravan om ons probleem te verhelpen.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Eelco Stienstra, Parkmanager, Mon Sep 02 2019 09:45:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Johannes,

Bedankt voor de review.

Fijn dat de stroomstoring weer snel opgelost was door ons vrolijke collega!

Graag tot ziens op ons vakantiepark.

Daniel Schonewille
  • Onderkomen10

Het is een prachtig park direct aan het sneekermeer. Heerlijk afkoelen in de zomer!

Super Vakantie!

Gurbina
29-8-2019
  • Onderkomen10

We verbleven in een prachtige vakantiewoning aan het water met uitzicht op de Grote Potten. Accommodatie is schoon, netjes onderhouden en het personeel is enorm behulpzaam en vriendelijk. Volgend jaar komen we nog een week. Fantastisch!

Uitstekend

Leo
28-8-2019
  • Onderkomen10

Mooie camping, prachtig gelegen aan het Friese Snekermeer. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt hier de afgelopen 2 weken. Toiletgebouwen worden goed onderhouden, en het eten is lekker in het restaurant!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019
Eelco Stienstra, Parkmanager, Parkmanager, 1-9-2019

Bedankt voor dit mooie cijfer! Graag tot ziens op RCN Vakantiepark de Potten.

Volgend jaar gaan we hier weer naar toe!

Wiepkje
28-8-2019
  • Onderkomen10

Prachtig gelegen, super behulpzaam personeel, ik werd vriendelijk ontvangen. Al met al een fantastische tijd hier doorgebracht met ons allen! Een dikke 10 en ga zo door!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Vakantiepark info

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies
  • BBQToegestaan

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • WatersportZeilen
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN De Potten in Offingawier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN De Potten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.