Camping De Ruimte

Camping De Ruimte
8,7

41 reviews over Camping De Ruimte in het Nederlands

Ruimte om te zijn, Ruimte om te delen, Ruimte voor jezelf, Ruimte voor de ander en Ruimte met elkaar. Kom er nog maar eens om in deze gekke wereld.

met de familie gezellig nog twee dagen weg

hans oudshoorn
27-8-2017

zeer nette camping. goed verzorgd. En ook al hebben we geen personen er bij met een handicap , zie je goed hoe geweldig het voor hun hier is. Vooral met kinderen.

Erg leuke camping

Fam hertong
17-8-2017

Wij vonden camping de ruimte een heerlijke camping om een paar dagen te verblijven met onze 3 jonge kinderen. Mooie ruime plekken . Voor de kinderen leuke animatie . De toiletten zijn wel verouderd maar hier gaat aan gewerkt worden is mij verteld . Vriendelijke mensen. We komen uit de buurt en gaan nprmaal niet terug naar dezelfde camping maar hier komen we zeker terug👍🏻. Super verblijf gehad.

Wat een fantastische camping

Nathalie
    12-8-2017

Dit jaar voor de tweede keer naar camping de Ruimte.

Een camping waar we volgend jaar gewoon weer terug komen.

Onze 3 meiden hebben er de tijd van hun leven gehad.

De mooie natuur, fijne eigenaren, tip top sanitair, fantastische animatie, ongedwongen en respectvolle sfeer maakt dit tot een topcamping.

Wel of geen beperking, iedereen hoort erbij en mag er zijn.

S'avonds na 22:00 is alles rustig en vanaf 8:30 liggen de heerlijke verse broodjes voor je klaar. Geen zin om te koken? Voor een betaalbare prijs kun je hier ook lekker eten.

Vanaf de camping ben je in een paar minuten in Dronten, Kampen, Elburg of Nunspeet.

Kortom, echt een aanrader!

vernieuwd

Brigitte van Eijk
    28-7-2017

In januari dit jaar heeft de camping nieuwe eigenaars gekregen. We waren erg benieuwd hoe het allemaal zou lopen. Het is allemaal erg goed bevallen. Er wordt voor tieners nog meer georganiseerd en niet beperkte tieners doen ook gewoon mee. De tieners hebben al een dropping gehouden, gebakken met een echte banketbakker en een escape room. Dit hadden de tieners zelf aan gegeven. De jongere kinderen hebben ook een programma op andere tijden, waar de ouderen ook gebruik van mogen maken.Gisteravond was er zelfs een pannekoekenavond met daarna een bingo, waar bijna heel de camping aan mee deed.

Als je ook al de veranderingen bekijkt op het terrein, dan ben je benieuwd hoe het er volgend jaar uit ziet. Wordt vervolgd.

Oude reviews (archief)

Fijne camping!

Marc
    18-10-2016

Aardige mensen, mooie plekken, keurig sanitair, mooie omgeving!

Je waant je heel ergens anders zo lekker stil.

Tineke Wolters
    28-9-2016

Supermooie camping, zeer vriendelijke eigenaren, centraal gelegen, zeer geschikt voor kleine kinderen en gehandicapten.

Prachtig

Will Schouten
    3-9-2015

Ik had camping de Ruimte uitgekozen omdat deze camping geschikt is voor mijn zoon Bas die meervoudige beperkingen heeft, deze doelgroep verblijft o.a. ook op deze camping. De beheerders hebben ons fantastisch uit geholpen met de diverse problemen die wij ondervonden tijdens ons verblijf met de camper die wij gehuurd hadden bij Stichting on Wheels. Door hun meedenken en meehelpen hebben wij er ondanks alles een paar mooie dagen gehad!!! Mensen met een hart!

Helemaal top

Hendrik Jan Brethouwer
    15-8-2015

Twee weken verblijf met ons gezin en lekker uitgerust. Onze verstandelijk beperkte zoon regelmatig onder de hoede van het team van de Wielewaal (voor hen de eerste 10). Onze dochter schoof zo nu en dan ook aan bij de activiteiten. Bij alle goede dingen die anderen al genoemd hebben: 2 trampolines, een tafeltennistafel en speeltoestellen. Verwacht van het restaurant geen haute cuisine: gewoon goed voor een zeer redelijke prijs; de frietjes krijgen een 9. Hans en Greke hebben hart voor hun camping en hun gasten. We komen terug.

Heerlijk rustige camping

Coen Former
    28-6-2015

Prima weekend gehad op deze mooie, rustige en kindvriendelijke camping. Mooie grote plaatsen, schoon sanitair, zeer vriendelijke eigenaren en leuk zwembadje. Verwacht geen bingo of entertainment, maar wie rust zoekt en kleine kinderen hun gang wil laten gaan, is hier aan het juiste adres.

We hebben een aantal aanbieders voor De Ruimte voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Ruimte in Dronten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Ruimte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Ruimte scoort een 8.74 uit 10 op basis van 41 reviews.