Géén boekingskosten

• 8.3Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping ‘t Wiid in Friesland verblijf je in een huisje aan het water of gewoon met de eigen tent of caravan. Hier vind je schoon sanitair en een winkel waar je alles kunt halen wat je nodig hebt. Tip: huur een bootje bij je verblijf. De omgeving leent zich perfect voor actieve uitstapjes als varen, fietsen, kanoën en wandelen.

811 Reviews over It Wiid

• 8Bart26-04-2022

Mooie nette camping met perfect sanitair

2 nachten geweest, online geboekt. Alles super geregeld ondanks dat wij na sluitingstijd receptie aankwamen. Via kenteken scan konden we zo doorrijden.

Annigje, Eigenaar, 10-05-2022

Bedankt voor de review en fijn dat het zo goed liep! De 4 voor het zwembad is omdat het zwembad gesloten was? Deze gaat altijd open vanaf Hemelvaart. Hopelijk komt u nog eens terug om het zwembad 'echt' te ervaren!

• 9S.Zwart24-10-2021

Rustig en gemoedelijk park

We zijn nu voor 6de keer geweest in Earnewald bij It Wiid. We gaan met regelmaat weekendje weg maar nergens waar we komen is her zo netjes als in de huisjes op de camping van It Wiid. Alles keurig tot puntjes verzorgd. Vriendelijk ontvangst bij de receptie. Park wordt netjes bijgehouden. In her avond vonden wij het te donker gezien er nauwelijks verlichting op het terrein is. Verder zijn we zeer tevreden gasten en komen zeker volgend jaar weer terug. De ligging van het huisje op de camping was aan het water. Huisjes zijn lekker ruim en goed opgezet.

• 6Eetgelegenheden

A Bleckman, Eigenaar, 05-02-2022

Goed om te horen! En leuk dat u weer komt. De verlichting is vrij minimaal op het park door de ligging midden in nationaal park.

• 9Fam. Bosma13-10-2021

Vakantie in het prachtige Friesland

We hebben erg genoten van een korte vakantie op het bungalowpark It Wiid in Earnewald. Op het prachtige goed onderhouden park hadden we de beschikking over een bungalow van het type Wald Wellness Comfort Fyts Hus nr. 117 direct gelegen aan het water. De inrichting was knus en alles zag er even verzorgd uit. Ook het weer werkte prima mee en nodigde uit om te gaan varen in een mooie sloep (type Reitdieper) van botenverhuurbedrijf Hollema. Dat je als verwoed visser je hengeltje kunt uitgooien in je eigen tuin was toch wel de kers op de taart! We komen hier zeker terug!

• 4Ramon02-10-2021

Tegenvaller

Ik vindt de camping zeker niet 5 stèren waardig dit jaar gekozen voor een seizoen plek (€2300) en als je dan in het zwembad wil moet je nog een € 10 extra betalen voor een zwemkaartje 😡 (Voor degene die bv een week staat zit het kaartje er gewoon bij ) we zijn in het zwembad geweest maar dit ziet er niet uit tegel stuk en veel dichtgesmeerd met kit. als je s’avonds richting het toilet gebouw heen loopt dan zou ik zeker een zaklantaarn mee nemen want verlichting is er nauwelijks de entree op veld b is bij nat weer een bende zou al een paar jaar geleden wat aan gebeuren maar bij regenval is het gelijk weer een drassige waterpartij Als je gaat douchen sta je bijna tegen de muur aan om nat te worden er zit een timer op van ong 4 min voor een vrouw met veel haar kan ik me voorstellen dat dit aan de korte kant is

Jullie als directie hebben een prijsverhoging gedaan maar zou mezelf afvragen of dit ook terecht is

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Annigje Sikma, Eigenaar, 05-02-2022

Beste Ramon, we nodigen je van harte eens uit voor (gratis) koffie op de receptie om een en ander uit te leggen en toe te lichten.

• 7Jongsma02-10-2021

prima voor watersportes

Camping voor waterlefhebbers goede voorzieningen en park medewerkers echter receptie liet te wensen over 4 maal vraag gesteld over jaarplaats en 4 verschillende antwoorden gekregen beloftes om mail te sturen worden niet na gekomen 5e keer werd er erg onvriendelijk gereageerd op vraag jaar plek

Wij komen er niet weer

Annigje Sikma, Eigenaar, 05-02-2022

Jammer! Op het moment dat u vroeg naar een seizoenplaats, waren wij de aanvragen nog aan het inventariseren en ook de verlengingen van afgelopen jaar. Helaas kwamen er niet genoeg plekken vrij om nieuwe seizoenplaatsen aan te nemen.

• 8Rinket29-09-2021

Mooie camping .nette sanitair. Altijd vriendeli

Prachtig gelegen camping vriendelijk personeel . De kampeerplekken zien er verzorgt uit en de toiletgebouwen worden prima onderhouden Een aanrader

• 7Eetgelegenheden

Annigje Sikma, Eigenaar, 05-02-2022

Goed om te horen! We zien jullie graag weer in 2022.

• 9J.H. Willems27-09-2021

prachtig

mooie camping .vriendelijk personeel en een mooie omgeving om te fietsen .

• 8Staat v/h sanitair

Annigje Sikma, Eigenaar, 05-02-2022

Bedankt voor uw review! Goed om te horen.

• 6Peter21-09-2021

Prima huisje, maar weinig klantgericht personeel

Een midweek in een ruime bungalow op It Wiid. Mooie omgeving. De bungalow viel echter tegen, aangezien er door de vorige bezoekers was gerookt: het hele huisje stonk ernaar. Er is wel geprobeerd er wat aan te doen (er is met spray gespoten door de schoonmaakster die speciaal nogmaals kwam), maar verder dan het advies de ramen en deuren open te zetten is het niet gekomen: geen excuses, alleen dat het zo raar was dat die eerdere bezoekers hadden gerookt en wat je daar nou aan kon doen...

• 6Staat v/h sanitair

Annigje Sikma, Eigenaar, 05-02-2022

Vervelend dat u het zo ervaren heeft. En ook dat er nog steeds gerookt wordt in de woningen terwijl dat verboden is. Onze schoonmaakdienst doet er alles aan om dan de geur uit de woning te krijgen. Helaas lukt dat dan niet altijd voldoende.

• 9M. Ol19-09-2021

Perfekt.wir kommen wieder

Sehr sauberer und wunderschöner Campingplatz. Gut sortierter Supermarkt und leckeres Essen im Restaurant. Alle servicekräfte sehr freundlich und hilfsbereit. Klasse Sanitäranlagen. Auf jeder Toilette gibt es ein Hygieneständer.

Gut zu hören!

• 9Familie Odinot06-09-2021

Geweldige camping, zeker voor herhaling vatbaar!

Een prachtige grote camping in een mooi gebied, waar je lekker kan genieten van het water, de natuur en de omgeving. Op de camping zijn er genoeg faciliteiten om gebruik van te maken. Er is voor ieder wat wils. Personeel is erg aardig en behulpzaam.

• 8Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar