9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Apollo Almere City Centre voor je op een rij gezet:

76 reviews over Hotel Apollo Almere City Centre in het Nederlands

Komen zeker terug

Jay,
31-3-2019

Mooi hotel, sfeervolle kamers, Bierfabriek is ook een pluspunt

Gereisd met partner in maart 2019

Geweldig

Nienke,
18-6-2018

Overnacht in het Apollohotel en gegeten in de Bierfabriek. De kamer was erg netjes en schoon, de gastvrijheid was top. Eten in de Bierfabriek was heerlijk, eigenlijk houd ik helemaal niet van bier, maar bier van de Bierfabriek wel. Personeel was erg aardig en relaxt. Er hing een gezellig sfeer.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het was top! Super hotel!

Niels,
17-6-2018

Super hotel! Vriendelijke receptie, schone kamers, mooi uitzicht, heerlijke bedden, uitstekend ontbijt en prima sanitair. Goeie combinatie met de bier fabriek er naast waar je heerlijk kan eten, borrelen en kletsen. In één woord: Fantastisch.

Gereisd met partner in juni 2018

Hotels.nl

Sfeervol hotel met goede familiekamers

Familie B,
21-1-2018

Heel sfeervol net hotel. We waren onder de indruk van de ambiance. Eten bij de Bierfabriek is een aanrader. Heerlijke kip! Familiekamer is klein maar compleet en heel netjes. Er staat een stevig stapelbed naast het 2-persoonsbed en alle bedden hebben een ruim formaat. Het ontbijt is ook goed en de ontbijtzaal sfeervol. Een stoel op de kamer was wel handig geweest en er zat geen plank tegen eventueel vallen op het bovenste bed van het stapelbed maar verder top!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

De kamer is erg mooi en het hotel heeft een jonge en rustige uitstraling, vlakbij een echt gezellige markt en mooi theater KAF en binnen voelt het knus aan. In de winkelstraten van Almere is heerlijk vertoeven/flaneren. Ook de architectuur van zoveel verschillende bouw aan huizen en kantoren is een route waard te ondernemen. Je valt van de éne verbazing in de andere. Het groot opgezette Batavia Stad Fashion Outlet, in Lelystad, met heerlijke terrasjes en goede koopjes moet u zeker niet missen. Het ligt aan het Markermeer, waar ook de Bataviawerf met een VOC schip, replica,ligt wat zeer aan te bevelen is, je bent er niet elke dag dus.......niet vergeten te bekijken, ook er helemaal in. Het was een hele gewaarwording als je de geschiedenis, folder, leest en ziet. Om je dag te besluiten een heerlijk bad in het hotel maakt deze vakantie onvergetelijk. Veel avontuurlijk plezier gemaakt en genoten van de wijde omgeving. Groetjes allemaal.

Gereisd met vrienden in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We slapen meestal in hotel van keten, maar wilden eens een ander hotel proberen. Dat was achteraf een verkeerde keuze. Vergeleken met hotel van keten is dit Apollo hotel echt geen 4 waard.

De kamer was aan vernieuwing toe, flink beschadigde vloer en de bedden waren met ducktape aan elkaar gebonden. Hotel van keten heeft tapijt in de kamer, hier ligt steenkoude laminaat. Het leeslampje boven het linkerbed was defect en kon diezelfde avond niet vervangen worden. Éen stopcontact zat geen stroom op. De kamer heeft geen legplanken waar je spullen kwijt kunt. De douche heeft geen constante temperatuur.

Voor het ontbijtbuffet durven ze 18 euro p.p.(!) te vragen, het was nog geen 10 euro waard. Voor zo'n bedrag in een 4 hotel verwacht je verse jus d'orange, een gekookt eitje en een broodrooster, maar dat hebben ze niet eens voor dat bedrag. Wat ze wel hebben? Plakjes kaas met uitgedroogde rand, lauwe scrumbled egg, en personeel dat niet anticipeert of de croissantjes op zijn.

Gereisd met partner in maart 2017

Ontbijt in schaftkeet, loeiheet, hutje mutje!

MCA van Meyel
18-1-2017

Er wordt valse info verstrekt over de (alternatieve) ontbijt"ruimte" ivm verbouwing. De"ruimte" blijkt een schaftkeet te zijn. Zeeeeer ongezellig, loeiheet, hutje mutje... Na klacht, weinig gehoor. "U betaalt voor de verbouwingsrompslomp. Anders was het veel duurder geweest". Komt hij achteraf mee. Nergens blijkt dat de verbouwing invloed heeft op de prijs. Daar zijn ze Niet eerlijk over en zeer onvaardig in het netjes afhandelen van feedback.

Gereisd met partner in december 2016

helemaal top

pimpelmees
23-8-2016

Het verblijf van ons in het Apollohotel van 21 t/m 23 augustus 2016 was voor ons en openbaring. De ontvangst was beleefd en correct. De eerste nacht hadden we op de vierde verdieping last van veel kinderen (een Israëlische groep) die het boek van Remie ( alleen op de wereld) hadden gelezen en ’s nachts om half één op de gang rende en schreeuwde. Na onze ervaring aan de receptie gemeld te hebben kregen we de volgende nacht een kamer op de eerste verdieping waar we goed hebben geslapen. De kamers zijn eenvoudig ingericht maar schoon en het bed was ook prima. Er is een koelkastje zonder inhoud en koffie en theeservice. Wat jammer is dat er gedoucht moet worden in het bad. Voor oudere mensen, de babyboomers, niet bepaald handig. Tip maak beugels aan de muur zodat je makkelijker uit het bad kan stappen. Als klapper valt te melden dat het ontbijt gewoon fantastisch was. Ruime keus en goede kwaliteit en alles werd op tijd aangevuld. Ook het personeel was hier zeer beleefd en behulpzaam. Komen als we weer in Almere zijn hier graag terug.

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fam. uit Zeeland
1-6-2016

Doordat we bij onze 1e overnachting hadden geklaagd over het feit dat de TV het niet deed kregen we in dezelfde week een gratis overnachting plus ontbijt aangeboden. Dus 2 weken later zaten we weer in hetzelfde hotel, toppie was toen alles geregeld!

Gereisd met partner in mei 2016

4 sterren dik waard top

dennisvloon
14-1-2016

3 maand gezeten in dit mooie hotel.vriendelijk personeel ontbijt was echt goed , de ontbijt dames bakken zelfs een heerlijk eitje voor je .in de toekomst kom ik zeker weer terug.

Gereisd zakelijk in Thu Jan 14 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Management, General Manager , 9-3-2016

Beste Dennis,

Hartelijk dank voor uw review op Zoover.

Wij zijn verheugd te horen dat alles naar wens is geweest en dat u genoten heeft van onze eitjes.

Graag tot snel in Apollo Hotel Almere.

Met vriendelijk groet,

Management Apollo Hotel Almere

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apollo Almere City Centre in Almere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apollo Almere City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.