Camping Het Groene Bos

Camping Het Groene Bos
8,7

33 reviews over Camping Het Groene Bos in het Nederlands

Ontspanning en rust zijn er top.

H.Schaeks
21-8-2018

Rustige en complete lokatie. Super tevreden.

Super vet.

B.R. van der Zaag
19-8-2018

Een heerlijk rustig vakantie gehad op een meer dan voortreffelijk onderhouden camping. Prima voor senioren en gezinnen met kinderen tot ongeveer 10jr. Gezellig ook alle konijnen die over de campi g lopen.

Fijn om daar geweest te zijn.

Prima

Rene
19-8-2018

Prima rustige camping voor het hele gezin.

Mooie omgeving, dorp met veel faciliteiten op 5 minuten rijden.

Perfect 👍🏻

Sjef Reuver
24-6-2018

Er was niets mis

Alles was wat ik ambieer was er

Midden in een groot bos groen, Rust mooi en net Sanitair, grote staanplaatsen en keurige 2/4 Blokhutten de Berk & Popelier

Bovendien, goed communicerend Reseptie eigenaar

Kortom, mijn volgende fietstocht stop is waarschijnlijk meer dan èèn nachtje

Chappeau 👏🏻

Een terugkomertje

Ronny
16-5-2018

Alle voorgaande positieve commentaren kan ik zeker bevestigen. Wij zijn rustzoekers die ook belang hechten aan hygiëne en dat hebben wij hier ook gevonden. Met dank aan de uitbaters :-)

Uitstekende rustige camping, alles is heel goed geregeld & schoon. Goed voor jonge gezinnen, er is genoeg te beleven voor kinderen tot plm 9 jaar. Voor oudere kinderen zou ik een andere camping kiezen. Het gehalte senioren is hoog, voor die doelgroep is het blijkbaar ook goed toeven. ‘S Avonds hadden we een beetje last van de provinciale weg nabij de camping. Ook een restaurantje of snackbar was een goede toevoeging geweest. Voor de rest alleen positief! Groen, kleinschalig, veel speelgelegenheid, overzichtelijk en veilig.

voor herhaling vatbaar

wilma lacroix
28-4-2018

fijne camping, goed verzorgd, mooie ruime plaatsen, prima sanitair.

klein minpuntje vonden wij de betrokkenheid van de campinghouder naar zijn gasten toe.... niemand eens gezien en/of gesproken

Een buitengewone groene camping , ideaal voor ..gezinnen met kinderen( tot een jaar of 8 ) senioren

die van wandelen en of fietsen houden. Een speelterrein voor de kids en een kleine kinderboerderij met schapen / kippen / konijnen .

Sanitair buitengewoon top ! Receptie en personeel top !

Een aanrader, want in de buurt prachtige natuur.

Van de Velde G.
15-4-2018

Prachtige, propere , rustige camping met verzorgd sanitair.

Leuuukkk!

Lonneke de Haan
6-8-2017

Wij hebben hier een paar dagen gestaan vriendelijk beheer en vooral heerlijk de rust op de camping. Kindvriendelijke camping daar hadden wij geen last van. De hond en parter mee in een prachtig bos en vlakbij zeewolde. Een paar dagen om niet te vergeten en zeker een terugkomst waard

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Groene Bos in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Groene Bos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.