Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.3Staat v/h sanitair
  • 8.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

50 Reviews over De Ruimte

• 10Alice16-08-2022

Rustplek in Flevoland

Wat een prachtige camping aan de rand van Flevoland. Erg geschikt voor kleine kinderen, de plekken zijn ruim, het zwembad is echt gericht op de kleinsten, super! Het restaurant verdiend een extra compliment, een ruime kaart met heerlijke gerechten voor als je eens geen zin hebt om te koken of gewoon gezellig uit eten wilt. Het sanitair is goed schoon. Op de douche zit een timer maar dat is erg goed zeker gezien de huidige besparingen overal. Als vrouw heb ik voldoende tijd om te douchen. Rondom de camping kan je heerlijk wandelen en genieten van de herten, spechten, vlinders enz. Een super plek om helemaal te onthaasten👍🏻

• 10Eetgelegenheden
  • 10Vd Bogaard10-08-2022

Heerlijke camping

Heerlijke camping! Het doet zijn naam eer aan. De camping is ruimtelijk en knus tegelijk. Wij verbleven in de Ruimte Lodge, die echt wel luxe genoemd mag worden. Heerlijke bedden, complete en nette badkamer, ruime woonkamer, groot terras en met alle gemakken voorzien. De kinderen vonden het hier geweldig. Ze genoten van de vrijheid dat ze, zo klein als ze zijn (4-4-6) vrij over de camping konden fietsen, konden kliederen in het speelbad en mee konden doen met alle activiteiten die georganiseerd werden voor de kinderen. De eigenaren van de camping zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ik kan geen slecht woord zeggen over deze camping. Wij hebben genoten! Ze zouden wat meer reclame mogen maken, zeker nu de twee lodges ook te huur zijn.

• 8Rob Steur05-08-2022

Klein Frankrijk in de Polder

Rijdend door het vlakke polderlandschap sla je rechtsaf het bos in. De rust valt gelijk over je heen. Wat is deze camping leuk gesitueerd. We hebben hier met plezier gestaan. Mooie plekken en diverse velden. Niet te groot en niet te klein. Voor ons precies goed. Erg leuk voor gezinnen met kleinere kinderen. Wat ook opvalt is dat er best veel gezinnen zijn waarbij iemand een vorm van een beperking heeft. Sterker nog ze zijn er helemaal op ingericht. Opvallend, viel helemaal toen onze kleinkinderen langs kwamen, is dat de kinderen zo makkelijk met elkaar spelen zonder ook maar enige aandacht aan die beperkingen te geven. Door die diversiteit is er een prettige sfeer op de camping. Wat tevens niet onbenoemd mag worden is het restaurant. Prima keuken met voor iedereen iets lekkers. De eenvoudige wijze waarop men de recreatieactiviteiten invult past bij het karakter van de camping. Niet over de top Verrassend eenvoudig wat enorm aanslaat.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Rob Steur04-08-2022

Kom het ook beleven!

Wat een leuke camping. Klein Frankrijk in de polder. Vanuit de akkerlanden stap je zomaar in een heel aangename omgeving! Wat ook leuk is dat deze camping best veel mensen met een of andere vorm van een beperking aantrekt. Sterker nog ze zijn er geheel op ingericht. Wat leuk om deze mensen te ontmoeten en wat mooi om te zien hoe de kinderen zonder enige belemmering met elkaar spelen. Op het veld maar ook in het water spektakel. Een bescheidde recreatie programma maar wel passend en er wordt veel gebruik van gemaakt. Wij hebben genoten niet alleen met elkaar maar ook van de menukaart want er is ook nog een leuk restaurant met ontspannen bediening

• 8Staat v/h sanitair
  • 5Fam. Hermse30-07-2022

Campingeigenaar die zijn eigen regels negeert.

Helaas wederom een camping met een groot bord vol met regels waar je je aan dient te houden. Maar deze regels gelden overduidelijk niet voor vaste gasten. Waar wij 3x worden gewaarschuwd voor "niet aangelijnde honden" loopt de eigenaar gewoon bij de vaste gasten (die ook de hond geheel los hebben) langs en maakt er zelfs een praatje. Ook wanneer personeel een pizza bezorgt bij de vaste gast, wordt er niets van de loslopende hond gezegd. Ook een auto van een vaste gast mag overnachten op de camping, terwijl de regels dit niet toelaten. Kortom: camping De Ruimte geeft alleen maar ruimte aan "vaste gasten". Ook wordt er alleen maar rekening gehouden met kleine kinderen, met tieners moet je hier echt niet zijn. Douchewater is niet in te regelen, en de toiletten zijn koud en winderig. Voor 90 plaatsen vinden wij 10 toiletten ook te weinig. Voor ons blijft het dus bij slechts een bezoekje van ruim een week. Wij komen hier niet meer terug.

• 4Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Eigenaar, 06-08-2022

Campinggast die zijn eigen regels hanteert. Er is bij binnenkomst expliciet verteld dat u honden moet aanlijnen, u heeft dit ook nog op een briefje bij het inchecken gekregen, het staat in het informatieboekje/website, u wordt 3x vriendelijk gevraagd op één dag om de honden aan te lijnen en dan nog lopen/liggen de honden los. Wordt u daarna dwingend aangesproken; dan kunnen we het daarna als eigenaren ook niet goed meer doen; met deze review als gevolg. Honden aan de lijn, of achter een hekje. Auto’s van het terrein, behalve als dit een medische noodzaak heeft (in dit geval dus). Een oordeel geven over het restaurant zonder te komen eten is niet representatief. Desondanks hopen we dat jullie een goed verblijf van 10 dagen hebben gehad. Auke en Annemarie.

• 10Marleen Volaart08-05-2022

echt luxe kamperen

van 29 april tot 6 mei 2022 hebben wij een week doorgebracht in een Lodge. en het was in 1 woord geweldig! wat een prachtig en comfortabel onderkomen. Het is geen standaard inrichting er is echt een persoonlijke tint aan gegeven met oog voor detail. Menig hotel of appartementen complex kan er een voorbeeld aan nemen. Van alle gemakken voorzien. Heerlijke bedden, prima badkamer (luxe te noemen), heerlijk warm water, fijne stoelen, complete keuken etc. Een echte aanrader voor iedereen ook als je geen campeerder bent. Het is een heel fijne camping waar het mooi is om te zien hoe kinderen en volwassenen met of zonder beperking met elkaar omgaan en hoe ze zichzelf kunnen en mogen zijn. Annemarie en Auke zijn heel gastvrij, co

• 9patrick de lepper02-08-2020

Geweldig

Wat hebben we een heerlijke vakantie hier gehad. Mooie camping, fijne plekken (pive of op een veldje) vriendelijk personeel en eigenaren die voor je klaar staan. Geen groot zwembad of andere dingen waardoor er veel prikkels ontstaan. Gewoon fijn met elkaar, iedereen gaat goed met elkaar om. Leuke voertuigen die de kinderen kunnen gebruiken. Restaurant had lekker eten voor niet teveel geld. Volgend jaar weer😁

• 8Rein Mondria15-08-2019

Geweldig

Het was genieten , vriendelijke gasten enz . Het geduld dat het team heeft met de kinderen is geweldig . Hebben de kinderen verrast met een optreden dit werd zeer gewaardeerd , . Speelgoed wat voor de kinderen overal beschikbaar is . Iedereen is gelijk hier op de camping , met of zonder handicap . De camping is geheel aangepast .

• 7Eetgelegenheden
  • 10Frits Ruesink27-06-2018

Heel fijn gekampeerd

Super camping met zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw . Royale rustige plekken

• 9Rob11-06-2018

Ruimte die je met respect zelf kan invullen. Gaaf.

Ruimte om te zijn, Ruimte om te delen, Ruimte voor jezelf, Ruimte voor de ander en Ruimte met elkaar. Kom er nog maar eens om in deze gekke wereld.

• 10Eetgelegenheden

Camping De Ruimte info