Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe

Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe
8,2

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe voor je op een rij gezet:

197 reviews over Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe in het Nederlands

Met jonge kinderen

Voor herhaling vatbaar

Carolien
11-10-2018
  • Onderkomen8

Eigenlijk was alles positief. De ontvangst, het park en de centrale ligging. Zo heb ik een stukje prachtig Drenthe leren kennen.

prima verblijf; goede prijs-kwaliteit

Jack
20-9-2018
  • Onderkomen8

Prima verzorgd park; goede uitvalbasis voor fietstochten en om de regio te verkennen. Prettige ontvangst bij aankomst en goede adviezen tijdens verblijf

Prima

Floor
14-9-2018
  • Onderkomen7

Vriendelijk ontvangst en netjes te woord gestaan met voldoende informatie ook over de omgeving. Mooie omgeving en zeker als je van fietsen houdt zoals wij. Lekker rustig park. Niet te groot. Huisje gedateerd maar netjes en schoon, goed onderhouden.

Geweldig!

Van der Bok
8-9-2018
  • Onderkomen8

Super vriendelijk ontvangst. Goede service!

Voor herhaling!

Inge
29-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Zeker een aanrader! Kinderen hebben voldoende amusement, het overdekt verwarmd zwembad is een topper. Prachtige omgeving met vele bezienswaardigheden en uitstappen.

Gretha, Receptioniste, 3-9-2018
Wat een mooie woorden, geweldig dat u zo'n fijne vakantie bij ons mocht hebben.
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Leuk kleinschalig park voor ouders met kleine kinderen. Grote speeltuin, midgetgolf, leuke passende animatie en een fietscrosbaan. Park is zeer netjes onderhouden. Veel groen en veel privacy bij het huisje.

Klein maar fijn zwembad. Iedere ochtend verse broodjes en op maandag en vrijdag patat met snacks. (op bestelling).

Het receptie personeel heel vriendelijk. Op dinsdag morgen wordt er een welkomstbijeenkomst georganiseerd waarbij de eigenaren een woordje doen over het park en de omgeving. Je merkt echt dat het een familiepark is waarbij een persoonlijke benadering voorop staat. Op het park kun je fietsen huren. Wanneer er wat aan mankeert wordt het zo spoedig mogelijk opgelost.

Het huisje (129) was niet wat we ervan verwacht hadden. Verouderd, slecht onderhouden, interieur niet van deze tijd. Daarnaast was het niet goed schoon! Wat wel prettig was.. Een vaatwasser en wasmachine.

Gretha, Receptioniste, 3-9-2018
Ik wil u bedanken voor u review, maar wat jammer dat de vakantie niet helemaal was wat u ervan verwachtte. Onze bungalows zijn allemaal particulier bezit en hebben dus ook een verschillende inrichting. En in uw geval is dit niet goed uitgepakt. Het spijt ons zeer dat u in een bungalow zat die niet aan uw wensen vol deed. Mocht u ons toch ooit nog een tweede kans willen geven, neem dan contact met ons op dan kunnen we samen een bungalow uitzoeken die wel bij u past.

Gedatteerd, hoofd stoten, valt tegen

Frank
21-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

Dit park viel ons enorm tegen. In ons huisje, wat in handen van particulieren was, beeldjes en kunstbloemen waar je niet op wacht. Stofnesten. Trap gevaarlijk. Douche gedateerd. Keuken voorzien van een complete Ikea-collectie keukenapparatuur uit 1970. Slaapkamers klein en laag. Verschillende keren mijn hoofd gestoten. Zwembad erg klein en bomvol. Bovendien worden klanten omgekocht met een fietsroutegids om een positieve review te geven. Schandelijk!!!

Gretha, Receptioniste, 3-9-2018
Jammer te lezen dat ons park u is tegengevallen. U geeft meerdere oorzaken aan, met problemen die u heeft ondervonden. Wij willen graag ons best doen problemen te voorkomen of op te lossen, maar niet alles ligt in onze macht. Een schuin plafon; dat is het type huisje, een vol zwembad; dat komt door het hoogseizoen. De inrichting van de bungalows is wel iets waar we wat mee kunnen en zullen doen. Omdat wij open staan voor alle reviews ( ook de minder positieve) geven wij een fietsroute boek cadeau bij elke reactie op zoover,
  • Onderkomen9

Prima, relatief klein maar lekker rustig park. Royale tuin om lekker in te zitten en eventueel te barbequen.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Huisje was keurig verzorgd, prima netjes en schoon maar zou net nog iets schoner mogen. Zwembad was klein maar afdoende net als de speeltuin. Wij zouden het zeker aanraden.

Gretha, Receptioniste, 3-9-2018
Hartelijk bedankt voor u review. Het is altijd fijn om te lezen als de gast het naar zijn zin heeft gehad.

Prima park

Fam. de Hoop, huisje 145
14-8-2018
  • Onderkomen8

Een prima vakantiepark met, in de schoolvakanties, diverse activiteiten. Het huis is netjes en sfeervol ingericht. Op het park verschillende zoekmogelijkheden voor de kinderen.

Gretha, Receptioniste, 3-9-2018
Bedankt voor de review en wij hopen u graag nog een keer op ons mooie park te ontmoeten.

Klein en rustig park.

Huisjes goed schoon.

Park ook schoon en opgeruimd.

Leuk zwembad. Wel wat kleiner maar goed genoeg voor afkoeling en plezier.

Leuke speeltuin.

Animatie was leuk voor de kinderen.

Zeer aardige medewerkers op de receptie.

Wij komen volgend jaar zeker terug.

Gretha, Receptioniste, 3-9-2018
Nou tot volgend jaar dan maar, wij kijken er naar uit.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe in Zwiggelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe