Tijdelijk €25 aanbetaling

Molecaten Park 't Hout

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Molecaten Park 't Hout voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 246 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

246 Reviews over Molecaten Park 't Hout

• 8Anouk26-08-2022

Ontzettend leuk park, maar verbeterpunten voor de.

‘t Hout is een leuke camping met veel faciliteiten voor kinderen. Nu voor de tweede keer bezocht. Prachtige speeltuin en heel leuk zwembad. Ook chalet Lavendel netjes en compleet. Wel zijn een aantal zaken echt voor verbetering vatbaar, met name op gebied van veiligheid. Fietsen en elektrische steps dwars door de speeltuin zou niet toegestaan moeten worden. Zo gevaarlijk voor kleintjes, die naar een ander gedeelte van de speeltuin rennen en hiervoor het pad moeten oversteken. Het zwembad is mooi, maar het diepe gedeelte is klein. Tijdens onze aanwezigheid was er een groepje oudere jeugd van ongeveer 18 a 20 jaar, dat vanaf de verhoogde scheiding met het peuterbad bommetjes deed in het water. De oudste jongen woog denk ik minstens honderd kilo en dat in een klein overvol zwembad vol met kinderen. Niet 1 keer, maar ging de hele middag door. Met verbazing naar gekeken. Totaal geen toezicht, ook niet bij de glijbanen.

• 9Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 2Albertine20-08-2022

Nooit meer!!

Zwembad was ijskoud, tegels zijn verzakt, geen nooduitgang, geen toezicht behalve op drukke dagen zit er iemand met zijn rug naar het zwembad toe. Binnenspeeltuin en luchtkussens om 17 uur dicht, slechte animatie, was weinig te doen en als er wat was werden kinderen niet geholpen. Parkeren is een drama, omdat iedereen officieel zijn eigen plek heeft, maar niemand weet dit of iedereen parkeert maar gewoon ergens. Sanitaire vaak vies en koud, behalve de familiedouches, die waren lekker warm. Heel veel mensen zijn er ziek geweest, overgeven, diarree, kan geen toeval zijn. Hebben dit aangegeven maar werd afgedaan met alles is binnen de norm, eigen risico enz. Het is het geld echt niet waard!

• 2Activiteiten
    • 4Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden
  • 8Marousha Hoeben13-08-2022

Fijn en schoon chalet met mooie veranda

Een prachtig huisje met alle gemakken voorzien, een fijne douche, prima bedden en voor onze kleine meid van 2 jaar hebben we een campingbedje en een kinderstoel gehuurd zodat zij ook van alle gemakken voorzien was. Het huisje was schoon, praktisch ingedeeld en makkelijk in omgang. Toilet was netjes, de kamers waren netjes, genoeg bergruimte voor al je spullen en op het park was er genoeg te doen voor jong en oud. Prima allemaal! Fijne vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Linda02-08-2022

Gemoedelijke camping

In juli 2022 naar 't Hout geweest met kinderen van 3, 5 en 7. We zaten in Pioen 12 (chalet). Chalet is her en der krap, maar alles is aanwezig. Top ligging, met direct uitzicht op een mooie speeltuin en vlakbij nog een grote speeltuin. Heerlijke veranda, met helaas wel veel wespen en af en toe flink op de wind. Vest mee dus. Het hele park is mooi onderhouden en voelt gemoedelijk. Fietsen huren is met jonge kinderen prettig, zodat ze snel naar de overdekte speeltuin kunnen. Fietsen kon ik van het slot laten en de kinderen konden prima over de camping: het verkeer rijdt er langzaam en oplettend. Zwembad wel zeeeeer koud. Daarom weinig gebruikt. Alleen het kleine kleuterbadje en het diepe bad waren enigszins verwarmd. Verder misten we een lunchmogelijkheid (anders dan fastfood) en een supermarktje op het park. Een supermarkt is wel vlakbij de camping, maar te ver om de kinderen te kunnen sturen. Al met al voor herhaling vatbaar.

• 5Eetgelegenheden
  • 7Mollie26-07-2022

Mooi en netjes, alleen veel zieken

Mooie camping, goede ligging en voldoende faciliteiten en activiteiten. Minpunt; in de afgelopen week heel heel veel zieken (allemaal met de zelfde klachten zoals buikpijn en overgeven), waar voor ons gevoel niet op gereageerd wordt. Receptie doet het af met ‘er is ergens al een keer getest op het drinkwater en aan het zwembad kan het niet liggen’.. maar toch zoveel zieken, dat kan geen toeval zijn. Hier mag (moet!) echt beter op geanticipeerd worden. Schoonmaak op zichzelf voldoende (al lijken mensen hier wel varkens als je een half uur later de schoongemaakte wc’s ziet, maar daar is niet tegen op te poetsen)

• 10Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 7Chantal23-07-2022

Leuk voor een weekendje

Leuke bosrijke camping met leuke faciliteiten voor met name jonge kinderen. Wel erg jammer dat de binnenspeeltuin en het springkussen al om 17 uur dicht / leeg gaat. In de zomer gaan de kinderen vaak later op bed en dan is dat natuurlijk veel te vroeg. Systeem met de papieren barcode kaartjes is ook totaal niet kindvriendelijk (scheuren, worden nat, verliezen). Hier echt iets anders op verzinnen voor de campinggasten. Sanitair mooi en schoon maar werd op onhandige tijden afgesloten en schoongemaakt. Plan dit qua tijd beter of informeer over de schoonmaakmiddel zodat je hier mee kunt houden. Geen gebruikt gemaakt van de horeca. In Bakkeveen vind je restaurants en een supermarkt. Omgeving leuk om te fietsen en wandelen. Voor een weekend leuke camping maar wij, gezin met wat oudere kinderen (8 tot 13) komen niet terug.

• 6Activiteiten
  • 8Alex Hulleman03-07-2022

Mooi verblijf leuke omgeving fijn personeel.

Nette gezellige camping. Met zijn tweeën en hond op vakantie geweest leuke omgeving veel wandel en fietsroutes in directe omgeving

• 5Activiteiten
  • 8Bianca11-06-2022

Leuk park maakt wel onderscheid

Bij aankomst waren ze de sleutel vergeten mee te geven in de envelop. Na een belletje naar de receptie kwamen ze deze brengen.

Fijn Chalet (pioen). Slaapkamers en toilet wel erg smal. Netjes schoongemaakt en alles werkte zoals het hoorde.

Speeltoestellen zijn netjes onderhouden en ook op veel plekken te vinden op het park.

Zwembad is frisjes maar goed te doen. Onze kinderen vonden het geweldig.

Flippies is groter dan je zou denken. Zou wel beter schoongemaakt mogen worden. Veel stoffige hoekjes.

Park maakt wel onderscheid buiten het drukke seizoen. Zo zaten Flippies en de snackbar dicht van maandag t/m vrijdag maar werd het woensdag wel geopend voor een schoolreisje. Wij werden echter geweigerd bij de ingang! Slap excuus gehad van de medewerkers en dat was het.

• 9Onderkomen
  • 7Grietje28-05-2022

Leuke camping maar denk niet nog een keer.

Met Hemelvaart op deze camping gestaan. Wij stonden op plek 40 veldje de kroming, dicht bij alle faciliteiten. Wij hebben fysiek gekeken er is wel her en der hoogte verschil namelijk. Voor de kinderen veel te doen redelijke grote binnen speeltuin, mooi buitenzwembad, Half overdekte buitenspeeltuin, grote buiten speeltuin en een animatie team wat z'n best doet. Sanitair was dik in orde en werd veel schoongemaakt. (mensen zijn zelf ook makkelijk is niet tegen aan te schoonmaken)Ik vondt het een minpunt dat er geen binnenzwembad was. Verder is de waterspeeltuin niet verwarmd en bad van glijbanen ook niet brrrr. Met kaartjes binnenspeeltuin in en vervolgens daarna 2 uur niet onhandig voor kinderen (kaartjes kwijt) handiger is bv een bandje met chip (voordeel herbruikbaar) Persoonlijk reserveren voor animatie vindt ik onhandig. Veel Friezen voor ons geen probleem. Al met al leuk lang weekend gehad ondanks dat weer niet top was. Poisz 300m

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 8Jok322-05-2022

Mooie vakantie

Wij hadden chalet hortensia is voor 4 personen Wij waren met z,n tweeën en dan is het te doen maar met z,n vieren wordt het krap, maar kunt ook op prima vermaken op de veranda. Het was schoon alles is aanwezig heb niks kunnen vinden wat niet goed was. Park zelf is echt familie park en zeker voor de kinderen is er genoeg te doen De omgeving is prachtig en heel veel mooie fietsroutes dus zeker een aanrader

• 8Activiteiten

Vakantiepark Molecaten Park 't Hout info