Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof

8.7Fantastisch

Nederland, Friesland, Leeuwarden

8.7Fantastisch

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Stadhouderlijk Hof voor je op een rij gezet:

1183 reviews over Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof

• 8Ron Jansen27-06-2020

Mooi hotel met helaas een groot minpunt

Prachtig gebouw in centrum van Leeuwarden. Heerlijke rustige stadstuin en aardig personeel. Onze kamer op zich ruim en schoon, maar het raam kan niet open en er is geen airco. Wel een luchtverversingssysteem, maar die mededeling maakt dat we ons juist nog minder prettiger voelen. In deze tijd waarin het coronavirus rondwaart geeft zo'n kamer een zeer onplezierig gevoel. Tijdens ons verblijf was het bovendien 30 graden en was de ventilator niet toereikend. Werknemers beaamden dat ze onze klacht begrepen, maar hadden geen alternatief. Het had hotelketen Fletcher in deze tijd met bijzondere omstandigheden gesierd ons van tevoren kenbaar te maken hoe de situatie in het hotel en op deze kamer(s) is, zodat we zelf hadden kunnen bepalen of we dit wilden. Het waren twee zeer warme en onaangename nachten die afbreuk hebben gedaan aan ons verblijf in Leeuwarden. Heel jammer.

Gereisd met partner in juni 2020

• 8Yvon01-03-2020

Ruime familiekamer

Mooie Comfort deluxe kamer geboekt voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Zeer ruime kamer met grote badkamer met wc en douche. Het betreft een zolderkamer, met enkel een dakraam. Daardoor is de kamer wat donker en heb je geen zicht naar buiten. Groot tweepersoonsbed met 2 persoonsdekbed, helaas boterzachte matrassen. Bij binnenkomst was de slaapbank voor 1 kind opgemaakt. Nadat we het hadden gemeld, was er binnen anderhalf uur een extra bed neergezet en opgemaakt. In het sfeervolle restaurant op vertoon van parkeerkaart Zaailand een bittergarnituur gekregen, aardig personeel; ook voor de kinderen. Vanuit het charmante hotel ben je meteen in het centrum. Nog 1 tip (ook doorgegeven aan receptie): als je weet dat er 4 personen in een kamer overnachten, graag ook voor 4 personen glazen en kopjes neerzetten. We hebben genoten! Bedankt Stadhouderlijk Hof!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 8Ingrid en Frank Hanemaaijer28-02-2020

We komen hier zeker terug !!!

Een gezellig maar oud hotel. De slaapkamer waar wij in verbleven was pas vernieuwd en modern. Vriendelijk personeel zowel bij de receptie als bij DUCO. Het hotel ligt heel centraal tov het centrum en alles is goed te belopen. Als je niet goed ter been bent is het lastig lopen binnenshuis omdat er veel treetjes zijn die je op of af moet gaan. Een ding wat ik niet prettig vond in de kamer was dat er met geen mogelijkheid een raam open kon. Voor het originele raam (dat ook niet open zou kunnen) was een voorzetraam geplaatst in dik ijzerwerk. Ik had er niet aan moeten denken als ik evt door brand niet meer van de kamer af had gekund. Een uitweg was er dan niet. Maar verders: een echte aanrader dit hotel !!!!!

• 9Brigitte Lansbergen26-02-2020

Prima hotel in het midden van Leeuwarden.

Rustig hotel, mooie kamer. Het ontbijt was ook prima.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 8A T vd L25-02-2020

Vriendelijk hotelperso. En in Duco savonds TOP

We hebben genoten. Het personeel was vriendelijk. Genoten in het restaurant Duco bij het ontbijt , maar ‘s avonds te gek. Eten was prima en de obers Jordi en Marcel : top! Oog voor de gasten, meedenkend en zeker gevoel voor humor en te zaken kundig! Beetje jammer dat het parkeren verder weg is en de kosten zijn toch wel daar, ondanks de uitrijkaart van het hotel. Verder hebben we het heerlijk gehad in de zeer ruime kamers in het stadhouderlijk paleis : bijzonder . En de hond mocht mee zonder enig probleem. Dank voor alles , het waren onvergetelijke dagen ondanks de regen!

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 4Akkie de Boer25-02-2020

Prima naar onze zin gehad.

Sfeervol hotel, vriendelijke mensen en goede bediening en heerlijk eten zowel ontbijt als diner hebben we goed ervaren. Alleen het parkeren is een beetje lastig en deze kosten komen er over heen was beetje nadeel.

• 9Ine24-02-2020

Toplocatie

Prachtige locatie grote ruime kamer en suite boven de ingang heerlijk rustig geen verkeer en midden centrum

• 8Johannes Krist23-02-2020

Fijn hotel midden in centrum voor een goede prijs.

Ligging was super. alle bezienswaardigheden op loopafstand Fijne kamer voor een stadsverblijf. Goed ontbijt.

• 8H Schipper22-02-2020

Prachtige dagen in mooie authentiek Leeuwarden

Mooie dagen in Leeuwarden. Overnachting in bijzonder Fletcher hotel middenin centrum in Leeuwarden. Goede kamers en faciliteiten en lekker en verzorgd ontbijt en 's avonds heerlijk diner. Vriendelijke bediening.

• 9Ron Meijer21-02-2020

Super hot

Slaapkamers zijn groot en schoon. Het hotel zit midden in de stad. Ontbijt is prima.

Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof info

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats