Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping ‘t Wiid in Friesland verblijf je in een huisje aan het water of gewoon met de eigen tent of caravan. Hier vind je schoon sanitair en een winkel waar je alles kunt halen wat je nodig hebt. Tip: huur een bootje bij je verblijf. De omgeving leent zich perfect voor actieve uitstapjes als varen, fietsen, kanoën en wandelen.

We hebben de beste aanbieders voor Camping It Wiid voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

852 Reviews over It Wiid

• 4Jan04-01-2023

Natte voeten

De vloer bleef 3 dagen nat vanaf onze komst. Leverde gevaarlijke situaties op met kleine kinderen. Daardoor stonk de vloer ook. Jammer dat dit niet bekend was, terwijl de omringende huisje voorzien werden van vloerverwarming. Die van ons had nog cv

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Eigenaar, 26-01-2023

Beste Jan,

We vinden het heel jammer dat het verblijf niet is gegaan zoals je had gehoopt. Zoals we in eerder contact aangegeven hebben, hadden we het graag tijdens je verblijf gehoord, zodat we dit voor je hadden kunnen oplossen. Het probleem ligt namelijk niet aan de radiatoren of CV. Onze excuses voor het ontstane ongemak.

Vriendelijke groet, Receptie it Wiid

• 10H. Meijerman17-10-2022

Ontspannen aan de waterkant

We hebben de camping met zorg uitgekozen en het verblijf als zeer prettig ervaren. De camping is uitermate netjes en van alle gemakken voorzien. Daarnaast is het fantastisch dat er zoveel kampeerplaatsen zijn met uitzicht op het water. De camping ligt voor het bezoeken van de oude Friese steden en dorpen erg gunstig. Er zijn voldoende mogelijkheden om met de fiets veel van de omgeving te zien. Kortom: It Wiid is een topcamping op een toplocatie.

• 10Ronald Spijker03-10-2022

In een woord fantastisch, alles was aanwezig, bedd

Niets te klagen, wat er hoort te zijn was er. Fantastisch.

• 1Eetgelegenheden
  • 9Trijnie Ronk02-10-2022

Geweldig

Heerlijke camping nabij het water. Vriendelijke en behulpzamemensen. Goed eten in het restaurant en campingwinkel was zeer uitgebreid . Goeie WiFi. Wij hebben alweer voor volgend jaar geboekt

• 7Tymon Stamborg25-09-2022

Nette camping

Goed om te verblijven. Sanitair netjes en schoon. Omdat we in september waren was het restaurant niet elke dag open. De WiFi is beperkt toegankelijk. Traag

• 3Eetgelegenheden
  • 8Fam. Klaren12-09-2022

najaarsvakantie

We vonden het heel fijn. Zijn meerdere jaren met de caravan geweest. Dat kan helaas niet meer. Hebben nu een chalet gehuurd. ook dat was voor ons heel fijn. Hopen het volgend jaar weer te kunnen. Wij vinden de contacten met de medewerksters en medewerkers van It Wiid enorm plezierig. Hier kunnen veel campings een voorbeeld aan nemen. Wij zijn heel dankbaar voor deze contacten. Wij wensen camping It Wiid heel veel succes.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Jeanette Zantingh10-09-2022

Fantastisch,

Dit jaar 2 vakanties op deze camping, mooi gelegen in een natuurgebied. April/ Mei en juli/augustus, in totaal ruim 6 weken. Voor ons een fantastische camping. Mooie velden aan of vlakbij het water. De zomervakantie was echt geweldig op veld B een paar meter lopen en je bent aan het doorgaande vaarwater waar een paar bankjes staan op een klein groenstroken. Hier vele uren doorgebracht, lekker genieten van alles wat voor bij vaart. Zelf de sup daar in het water en gaan. Onze sloep ligt dichtbij in een haven (ervoor gekozen om hem niet mee te nemen naar de camping maar hem gewoon te halen als we willen varen). Sanitair erg schoon en wordt meerdere malen per dag schoongemaakt. Heel handig ook het buiten sanitair aan de achterzijde van het gebouw. Winkel en snackbar goed , geen gebruik gemaakt van het restaurant. Wij komen zeker terug, voor volgend jaar weer gereserveerd.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Lin en johan Mineur07-09-2022

Grote camping toch rustig en aangenaam. Lekker ete

Als je graag fiets of vaart met een bootje, zeker hier naartoe.

• 9Jurgen VR05-09-2022

Geweldige camping

Fantastische ligging in De Alde Feanen, tent of camper vlak aan het water, camping en sanitaire blok heel netjes, vriendelijk personeel, eetcafé serveert lekkere maaltijden, wifi met code is goed (1 toestel), boot, kajak/sup verhuur, ideaal om te wandelen, fietsen, varen, kajakken/suppen,… of gewoon te chillen. Als ik dan toch een minpunt moet geven zou ik zeggen dat het iets te druk is op deze camping maar dat was voor een groot deel te wijten aan het feit dat er jongeren van een school enkele dagen op de camping verbleven en heel luidruchtig waren… de campers op veld Y stonden ook zij aan zij zonder énige ruimte en privacy.

• 10Martin Dusink05-09-2022

Fantastische camping!

Juli 2 weken en augustus 1 week gekampeerd op veld A, prachtig veld met uitzicht op en aan het water waar veel boten langs varen, vissen is hier geweldig direct aan het water. Camping, toiletgebouw zijn zeer schoon, goede restaurant, supermarkt en cafetaria zijn goed, alle medewerkers zijn zeer vriendelijk. Je hebt wel meer wind in Friesland. Ik kan iedereen camping It Wijd aanraden, heb geen minpunten kunnen ontdekken.

Camping It Wiid info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar