Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe ***

WebsiteLink naar website

Weer vandaag5°-4°

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe voor je op een rij gezet:

176 reviews over Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe in het Nederlands

Heerlijk, maar het was ook schitterend weer.

Paul van Essen, 10-2-2018
  • Onderkomen8

Rustig park, midden in de Drenthes natuur. Ideaal gelegen om naar Wildlands, Assen en de hunebedden te gaan.

Prima huisje nr 121,gezellig, leuke tuin

Elly, 27-1-2018
  • Onderkomen8

In huisje 121 geweest,Gezellig park ,vriendelijke mensen mooie omgeving ,leuke vakantie huisjes.

met een mooi zwembad .Een park om niet te vergeten.

Het was weer super!

A. Pollema, 4-1-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooi gelegen rustig park met comfortabele huisjes. Zeer vriendelijk personeel. Vooral voor de kleine kinderen veel te doen en voor deze groep volstaat het zwembad. Zeker een plek om terug te komen.

Helaas met oud en nieuw iets meer vuurwerk in de buurt dan gehoopt voor de hond maar altijd nog veel beter dan thuis.

Voor herhaling vatbaar

R vd westelaken, 12-11-2017

Goed en ruim huisje, wij hebben naar alle tevredenheid in huisje 147 gelogeerd

Mooi rustig park

Huisje nr 52, 27-10-2017
    • Activiteiten6
    • Onderkomen8

Ruime kamers, schoon! Mooi en rustig park. Huisje heeft alles wat je nodig hebt. Aanbod kinder club mag iets meer..

Heerlijk

Maria Toren, 26-10-2017
    • Onderkomen10

Bij aanmelden bij de receptie werden we heel vriendelijk en hulpvaardig geholpen en kregen nog een fles wijn op de koop toe. De rust op het park viel direct op en wat is er veel te doen voor kinderen tot een jaar of 12. Het park is heel ruim van opzet, heel goed onderhouden, alle huizen zijn vrijstaand met een heg om de tuin heen waardoor privacy gewaarborgd is. Als je dat wil, zie je niemand hoor je niets. De huizen zijn ruim, licht en schoon. De meubels in de huiskamer zijn vast niet erg lang geleden neergezet. Minder vond ik de matras. Naar mijn smaak te hard. Maar daar dit het enige minpunt is, kom ik toch graag terug!

Fijne plek..voor oud en jong..ook met een hond

De Koning, 23-10-2017
    • Onderkomen7

Mooie ligging. Zo het bos in, fijn met de hond. 4 persoonshuisje met 3 slaapkamers. Veel bezienswaardigheden in de buurt. Eenvoudig zwembad. Vriendelijk personeel. Geen restaurant.

Aanrader

Edward Eekma, 10-10-2017
    • Onderkomen8

Een net bungalowpark met nette huisjes en vriendelijke bediening.

Veel te doen en te zien in de omgeving.

• Onderkomen8

Het park en het huisje was netjes en schoon. Supergrote omheinde tuin, erg prettig. Vriendelijk personeel. Leuk, maar klein zwembad.

Wij vonden het jammer dat er geen supermarkt(je) was, we moesten echt weg met de auto om boodschappen te halen. Ook vonden we het jammer dat er geen restaurantje/eetgelegenheid was. Er was niets van dat op loopafstand.

Het was hier heerlijk!

Lianne, 29-9-2017
    • Onderkomen8

Huis was super, vooral de relaxstoelen! Bedbodems verstelbaar. Post kwam helaas binnen als de receptie al gesloten was. Hierdoor kregen we de krant altijd een dag later.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe in Zwiggelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe scoort een 8.38 uit 10 op basis van 176 reviews.

Acties

Acties voor Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe