Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

46 Reviews over De Ruimte

• 5Fam. Hermse30-07-2022

Campingeigenaar die zijn eigen regels negeert.

Helaas wederom een camping met een groot bord vol met regels waar je je aan dient te houden. Maar deze regels gelden overduidelijk niet voor vaste gasten. Waar wij 3x worden gewaarschuwd voor "niet aangelijnde honden" loopt de eigenaar gewoon bij de vaste gasten (die ook de hond geheel los hebben) langs en maakt er zelfs een praatje. Ook wanneer personeel een pizza bezorgt bij de vaste gast, wordt er niets van de loslopende hond gezegd. Ook een auto van een vaste gast mag overnachten op de camping, terwijl de regels dit niet toelaten. Kortom: camping De Ruimte geeft alleen maar ruimte aan "vaste gasten". Ook wordt er alleen maar rekening gehouden met kleine kinderen, met tieners moet je hier echt niet zijn. Douchewater is niet in te regelen, en de toiletten zijn koud en winderig. Voor 90 plaatsen vinden wij 10 toiletten ook te weinig. Voor ons blijft het dus bij slechts een bezoekje van ruim een week. Wij komen hier niet meer terug.

• 4Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Jean, Eigenaar, 06-08-2022

Campinggast die zijn eigen regels hanteert. Er is bij binnenkomst expliciet verteld dat u honden moet aanlijnen, u heeft dit ook nog op een briefje bij het inchecken gekregen, het staat in het informatieboekje/website, u wordt 3x vriendelijk gevraagd op één dag om de honden aan te lijnen en dan nog lopen/liggen de honden los. Wordt u daarna dwingend aangesproken; dan kunnen we het daarna als eigenaren ook niet goed meer doen; met deze review als gevolg. Honden aan de lijn, of achter een hekje. Auto’s van het terrein, behalve als dit een medische noodzaak heeft (in dit geval dus). Een oordeel geven over het restaurant zonder te komen eten is niet representatief. Desondanks hopen we dat jullie een goed verblijf van 10 dagen hebben gehad. Auke en Annemarie.

• 10Marleen Volaart08-05-2022

echt luxe kamperen

van 29 april tot 6 mei 2022 hebben wij een week doorgebracht in een Lodge. en het was in 1 woord geweldig! wat een prachtig en comfortabel onderkomen. Het is geen standaard inrichting er is echt een persoonlijke tint aan gegeven met oog voor detail. Menig hotel of appartementen complex kan er een voorbeeld aan nemen. Van alle gemakken voorzien. Heerlijke bedden, prima badkamer (luxe te noemen), heerlijk warm water, fijne stoelen, complete keuken etc. Een echte aanrader voor iedereen ook als je geen campeerder bent. Het is een heel fijne camping waar het mooi is om te zien hoe kinderen en volwassenen met of zonder beperking met elkaar omgaan en hoe ze zichzelf kunnen en mogen zijn. Annemarie en Auke zijn heel gastvrij, co

• 9patrick de lepper02-08-2020

Geweldig

Wat hebben we een heerlijke vakantie hier gehad. Mooie camping, fijne plekken (pive of op een veldje) vriendelijk personeel en eigenaren die voor je klaar staan. Geen groot zwembad of andere dingen waardoor er veel prikkels ontstaan. Gewoon fijn met elkaar, iedereen gaat goed met elkaar om. Leuke voertuigen die de kinderen kunnen gebruiken. Restaurant had lekker eten voor niet teveel geld. Volgend jaar weer😁

• 8Rein Mondria15-08-2019

Geweldig

Het was genieten , vriendelijke gasten enz . Het geduld dat het team heeft met de kinderen is geweldig . Hebben de kinderen verrast met een optreden dit werd zeer gewaardeerd , . Speelgoed wat voor de kinderen overal beschikbaar is . Iedereen is gelijk hier op de camping , met of zonder handicap . De camping is geheel aangepast .

• 7Eetgelegenheden
  • 10Frits Ruesink27-06-2018

Heel fijn gekampeerd

Super camping met zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw . Royale rustige plekken

• 9Rob11-06-2018

Ruimte die je met respect zelf kan invullen. Gaaf.

Ruimte om te zijn, Ruimte om te delen, Ruimte voor jezelf, Ruimte voor de ander en Ruimte met elkaar. Kom er nog maar eens om in deze gekke wereld.

• 10Eetgelegenheden
  • 9hans oudshoorn27-08-2017

met de familie gezellig nog twee dagen weg

zeer nette camping. goed verzorgd. En ook al hebben we geen personen er bij met een handicap , zie je goed hoe geweldig het voor hun hier is. Vooral met kinderen.

• 8Fam hertong17-08-2017

Erg leuke camping

Wij vonden camping de ruimte een heerlijke camping om een paar dagen te verblijven met onze 3 jonge kinderen. Mooie ruime plekken . Voor de kinderen leuke animatie . De toiletten zijn wel verouderd maar hier gaat aan gewerkt worden is mij verteld . Vriendelijke mensen. We komen uit de buurt en gaan nprmaal niet terug naar dezelfde camping maar hier komen we zeker terug👍🏻. Super verblijf gehad.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Nathalie12-08-2017

Wat een fantastische camping

Dit jaar voor de tweede keer naar camping de Ruimte. Een camping waar we volgend jaar gewoon weer terug komen. Onze 3 meiden hebben er de tijd van hun leven gehad. De mooie natuur, fijne eigenaren, tip top sanitair, fantastische animatie, ongedwongen en respectvolle sfeer maakt dit tot een topcamping. Wel of geen beperking, iedereen hoort erbij en mag er zijn. S'avonds na 22:00 is alles rustig en vanaf 8:30 liggen de heerlijke verse broodjes voor je klaar. Geen zin om te koken? Voor een betaalbare prijs kun je hier ook lekker eten. Vanaf de camping ben je in een paar minuten in Dronten, Kampen, Elburg of Nunspeet. Kortom, echt een aanrader!

• 9Brigitte van Eijk28-07-2017

vernieuwd

In januari dit jaar heeft de camping nieuwe eigenaars gekregen. We waren erg benieuwd hoe het allemaal zou lopen. Het is allemaal erg goed bevallen. Er wordt voor tieners nog meer georganiseerd en niet beperkte tieners doen ook gewoon mee. De tieners hebben al een dropping gehouden, gebakken met een echte banketbakker en een escape room. Dit hadden de tieners zelf aan gegeven. De jongere kinderen hebben ook een programma op andere tijden, waar de ouderen ook gebruik van mogen maken.Gisteravond was er zelfs een pannekoekenavond met daarna een bingo, waar bijna heel de camping aan mee deed. Als je ook al de veranderingen bekijkt op het terrein, dan ben je benieuwd hoe het er volgend jaar uit ziet. Wordt vervolgd.

• 8Staat v/h sanitair

Camping De Ruimte info