Géén boekingskosten

De Groene Parel(+ minicamping)

Appartement

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

34 Reviews over De Groene Parel(+ minicamping)

• 7Janny Bakker28-11-2022

Een mooi aangelegde camping

Het was een redelijk verblijf We hadden een goede schaduw rijke plaats. De ontvangst was vriendelijk. Vooruitbetalen waren we niet zo gewend. De omgeving is prachtig. Ook is het lastig dat je niet even met je auto het terrein op mag om iets zwaars uit je auto te halen.

• 6Ruimte
  • 2Rob en Marianne27-09-2022

Nooit meer met zo'n onvriendelijke behandeling.

Al op de eerste dag onvriendelijk bij het onbeschofte af ontvangen Op het bordje bij de ingang van het terrein staat dat het een autovrije camping is, wat het niet is. Moet je dan wat zwaars uit auto of caravan halen dan wordt je er op een zeer onvriendelijke manier meteen op gewezen dat het absoluut niet is toegestaan, daar zijn de bolderkarren voor. Nou, die twee bolderkarretjes die er staan daar kan je nog geen voortent in vervoeren, is gewoon kinderspeelgoed. Volgens de website het je 6 amp. elektrische aansluiting, maar deze werkt niet goed. Is ook logisch als er 3 groepen zijn van 16 amp. verdeeld over 25 plaatsen met 6 amp. dan vraag je om moeilijkheden. En als er dan een storing is hebben de kampeerders het gedaan, want die gebruiken te veel elektriciteit en krijgen dat ook op een weer heel onprettige manier te horen. We hebben als groep het zelf maar opgelost om toch een leuk weekje te hebben. Dus nooit meer.

• 8Loek en Erna Thijssen20-09-2022

Prima camping in een mooie streek.

We hadden met onze camper een mooie zon/schaduw plek. De voorzieningen zijn goed en de eigenaren heel vriendelijk. Werden vanwege verjaardag dochter getrakteerd op lekkere mooi versierde cake. Vanaf de camping heerlijk gefietst en gewandeld in het mooie Gaasterland. Kortom: Een aanrader.

• 9Natuur
  • 5Marcel08-09-2022

Mooie camping echter communicatie eigenaresse supe

Camping prima. Sanitair redelijk , weinig licht in de 2 wasruimtes. Eigenaresse was niet vriendelijk , kon eigenlijk maar matig communiceren. Caravan moest toen hij al stond. alsnog 10 cm naar achteren geplaatst worden. Dit was niet alleen bij ons maar meerder bezoekers kregen op hun kop omdat ze niet goed zouden staan. Met name de wijze waarop dit kenbaar gemaakt geeft je bij aanvang al geen warm gevoel. Toonde geen begrip voor situatie. Ook al vertrokken we een dag eerder , je moet vooruit betalen en krijgt geen geld terug bij eerder vertrek, maar dat weet je. Wat wel vreemd was dat we toch om 11:00 uur van de camping moesten vertrekken ondanks het feit dat volgende dag al betaald was.

• 5Natuur
  • 2J.Otten07-09-2022

niet weer

Campingregels: Opmerking over Financiën - Boekingsafspraak is pas geldig als er €.30,- is betaald. - Afgesproken verblijfsduur moet bij aankomst direct, dus vooraf, betaald worden. - Graag of noodzakelijk eerder vertrekken, b.v. bij ziekte, geen geld terug!

• 3Theo Vermeulen16-08-2022

Nooit meer

Mooie camping schoon netjes aardige eigenaresse prima Maar de eigenaar heeft een erg kort lontje en is heel erg onbeschoft Scheld je de huid vol waar de hele camping van mee kon genieten meneer is niet voor rede vatbaar Vermijd deze camping al is het alleen maar voor de eigenaar

• 6Jeanette26-09-2021

Werd erg nerveus van de onvriendelijke bejegening

Wel mooi opgezette camping.Niet te groot.

• 7Ruimte
  • 8Harry13-09-2021

Mooie camping

Goed onderhouden minicamping met vriendelijke beheerders. Het toiletgebouw is schoon en warm water voor de afwas en douchen is all in. Bij aankomst hartelijk welkom en krijg je een formulier met 'weetjes' Hierop ook een tweetal ANWB fietsroutes vermeld die zeer de moeite waard zijn. Voor de rest een heerlijke camping voor rustzoekers, alleen in de boerderij wordt o.a. op maandagochtend een soort fitness training gegeven en daardoor wordt je helaas vroeg gewekt, omdat de deur open blijft staan. (enige minpuntje) Geen kinderen op de camping gezien maar dat kan ook gezien de periode zijn geweest.

• 9Ruimte
  • 9Eric Rijsberman10-08-2021

Heerlijk uitrusten en met vrienden genieten

Een heerlijke camping met mooie plaatsen en goede moderne sanitaire voorzieningen. Je voelt je meteen door de hartelijke ontvangst thuis. Ongecompliceerd en goed toegangelijk. Wij hebben genoten van onze week samen met onze vrienden en de beide honden. Dichtbij het ijselmeer. Goede fietsverbindingen en een mooie omgeving. De week ging veel te snel voorbij op deze camping die nog camping heten mag. Veel succes en hartelijk bedankt.Eric, Monique en Ben

• 10Gea Dekker18-06-2021

Uniek

Prachtige groene, zeer goed onderhouden, camping. Eigenaren zijn op een prettige manier betrokken bij hun gasten. De camping is autovrij wat wij erg prettig vonden. Vanuit de camping mooie fietsroutes om Gaasterland te leren kennen. Vaak is het een tot ziens, dit waarschijnlijk tot een volgende keer.

Appartement De Groene Parel(+ minicamping) info

• CafeNiet beschikbaar