Camping De Waldsang Recreatiecentrum

Zoover silver Award 2019

Meer camping info

324 reviews over Camping De Waldsang Recreatiecentrum

• 9Mirjam20-09-2020

Gemoedelijke, fijne en verzorgde camping

In augustus hebben we last minute (dezelfde dag) een kampeerplek geboekt op deze camping, en geen spijt gekregen. De gemoedelijke sfeer viel gelijk op. Iedereen zegt ‘hallo’ tegen elkaar en er is een leuke mix van jong en oud. Wij stonden op een heerlijk veldje (plek 60 of 61 volgens mij) met een paar leuke speeltoestellen. Ideaal voor onze 2 kleine kindjes. Dichtbij de schone toiletten, en op ruime afstand van het ‘doorgaand verkeer’ weggetje. Ook leuke speelmogelijkheden. De eigenaar is een vriendelijke man. Al met al echt een aanrader!

Het enige verbeterpunt is dat er op deze camping nogal eens van plek gewisseld moe(s)t worden. Wij moesten bijvoorbeeld voor onze laatste vakantiedag 1 plek opschuiven. Een gedoe en het bleek zelfs achteraf niet nodig. En zo hebben we nog 2 andere gezinnen ontmoet die ook niet aaneengesloten op dezelfde plek konden staan en dus moesten verkassen. Dat vonden we wel vreemd. Maar verder dik tevreden!

• 8Jasmijn08-09-2020

Prima verblijf, mooie omgeving

Wij zijn hier met onze kinderen geweest in augustus en hebben een goed verblijf gehad. De eigenaar is in beeld maar niet opdringerig aanwezig, een vriendelijke man. De camping was erg netjes, een muziekje in de toiletgebouwen die iedere dag goed werden schoongemaakt en nergens een rommeltje. Er zijn een aantal speeltuintjes waar de jonge kinderen zich goed kunnen vermaken. Het staat of valt voor de oudere kinderen wel bij hoeveel vriendjes ze kunnen maken. Op deze camping waren jonge mensen met gezinnen maar ook volwassenen zonder kinderen of wat oudere mensen. Wel een leuke mix vond ik. Voor de oudere kinderen is het zwembad in Bakkeveen prima en ook is het zwembad in Marum een aanrader. Wat wel jammer is, is dat wij de oudere kinderen 8 en 13 jaar liever niet alleen naar het zwembad lieten gaan (mocht er toch iets gebeuren) en dat je dus zelf wel met het hele koor er op uit moet gaan om te gaan zwemmen. De omgeving vond is ook mooi.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9Fam huntink26-08-2020

Top camping

Wij hadden de vijverchalet gehuurd, vriendelijk welkom prima uitgelegd , Wat ook prettig is je kunt heerlijk je verse broodjes bestellen,het restaurant hebben we ook lekker gegeten ,lief personeel ,en alles erg schoon !! Genoeg te doen in de omgeving ,zeker een dikke aanrader. Spijtig genoeg hadden wij het weer zeker niet mee ,daar kan niemand wat aan doen maar komen vast nog eens terug

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9fam Volman24-08-2020

Geweldige vakantie, ook het weer was prima.

Mooie camping, privé sanitair, geweldige vriendelijke eigenaars en personeel, heel gedreven allen. Onze tiener jongens hebben zich prima vermaakt, mede doordat er ook gebruik gemaakt kon worden van het zwembad in het dorp en door de dames van animatie. Zeker de moeite waard ook omdat Bakkeveen centraal ligt voor andere bezoekjes in Friesland, Groningen en Drenthe.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Engelien Entius21-08-2020

Prima camping in een schitterende omgeving

Wij waren erg tevreden over ons verblijf met de camper op de Waldsang. Een erg prettige, keurige en goed voorziene camping met goed sanitair in een prachtige omgeving. Ruime camperplaatsen met eigen water en afvoer. De omgeving verraste ons, heel bosrijk, mooie heidevelden, erg gevarieerd . Ook het restaurant op de camping was prima.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Familie de Boer21-08-2020

Top camping

Voor de tweede keer weer naar deze camping met privé sanitair. Het blijft een fijne camping om te komen. Privé sanitair is goed onderhouden, schoon en ruim. Genoeg opberg ruimte. En ruime kampeerplekken. We komen zeker een keer weer! Animatieteam was erg matig. Jonge onervaren meiden die niet veel ervaring hadden met kinderen. Misschien door het coronavirus dat het op het laatst moment moest? Maar alsnog prima vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10R Gerritsen21-08-2020

Mooi fantastische tijd.

We werden netjes ontvangen op deze camping. Alles goed en duidelijk uitgelegd. We namen onze intrek in een zogenoemde 'trekkershut'. Dit was een leuk en knus optrekje. Het ontbrak ons aan niets. De kinderen hebben het geweldig gehad, dit doordat er voldoende animatie was op de camping. Bij slecht weer konden ze zich vermaken in de overdekte speelhal. Al met al een top vakantie.

• 10Amber21-08-2020

Fantastisch!

Fantastische overnachting gehad! Geslapen in de trekkershut, erg leuke plek, leuke inrichting, heerlijke bedden en met een heerlijke hangmat! Ontzettend vriendelijk personeel! Leuke speeltuin, schoon sanitair, faciliteiten waren top en een hele leuke accommodatie.. wij komen zeker nog eens terug!!

• 9Richard Harinck20-08-2020

Prima camping in Friesland

Wij hebben 3 weken op camping Waldsang gestaan met 2 tieners en een hond. Het is een ruime en schone camping en dat midden in het hoogseizoen. Sanitair wordt keurig schoongemaakt en er zijn voor de hond de nodige zakjes. Achter de camping heb je een losloop gebied (groot bos) wat zeker een meerwaarde biedt. De boerenschnitzel in het restaurant is een aanrader. De kinderen hebben veel gebruik gemaakt van het zwembad in Bakkeveen. De omgeving is mooi om te fietsen en uitstapjes te maken naar Leeuwarden of Groningen, etc. Kortom wij hebben een prima verblijf gehad op Waldsang.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Inge Bul-van der Beek13-08-2020

Goed verzorgd!

We hebben een paar heerlijke dagen gehad, veel vertier voor de kinderen en een goede layout van de camping zodat je als ouder ook kan ontspannen wanneer de kinderen spelen. Want als de kinderen blij zijn zijn de ouders dat ook! Kortom dik voor mekaar en zeker voor herhaling vatbaar!!!

Camping De Waldsang Recreatiecentrum info

• SchaduwplaatsenAanwezig