Géén boekingskosten
/Nederland/Friesland/Appelscha/Vakantieparken Appelscha/Vakantiepark RCN de Roggeberg

RCN de Roggeberg

Vakantiepark
NederlandFrieslandAppelscha

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark RCN de Roggeberg voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 606 reviews

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

606 Reviews over RCN de Roggeberg

• 6Lin28-10-2022

Matig/goed park

Prima park voor gezinnen met kleine kinderen maar helaas voor kinderen boven de 12 geen enkele activiteit. Ook niets voor ouders te beleven. En dichtbij een N weg waardoor er toch wat geluidsoverlast is. Ook rijden er s nachts auto's op het park waardoor we wakker werden. Het park was wel schoon en netjes en vriendelijke medewerkers.

• 1Activiteiten
    • 7Onderkomen

Manon, Eigenaar, 28-10-2022

Hallo Lin, Jammer om te lezen dat je verblijf niet helemaal was zoals gehoopt en dat er geen geschikte activiteit was voor oudere kinderen. We zijn wel blij dat je ons park als netjes hebt ervaren en zullen het compliment doorgeven aan onze medewerkers. Groet, Team RCN de Roggeberg

• 8Akari23-10-2022

Heerlijk wandelen

Fijn Park, veel privacy en leuke en gezellig ingerichte huisjes. Minder:er staan lantaarns maar die doen het niet. Te donker op het park, onveilig.

• 6Activiteiten
    • 8Waardering
    • 6Eetgelegenheden

Manon, Eigenaar, 28-10-2022

Beste Akari, bedankt voor de mooie beoordeling. Het probleem van de verlichting is ons bekend, we zijn op dit moment alles aan het nameten en uitzoeken waardoor de lantaarns uitvallen. Groet team de Roggeberg

• 7anoniem31-08-2022

Mooie camping

Veel faciliteiten en activiteiten in en rondom de camping, mooie omgeving. Accomodatie was wel erg gedateerd en niet schoon: waren een aantal gebreken( verstopte afvoer douche, waardoor ook toilet stonk, douchecabine kon niet gesloten worden) Desondanks wel een mooie week gehad

• 8Activiteiten
    • 2Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

Manon, Eigenaar, 13-09-2022

Beste, fijn dat het wel een mooie week is geweest. Jammer om te lezen dat er in de accommodatie wat problemen waren. We zullen dit doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling, zodat het aangepakt kan worden. Groeten, Team RCN de Roggeberg

• 10Paula26-08-2022

Top camping

Wat een fantastische camping! Zoveel te doen en de animatie voor de kinderen is ook erg goed voor elkaar!

• 10Waardering

Manon, Eigenaar, 13-09-2022

Hai Paula, Wow! Bedankt voor dit mooie cijfer. We zien je graag nog eens terug op ons park. Groeten, Team RCN de Roggeberg

• 6Evh23-08-2022

Jammer

Huisje was prima, netjes en schoon. Miste wel wat stopcontacten bij de eettafel e.d. en een haakje voor je jas of een theedoek in de keuken is ook geen overbodige luxe. Tevens wat weinig verlichting op de camping. Voor kleine kinderen niet echt fijn zodra het donker begint te worden. Zwembad buiten de camping veel te koud, zelfs de kinderen vonden het te koud. Voetbalkooi is prachtig maar de ondergrond van beton! Wie verzint het? In de avond ook geen verlichting waardoor de jeugd al snel klaar is met voetballen. Als je de camping uitzoekt omdat je een potje tafeltennis leuk vind dan zoek een andere camping! Er staat een vage ronde tafel maar normaal tafeltennis is daarop niet te doen. Een behoorlijke tegenvaller! Verder veel wespen maar daar kan de camping zelf uiteraard niet zo heel veel aan doen. Jammer geen slechte camping maar voor ons ook geen topper

Manon, Eigenaar, 13-09-2022

Beste Evh, bedankt voor de review. Jammer om te lezen dat de Roggeberg voor jullie geen topper was. Fijn dat je ons nog tips heb gegeven hoe we dit kunnen verbeteren in de toekomst. Hopelijk is het verblijf verder naar wens geweest. Groeten, RCN de Roggeberg

• 10Suzan23-08-2022

10! GENOTEN!

Wat een heerlijke camping, groot, maar daar merk je helemaal niets van!

Wij hebben kinderen van 7, 9, 13 en 14 jaar. En we hebben ze allemaal bijzonder weinig bij de tent gezien. Ze hebben zich dus prima vermaakt! Dus wij als ouders ook!

Geweldig uitvinding die speciale medewerker voor de tieners. En pfoe, wat een geduld met zoveel tieners om m heen….

De spooktocht op de laatste avond was de kers op de taart!

Alle lof en tot volgend jaar! (Dan gaan we proberen ook meer van de omgeving te kunnen zien, haha)

Manon, Eigenaar, 13-09-2022

Hai Suzan, wat een prachtig cijfer heb je ons gegeven! Bedankt. Fijn om te lezen dat het voor de kids een fijn verblijf was en dat de recreatie ook voor de tieners in de smaak viel. Graag tot volgend jaar! Groet, Team RCN de Roggeberg

• 10Sietske21-08-2022

Genoten

Ons tijdens onze midweek op de roggeberg prima vermaakt.

Alleen zoon van 11 vond het erg jammer dat veel activiteiten van 4-12 waren. Leeftijdsverschil is hierin best wel groot.

Qua schoonmaak mocht het beter.

• 6Activiteiten
    • 10Waardering

Manon, Eigenaar, 13-09-2022

Hai Sietske, Fijn dat jullie je goed hebben vermaakt. Jammer dat het leeftijdsverschil bij de activiteiten storend was. We zullen kijken of we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Groeten, Team RCN de Roggeberg

• 8Linda20-08-2022

Super leuke camping

Een heerlijke , rustige camping, waar genoeg te doen is. Ondanks dat het druk was op de camping , was het toch rustig. Een super mooie plek met veel bos. Het spetterparadijs is echt veel te koud voor de kinderen. Ze waren er zo klaar mee. Dat was wel echt een tegenvaller. De binnenzandbak was heel erg dun zand en er hing een grote stofwolk binnen. Verder waren de speelveldjes echt super leuk op elk veldje was er wel een glijbaan of een zandbak. Op het grote speelveld mooi klimtoestel en waterbak, gezellig restaurant waar je heerlijk kan eten. Het sanitair prima in orde.

• 8Activiteiten
    • 5Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Fam. Anoniem20-08-2022

Prima verblijf gehad op de Roggeberg

Prima verblijf gehad op de Roggeberg. Accommodatie netjes schoon bij aankomst! Veel privacy rondom Accommodatie. Mooi gelegen tussen de bomen. Bosrijke omgeving Appelscha. De bedden kraken echt enorm en de kussens liggen niet lekker. Verder in de avond en nacht veel pissenbedden in de accommodatie. Moesten er per dag minimaal 20 a 25 weghalen. Dit oogt niet hygiënisch. Terwijl het aan de schoonmaakploeg niet ligt, want die verdienen juist een pluim! We komen maar zelden zo'n schone accommodatie tegen op andere vakantieparken. Sterker nog....nog nooit elders de accommodatie zo schoon aangetroffen. Tegen de pissenbedden moet er een middeltje gespoten worden of gekeken worden waar de bron zit. Dit behoort de technische dienst te regelen. De snackbar is aan vervanging toe, erg gedateerd. Verder hebben wij het prima naar ons zin gehad op de Roggeberg! Leuk en mooi park, fijn buitenzwembad net naast het park. Heerlijk weer erbij, dus top!!!!

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

Manon, Eigenaar, 13-09-2022

Beste, Fijn om te lezen dat jullie verblijf op de Roggeberg zo fijn is geweest. We zullen de prachtige compliment over de hygiëne van de accommodatie doorgeven aan ons schoonmaakteam! Wel vervelend dat de pissebedden elke avond bij jullie kwamen 'logeren'. We zullen iemand laten kijken om dit op te lossen. Graag tot een volgenden keer, team RCN de Roggeberg

• 8justin13-08-2022

Sanitair slecht

Leuke camping veel te doen! Alleen over het sanitair heb ik een aantal klachten: de douches zijn de helft van de tijd koud en weinig druk, daarnaast stinkt het er naar plas.

• 8Waardering
    • 8Eetgelegenheden

Manon, Eigenaar, 22-08-2022

Hallo Justin, bedankt voor het mooie cijfer, daar zijn we erg blij mee! Vervelend dat je het sanitair niet als fijn hebt ervaren. We zullen hier in de toekomst beter op letten. Graag tot ziens, team RCN de Roggeberg

Vakantiepark RCN de Roggeberg info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (80)

Het complex

• Aantal bungalows80

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• CafeNiet beschikbaar
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• ZwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne