Camping Waterhout

Camping Waterhout
7,3

73 reviews over Camping Waterhout in het Nederlands

Mooie verzorgde camping met ligging aan het water. Mooi verzorgd nieuw sanitair. Geen winkeltje, wel kon je broodjes bestellen. Wij hadden rubberbootje met motor mee. Je kon vanaf de camping het bootje in het water laten (kleine steiger). Vandaar uit naar de haven varen en dan kom je op het meer uit en vanaf het meer kon je door Almere in de grachtjes varen. Leuk om te doen. Tegenover camping is de bushalte. Maar je kan ook om het meer lopen om naar de stad te gaan (ong. 20 min. tot half uurtje lopen). Je kan ook over het meer heen varen en uitstappen in het centrum. Op de camping zelf is niet veel te doen. Maar met het centrum op afstand is dat ook niet nodig. rondom het meer kan je vissen en is er een aangelegd strand. Almere is een leuke stad. Maar wil je omgeving verder verkennen kan natuurlijk ook. De camping wordt beheerd door vriendelijke mensen. Ook is er een klein restaurant en krijg je er pizza's.

Ze keer voor herhaling vatbaar

ANJA
25-5-2018

Een zeer warme familie camping. Ontzettende lieve mensen. Eten geweldig, sanitair goed schoon. Top.

Aanrader voor iedereen die wil genieten

Ria de Jonge
25-5-2018

Een top camping! Heerlijk om te ontspannen. Mooie standplaatsen, schoon sanitair. Super vriendelijke familie die de camping beheerd en niet te vergeten goede keuken. Geen uitgebreide menu kaart, maar alles wat je kunt kiezen is heerlijk.

Ook en gezellig terras ontbreekt niet en speel mogelijkheden voor kinderen. Een echte aanrader.

Fantastisch, plaats a/h water met veel groen.

Hans Engel
21-4-2018

Door de wat negatieve berichtgeving in de media,(bomen kappen,geluidsoverlast werkzaamheden A 6)

Eerst even op de camping gekeken ziet er geweldig uit.Geluidsoverlast bij de plaatsen tegen de jachthaven geen probleem.

Andere plaatsen minimale overlast.

geen vakantie zoals een vakantie hoort te zijn

Wij komen niet meer!
30-8-2017

wel goed: patat met sate, nette doucheruimte, douchen en afwassen is gratis. niet goed: je kan alleen vissen in het voorseizoen. Daarna staat het wier van bodem tot wateroppervlakte dichtgegroeid. Douchen is gebonden aan tijd. Diepe gaten over de hele camping, gras wordt niet consequent gemaaid, camping heeft bijna geen activiteiten. Wij verveelden ons en zijn 2 maanden eerder naar huis gegaan vanaf onze seizoensplek voor een half jaar. Eigen keuze, geld weg. Plek wordt dan weer opnieuw verhuurd. Zeer beperkt eten te bestellen, zelfs een patatje met kroket wordt al moeilijk over gedaan. Honden toegestaan, maar ze mogen niet over de camping lopen, want dan zouden ze kunnen plassen. Mijn eindconclusie is dat de vaste gasten die al jaren hier komen, als familie worden behandeld en de overige gasten komen hier niet tussen.

Top plek, boze directrice

Annet van DIjk
3-4-2017

Afgelopen zomer waren wij, ik alleenstaande moeder en mijn twee zoons van 11 en 14 een weekje kamperen op deze camping. Telefonisch geregeld. Plekje was echt mooi. Gaande weg durfde mijn zoons niet meer naar de kantine/receptie te gaan. Het personeel (mn. de directrice) was onvriendelijk en kortaf naar kinderen. Ik merkte ook dat ik langer moest wachten, en snibbiger te woord werd gestaan dan de vaste klanten die met voornaam direct werden geholpen.

Mwah.....

Sander, vrouw & kids
26-1-2017

Wij kijken met een dubbel gevoel terug op ons verblijf op de camping. Na telefonisch geïnformeerd te hebben of er plaats was voor de laatste schoolvakantieweek van de kinderen zijn we gegaan. Direct aan de A6, maar daar merk je eigenlijk niets van. De omgeving en het weerwater is leuk.Ook grappig hoe je op een veld 'naar elkaar toe' staat zodat je wel contact met elkaar moet maken. Voorzieningen waren matig tot voldoende. WC's douches waren goed, alleen niet vaak of goed schoongemaakt. Wat echt tegenviel was het personeel. Als 'losse klanten' waren wij duidelijk minder waard dan de vaste klanten. Na betaling (mag ook contant, ik kreeg geen bon (?) ) stopte de service en vriendelijkheid. Dat is jammer. Jonas, onze zoon, is behoorlijk afgebekt door de oudere vrouw in de kantine toen hij alleen maar vroeg of ze ook het spel Skibbo hebben. Dus camping Top personeel Slecht

Fijne camping

Kirsten
24-1-2017

Vorig jaar zomer twee weken op Camping Waterhout geweest. We hebben het heel fijn gehad. De kinderen vermaakten zich de hele dag op de trampolines, met de dieren en aan/op / in het Weerwater. Wat een heerlijk plekje om even helemaal tot rust te komen! We komen zeker nog eens terug😀

Geweldig weekend gehad

Cor
26-10-2016

Heerlijk weekend gehad alles super goed geregeld schoon sanitair lekker eten hele aardige mensen die ons ontvingen. Je kan zien dat er veel aandacht word besteed aan het onderhouden en het netjes houden van al het terrein een hele prettige ervaring echt een aanrader!

Prima camping

Bouma
11-9-2016

In tegenstelling tot een aantal reviews is deze camping ons prima bevallen. De eigenaren waren erg aardig en behulpzaam. Ook erg mooi nieuw sanitair.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Waterhout in Almere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Waterhout zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.