Vakantiepark RCN de Roggeberg

Tonen op kaart

Contact

393 reviews over Vakantiepark RCN de Roggeberg

• 8Wester annelies09-01-2020

Mooie omgeving jammer dat je appart

Dat er geen WiFi is in de huisjes is echt achterhaald. Vooral met kinderen. Dat maakt het voor ons dat we niet regelmatig komen. Fijn aan de Roggeberg dat het in het bos gelegen is.

Baukje, parkmarketeer, Parkmanager, 21-01-2020

Beste Annelies, Dank je wel voor je review. Onze bungalows hebben allemaal een modem waar je gebruik van kunt maken. Het is wel zo dat je voor 1 apparaat dit gratis krijgt en voor meerdere apparaten bijbetaald. Vanaf vorig najaar heb je ook gratis wifi gebruik in ons restaurant. We zien je graag terug op ons park. Met vriendelijke groet, Baukje

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 2019
    8Marjoleinvanvessem13-11-2019

Fijne vakantie!

Heerlijk huisje. Je kan zo het bos in lopen. Prachtige omgeving. Bezoek aan Fochteloerveen is aan te raden

Gereisd met partner in november 2019

• 6Melek29-10-2019

Vieze verrassing...

In 1 slaapkamer was gerookt en die stonk verschrikkelijk... ik begrijp dat jullie daar niets aan kunnen doen, maar het is wel erg smerig. Onze 2,5-jarige wilde dat zijn aap en beer gewassen werden. Ik snap helemaal waarom, ik vond de geur ook niet te harden. Daarbij kan de schoonmaak écht beter. Om maar een van de ergernissen te benoemen: We vonden plakkerige snoepjes en een sok. Heel vies... ondanks dat de plek midden in het bos ontzettend fijn is, is dit het derde jaar op rij dat er in meer of mindere mate dingen niet op orde zijn. Wij weten dan ook nog niet zeker of we volgend jaar weer naar Appelscha zullen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Bakker netty16-10-2019

mooie bungalows

We hebben het goed gehad op het park. Het was jammer van het slechte weer. Helaas, wij wilden op donderdagavond 10 okt. een kopje koffie gaan drinken in het restaurant, maar het was om 20.00 uur al gesloten. Verder was alles goed.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10H de vries03-10-2019

Schitterend park

Mooie ruime caravan op een mooie plek en op een mooi en schoon park. Park ligt nabij mooie natuurgebieden om te fietsen en te wandelen.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Jerrydehaas27-09-2019

Camping prima eten niet doen

Wij waren met een caravan afgelopen weekend op de camping vanwege het Nederlands kampioenschap in Appelscha . De camping is groot mooie grote plekken mooie ruime en zeer schone wc en douche gelegen heden . Alleen heel slecht internet ondanks dicht bij een Wi-Fi punt . Maar wat heel slecht was was het eten van de snackbar je besteld een Hamburger kom je bij je caravan hebben ze gewoon een kale hamburger los in een zakje gedaan kroketten het leek net of je een blikje ragout open had gemaakt niet normaal van heet vet en normaal inpakken hebben ze nog nooit gehoord maar wel 23€ zo weg kunnen gooien .

Beste Jerry,

Wat vervelend dat uw eten zo slecht is geweest bij de snackbar. Dit zal ik zeker nog opnemen met mijn collega van de horeca. Het internet is inderdaad niet optimaal op ons terrein, daardoor hebben we het opengezet bij onze receptie en restaurant. Wel fijn dat uw verblijf op de camping goed is geweest. Het kampioenschap ook goed verlopen? Wij willen u ook nog wel graag de reactie van onze horecamanager mailen. Wilt u uw gegevens mailen naar [email protected]

• 10Toldersma13-09-2019

Ruim en schoon

Als caravanner had ik ruime staplaats op de mooie Roggeberg, prachtig gelegen in het Fries/ Drentse bos- heide- en zandverstuiving- gebied. Verrassend waren de prachtige nieuwe fietspaden.

Mark, parkmanager RCN Vakantiepark de Roggeberg, Parkmanager, 01-10-2019

Dank u wel voor uw 10!! En inderdaad, veel van onze fietspaden in het Drents Friese Wold zijn in goede staat.

Alleen gereisd in september 2019

• 7Zara08-09-2019

Prima

Prima camping. Sanitair is oké. Nieuw sanitair gebouw waar de vloer al los ligt en kapot is. Weinig speeltoestellen op de veldjes. De meeste veldjes (waar huisdieren op mogen) hebben niks of alleen een zandbakje. Receptionistes zijn niet erg enthousiast. 2 jonge meiden en een volwassen vrouw meegemaakt en alle 3 waren vriendelijk maar op een kortaf manier. Misschien omdat het einde van het seizoen is? Verder is de omgeving mooi, heeft de camping een klein binnenspeeltuintje, zwembad voor de kleinste kinderen, groot klimpark etc. Dus allemaal keurig. 1 kant van de camping is vooral vaste gasten. Al met al prima maar zeker nog wel wat verbeterpunten!

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Beste Zara,

Wat jammer dat onze receptionistes niet vriendelijk zijn overgekomen. Dit willen we niet en het heeft zeker niet te maken met het einde van het seizoen. De moeheid slaat wel toe bij ons aan het einde van het seizoen, maar elke gast moet zich meer dan welkom voelen op ons park. Gelukkig is uw verblijf verder prima geweest, zoals u aangeeft. We zien u graag terug op ons park.

• 10Ron zonderland04-09-2019

Heerlijke vakantie

Het verblijf op de Roggeberg was heerlijk. Fijne bungalow en de hele week mooi weer. Er was voldoende te doen en we hebben ons dan ook heel goed vermaakt!

• 8Ebeijes01-09-2019

vlakke plaatsen

mis watertappunt op het veld

Mark, parkmanager RCN Vakantiepark de Roggeberg, Parkmanager, 03-09-2019

Beste Ebeijes, dit kan ik me voorstellen. Vraag er de volgende keer even naar. Wij hebben natuurlijk wel plaatsen met watertappunten.

Gereisd met partner in september 2019

11 tips over Vakantiepark RCN de Roggeberg

• T.A.Kamphuis, 14-01-2014

WIFI kan beter. Prachtige omgevingen voor fiets en wandeltochten

• Geert Viswat, 17-09-2013

Pak de fiets en je bent zo midden in de bossen.

• Alice van de pas, 26-02-2014

Dierenpark Emmen en gevangenis museum in veen huizen leuk om te bezichtigen

3 vragen over Vakantiepark RCN de Roggeberg

• Y. v.d. Munckhof, 31-12-2012

tieners van 14 en 15 jaar

Wie weet of er op deze mooie camping ook activiteiten voor tieners wordt georganiseerd, zoals spooktochten, filmavonden, karaoke etc. (geen disco). Onze dochters zijn 14 en 15 jaar en zijn er genoeg leeftijdsgenootjes voor hun op deze camping? Alvast bedankt voor uw reactie.

Emmy van den Berg- Cortie, 01-07-2013

prima camping voor de jeugd met veel actie voor deze leeftijd

Max, 10-08-2013

Zeker weten!

Ik woon er en loop vaak door het bos en dan even over het centrale plein daar, Er is een ruimte waar vaak karaoke is. En ik zie veel speur en spooktochten georganiseerd door RCN.

• laila, 29-05-2012

strand

wie weet of er op/bij de camping een strand is en of het in juli of augustus lekker heet is ?

fam appelman, 25-09-2012

geen strand aanwezig maar zoals overal kan het er heel warm zijn.Maar daarvoor kun je lekker afkoelen in het mooie bosbad.

• Johanneke, 29-07-2011

tieners

Wie weet of deze camping ook leuk is voor tieners, onze kinderen zijn volgend jaar 11 en 16 jaar, of komen er alleen kleiner kinderen?

jaap, 08-03-2012

ja deze camping is voor iedereen leuk

Vakantiepark info

• De staf spreektEngels, Nederlands
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig