Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof

Kleine hotelsWeer vandaag25°12°
Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Stadhouderlijk Hof voor je op een rij gezet:

859 reviews over Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Hoffelijk hotel. Ik zeg doen!

La, 10-2-2018

Het hotel ligt centraal. Monumentaal pand met rijke geschiedenis.  Het Stadhouderlijk Hof te Leeuwarden is een voormalig paleis van de koninklijke familie en was in haar bezit tot 1971. Wij kregen een rondleiding door het hotel. Bruidssuite met jacuzzi ziet er prachtig uit. Grote kamers en vriendelijk personeel. Onbijt is prima. Genoeg keuze.

Eens maar niet weer

Karin, 27-1-2018

Aan de buitenkant een heel mooi pand. Binnen hebben ze helaas de Fletcher aankleding in stand proberen te houden. Hele foute receptie bijvoorbeeld. Totaal geen klassieke uitstraling die je bij het pand zou verwachten. De kamer was helemaal teleurstellend, was volkomen nieuw ingebouwd zonder behoud van enig oud detail. Verder hing er een radiator die de hele nacht heeft getikt, en dan niet zachtjes. Daarvoor zijn we wel gecompenseerd. De garage en het ontbijt hebben ze niet berekend aan ons. Volgende keer wel een ander hotel...

Grote kamer met lekker bed

J. Veldhuizen, 12-12-2017

Het eerste wat ik dacht, was: wat een grote kamer! Wel vond ik dat het er een beetje muf rook en dat het niet heel smaakvol ingericht was. Verder was alles wel heel schoon en netjes. Het bed lag echt heerlijk! De douche was ook prima, maar had wel een zeer hoge uitstap. Ik ben een jonge meid, maar dit zou voor een ouder persoon echt een probleem zijn. Hotel had bijna niet centraler kunnen liggen! Dit was erg positief.

Wij hebben niet ontbeten in het hotel, aangezien wij het wat prijzig vonden. Eetzaal zag er wel erg verzorgd uit.

gemengde gevoelens

frank, 7-10-2017

De kamers waren boven verwachting; echt genoten. En blij, dat we nu ook in Leeuwarden zijn geweest. Ook een echte aanrader.

Het personeel aan de balie kwam wat hooghartig over: alsof het een gunst was, dat we bij de stadhouder op bezoek mochten komen. En het ontbijt had wat weinig keus en, erger, werd slecht en laat, bijgevuld.

Wat een enorme herrie voof een hotel.

Mw talenz, 22-9-2017

Ik vond slecht dat je zoveeel herrie hebt zodra je een overnachting en iemand anders zn bruiloft viert.

Verder zijn de kamers aardig, zeker voor de prijs die je betaald, een keurige prijs kwaliteit verhouding.

Maar voor rust moet je zeker niet komen!!!!

Tweede keer hier verbleven i.v.m. festival op loopafstand. Parkeren in de garage is krap. Ontbijt is veel te duur, standaard en vanwege de eiercrisis op zondag geen eieren meer, maar ook niet iets anders. Korting is dan op zijn plaats. De kamer was al veel duurder als normaal. De kamers zijn erg gedateerd en aan renovatie toe, vloerbedekking vol vlekken en kapot behang, meubels met vlekken en schade en schilderwerk wat niet meer kan. Douche piepklein met een douchegordijn (jakkes) en een kraan die niet goed werkte en een doucheputje wat niet goed doorliep. Voor de rest is de ligging perfect en het personeel heel aardig. Er komen 25 kamers bij, fijn. Als ze de rest dan ook maar gaan opknappen want dat is geen 4 sterren waard.

Beste plek van het hoge noorden!

Guido, 5-7-2017

Wil je Friesland proeven en voelen, kom dan naar dit hotel! Foekje en haar staff geven al jaren de service die de klanten verdienen!

Flecther duidelijk onder de maat

J.R. Holtrigter, 18-6-2017

Het voormalige stadhouderlijk paleis is wel behoorlijk gewijzigd in de loop van de eeuwen maar ziet er nog steeds fraai uit en zeer centraal in Leeuwarden. Binnen kwam je gelijk in de sfeer toe we de hal zagen en de achter gelegen ruimte wat de feestzaal bleek te zijn. De aangeboden kamer was een ramp. Klein, vuil, zeer achterstallig schilderwerk. 1 stoel. en. Aast het bed en groot opstakel wat de radiator bleek te zijn. Hier gaan we dus niet verblijven dit weekend.

Voor 10 euro per nacht extra kregen we gelijk het andere uiterste een suite. Ca. 40 m2. Alleen donker en oud. Do uchtend in bad, geen mengkraan en een smal 2 persoonsbed 160 cm en boven de feestzaal (is ons wel verteld) en dat hebben we geweten. vr-zat trouwerij en za-zo gala bal. Met knetterharde muziek tot 12:30 uur.

De vergane glorie is typisch Fletcher. Het is het altijd net niet. de feestzaal zag er netjes uit hoor met gedekte tafel. Wij konden overigens niet eten in het hotel. Dus daar hebben we geen oordeel over. Het ontbijt was standaard, niets bijzonders.

Jammer van het geld bijna 300,- inclusief parkeren. Achteraf waren er in Leeuwarden veel betere opties.

Maar dat is achteraf gezien. Geen Fletcher meer dus. Gewoon slecht.

Geweldig, vriendelijk, jong personeel. Dienstbaar.

Françoise van der Pluijm, 1-5-2017

Centrale ligging, goede kamer, prima restaurant, kleine, mooi opgemaakte bordjes, met fantasie en smaak. Foekje, Diamantis, Jeffrey, Maarten en de Poolse serveerster bij het ontbijt hebben ons verwend.

Gelukkig hoefden wij geen trappen te lopen daar we een kamer kregen op de begane grond. Ondanks de ligging aan het plein was het zeer rustig. Prima douche. Ruime kamer, mooi restaurant.

Kortom we hebben het fijn gehad.

Geen vier sterren waard

Ellen, 26-4-2017

+ De ligging van het hotel, op loopafstand van de binnenstad

+ Vriendelijk personeel

- Kamer gedateerd

- Erg stoffig, dikke laag op de lampen, verwarming, nachtkastje en kast

- Zwarte stofdraden aan plafond in badkamer

- Slechts één nachtkastje

- Kledingkast sluit niet

- Vuile vloerbedekking

- Zeer achterstallig onderhoud

- Schade en vuil op de wanden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof scoort een 8.51 uit 10 op basis van 860 reviews.