Sorteren

Reviews over Zwinderen

prachtig mooi en fijn om te fietsen naar boven

Piet en Betsy Smit
    30-9-2018

Wij zijn reuze tevreden op de manier hoe hartelijk we zijn ontvangen op de camping de plaats waar we stonden hele beschutte camping ook nog een dag of vier met drie kleinkinderen van acht tot 15 jaar en ook deze hebben zich heel goed vermaakt de enige klacht die we kregen was dat de tijd veel te snel ging, verder mooi toiletgebouw gescheiden Dames en Heren geen muntjes, wel hoorbaar verkeer op de A37 maar went ook wel weer vlug. mooi ook dat je gratis gebruik kunt maken van het tegen de camping aanliggend gemeente zwembad dus voor ons zijn het een hele mooie vier weken geweest met zeer vriendelijke en behulpzame beheerders.

Super

Leonie
    4-9-2018

Super leuke camping, aardige beheerders met toffe broodjesservice en patat aan de tent service. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het naast gelegen zwembad en op de camping zelf. Netjes, schoon, gezellig en toch heerlijk rustig.

Beste Leonie,

Bedankt voor de mooie beoordeling op Zoover.

Fijn dat jullie zo genoten hebben, graag zien we jullie dan ook terug op Camping Bosbad Zwinderen

Fantastisch camping

Hans en. Yvonne
    2-9-2018

Het is een fijne kind vriendelijk camping en Schone toilet gebouw

En je kan goed fietsen in de omgeving naar Gees waar je lekker ijs kunt eten (Talenti)

En voor boodschap kan in meerden winkels in de omgeving doen .

Beste Hans en Yvonne,

Bedankt voor jullie review op Zoover. Graag zien we jullie dan ook terug op Camping Bosbad Zwinderen

Super vakantie met genoeg vermaak voor de kids!

Rianne Sloot
    2-9-2018

Wij zaten een week in 1 van de 2 stacaravans met onze kinderen van 4, 2 en 4mnd. Wat hebben de oudste 2 een top vakantie gehad! Vanuit de stacaravan ook goed zicht op de speeltuin. Zeer nette/schone/als nieuw ogende stacaravan. Enig minpuntje is dat wij het bed niet lekker vonden liggen, maar misschien zijn we gewoon teveel verwend met ons eigen bed.

Beste Riannne,

Bedankt voor u beoordeling op Zoover. Leuk om te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad bij ons op de camping.

Graag zien we jullie terug op Camping Bosbad Zwinderen

Geweldig!

A Bouter
    28-8-2018

Super leuke en nette camping, genoeg te doen voor kinderen jong en oud, worden leuk kampvuur avondjes gehouden.

Geweldige service mbt het eten bestellen en ook het eten is goed.

En niet onbelangrijk een hele lieve camping eigenaresse.

Al met al een super vakantie gehad!

Team Camping Bosbad Zwinderen, eigennaar, 4-9-2018

Beste fam. Bouter,

Hartelijk dank voor de lieve beoordeling op Zoover.nl. Leuk om te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad. Graag zien we jullie nog eens terug op de camping.

Met vriendelijke groet,

Team Camping Bosbad Zwinderen