Camping It Wiid

544 reviews over Camping It Wiid in het Nederlands

Hele mooie camping!

Familie S
4-9-2018

We hadden een 8-persoons huisje aan het water op de camping gehuurd. De huisjes zijn prima ingericht met 4 slaapkamers en redelijke bedden. Huur zeker een bootje bij het verblijf; we hebben elke dag gevaren. Je kan er ook geweldig mooi fietsen (pontjesroute), kanoën, suppen en wandelen. Zwembad, winkel, animatie en restaurant op de camping waren goed. Alleen voor de oudere jeugd gebeurde er weinig.

Fijne camping

Jitske
1-9-2018

Een fijne camping met een mooie ligging. We hadden een mooie plek aan het water. Het sanitair was schoon. Een minpuntje was wel dat de douche na een bepaalde tijd automatisch uitgaat en een aantal minuten lang niet aan wil. dit staat ook nergens vermeld, dus daar sta je dan met je haar vol shampoo.. Ook was de verlichting slecht en ook nadat we een melding hadden gemaakt dat er lantaarnpalen stuk waren, werd hier niks mee gedaan. Ook was er veel verkeer op de camping en stonden de auto’s overal geparkeerd, terwijl er nog genoeg ruimte op de parkeerplek was. Pluspunten zijn de winkel waar je alles kunt krijgen en waar verse broodjes zijn. Al met al hebben we een fijne vakantie gehad.

Aanradertje!

Annemiek Degeling
31-8-2018

Netjes, schoon, ruim park en zeer vriendelijk personeel. Wij hadden een chalet gehuurd, alles er op en er aan en heerlijke bedden!

Ingrid van de Goor
29-8-2018

Pas een week voor onze vakantie (hoogseizoen) hadden we een plaats op de camping gereserveerd. Deze plaats was 6 dagen vrij. Omdat we graag langer wilden blijven hebben ze er alles aangedaan om nog een hele mooie plek voor ons te creëren. De camping stond helemaal vol, maar door het personeel werd er echt meegedacht. Prachtige grote plaatsen, veel aan, of met uitzicht op, het water. Het sanitair prima in orde en op elk moment van de dag goed heet (warm) water voor de afwas of douche. Netjes onderhouden en zeer vriendelijk personeel. Al met al een aanrader!! En wij, wij komen zeker een keer terug.

kom zeker nog eens terug

Sjors van den Tillaar
28-8-2018

Uitstekende sanitaire voorzieningen, ook de mogelijkheid om ter plaatse een boot te huren is fijn

prima verblijf gehad

Maicol Kuijt
27-8-2018

Goed georganiseerde camping met een prima prijs-kwaliteit verhouding, uitstekende sanitaire voorzieningen. Wij hebben genoten.

voor herhaling vatbaar

peter
27-8-2018

paden zouden beter verlicht mogen worden, verder super vriendelijk personeel ,top camping

Leuke vakantie gehad, maar niet schoon

Fam. K
26-8-2018

Het huisje was niet schoon en er zat zelfs bloed op de kussens van het bed. Na geklaagd te hebben werden de kussen vervangen, maar de badkamer was nog steeds niet schoon. Later zagen we dat het huisje te koop staat wat wel veel verklaart wat betreft de staat van de meubels etc. We hebben uiteindelijk zelf schoongemaakt en wel een leuke vakantie gehad. Wat we misten was in dit gedeelte een speeltuin of iets anders voor kinderen waar we 's avonds ook nog heen konden lopen. De speeltuin een eind verderop had namelijk openingstijden (tot 17.00 uur) terwijl onze zoon van 7 graag vriendjes wilde maken en 's avonds na het eten nog wel wilde spelen. Al met al echt een leuke vakantie gehad, maar we vonden wel dat we voor een week teveel hebben betaald voor dit huisje en de staat van het huisje.

Fijn vakantiepark met mix van camping en huisjes.

Joost uit Voorschoten
26-8-2018

Fijn vakantiepark met veel water, bootjes en een gezellige mix van tenten, caravans, huizen en stacaravans. Fijn dat er een complete winkel, bootverhuur en zwembad zijn.

De 6 persoon huisjes waar wij zaten zijn ook prima maar wel enigszins basic. Met name de slaapkamers en de badkamer / WC kunnen wel een upgrade gebruiken.

Iets te duur en niet zo gezellig

Noor
26-8-2018

Camping It Wiid is een strak georganiseerd bedrijf. Het reserveren ging ultra efficiënt, de ontvangst was netjes. Het sanitair en zwembad zijn schoon en goed onderhouden. Sommige douches hebben weinig waterdruk. Er is een leuk zwembad met snelle glijbaan. De sloepjes en kano’s prima van kwaliteit.

Door de grootte van de camping vonden onze kinderen het lastig om vriendjes te maken. De animatie vonden ze matig op een paar activiteiten na zoals vlot bouwen en voetbaltoernooitje. Onze zoon van 10 vond de activiteiten te veel gericht op nog jongere kinderen. Wij stonden zelf 2 weken op een veld met alleen maar seizoensplaatsen. Buren aan beide kanten niet gezien. Extreem rustig veld dus. Had ik graag geweten bij het boeken. Andere campings melden dat soms zodat je zelf kunt kiezen. Camping is rustig, maar vanuit earnewald zelf komt 2 x per week feestmuziek tot erg laat. En ook wij hadden 3 hondendrollen op ons veld. Best irritant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping It Wiid in Eernewoude - Earnewald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping It Wiid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.