Camping It Wiid

493 reviews over Camping It Wiid in het Nederlands

Geweldige camping!

Christianne
11-5-2018

Prachtige camping en we komen zeker terug. Wel jammer dat er honden op de camping mogen en er dus af en toe poep op de camping ligt en het naar poep ruikt. Douches gaan heel snel uit en je moet even wachten totdat de douche weer aan gaat. Verder zeker een aanrader!

Ideaal oord voor verkenning met de e-bike.

J.Visser
2-10-2017

Langs het water fietsen in een prachtige omgeving. Vele dorpjes bekijken met mooi natuurschoon en knooppuntenroutes via vele pontjes.

Voor de water(sport) liefhebber

Westfries
24-9-2017

Hygiene van het saintair viel tegen in het naseizoen.

Prijs kwaliteit is gerelateerd aan de cke prijs per nacht.

Super camping

Roelof en Jolanda
    3-9-2017

Mooie camping met ruime plaatsen, je kunt kiezen op een veldje met uitzicht op het water, wat wel heel mooi is. Je kunt ook kiezen voor een veldje wat verder van het water af, dat hebben wij gedaan omdat we kleine kinderen hebben. Er zit een kampwinkel, cafetaria en restaurant op de camping wat wij wel handig vinden. De camping heeft ook een zwembad, een peuterbad en een bad voor de groteren. Waar we vooral over te spreken zijn dat is het sanitair, één van de mooiste die we hebben gezien. We waren al buiten het hoogseizoen dus hoe de animatie is kunnen we niet zeggen. Het is een vrij grote camping met veel water er omheen, als je daar van houdt is dit een prima camping. De ingang bij de slagbomen is wel heel klein, als er een auto met caravan vlakbij de slagbomen staat wordt het vrij krap als je daar met je combinatie langs moet.

Wij hebben erg genoten!

supernette gezellige camping met veel waterplezier

jeanet van der Heide
    2-9-2017

zeer vriendelijke en flexibele medewerkers.

De patatjes mogen iets meer doorgebakken en het zwembad iets warmer.

Receptie It Wiid, Marketing, 5-9-2017
    Hartelijk dank voor uw review! Wij nemen uw tips zeker mee!

Voor ons niet voor herhaling vatbaar

Jong gezin
    1-9-2017

Camping ziet er netjes uit, maar er is totaal geen sfeer. Open velden, caravan moet precies recht neer gezet worden. Dit was onze eerste vakantie in Nederland en na 2 dagen hebben we ingepakt en zijn naar Spanje gegaan.

Kortom, je moet ervan houden..... wij dus niet

Receptie It Wiid, Marketing, 5-9-2017
    Hartelijk dank voor uw review! jammer dat dit niet helemaal uw soort vakantie is. Wij hopen dat u een fijne tijd in Spanje heeft gehad.

dubbel....

waterrat
    27-8-2017

Het gevoel bij deze camping is erg dubbel.

We hebben een heerlijke vakantie gehad en dat komt ook mede door de plek die we hadden. We stonden heerlijk aan het water en dat was fantastisch. Alleen als je in het midden van het veld stond en er kwam een regenbuitje dan lijkt het veld Q te veranderen in een drassige bende. Sommigen hadden water in de voortent staan.

De medewerkers bij de receptie zijn redelijk vriendelijk, op 1 na, wat een harde!

Het zwembad ziet er leuk uit, netjes, maar ijskoud water... jammer, de kids komen er met blauwe lippen uit.

De toiletgebouwen zijn netjes.

Deze camping is erg leuk als je een bootje hebt.

De camping winkel is echt ontzettend duur!. De dichtsbijzijnde supermarkt is aan de andere kant van het water, waar je alleen met een pond kan komen (€2 per keer) en ook die super is behoorlijk aan de prijs. Wil je naar een gewone super dan zit je aan de auto vast.

Wat ons nog het meest verbaasde is dat het een natuurgebied is. Je mag daardoor niet hard varen, geen felle verlichting en het moet rustig zijn.... Dan komen er een aantal keren per week feestboten met keiharde muziek langs varen, meerdere keren feesten tot na middernacht, vuurwerk! bijzonder.....

Voor ons dus erg dubbel, wij hebben het nu wel een beetje gezien, volgend jaar toch maar ergens anders heen.

Receptie It Wiid, Marketing, 5-9-2017
    Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen dat u een heerlijke vakantie heeft gehad. Een paar toelichtingen op uw punten:Bij grote stortbuien kan het water op veengronden niet altijd direct wegkomen. Wij proberen dit zo goed mogelijk te verhelpen door de velden zo aan te leggen dat het water naar het midden van het veld gaat. Wat betreft het dorp, u kunt ook via het bungalowpark fietsen (zonder gebruik te maken van de pont). De muziek waar u het over heeft, is het drie daagse Veenhoop feest wat al sinds jaar en dag in deze regio gehouden wordt (5 km afstand). Op vrijdag vaart de jeugd hier naar toe in inderdaad soms zeer speciale bouwsels onder leiding van harde muziek. Voor veel camping gasten een vermakelijk gezicht. Gelukkig verloopt de rest van het jaar vrij rustig zoals verwacht bij een Nationaal Park.

Net zo prima als de voorgaande jaren

Familie Vreman
    24-8-2017

Mooie verzorgde camping, erg ruime plaatsen, toiletgebouwen zijn heel schoon, de omgeving is prachtig, kortom prima vakantiebestemming!

Voor herhaling vatbaar

Sue
    24-8-2017

Mocht u niet in het bezit van een bootje zijn tijdens uw verblijf dan is het aan te raden deze te huren bij de camping. Rondom de camping een prachtig vaargebied.

Mooie camping. Haal ook de brandnetels weg!

Lies Paul
    24-8-2017

Wat tegenviel was de prijs/kwaliteit in het restaurant.
    Receptie It Wiid, Marketing, 5-9-2017
    Hartelijk dank voor uw review! Waarschijnlijk doelt u op de brandnetels bij het fietspad buiten de camping? Wij gaan de gemeente hierop aanspreken.

We hebben een aantal aanbieders voor It Wiid voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping It Wiid in Eernewoude - Earnewald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping It Wiid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping It Wiid scoort een 8.61 uit 10 op basis van 506 reviews.