Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof

Kleine hotelsWeer vandaag7°5°
Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Stadhouderlijk Hof voor je op een rij gezet:

863 reviews over Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof in het Nederlands

Fantastisch!

Trudi Dorreboom-Rosenboom
18-10-2018

We waren hier met drie zussen i.h.k.v. Leeuwarden, Culturele Hoofdsad. Er werd een extra bed gezet in een suite. Nou, dit was allemaal erg goed. Een mooie ruime suite, waar een extra bed is was geplaatst, met balkon boven de entree; we voelden ons drie prinsessen! Daarnaast een ruime tweepersoonskamer. In de suite stond een bankstel en een bureau met de mogelijkheid om koffie of thee te zetten. Het ontbijt hebben we daar niet genuttigd, maar wel een heerlijk diner! De kok had goed uitgepakt met mooie en lekkere gerechten. We hebben genoten van dit hotel in het hart van de mooie stad Leeuwarden.

Geweldig

Nina
30-8-2018

Het is een authentiek hotel grote kamer.

Ontbijt goed

Ligging in het centrum

Service zeer goed

Alleen in de ontbijtzaal geluid van de stoelen als je ze achteruit of vooruit schoof maakte veel geluid dit was wel storend

Geweldig!

Sanne
6-7-2018

Hotelkamer was fantastisch, erg groot ook! Badkamer was iets aan de oude kant, maar hij was erg schoon. Het personeel was erg vriendelijk en het ontbijt was uitstekend!

Voordeeluitjes.nl

Prachtige locatie in centrum Leeuwarden.

Johannes
4-6-2018

Wij hadden kamer op de bovenverdieping, deze was zeer warm en er was geen airconditioning. Vooral bij warm en zonnig weer zal dit optreden.

De Wifi was goed echter het inloggen was moeizaam, er werd ook geen schriftelijke gebruiksaanwijzing voor verstrekt.

Als je vreemd in het hotel bent dan is het toch wat zoeken op de benedenverdieping. Er stonden geen aanwijzingbordjes bijvoorbeeld naar de receptie.

Verder was alles naar tevredenheid

Hoffelijk hotel. Ik zeg doen!

La
10-2-2018

Het hotel ligt centraal. Monumentaal pand met rijke geschiedenis.  Het Stadhouderlijk Hof te Leeuwarden is een voormalig paleis van de koninklijke familie en was in haar bezit tot 1971. Wij kregen een rondleiding door het hotel. Bruidssuite met jacuzzi ziet er prachtig uit. Grote kamers en vriendelijk personeel. Onbijt is prima. Genoeg keuze.

Eens maar niet weer

Karin
27-1-2018

Aan de buitenkant een heel mooi pand. Binnen hebben ze helaas de Fletcher aankleding in stand proberen te houden. Hele foute receptie bijvoorbeeld. Totaal geen klassieke uitstraling die je bij het pand zou verwachten. De kamer was helemaal teleurstellend, was volkomen nieuw ingebouwd zonder behoud van enig oud detail. Verder hing er een radiator die de hele nacht heeft getikt, en dan niet zachtjes. Daarvoor zijn we wel gecompenseerd. De garage en het ontbijt hebben ze niet berekend aan ons. Volgende keer wel een ander hotel...

Grote kamer met lekker bed

J. Veldhuizen
12-12-2017

Het eerste wat ik dacht, was: wat een grote kamer! Wel vond ik dat het er een beetje muf rook en dat het niet heel smaakvol ingericht was. Verder was alles wel heel schoon en netjes. Het bed lag echt heerlijk! De douche was ook prima, maar had wel een zeer hoge uitstap. Ik ben een jonge meid, maar dit zou voor een ouder persoon echt een probleem zijn. Hotel had bijna niet centraler kunnen liggen! Dit was erg positief.

Wij hebben niet ontbeten in het hotel, aangezien wij het wat prijzig vonden. Eetzaal zag er wel erg verzorgd uit.

gemengde gevoelens

frank
7-10-2017

De kamers waren boven verwachting; echt genoten. En blij, dat we nu ook in Leeuwarden zijn geweest. Ook een echte aanrader.

Het personeel aan de balie kwam wat hooghartig over: alsof het een gunst was, dat we bij de stadhouder op bezoek mochten komen. En het ontbijt had wat weinig keus en, erger, werd slecht en laat, bijgevuld.

Wat een enorme herrie voof een hotel.

Mw talenz
22-9-2017

Ik vond slecht dat je zoveeel herrie hebt zodra je een overnachting en iemand anders zn bruiloft viert.

Verder zijn de kamers aardig, zeker voor de prijs die je betaald, een keurige prijs kwaliteit verhouding.

Maar voor rust moet je zeker niet komen!!!!

Tweede keer hier verbleven i.v.m. festival op loopafstand. Parkeren in de garage is krap. Ontbijt is veel te duur, standaard en vanwege de eiercrisis op zondag geen eieren meer, maar ook niet iets anders. Korting is dan op zijn plaats. De kamer was al veel duurder als normaal. De kamers zijn erg gedateerd en aan renovatie toe, vloerbedekking vol vlekken en kapot behang, meubels met vlekken en schade en schilderwerk wat niet meer kan. Douche piepklein met een douchegordijn (jakkes) en een kraan die niet goed werkte en een doucheputje wat niet goed doorliep. Voor de rest is de ligging perfect en het personeel heel aardig. Er komen 25 kamers bij, fijn. Als ze de rest dan ook maar gaan opknappen want dat is geen 4 sterren waard.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.