Camping De Ikeleane

137 reviews over Camping De Ikeleane in het Nederlands

goed en mooi

v T
18-9-2018

was goed voor elkaar alles aanwezig en een nette chalet mooie omgeving en ook steden in de buurt dus van alles wat

Prachtige camping!

Tevreden kampeerder
    1-9-2018

Het is een prachtige goed onderhouden camping met oog voor detail. Op veel verschillende plekken speeltoestellen voor de kinderen. Die voelen zich direct thuis en vermaken zich uitstekend. Prachtige camping, zeker een aanrader!

Echt een aanrader, fijne camping!

Lonneke
        17-8-2018

We hebben het er heel erg naar onze zin gehad op de Ikeleane! We stonden op plek 049 op veld D. Zeer ruime plek, speelveldje voor onze tent, ideaal met de kinderen. Er was sowieso goed gedacht aan de kinderen, speeltuintjes genoeg, overdekte speelplaats en de geweldige boerenspeelplaats! Ook de animatie van de Eendenclub was geweldig, onze meiden vonden het super! Er is geen zwembad, maar dat wordt gecompenseerd door gratis kaartjes voor het openluchtbad in Bakkeveen, prima oplossing! Ook dat is echt een aanrader.

Het sanitair was voldoende, misschien als de camping echt vol staat is het net aan de krappe kant. Dat was nu niet, dus geen enkel probleem. Ook schoon en netjes verzorgd, de gehele dag. Er is een gedeelte met vaste gasten en stacaravans, dit gedeelte ligt zo dat je er op de toeristenplekken totaal geen last van hebt of het gevoel dat je op een camping staat vol vaste gasten. Er is sowieso geen hinder van de vaste gasten.

Het was super!

Eline
        12-8-2018

We zijn met ons gezin een weekje hier geweest, en hebben er echt van genoten. Voor de kinderen was er van alles te doen, knutselen, klimmen, skelter rijden enz. we zijn bijna niet van de camping af geweest, dat hebben we nog niet eerder gehad, dus dat zegt genoeg.. 😀

Fantastisch verblijf gehad

Jacoline
        11-8-2018

Bijzonder fijne week gehad op deze camping! Wij hadden een chalet tegenover de speelweide, waar veel leuke dingen gedaan konden worden en ook georganiseerd door het animatie team. Erg leuk dus voor zowel kleine als grotere kinderen. Het huisje was netjes en schoon. Parkeerterrein was vlakbij. Een aantal problemen gehad met de wifi, maar dankzij de vriendelijke medewerkers was dit snel verholpen. Veel gelegenheid om dingen te kopen van ansichtkaarten tot ijsjes. Ook was er een snackbar die elke avond geopend was. Erg mooie omgeving ook, met Bakkeveen op fiets- of zelfs loopafstand. Mooie en rustige omgeving en prachtig park. Echt een aanrader!

Prijs/Kwaliteit een top-5 in Europa!

Erwin Theuwissen
        8-8-2018

Alles was er eigenlijk goed. Zeer vriendelijke eigenaars, ruime plaatsen, veel was er te verkrijgen: eetgelegenheden, kindvriendelijk, rust en ga zo maar door. Voor mensen die veel fietsen in een bosrijk gebied een camping, die men moet bezoeken, het is de Ikeleane of de Eikenlaan.

Mooie camping

Melle
        5-8-2018

Heel veel rust,en veel mooie weilanden,wij zaten in sjallet nummer 122 heel mooi uit zicht,misschien in de toekomst een zwembad er bij gr melle jitske

Topcamping!

Mariet
          8-7-2018

Een bijzonder plezierig verblijf gehad op de camping !

Een mooie, verzorgde, schone camping.

Ruime plekken, mooi terras voor caravan en water bij de plek,

Ook goede WiFi ontvangst.

Deze camping beveel ik zeker aan!

Thea
          16-6-2018

Mooie goed onderhouden camping,we hadden een comfort plasts met privé sanitair. Ruime plaats en het sanitair was prima, schoon en goed qua afmeting.

Ook het gezamenlijke sanitairgebouw was goed en schoon.

Mooie camping met ook een leuke boerenspeelplaats voor kinderen plus ook een binnenspeelplek

Vriendelijke gastheer!

Geweldig. 🤗

Lenie van der Vecht.
          30-5-2018

Het is een geweldige Kamping.

Grote plekken. Schoon sanitair.

Wat erg belangrijk is dat de eigenaars zeer vriendelijk zijn.

We waren er met een bridge groep en alles ging gesmeerd. Voor mij een 10 plus

Mooie omgeving. Genoeg te fietsen.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Ikeleane in Bakkeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Ikeleane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.