Camping De Waldsang Recreatiecentrum

9,2

183 reviews over Camping De Waldsang Recreatiecentrum in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Fantastische camping,zeker een aanrader!

chris vos
13-7-2018

14 dagen op deze camping gestaan op een plaats met sanitair.

Sanitair was heel schoon . De camping eigenaars waren heel vriendelijk en behulpzaam.De camping zelf was ook netjes onderhouden en de camping plaatsen zijn ruim. De snackbar is heel netjes ,met vriendelijk personeel.Ook konden we op de camping vissen in de visvijver.Wij komen dus zeker een keer terug.

1 to remember!

Jan
12-7-2018

Fijne camping. Enthousiaste staf, zeer servicegerichte eigenaar. In een prachtige omgeving van waaruit wandelend of fietsend prachtige natuur bereikt kan worden (de camping wordt zelf omringd door prachtig hoog groen/bomen). Ruime plekken, een kano huren, een lekker drankje op het gezellige terras. Leuke dorpen in de omgeving, een supermarkt zeer dichtbij de camping. Waarschijnlijk niet de goedkoopste in de regio maar dat wordt door bovenstaande meer dan ruim gecompenseerd.

In 3 dagen een complete vakantie ervaring... In korte tijd weer opladen!

Schoon, rustig, groen en betaalbaar.

Jess
8-7-2018

Met camper hier gestaan; ruimte rondom met alle voorzieningen; zeer schoon en ruim sanitair, vriendelijke eigenaren en personeel en veel rust op de camping. Genoeg te fietsen en te wandelen in de omgeving met om de twee weken iets te doen in het plaatsje zelf. Heerlijk gezwommen in nabij gelegen zwembad met vrijkaartjes van de camping! Snackbar + terras op het terrein en óók nog lekker ijs; wat willen we nog meer? Zeer net tarief. We komen terug!!

Aanrader!

Familie Groot
3-7-2018

Voor de derde keer met veel plezier gekampeerd op het veld met prive sanitair. Mooie camping, goed onderhouden en met fijne mensen. Bosrijke omgeving met gezellige plaatsen in de omgeving.

Zeker in het voorseizoen persoonlijke aandacht en oplossingsgerichte acties bij vragen. En in het jubileumjaar leuke extra's.

Kortom, voor herhaling vatbaar!

We komen al 5 jaar en ons verblijf steeds langer

Dijkstra J&L
7-5-2018

Goed: alles , alleen het weer soms wat slecht maar dat is te verwachten als je al in maart komt.

Matig: de openingstijden van de slagboom poort , je moet op tijd terug zijn anders moet je de auto voor laten staan en met al je spullen lopend naar je gelegenheid terug lopen. ( kenteken herkenning als optie? )

Slecht: de snelheid van tijd, dagen vliegen te snel voorbij

Een gastvrije en goedverzorgde camping.

Saskia
2-5-2018

Wij hebben een nachtje in de Trekkershut geslapen. De Trekkershut was compleet aangekleed, er was zelfs een hangmat. De matrassen op de bedden waren goed. De ontvangst op de camping was hartelijk en er is zelfs nog patat voor ons gebakken terwijl de snackbar eigenlijk al gesloten was. Wat een service! Ondanks de regen hebben wij ons prima vermaakt.

Heerlijke camping

Familie de Boer
3-11-2017

Prachtige camping met ruime, verzorgde plekken. Af en toe komt er een konijntje langs. Goed verzorgd sanitair. Erg vriendelijk personeel, zowel bij de receptie als bij de snackbar. Je stapt zo vanaf de camping het bos in. Heerlijke omgeving. Supermarkt vlakbij.

Super!! Net terug van 10 dagen vijver chalet !

Monique Hutten
28-9-2017

We vonden het super !!! Al weer geboekt voor volgend jaar ! Dikke pluim voor de medewerkers !

Mooie omgeving, Perfect en schoon sanitair

Anoniem
4-9-2017

Wij zaten in de Hikehomes, mooie trekkershut met wc.

aardig en flexibel personeel.

Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.

De supermarkt is maar een paar minuten lopen.

De ligging van de camping is mooi.

Wij hebben er erg van genoten.

Weer een heerlijke week gehad!

Jenne en Ina Efdé
2-9-2017

Gastheer en gastvrouw geven je het gevoel welkom te zijn. Fijn zo'n hartelijke ontvangst! En goed dat ze bezig blijven de camping te optimaliseren.

Hopelijk tot volgend jaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Waldsang Recreatiecentrum in Bakkeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Waldsang Recreatiecentrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Waldsang Recreatiecentrum scoort een 9.17 uit 10 op basis van 185 reviews.