Hotel Stendensterstersterster

Tonen op kaart

31 reviews over Hotel Stenden

• 2018
    6Eddy17-03-2018

komen misschien terug als alles beter is

Aankleding was goed, het door een school moeten lopen naar je kamer was minder. Minder was dat leerlingen van deze University echt heeeeeeeeeel veel moeten leren. Bijvoorbeeld een arrogante leerling die de leiding had, tot twee ochtenden toe zat te klooien met ons kamernummer en of wel een ontbijt hadden geboekt. Nou, dat hadden we dus wel, slechte communicatie met de receptie!!!!

Voorts waren veel leerlingen meer met elkaar bezig dat met de gasten.

Dat Engels de voertaal hier is was wel te doen, maar zeker niet ideaal.

Yvonne Kooi - Rooms Division Assistant Manager, Marketing, 28-03-2018

Beste Eddy,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om deze review te schrijven. Uw feedback is enorm waardevol, aangezien wij hiermee de service die wij verlenen aan onze gasten kunnen verbeteren.

Wat jammer om te lezen dat wij tijdens uw verblijf niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Ik wil graag mijn welgemeende excuses aanbieden voor de manier waarop u bent ontvangen voor het ontbijt bij ons in het restaurant. Dit is zeker niet conform onze standaarden, ik heb uw feedback dan ook meteen besproken binnen ons team om hopelijk deze situatie te voorkomen in de toekomst. Daarnaast begrijp ik uw feedback over de wandeling van de receptie en het restaurant naar de hotelkamers. Helaas kunnen wij hier op korte termijn niks aan veranderen, echter doen we ons best om te bedenken hoe we deze wandeling wat leuker en interessanter kunnen maken.

Nogmaals vriendelijk bedankt voor uw beoordeling en hopelijk tot ziens in Stenden Hotel.

Met vriendelijke groet,

Yvonne Kooi Rooms Division Assistant Manager

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

6Rick & Ingrid17-12-2017

Leuke ervaring, maar niet voor 2e keer

Wij slapen diverse keren per jaar in hotels van keten die ook 4 sterren zijn, dus daar vergelijken wij onze ervaring mee.

PLUSpunten: - De hoeveelheid & vriendelijk personeel - Heerlijk breed (wel te kort) matras met eendendons dekbed - Goed ingerichte badkamer - Uitgebreid ontbijtbuffet met divers vers warm brood

MINpunten: - 2 gammele lampjes in de kamer - Er is alleen sfeerverlichting, geen goede verlichting boven het bureau - Radiator zit áchter de gordijnen, dus die kunnen niet dicht. - Zeeppomp boven het bad was leeg. - Het gebouw is nogal gehorig - Het hotel staat in Friesland, maar de studenten spreken alleen maar Engels. - Wij schrokken toen we s'avonds op de kamer terug kwamen, want we zagen direct dat er iemand binnen was geweest. Onze laptop & muis waren verplaatst. het bleek personeel te zijn geweest. Hun service is dat ze de gordijnen voor je sluiten & en het bed voor je open klappen. Wat een brutale onzin! - De ontbijtruimte is ongezellig

Victoria Snouck Hurgronje, Marketing, 21-12-2017

Beste Rick & Ingrid,

Hartelijk dank voor de beoordeling op Zoover. Helaas hebben wij niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen. Graag hadden wij dit bij uitcheck persoonlijk met u besproken. Bedankt voor het aangeven van de verbeterpunten. Deze zijn genoteerd bij onze technische dienst en worden opgevolgd. Doordat wij met internationale young professionals werken is onze voertaal voornamelijk Engels. De turn down service is een additionele service die wij verzorgen voor onze gasten. Mijn excuses als u dit als onprettig heeft ervaren. Nogmaals hartelijk dank voor deze uitgebreide recensie en graag tot ziens in Leeuwarden!

Met vriendelijke groet,

Victoria Snouck Hurgronje Stenden Hotel

Gereisd met partner in december 2017

• 10Johanna19-02-2017

Geweldig hotel met zeer goed ontbijt!

Goede service, fijne schone kamer met koffie/thee en lekkers. Geweldig ontbijt. Restaurant is ook voor diner een aanrader.

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 8voorbijgangers30-08-2016

prima, beetje apart hotel

Mooie, stille kamers met uitstekende airco, bad en douche en uitstekende bedden, voor een redelijke prijs. Het personeel bestaat uit studenten en is heel erg beleefd (en soms nog een beetje onervaren). Niet alle studenten spreken goed Nederlands. Grappig is dat je, als je het hotelgedeelte verlaat, nog een paar minuten tussen de studenten, leslokalen en computers moet lopen om bij de uitgang te komen. Het hotel ligt op een minuut of tien lopen van de binnenstad, ligt rustig op de studentencampus en heeft een prima restaurant.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 6Joep28-08-2016

Koude douche

Geen vier sterren waard. Gedateerde kamers. Kleine flatscreen tv. Ontbijt aardig. Muffe kamer met uitzicht op de binnenplaats. Kussens roken niet echt fris. En als klap op de vuurpijl: geen warm water om te douchen. Kortom zeker geen 4 sterren accomodatie. ( ook niet als bovengenoemde opmerkingen er niet zouden zijn geweest) Personeel deels prima maar toch nog veel tekortkomingen.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Rob Janning25-01-2015

Verrassende ervaring

Hotel wordt gerund door enthousiaste studenten van de hotel school. Dus super service gericht. De weg van de receptie naar je kamer is een leuke verrassende tocht door die hoge school. De kamer was helemaal top. Genoeg ruimte met alles erop en eraan. Hele leuke ervaring. Komen zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 8Victorine Vic.22-11-2014

Veel faciliteiten op de kamer!

Hotel ligt niet direct in een leuke buurt, maar als je binnen bent is iedereen even vriendelijk en gastvrij. De kamers zijn prima, goede handdoeken en veel zeepjes e.d. En......een nespresso apparaat op de kamer, lekkere koffie dus, er waren nootjes, water, chocolade, en allemaal bij de prijs inbegrepen.

Gereisd met partner in januari 2014

• 8J.Wienen11-11-2014

Keurig Hotel

Hotel Stenden is ons prima bevallen. Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel (in opleiding). Mooi restaurant en mooie kamers. Het hotel ligt redelijk dicht bij het centrum

Gereisd met partner in november 2014

• 10princesopdeerwt15-12-2013

Leuk!

Erg leuk om te overnachten. Goed ontbijt en vriendelijk personeel

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 9Monica Huizer27-10-2013

Wat een geweldig leuk hotel!

Wat een feestje was het om hier te zijn. De kamers zijn smaakvol ingericht. Lekkere bedden en fijne douche. Het personeel is allervriendelijkst en servicegericht. Wat wij er fantastisch vonden is dat er allemaal studenten van de Hogeschool werken die spetteren van energie. Het is zichtbaar en voelbaar dat ze zin hebben in hun werk en in hun toekomst. Bij het ontbijt is alles mogelijk de ontbijtruimte is goed ruim opgezet genoeg privacy om lekker rustig wakker te worden en te genieten wat er aan lekkers geserveerd wordt. Wij gaan hier zeker terug en gaan dan in het weekend om mee te maken wat het betekent om hier te dineren.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

2 tips over Hotel Stenden

• Selte, 08-10-2018

Geen lift aanwezig. Vraag naar kamer begane grond.

• J.Wienen, 11-11-2014

De thema kamers zijn erg mooi.

0 vragen over Hotel Stenden

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen