Appartement De Groene Parel(+ minicamping)

AppartementWeer vandaag25°15°
8,8

12 reviews over Appartement De Groene Parel(+ minicamping) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Fantastisch mooi !

Nico Gerritsen
14-7-2018

Voor de 2e x naar volle tevredenheid weer een bezoek gebracht aan deze fijne kleine camping.

Weer een leuk ontvangst bij aankomst.

Sanitair mooi en goed verzorgd.

auto vrij.

Heerlijk rustig gelegen in een zeer fraaie omgeving met veel fiets en wandel mogelijkheden naar leuke dorpen/steden, vlak bij fietsknooppunten.

Kortom wij hebben weer genoten!

Zeker tot ziens 🤗

Prima , maar wel een kanttekening.

Rob
16-6-2018

Prima ontvangst met een set foldermateriaal. Van in totaal 24 plaatsen worden er 5 door seizoeners en ( op dit moment) 3 door meermaandplaatsen bezet.

Volstrekt te weinig parkeerplaatsen, dus veel auto's dienen op het gras langs de doorgaande weg te worden geplaatst. Twee toiletten en 1 urinoir is absoluut te weinig voor het aantal plaatsen. Twee douches gelet op aantal plaatsen aan de krappe kant. Bij de toiletten en bij de wastafels ontbreekt een zeeppompje. Sanitair wordt goed schoongemaakt.

Omgeving erg aardig met plaatsen als Hindeloopen en Stavoren. Leuk fietsgebied met veel watersport. Eigenaren zijn servicegericht. Fietsenstalling alleen toegankelijk voor seizoenplaatsen.

nieuwe zakelijke eigenaren.

tineke
7-6-2018

De camping is gelegen op een fantastische plek, we komen hier dan ook al een aantal jaren met veel plezier, het is er rustig en de sfeer op de camping is prima, wat mij verbaasd heeft dat de sfeer van de camping met de nieuwe eigenaren zo volstrekt anders is als het was, er gebeuren nu dingen die naar mijn idee niet door de beugel kunnen, waaronder het geven van een familiefeest ( door de eigenaren zelf) op de camping.nou begrijp ik dat het hun eigen terrein is maar wij, betalende gasten hebben hier veel hinder van ondervonden. Zo ook het parkeerbeleid heeft ons ook dit jaar verbaasd, de eigenaren hebben het aantal kampeerplekken verhoogd van 17 naar 25 plekken en vervolgens is de parkeerplaats gelijk gebleven met 9 a 10 plekken, is. En vaak word er door de eigenaren ook gebruik gemaakt van deze parkeerplaatsen en tevens de klanten van hun andere bedrijfstak.

Rustig, schoon, gezellig.

Fam. Olsman
30-8-2017

Zeer goed toiletgebouw. Mooie kampeerplaatsen. Prachtige omgeving.

Fietsenhok is echter veel te klein, wanneer de campingvol is.

Sfeervolle camping.

Jan en Tineke Blankespoor
9-8-2017

Knusse camping met mooie beplanting en ruime plaatsen.

Enthousiaste en behulpzame (nieuwe) eigenaren.

Prima uitgangspunt voor fietstochten en andere uitstapjes.

Bij bepaalde windrichting is de snelweg goed te horen.

prachtig.

staf en francien gerrits
22-5-2017

Aardige beheerders, mooie fiets en wandelomgeving.

de moeite meer dan waard.

Met recht een groene parel

Laurens
24-9-2016

In een met zo'n overgoten Harich ligt de kleine SVR camping "de groene parel". De keuze van de naam is terecht. Want je voelt je direct thuis op deze in het groen gelegen camping. Gemoedelijkheid en rust zijn wel kenmerkend voor deze camping. Het sanitair is fris en schoon. Op korte afstand van de camping ligt het levendige plaatsje Balk. Hier zijn volop mogelijkheden om even te shoppen.

Prachtige mini camping!

Linda
26-6-2016

Wat een gastvrijheid!! Keurige toilet/douche gebouw..en schitterend veld! Geweldige omgeving! Wij komen zeer zeker terug! Echt geweldig! De rust en de natuur!

Prachtig

Staf en Francina Gerrits
8-4-2016

Hele leuke knusse camping, geen typisch Nederlandse "kringetjes" camping maar diverse knusse plekjes en hoekjes.

Geweldige douches en overig sanitair. Hier kon ik tenminste Onder de douche en niet kromgebogen tegen een muur moeten aanleunen.

Eigenaren zijn enthousiast en bijzonder sympathiek, altijd tij voor een praatje.

Omgeving, Gaasterland, is werkelijk prachtig voor fiets en wandeltochten, Sloten, Stavoren en Hindelopen liggen kort bij.

Enige minpunt is de drukke provinciale weg die bij bepaalde windrichtingen enigszins storend kan worden.

Wij gaan graag een keer terug.

Bedankt Lenie en Frank.

mooi en perfecte locatie

priscilla
17-8-2014

Erg mooi appartement, midden in de natuur. Perfecte uitvalsbasis voor mooie dorpen, steden en veel water in de omgeving! Zeer vriendelijke eigenaren die je veel privacy geven, maar ook altijd voor je klaar staan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Groene Parel(+ minicamping) in Harich - Gaasterland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Groene Parel(+ minicamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement De Groene Parel(+ minicamping) scoort een 8.77 uit 10 op basis van 12 reviews.