Tijdelijk €25 aanbetaling

EuroParcs Zuiderzee

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark EuroParcs Zuiderzee voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 1510 reviews

• 6.8Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiepark info

Pal aan het Veluwemeer en vlakbij Walibi Holland ligt EuroParcs Zuiderzee. Op dit vakantiepark kun je in zowel een luxe vakantiewoning als in een (glamping) tent op de camping verblijven. Met faciliteiten als een binnenzwembad met sauna, restaurant, beachclub, speeltuinen en sportvelden is dit park geschikt voor zowel jong als oud. Binnen 10 minuten rijden bevindt je je al in het pittoreske Elburg.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1510 Reviews over EuroParcs Zuiderzee

• 4Marleen13-01-2023

Ongastvrij

2 dagen voordat we gingen kregen we een mail dat het zwembad gesloten was. We konden omboeken, maar onze kinderen moesten naar school. We zaten daar omdat er schilders in ons huis bezig waren. Daar aangekomen bleek zo goed als alles dicht. Het restaurant omdat de pachter failliet is. We zaten in een soort spookstad en er was vanuit europarcs niets mogelijk mbt compensatie zoals bijvoorbeeld een upgrade van het huisje of een voucher of iets dergelijks. Niets. Heel teleurstellend.

• 4pieter09-01-2023

Niet doen!

Bungalows zien er goed uit, helaas is de temperatuur niet te regelen waardoor we een hele week in 22 graden zaten. Zwembad en fasciliteiten sterk verouderd. Zwembad kan echt niet meer, wat een vieze, oude bende. Kluisjes zijn kapot, waardoor je je kleding mee het zwembad in moet nemen.

• 6Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 8Boonstra16-12-2022

Mooi park

Erg gehorig, zat geen deur in naar de hal, naar boven met kleine kinderen niet zo gandig. En jammer dat er niets open was konden niet gezellig zitten, alles was dicht.... verder was t een prachtig park, kom zeker terug maar dan in de zomer!!!!

• 4Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
  • 8Wilma03-12-2022

Mooi park!

Het park zag er verzorgd uit. Ook het huisje was netjes en schoon. Vriendelijk personeel. Een leuk animatie programma voor de kinderen! De kinderen hoeven zich niet te vervelen met een mooie indoor speeltuin en zwembad. Een erg gezellige Plaza, sfeervol ingericht maar het leeft niet! Zo'n gemiste kans. Alleen de snackbar was open, maar daar kon je verder geen drinken halen. Zonde want verder echt niks op dit park aan te merken!! We hebben een heerlijk weekend gehad!

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 3Nauta28-11-2022

Niet doen!

Bij aankomst krijg je echt een luxe EuroParcs gevoel.

Dit verdwijnt echter meteen als je het niet schone chalet binnen loop. Om dan nog maar te zwijgen over de kille niet geopende Plaza( blijkt al meerdere weken dicht te zijn). Het zwembad is oke, maar zo verschrikkelijk koud. Als je als vakantiepark zo met je gasten omgaat, heb je wat ons betreft echt schijt aan je betalende gasten. Dan doe je werkelijk alles om alleen maar geld te verdienen.

Voor ons nooit meer EuroParcs

• 2Activiteiten
    • 4Onderkomen
  • 2Jeremy17-11-2022

Nooit meer

Wij hebben een weekend met de familie EuroParcs Zuiderzee bezocht. We hadden een Bosvilla 10 geboekt. Toen we aankwamen bij het huisje waren we blij verrast; het huisje was top met alle faciliteiten die je wilt. Helemaal super.

Alleen dan het park zelf... tsja dat was eigenlijk 1 grote teleurstelling. Ik zal voor het gemak een opsomming maken: - Restaurant dicht wegens personeelstekort - Pizzeria was ook dicht vanwege een technische storing - Zwembad was niet vies, maar goor (wij waren er einde dag en leek wel alsof er niet meer was schoongemaakt, zijn toen ook niet meer gegaan omdat het zo goor was). - Bowling dicht (staat ook niet op website, dat is waar) - Hockeyspel (dat naast de poolbiljart stond) deed het niet

Ik zou lekker eieren voor mijn geld kiezen en gewoon naar een meer gerenommeerd park gaan. Ons zie je in ieder geval nooit meer terug op een EuroParc.

• 7Onderkomen
  • 3J van Asveldt06-11-2022

Leeg vermaak

Toen we aankwamen heeft men verzuimd om aan te geven dat de horeca failliet is en daarom geen enkele manier van vermaak is. De plaza was doodstil en er was geen enkele mogelijkheid voor een operatie hapje of drankje. Huisje was voldoende en het park was mooi maar de sfeer in de plaza is vergelijkbaar met een crematorium.

• 7Onderkomen
  • 9Mathieu Meuffels18-10-2022

Leuk weekend met mijn kleinkinderen

Leuke bungalow alleen kon het wel wat schoner. Omdat ik zelf een controleur ben bij een schoonmaak bedrijf zag ik veel vuil onder de bedden liggen. Schilderijtjes hingen scheef aan de muur en waren niet afgestoft. Onder de bank vlogen de stofresten om je oren. Verder was alles goed ingericht en er was een hele mooie onderhouden tuin bij. Het zwembad is erg leuk maar het water is te koud voor kleine kinderen. Cafetaria is erg goed en er zijn vriendelijke mensen. Receptie super vriendelijk. Winkel super vriendelijk en als je daar bent moet je zeker een gourmet set bestellen want deze is top. Verder is alles naar wens geweest.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 6Maddie07-09-2022

Animatie maakte onze vakantie

De animatie was geweldig, Jeffrey krijgt iedereen enthousiast. Wordt helemaal blij van deze jongeman 😁

• 10Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
  • 8K.w02-09-2022

Wat verbeterpunten, maar zeker voor herhaling vatb

Net park met genoeg voorzieningen. Ook voor huisdieren genoeg punten waar je zakjes kunt pakken. Huisjes zijn ontzettend warm , tikt de 30 graden binnen aan overdag. Ook de verwarming die bij binnenkomst aanstond terwijl het toch echt zomer is. Huisjes mogen echt wel beter schoongemaakt worden, koffie kringen zitten in de kastjes. Gordijnen zijn vies net als de luxaflex. Slot van badkamer functioneerde niet. Is wel wat aangedaan na melding. Bedden zijn niet comfortabel, veren prikken in je lichaam. Qua voorzieningen is het uitstekend, restaurant ook top. In de winkel is alles te koop wat je nodig hebt. Ik kom zeker nog eens terug. Prijs/ kwaliteit was prima.

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen