Camping Het Groene Bos

Perfect 👍🏻

Sjef Reuver
24-6-2018

Er was niets mis

Alles was wat ik ambieer was er

Midden in een groot bos groen, Rust mooi en net Sanitair, grote staanplaatsen en keurige 2/4 Blokhutten de Berk & Popelier

Bovendien, goed communicerend Reseptie eigenaar

Kortom, mijn volgende fietstocht stop is waarschijnlijk meer dan èèn nachtje

Chappeau 👏🏻

Een terugkomertje

Ronny
16-5-2018

Alle voorgaande positieve commentaren kan ik zeker bevestigen. Wij zijn rustzoekers die ook belang hechten aan hygiëne en dat hebben wij hier ook gevonden. Met dank aan de uitbaters :-)

Uitstekende rustige camping, alles is heel goed geregeld & schoon. Goed voor jonge gezinnen, er is genoeg te beleven voor kinderen tot plm 9 jaar. Voor oudere kinderen zou ik een andere camping kiezen. Het gehalte senioren is hoog, voor die doelgroep is het blijkbaar ook goed toeven. ‘S Avonds hadden we een beetje last van de provinciale weg nabij de camping. Ook een restaurantje of snackbar was een goede toevoeging geweest. Voor de rest alleen positief! Groen, kleinschalig, veel speelgelegenheid, overzichtelijk en veilig.

voor herhaling vatbaar

wilma lacroix
28-4-2018

fijne camping, goed verzorgd, mooie ruime plaatsen, prima sanitair.

klein minpuntje vonden wij de betrokkenheid van de campinghouder naar zijn gasten toe.... niemand eens gezien en/of gesproken

Een buitengewone groene camping , ideaal voor ..gezinnen met kinderen( tot een jaar of 8 ) senioren

die van wandelen en of fietsen houden. Een speelterrein voor de kids en een kleine kinderboerderij met schapen / kippen / konijnen .

Sanitair buitengewoon top ! Receptie en personeel top !

Een aanrader, want in de buurt prachtige natuur.

Van de Velde G.
15-4-2018

Prachtige, propere , rustige camping met verzorgd sanitair.

Leuuukkk!

Lonneke de Haan
6-8-2017

Wij hebben hier een paar dagen gestaan vriendelijk beheer en vooral heerlijk de rust op de camping. Kindvriendelijke camping daar hadden wij geen last van. De hond en parter mee in een prachtig bos en vlakbij zeewolde. Een paar dagen om niet te vergeten en zeker een terugkomst waard

Kindvriendelijke camping

Ellen van den Brink
28-9-2016

Veilige kindvriendelijke camping. Speeltuin en een keur aan fietsjes, skelters, steppen.

Grote door groen afgeschermde plaatsen.

Verzorgd terrein met schoon sanitair.

Vriendelijke beheerder.

goede prijs/kwaliteit verhouding.

Wifi niet gratis maar dat is prima. Zo betaal je voor datgene wat je daadwerkelijk gebruikt.

Prachtige groene rustige camping

Linda
5-8-2016

We kwamen hier om onze 'nieuwe' tweedehandse vouwwagen te testen, want kampeerwereld Hendriks in Ermelo is om de hoek voor onderdelen. De camping is een combinatie tussen camperen in het bos en in iemands zeer goed onderhouden achtertuin. De plaatsen zijn enorm, het sanitair erg goed schoon, de beheerder vriendelijk, en de eitjes van eigen kippen lekker. De reuzenskelters, de trampoline en de loslopende konijntjes vielen goed in de smaak bij onze kinderen.

Keurig nette camping. Aanrader!

J.K. den Haan
28-3-2016

We waren hier midden in de zomervakantie maar toch wat het niet vol. De camping is heel ruim opgezet met zeer ruime plaatsen (gras). De camping is omzoomd met bomen, waardoor het lijkt alsof je in het bos staat. De eigenaar van de camping is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Kinderen kunnen vrij over de camping lopen. Er is geen water op de camping waarin zij kunnen vallen. Er is speelgoed, zoals skelters, steppen en fietsen waar zij mee kunnen spelen. Je hebt, zoals gezegd, geen kind aan ze. Helaas is er geen eetgelegenheid. Het dorp Zeewolde is dichtbij maar niet op loopafstand. Wij hebben er met veel plezier gestaan en komen zeker nog eens terug. Echt een prima camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Groene Bos in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Groene Bos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Groene Bos scoort een 8.85 uit 10 op basis van 30 reviews.