Camping De Ikeleane

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag25°14°
Camping De Ikeleane
8,8

136 reviews over Camping De Ikeleane in het Nederlands

Echt een aanrader, fijne camping!

Lonneke
17-8-2018

We hebben het er heel erg naar onze zin gehad op de Ikeleane! We stonden op plek 049 op veld D. Zeer ruime plek, speelveldje voor onze tent, ideaal met de kinderen. Er was sowieso goed gedacht aan de kinderen, speeltuintjes genoeg, overdekte speelplaats en de geweldige boerenspeelplaats! Ook de animatie van de Eendenclub was geweldig, onze meiden vonden het super! Er is geen zwembad, maar dat wordt gecompenseerd door gratis kaartjes voor het openluchtbad in Bakkeveen, prima oplossing! Ook dat is echt een aanrader.

Het sanitair was voldoende, misschien als de camping echt vol staat is het net aan de krappe kant. Dat was nu niet, dus geen enkel probleem. Ook schoon en netjes verzorgd, de gehele dag. Er is een gedeelte met vaste gasten en stacaravans, dit gedeelte ligt zo dat je er op de toeristenplekken totaal geen last van hebt of het gevoel dat je op een camping staat vol vaste gasten. Er is sowieso geen hinder van de vaste gasten.

Het was super!

Eline
12-8-2018

We zijn met ons gezin een weekje hier geweest, en hebben er echt van genoten. Voor de kinderen was er van alles te doen, knutselen, klimmen, skelter rijden enz. we zijn bijna niet van de camping af geweest, dat hebben we nog niet eerder gehad, dus dat zegt genoeg.. 😀

Fantastisch verblijf gehad

Jacoline
11-8-2018

Bijzonder fijne week gehad op deze camping! Wij hadden een chalet tegenover de speelweide, waar veel leuke dingen gedaan konden worden en ook georganiseerd door het animatie team. Erg leuk dus voor zowel kleine als grotere kinderen. Het huisje was netjes en schoon. Parkeerterrein was vlakbij. Een aantal problemen gehad met de wifi, maar dankzij de vriendelijke medewerkers was dit snel verholpen. Veel gelegenheid om dingen te kopen van ansichtkaarten tot ijsjes. Ook was er een snackbar die elke avond geopend was. Erg mooie omgeving ook, met Bakkeveen op fiets- of zelfs loopafstand. Mooie en rustige omgeving en prachtig park. Echt een aanrader!

Direct boeken

Prijs/Kwaliteit een top-5 in Europa!

Erwin Theuwissen
8-8-2018

Alles was er eigenlijk goed. Zeer vriendelijke eigenaars, ruime plaatsen, veel was er te verkrijgen: eetgelegenheden, kindvriendelijk, rust en ga zo maar door. Voor mensen die veel fietsen in een bosrijk gebied een camping, die men moet bezoeken, het is de Ikeleane of de Eikenlaan.

Mooie camping

Melle
5-8-2018

Heel veel rust,en veel mooie weilanden,wij zaten in sjallet nummer 122 heel mooi uit zicht,misschien in de toekomst een zwembad er bij gr melle jitske

Topcamping!

Mariet
    8-7-2018

Een bijzonder plezierig verblijf gehad op de camping !

Een mooie, verzorgde, schone camping.

Ruime plekken, mooi terras voor caravan en water bij de plek,

Ook goede WiFi ontvangst.

Erholsamer Urlaub

Gudrun
    1-7-2018

Der Campingplatz ist sehr ruhig gelegen, was uns gut gefallen hat. Wir haben mehrere Fahrradtouren unternommen.

Das Chalet war für uns groß genug.

An der Rezeption wurden alle Fragen beantwortet.

Deze camping beveel ik zeker aan!

Thea
    16-6-2018

Mooie goed onderhouden camping,we hadden een comfort plasts met privé sanitair. Ruime plaats en het sanitair was prima, schoon en goed qua afmeting.

Ook het gezamenlijke sanitairgebouw was goed en schoon.

Mooie camping met ook een leuke boerenspeelplaats voor kinderen plus ook een binnenspeelplek

Vriendelijke gastheer!

Geweldig. 🤗

Lenie van der Vecht.
    30-5-2018

Het is een geweldige Kamping.

Grote plekken. Schoon sanitair.

Wat erg belangrijk is dat de eigenaars zeer vriendelijk zijn.

We waren er met een bridge groep en alles ging gesmeerd. Voor mij een 10 plus

Mooie omgeving. Genoeg te fietsen.

Aanrader

Jaap
    17-5-2018

Mooi gezinscamping. Schoon en modern sanitair. Mooi aangelegde en goed onderhouden kampeerplaatsen.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Ikeleane in Bakkeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Ikeleane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Ikeleane scoort een 8.78 uit 10 op basis van 136 reviews.