Camping Waterhout

Camping Waterhout
7,2

70 reviews over Camping Waterhout in het Nederlands

Fantastisch, plaats a/h water met veel groen.

Hans Engel, 21-4-2018

Door de wat negatieve berichtgeving in de media,(bomen kappen,geluidsoverlast werkzaamheden A 6)

Eerst even op de camping gekeken ziet er geweldig uit.Geluidsoverlast bij de plaatsen tegen de jachthaven geen probleem.

Andere plaatsen minimale overlast.

geen vakantie zoals een vakantie hoort te zijn

Wij komen niet meer!, 30-8-2017

wel goed: patat met sate, nette doucheruimte, douchen en afwassen is gratis. niet goed: je kan alleen vissen in het voorseizoen. Daarna staat het wier van bodem tot wateroppervlakte dichtgegroeid. Douchen is gebonden aan tijd. Diepe gaten over de hele camping, gras wordt niet consequent gemaaid, camping heeft bijna geen activiteiten. Wij verveelden ons en zijn 2 maanden eerder naar huis gegaan vanaf onze seizoensplek voor een half jaar. Eigen keuze, geld weg. Plek wordt dan weer opnieuw verhuurd. Zeer beperkt eten te bestellen, zelfs een patatje met kroket wordt al moeilijk over gedaan. Honden toegestaan, maar ze mogen niet over de camping lopen, want dan zouden ze kunnen plassen. Mijn eindconclusie is dat de vaste gasten die al jaren hier komen, als familie worden behandeld en de overige gasten komen hier niet tussen.

Top plek, boze directrice

Annet van DIjk, 3-4-2017

Afgelopen zomer waren wij, ik alleenstaande moeder en mijn twee zoons van 11 en 14 een weekje kamperen op deze camping. Telefonisch geregeld. Plekje was echt mooi. Gaande weg durfde mijn zoons niet meer naar de kantine/receptie te gaan. Het personeel (mn. de directrice) was onvriendelijk en kortaf naar kinderen. Ik merkte ook dat ik langer moest wachten, en snibbiger te woord werd gestaan dan de vaste klanten die met voornaam direct werden geholpen.

Mwah.....

Sander, vrouw & kids, 26-1-2017

Wij kijken met een dubbel gevoel terug op ons verblijf op de camping. Na telefonisch geïnformeerd te hebben of er plaats was voor de laatste schoolvakantieweek van de kinderen zijn we gegaan. Direct aan de A6, maar daar merk je eigenlijk niets van. De omgeving en het weerwater is leuk.Ook grappig hoe je op een veld 'naar elkaar toe' staat zodat je wel contact met elkaar moet maken. Voorzieningen waren matig tot voldoende. WC's douches waren goed, alleen niet vaak of goed schoongemaakt. Wat echt tegenviel was het personeel. Als 'losse klanten' waren wij duidelijk minder waard dan de vaste klanten. Na betaling (mag ook contant, ik kreeg geen bon (?) ) stopte de service en vriendelijkheid. Dat is jammer. Jonas, onze zoon, is behoorlijk afgebekt door de oudere vrouw in de kantine toen hij alleen maar vroeg of ze ook het spel Skibbo hebben. Dus camping Top personeel Slecht

Fijne camping

Kirsten, 24-1-2017

Vorig jaar zomer twee weken op Camping Waterhout geweest. We hebben het heel fijn gehad. De kinderen vermaakten zich de hele dag op de trampolines, met de dieren en aan/op / in het Weerwater. Wat een heerlijk plekje om even helemaal tot rust te komen! We komen zeker nog eens terug😀

Geweldig weekend gehad

Cor, 26-10-2016

Heerlijk weekend gehad alles super goed geregeld schoon sanitair lekker eten hele aardige mensen die ons ontvingen. Je kan zien dat er veel aandacht word besteed aan het onderhouden en het netjes houden van al het terrein een hele prettige ervaring echt een aanrader!

Prima camping

Bouma, 11-9-2016

In tegenstelling tot een aantal reviews is deze camping ons prima bevallen. De eigenaren waren erg aardig en behulpzaam. Ook erg mooi nieuw sanitair.

Negatieve ervaring, nooit meer terug

Sam, 1-9-2016

Tijdens Festival Zand verbleven. Sanitair was vies, s'avonds afgesloten, s'ochtends koude douches. Bij afrekenen gaven we dit als feedback mee, kregen als reactie dat we maar thuis moesten douchen. Ook moesten we niet zeuren het weer was toch lekker. Ons argument dat we voor 65 euro voor 1 nacht voor 1 staanplaats meer hadden verwacht, werd afgedaan als onzin. Geen begrip, onvriendelijke eigenaresse.

geweldige ervaring.

Mel, 30-8-2016

camping WaterHout is de perfecte plek om er even tussen uit te gaan, je hebt niet het gevoel dat je in Almere bent... goede ontvangst, en veel informatie gekregen over wat er allemaal te doen is in omstreken. schoon en mooi sanitair. de watertrampoline voor de kids was geweldig om naar te kijken. voor herhaling vatbaar!

De boomhut is echt geweldig

Angela, 26-8-2016

De camping ligt relatief dichtbij de A6 welke je echt goed hoort bij een bepaalde wind. De kantvriendelijkheid is uitstekend, erg aardige mensen!! dus tot eerder revieuws: was een moment opname blijkbaar. Er werken we degelijk zeer vriendelijke mensen!!! De camping is leuk zo aan het water waar de kids kunnen zwemmen en op een vlot in het water kunnen spelen. Genoeg speelgebeuren voor de jongere kinderen. Speeltuin, springkussen en trampoline. De boomhut was fantastisch en voor herhaling vatbaar. Zeer luxe!! en heerlijk buiten gezeten waar het lekker koel was (het was 30 graden) prima geslapen ook. En de thee en koffie faliciteiten erin zijn geweldig.Het sanitair was ook gewoon keurig verzorgd!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Waterhout in Almere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Waterhout zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Waterhout scoort een 7.17 uit 10 op basis van 73 reviews.