Géén boekingskosten

Vakantiepark RCN De Potten

NederlandFrieslandOffingawier

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark RCN De Potten voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 375 reviews

Contact

375 Reviews over RCN De Potten

• 6Femke14-09-2022

Top locatie, management slecht

De locatie is schitterend als je van watersport houdt. Ligt meteen aan het open water. Het personeel daarin tegen is beneden pijl. Bij iedere vraag die je stelt krijg je standaard het antwoord dat ze het niet weten en dat ze navraag gaan doen. Vervolgens hoor je nooit meer iets. Ze zijn niet klantgericht of enigszins flexibel in meedenken. Heel jammer.

• 5Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden

Manon, Eigenaar, 20-09-2022

Hai Femke, Jammer op te horen dat het personeel niet aan je verwachtingen kon voldoen. We zullen dit intern bespreken, zodat we dit kunnen verbeteren. Groet, Team RCN de Potten

• 6Tettero08-09-2022

Het park ligt er mooi bij

De toiletten worden niet goed schoon gemaakt, men zet een spuit op de grond en klaar. Nergens zien de toiletten er zo vies uit.

Manon, Eigenaar, 20-09-2022

Beste, we betreuren dat de hygiëne niet naar wens was. We zullen ons best doen om dit te verbeteren. Groet, Team RCN de Potten

• 2Peetje05-09-2022

Nooit meer

Waardeloos. Wilden aan een activiteit meedoen konden ons nergens inschrijven. Er stonden mosselen op de menukaart bij de brasserie, nee hoor geen mosselen. Friet niet goed gebakken en oude salade, taaie gebakken vis. Lag een man in de struiken die we niet wakker kregen, noodnummer van de camping werd pas na heel vaak proberen opgenomen, ambulancepersoneel moest lopend de camping op. Bij de receptie ook melding gedaan maar daar word je steeds doorgestuurd naar iemand anders. Kortom 1 keer maar nooit weer!!

• 2Waardering
    • 2Eetgelegenheden

Manon, Eigenaar, 20-09-2022

Beste Peetje, bedankt voor het schrijven van deze review. Spijtig om te lezen dat het verblijf op het park slecht is bevallen. We doen ons best om iedereen een fijne vakantie te bezorgen en zullen de genoemde punten intern bespreken en verbeteren. We nemen dit uiterst serieus en hebben de situatie met het ambulancepersoneel besproken. We hebben een SOS Toegang geïnstalleerd op de betreffende slagboom en deze gaat dus open voor spoed. Ook waren zowel onze parkmanager als de havenmeester snel ter plaatse om het ambulance personeel te assisteren. Groet, Team RCN de Potten

• 10Graef31-08-2022

Mooi park

Zeer leuk park zeker als je van Watersport houdt. Goede voorzieningen, lekker eten, en vriendelijk personeel.

• 10Waardering

Manon, Eigenaar, 13-09-2022

Wauw een 10! Bedankt voor dit mooie cijfer, we hopen je nog eens terug te zien op ons park. Groeten, Team RCN de Potten

• 8Tryntsje19-08-2022

Vriendelijk

Personeel is vriendelijk! Recreatieteam zou wel wat actiever mogen met wat gevarieerder programma. Voorbeeld, stokbrood bakken bij kampvuur, spokentocht, vossenjacht, zeskamp, ect. Het is nu allemaal erg minimaal

• 4Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Manon, Eigenaar, 13-09-2022

Beste Tryntsje, bedankt voor de tips. We zullen dit doorgeven aan ons recreatie team. We hopen dat je verblijf bij ons goed is bevallen. Groet, Team RCN de Potten

• 8Sietske de wit29-07-2022

Leuke vakantie gehad

De mensen waren erg fijn ook het personeel was vriendelijk en de activiteiten waren leuk. Maar als tip zou ik zeggen hygiëne en dan vooral in de douches want er was zoveel haar op de grond en sommige mensen leegde hun plas emmer in de wasbakken waar je ook weer tandenpoetst.

• 6Onderkomen

Manon, Eigenaar, 13-09-2022

Hallo Sietske, fijn om te lezen dat je een fijn verblijf hebt gehad en de activiteiten die we organiseren in de smaak vielen. Goed dat je aangeeft dat de hygiëne beter kan. Dit zullen we in de toekomst beter in de gaten houden. Groeten, team RCN de Potten

• 6Henri26-07-2022

De potten

Mooie omgeving met goede mogelijkheid voor te zwemmen en bootje huren Premium wifi activeren was een drama en hier was geen hulp voor en ook slecht communicatie hierover uiteindelijk wel geld hiervoor terug gekregen Sanitairgebouw was niet goed schoon In de. Brasserie kun je prima eten

• 6Waardering
    • 6Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

Manon, Eigenaar, 01-08-2022

Hallo Henri, Bedankt voor het schrijven van de review. Jammer om te lezen dat het op sommige punten iets minder bevallen is. Wij zullen de punten doorgeven aan de juiste afdeling(en) zodat het voor de toekomst verbeterd kan worden. Graag tot ziens, Team RCN de Potten

• 8Lou25-07-2022

Leuke camping

Leuk animatieteam en rustige camping de douches zijn wat minder verder een hele goeie camping zeker doen

Manon, Eigenaar, 01-08-2022

Hallo Lou, Fijn om te lezen dat je ons park een aanrader vindt. De complimenten voor de animatie gaan we zeker doorgeven! Hopelijk zien we je nog eens terug op de Potten. Groeten, Team RCN de Potten

• 3Anoniem25-07-2022

Gedatteerd sanitair en flink vervuild

Kampeerplaats op veld Flits was bij aankomst net een weiland werd pas na een paar dagen gemaaid. Sanitair Flink gedatterd en vervuild. Absoluut geen aanrader.

Manon, Eigenaar, 01-08-2022

Bedankt voor de review. Vervelend om te lezen dat het verblijf niet zo goed is bevallen. Wij zullen de punten doorgeven aan de juiste afdelingen zodat ook het in het verbeterd kan worden. Groeten, Team RCN de Potten

• 6Wenjas22-07-2022

Kampeerplek

Ik vind het erg jammer , dat er zoveel riet is gegroeid , zodat ik helemaal geen zicht heb op het Sneekermeer vanaf plek 669

• 6Waardering

Manon, Eigenaar, 25-07-2022

Beste Wenjas,

Bedankt voor je review. Vervelend dat het uitzicht nu slechter was. Vanwege het broedseizoen mocht er tot voorkort nog niet gemaaid worden bij het riet. Op dit moment wordt alles weer bijgewerkt.

We hopen dat je verblijf verder prettig is geweest.

Vakantiepark RCN De Potten info

Camping-informatie