9,3

195 reviews over Camping De Waldsang Recreatiecentrum in het Nederlands

Fantastische plek in de Friese Wouden

Ype de Vries,
26-10-2018

Top recreatiecentrum met mooie complete chalets en zeer goede voorzieningen. Ook de camping ziet er top uit. Mooi dicht bij het dorp Bakkeveen en uniek gelegen in de bossen. Het grootste pluspunt naast de mooie ligging zijn de vriendelijke en servicegerichte medewerkers!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

In een zin: geweldige camping !

Tim van der Lans,
8-10-2018

Goede en moderne camping met mooi en schoon sanitair. Ruime plaatsen voor de caravans! Gezellig, vriendelijk en zeer behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in september 2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Ellen en Fred Groenendal,
21-9-2018

Mooie trekkershutten die zeer compleet zijn uitgerust en goed zijn onderhouden. Mooie camping en schoon sanitair. Zeer vriendelijke mensen, kortom een prima plek.

Bedankt!!!

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch!

Jan Langeler,
12-9-2018

We hebben hier voor het eerst en seizoenplaats. Het is zeer mooi, rustig en zeer gastvrij. Goede en schone toilet en douche voorziening! Er is voldoende vertier voor kinderen en in het hoogseizoen ook avond entertainment voor volwassenen en kinderen. Er is een heel mooi losloopgebied voor honden in het bos!

Gereisd met partner in mei 2018

Gezellig

Hennie,
10-9-2018

Echt gezellig gastvrij. Mooie chalets. Vis steiger voor je huis. Kindvriendelijk. Mooie omgeving om te fietsen wandelen.

Echt een camping om tot rust te komen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch.

fam. Hermsen,
31-8-2018

Zeer mooie en goed onderhouden Camping, met heel schoon sanitair. Vriendelijke eigenaar en dito personeel. Supermooie omgeving. Mogelijkheden genoeg om de vakantie door te komen. Wij komen hier graag nog eens.

Aanrader- keurige camping

Erik van Dorp,
28-8-2018

Wij houden eigenlijk niet van kamperen maar op De Waldsang hebben we toch een aangenaam verblijf gehad. Een vriendelijke en attente leiding, personeel ook altijd zeer vriendelijk. Goed onderhouden camping, netjes, heel schoon, inclusief sanitair. Goede wifi. Vonden de prijs van zon 1200 euro voor twee weken (in kantenklare tent) niet echt heel goedkoop, maar alles was keurig in orde en tent ruim genoeg. Speciaal compliment voor de georganiseetde spooktocht - zelfs sommige volwassenen vonden het eng. Dit moeten ze zeker herhalen. Keurige snackbar, leuk aangeklede bar en goed terras met inventieve antiwespvoorziening.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch wij komen volgend jaar zeker weer

P.h.j. leerentveld,
26-8-2018

Wil je echt genieten van de rust en gezelligheid? Dan ben je hier op de juiste plek. Het is echt heel goed voor kinderen. Terwijl de kinderen lekker spelen in de binnen of buitenspeelplaats kunnen de ouders heerlijk genieten van een hapje of drankje.

Ook de omgeving is erg leuk en rustig met de kinderboerderij erbij.

Kortom heerlijke plek om even alles te vergeten en te genieten. Een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Hartelijk ontvangst bij aankomst. Mooie ruime plekken en een waanzinnig schoon sanitairgebouw. Wat hebben wij dit jaar heerlijk vakantie gevierd in eigen land!

Aanrader!!

Jeanette,
19-8-2018

Fijne ontvangst bij de receptie. We hadden en kampeerplaats met privé sanitair en dat was prima, grote plaats en schoon sanitair.

De camping was netjes en schoon en er was voor jong en oud iets te beleven. Een mooie uitvalsbasis voor dagtripjes in Friesland.

Gereisd met partner in augustus 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Waldsang Recreatiecentrum in Bakkeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Waldsang Recreatiecentrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.