Tijdelijk €25 aanbetaling

• 5.9Staat v/h sanitair
  • 5.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

88 Reviews over Waterhout

• 8Luc30-10-2022

Leuke camping

Prima camping, De plekken zijn ruim en na eigen wens in te delen, eigenaren vriendelijk en altijd in voor een praatje, alleen miste ik wel afscheidingen op de plekken, auto moet je ook op eigen terrein parkeren of op het parkeerterrein bij de receptie. Toilet gebouw is netjes schoon en groot, water is gratis en douchen ook, Je kunt ook broodjes bestellen die liggen dan de dag erna klaar bij de receptie, Ook kun je er goed eten en lekker borrelen, ik kom zeker nog eens terug

• 8Eetgelegenheden
  • 5Rick01-09-2022

Jammer…

Mooie camping maar de eigenaar/ uitbaters plat volk. Zitten meestal op beste plek vh terras restaurant wat gerund wordt door kinderen(!) en commandeert half liggend op een bank het minderjarig personeel. Heel onprofessioneel en tenenkrommend om te zien. Hard pratend de ‘campingzaken’ bespreken op terras tussen klanten. Wij komen regelmatig wat eten met onze boot, onlangs bleven we overnachten en moesten we 25€ betalen terwijl we sanitair aan boord hebben. We hebben wel 80€ in restaurant/terras besteed. Ook als we aanvaren om pizza’s te bestellen met de kinderen valt het onvriendelijke gedrag op, personeel minderjarig, niet horeca opgeleid en klantvriendelijk terwijl de prijzen fors zijn wb snacks. Je wordt niet ingepakt, meegenomen of er wordt een verbinding met je aangegaan, al kom je elke week. Personeel is of te jong of ‘directie’ ligt te chillen op terras. Schandalig..

• 4Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 4Wollie27-08-2022

Geweldig omgeving maar op deze camping niet meer.

Het is een mooie camping met ruime plaatsen, alleen de panorama plaatsen met uitzicht op het water is niet wat het is en dan ook qua prijs te veel voor deze plaatsen. Het onderhoud van de camping en het sanitair laat te wensen over. Sanitair wordt maar eens per dag schoon gemaakt wat veel te weinig is als de camping redelijk vol staat. De omgeving is mooi om te fietsen en te wandelen.

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 6Guido21-08-2022

Mooie camping

Camping ligt op een mooie plek aan het water. Plekken zijn mooi en niet al te groot. Er hangt een prettige sfeer met erg vriendelijk personeel. Sanitair is erg mooi maar mag iets beter of vaker schoongemaakt worden. Wij hebben er ‘s avonds wat gegeten er dit was erg lekker. Prijs was aan de hoge kant. Verder zijn de prijzen voor ontbijt en lunch ook aan de hoge kant. Een wit bolletje kaas voor €3.50 vonden wij erg duur. Camping verder een zekere aanrader.

• 6Staat v/h sanitair
  • 3Anny17-07-2022

Prachtige plek, slecht onderhouden

Prachtige plek, maar slecht onderhouden. Ruime plekken, mooi natuur gebied, maar min punten zijn, afwas water vaak smorgens al koud, douches al maanden niet gemaakt, word deur op slot gedaan ipv gemaakt. Ook vaak koud water. Toiletten te weinig schoongemaakt. Eetgelegenheid weinig open, personeel zit zelf op terras. Mensen die savonds aan komen kunnen nergens meer eten krijgen, zit ook niks in de buurt. Groen onderhoud is slecht, overal onkruid, word niet bijgehouden of gesnoeid. Alleen gras gemaaid. Boten plaats is ook drama. Zou betegeld worden en allemaal een eigen plek voor de boot, maar boten staan in hoog gras, weinig ruimte om je boot daar te parkeren. Eigenaars zieje ook nooit over de camping lopen om te kijken of alles oke is. Maar overal wordt geld voor gevraagd. Je betaald wel maar krijgt er weinig voor terug. Zo zonde van zo'n mooie camping als er zo mee omgegaan wordt, een gemiste kans

• 3Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 8Fam. de Groot10-08-2021

Prima verblijf

Ruime plaatsen. Er is één waterpunt per twee plaatsen en dat kan lastig zijn als je naast een "vaste" plaats staat, ondanks de waterverdeler, vooral als de buurman permanent waterdruk in de caravan heeft. Ik zou andere, dichte lampen monteren in het toiletgebouw, zodat insecten er niet meer in kunnen. Het sanitair is goed maar we misten een zeepdispenser bij het fonteintje naast de toiletten aan de buitenkant. Daarvoor moest je eerst naar binnen in de doucheruimte. Er is een steigertje met trap bij de botenhelling, maar aan de andere kant bij het grote luchtkussen zou ook een loopplank o.i.d. moeten zijn voor zwemmers.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Rina10-08-2021

Wachten tot het 2e sanitair gebouw klaar is.

Op de site staat dat er 2 sanitair gebouwen zijn. Dat klopt, helaas kan je van een gebouw alleen de toiletten gebruiken. Ook de afwas gelegenheid aan de buitenkant voor de helft. Aan een kant v.h. gebouw zitten er geen kranen in.In de folder wordt dit niet vermeld. Voor mensen die wat slechter ter been zijn is het een best eindje wandelen als je wilt douchen.

• 5Staat v/h sanitair
  • 7KR24-06-2021

Ruime plaatsen.

Mooie locatie, onderhoud sanitair en groen mag veel beter.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Eric van Buuren17-05-2021

Heerlijke camping

Mooie camping met mooie grote plekkenOndanks het slechte weer prima vermaaktHeerlijk gewandeldWij vonden de camping een aanraderMooi sanitair.10 amp stroom en elke dag 5 kwh gratis Weet alleen niet wat je moet betalen als je meer vebruikt.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Meier22-08-2020

Top camping

Zeer mooie ligging, heel vriendelijke behulpzame beheerders, ondanks hoogseizoen goed en schoon sanitair. Grote plaats, goede uitvalbasis als je in de omgeving iets wil ondernemen. Ook de coronamaatregelen waren geen probleem en goed na te leven. Kortom heel veel complimenten!!!

• 8Eetgelegenheden

Camping Waterhout info