Hotel Stenden

Kleine hotelsWeer vandaag13°4°
Hotel Stenden
7,6

30 reviews over Hotel Stenden in het Nederlands

komen misschien terug als alles beter is

Eddy
17-3-2018

Aankleding was goed, het door een school moeten lopen naar je kamer was minder.

Minder was dat leerlingen van deze University echt heeeeeeeeeel veel moeten leren.

Bijvoorbeeld een arrogante leerling die de leiding had, tot twee ochtenden toe zat te klooien met ons kamernummer en of wel een ontbijt hadden geboekt.

Nou, dat hadden we dus wel, slechte communicatie met de receptie!!!!

Voorts waren veel leerlingen meer met elkaar bezig dat met de gasten.

Dat Engels de voertaal hier is was wel te doen, maar zeker niet ideaal.

Yvonne Kooi - Rooms Division Assistant Manager, Marketing, 28-3-2018

Beste Eddy,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om deze review te schrijven. Uw feedback is enorm waardevol, aangezien wij hiermee de service die wij verlenen aan onze gasten kunnen verbeteren.

Wat jammer om te lezen dat wij tijdens uw verblijf niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Ik wil graag mijn welgemeende excuses aanbieden voor de manier waarop u bent ontvangen voor het ontbijt bij ons in het restaurant. Dit is zeker niet conform onze standaarden, ik heb uw feedback dan ook meteen besproken binnen ons team om hopelijk deze situatie te voorkomen in de toekomst. Daarnaast begrijp ik uw feedback over de wandeling van de receptie en het restaurant naar de hotelkamers. Helaas kunnen wij hier op korte termijn niks aan veranderen, echter doen we ons best om te bedenken hoe we deze wandeling wat leuker en interessanter kunnen maken.

Nogmaals vriendelijk bedankt voor uw beoordeling en hopelijk tot ziens in Stenden Hotel.

Met vriendelijke groet,

Yvonne Kooi

Rooms Division Assistant Manager

Leuke ervaring, maar niet voor 2e keer

Rick & Ingrid
17-12-2017

Wij slapen diverse keren per jaar in hotels van keten die ook 4 sterren zijn, dus daar vergelijken wij onze ervaring mee.

PLUSpunten:

- De hoeveelheid & vriendelijk personeel

- Heerlijk breed (wel te kort) matras met eendendons dekbed

- Goed ingerichte badkamer

- Uitgebreid ontbijtbuffet met divers vers warm brood

MINpunten:

- 2 gammele lampjes in de kamer

- Er is alleen sfeerverlichting, geen goede verlichting boven het bureau

- Radiator zit áchter de gordijnen, dus die kunnen niet dicht.

- Zeeppomp boven het bad was leeg.

- Het gebouw is nogal gehorig

- Het hotel staat in Friesland, maar de studenten spreken alleen maar Engels.

- Wij schrokken toen we s'avonds op de kamer terug kwamen, want we zagen direct dat er iemand binnen was geweest. Onze laptop & muis waren verplaatst.

het bleek personeel te zijn geweest. Hun service is dat ze de gordijnen voor je

sluiten & en het bed voor je open klappen. Wat een brutale onzin!

- De ontbijtruimte is ongezellig

Victoria Snouck Hurgronje, Marketing, 21-12-2017

Beste Rick & Ingrid,

Hartelijk dank voor de beoordeling op Zoover. Helaas hebben wij niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen. Graag hadden wij dit bij uitcheck persoonlijk met u besproken. Bedankt voor het aangeven van de verbeterpunten. Deze zijn genoteerd bij onze technische dienst en worden opgevolgd. Doordat wij met internationale young professionals werken is onze voertaal voornamelijk Engels. De turn down service is een additionele service die wij verzorgen voor onze gasten. Mijn excuses als u dit als onprettig heeft ervaren. Nogmaals hartelijk dank voor deze uitgebreide recensie en graag tot ziens in Leeuwarden!

Met vriendelijke groet,

Victoria Snouck Hurgronje

Stenden Hotel

Geweldig hotel met zeer goed ontbijt!

Johanna
19-2-2017

Goede service, fijne schone kamer met koffie/thee en lekkers. Geweldig ontbijt. Restaurant is ook voor diner een aanrader.

prima, beetje apart hotel

voorbijgangers
30-8-2016

Mooie, stille kamers met uitstekende airco, bad en douche en uitstekende bedden, voor een redelijke prijs. Het personeel bestaat uit studenten en is heel erg beleefd (en soms nog een beetje onervaren). Niet alle studenten spreken goed Nederlands. Grappig is dat je, als je het hotelgedeelte verlaat, nog een paar minuten tussen de studenten, leslokalen en computers moet lopen om bij de uitgang te komen. Het hotel ligt op een minuut of tien lopen van de binnenstad, ligt rustig op de studentencampus en heeft een prima restaurant.

Koude douche

Joep
28-8-2016

Geen vier sterren waard. Gedateerde kamers. Kleine flatscreen tv. Ontbijt aardig. Muffe kamer met uitzicht op de binnenplaats. Kussens roken niet echt fris. En als klap op de vuurpijl: geen warm water om te douchen.

Kortom zeker geen 4 sterren accomodatie.

( ook niet als bovengenoemde opmerkingen er niet zouden zijn geweest)

Personeel deels prima maar toch nog veel tekortkomingen.

Verrassende ervaring

Rob Janning
25-1-2015

Hotel wordt gerund door enthousiaste studenten van de hotel school. Dus super service gericht. De weg van de receptie naar je kamer is een leuke verrassende tocht door die hoge school. De kamer was helemaal top. Genoeg ruimte met alles erop en eraan. Hele leuke ervaring. Komen zeker nog eens terug.

Veel faciliteiten op de kamer!

Victorine Vic.
22-11-2014

Hotel ligt niet direct in een leuke buurt, maar als je binnen bent is iedereen even vriendelijk en gastvrij. De kamers zijn prima, goede handdoeken en veel zeepjes e.d. En......een nespresso apparaat op de kamer, lekkere koffie dus, er waren nootjes, water, chocolade, en allemaal bij de prijs inbegrepen.

Keurig Hotel

J.Wienen
11-11-2014

Hotel Stenden is ons prima bevallen. Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel (in opleiding). Mooi restaurant en mooie kamers. Het hotel ligt redelijk dicht bij het centrum

Leuk!

princesopdeerwt
15-12-2013

Erg leuk om te overnachten. Goed ontbijt en vriendelijk personeel

Wat een geweldig leuk hotel!

Monica Huizer
27-10-2013

Wat een feestje was het om hier te zijn. De kamers zijn smaakvol ingericht. Lekkere bedden en fijne douche. Het personeel is allervriendelijkst en servicegericht. Wat wij er fantastisch vonden is dat er allemaal studenten van de Hogeschool werken die spetteren van energie. Het is zichtbaar en voelbaar dat ze zin hebben in hun werk en in hun toekomst. Bij het ontbijt is alles mogelijk de ontbijtruimte is goed ruim opgezet genoeg privacy om lekker rustig wakker te worden en te genieten wat er aan lekkers geserveerd wordt. Wij gaan hier zeker terug en gaan dan in het weekend om mee te maken wat het betekent om hier te dineren.

We hebben een aantal aanbieders voor Stenden voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stenden in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stenden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.