Tijdelijk €25 aanbetaling

De Ikeleane

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Ikeleane voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 355 reviews
+21

8.7FantastischScore uit 355 reviews
  • 8.6Staat v/h sanitair
  • 8.4Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

355 Reviews over De Ikeleane

• 9Nuy Barends08-10-2022

Gezellig we komen al een jaar of vier

Wij hebben het altijd prima naar ons zin, de familie Kiers is heel behulpzaam en vriendelijk, de omgeving is mooi, fijne Supermarkt in de buurt en een paar grotere plaatsen om te winkelen, dus voor herhaling vatbaar.

• 9Kingma03-10-2022

Overzichtelijk park met leuke speelfaciliteiten.

Leuke faciliteiten voor kinderen: overdekte buitenspeeltuin, elke dag enorm luchtkussen, speeltuintjes, de boerenplons als speelstrand. Je bent zo van de camping af het bos in. De zwemkaartjes voor Dúndelle die bij de prijs inbegrepen zijn, waren echt een succes. Wat een fijn zwembad! Daarnaast is het ook fijn dat bij de stacaravan één wifigebruiker gratis inbegrepen was.

• 9familie Wijnhoven16-09-2022

Meteen weer geboekt voor volgend jaar

Wij zijn in april hier voor het eerst geweest, dat beviel zo goed dat wij meteen een week in september hebben geboekt. Wij hebben in 1 van de trekkershutten gezeten de Friese kamer. Het is een leuke camping in een prachtige omgeving. Voor volgend jaar weer een week geboekt maar dan in een chalet. personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

• 9Tineke Dijk15-09-2022

Heerlijk rustig met mooi uitzicht op de camperplaa

Wij vinden het er altijd mooi en gezellig en gemoedelijk. Het sanitair is super schoon. De omgeving is ook prachtig om te fietsen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Dorine12-09-2022

Heel fijne week gehad, heerlijke rustige omgeving.

Prachtige omgeving en een rustige camping. Ziet er allemaal keurig uit. Het chalet was met twee personen ruim genoeg maar voor vijf te krap. Alles was aanwezig. Goed ingedeeld. Het schuurtje ziet er wat verwaarloost uit. Verder heerlijk gehad. Bij de receptie staan veel boeken die je kan lenen.

• 7Bert07-09-2022

Heel redelijk.

Met caravan best bereikbaar via Bakkeveen. Vanaf de andere kant enkele smalle stukken en over de weg hangende bomen. Let op de verschrikkelijke drempel op de toegangsweg.

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 7Gezinshuis07-09-2022

hele mooie prachtige camping

plus punten: prive sanitair heel schoon en veel ruimte

Minpunten: klantonvriendelijk in de communicatie. Geen duidelijk uitleg over stroomverbruik cq begin en eindstand. Nagevraagd bij onze " buren" van de camping, wisten niks van deze regel. Zijn zeer verrast als wij. Gevraagd aan de eigenaar of ik kon inzien. Dat kon niet, ik zou de eerste zijn die er om vroeg Bij vertrek vroegen ze naar de douchekaarten voor de verrekening . Mijn man had de pas terug kunnen vinden maar wist niet dat de jongens er direct gebruik van kunnen maken, we hebben dat nergens kunnen lezen. Mijn man bood zijn excuses dat hij dat hij niet begrepen heeft. De eigenaar zou dat wel hebben gezegd hebben en zei ik had beter de pas aan de jongens kunnen geven, u bent niet betrouwbaar. Ik vond een kwetsende opmerking. Tip: melding in de brochure over de begin en eindstand. Geen eindstand gekregen, dus gewoon betaald. We gingen met een bittere nasmaak weg.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Cilie05-09-2022

Top vakantie

Mooie camping met grote plaatsen, op een held mooie plek, auto staat gelukkig niet bij op de plek. Wij hadden inclusief sanitair, dit zag er top uit. Vriendelijke eigenaars. Gezellige buren en prachtig weer. Top

• 9H Boenink05-09-2022

Fijn verblijf

Mooie rustige ligging. ‘s nachts de Melkweg gezien, waar zie je die nog ? Fietstocht gemaakt in de omgeving.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9buuf en buuf01-09-2022

We komen zeker terug

Prettige camping, gemoedelijke sfeer, parkeergelegenheid vlakbij chalet, keurig onderhouden terrein. Buitenkant chalet en fietsenberging was iets gedateerd des te verrassender was de binnenkant.

Camping De Ikeleane info

Camping-informatie