Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe

Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe
8,3

• Onderkomen8,1
  • Activiteiten7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe voor je op een rij gezet:

179 reviews over Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe in het Nederlands

geen mooi paasweekend maar nachtmerrie.

Teunis Kreeft, 31-3-2018
  • Onderkomen1

De aanprijzing via internet is fantastisch. Maar de realiteit voor huisje 158 is bedroevend. Geboekt voor de periode 30 maart 2018 tot 03 april 2018. We zijn op 31 maart weer vertrokken. Slecht onderhouden huisje. Geen enkele privacy. Meubilair zakt door. Bed is veel te zacht. Televisie geen geluid. Trap naar slaapkamer levensgevaarlijk. Door de schuine kant van plafond boven je bed moet je gebukt naar de lichtschakelaar lopen en als je dan denkt dat je er bent stoot je je hoofd.

Overal lag stof en de wasmachine stond in een vies hok. Nooit meer en zeker geen aanrader.

Gretha, Receptioniste, 11-4-2018
Wat vervelend voor u dat u vroegtijdig bent vertrokken. U heeft bij onze receptie aangegeven dat het niet aan ons lag maar aan uw eigen gesteldheid. Wij zijn altijd bereid om problemen en klachten samen met de gast op te lossen. Echter in uw geval hebben wij daar de mogelijkheid niet voor gekregen, en wij betreuren dit te zeerste. Ik hoop dat u binnenkort ergens een accommodatie vindt waar u uw vakantie kunt vieren.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Hoogeveen, 7-3-2018
  • Onderkomen8

Leuk park met gezellig ingerichte huisjes. Prima gelegen huisje aan de rand van het bos. Handig voor het uitlaten van de hond. Veel wandelmogelijkheden in de omgeving.

Voor herhaling vatbaar!

Fam. Moesker, 3-3-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Heerlijk gemoedelijk en rustig park. Ontvangst was zeer hartelijk, inclusief een fles wijn met persoonlijk bericht! Huisje is ruim voldoende voor 6 personen en de hond. Naast het park zit een bos waar je heerlijk kunt wandelen. De kinderen hebben zich goed vermaakt in het zwembad.
Gretha, Receptioniste, 8-3-2018
Hartelijk bedankt voor deze mooie review, en wie weet zien we elkaar nog eens op ons mooie park.

Heerlijk, maar het was ook schitterend weer.

Paul van Essen, 10-2-2018
    • Activiteiten7
    • Onderkomen8

Rustig park, midden in de Drenthes natuur. Ideaal gelegen om naar Wildlands, Assen en de hunebedden te gaan.

Prima huisje nr 121,gezellig, leuke tuin

Elly, 27-1-2018
    • Activiteiten7
    • Onderkomen8

In huisje 121 geweest,Gezellig park ,vriendelijke mensen mooie omgeving ,leuke vakantie huisjes.

met een mooi zwembad .Een park om niet te vergeten.

Het was weer super!

A. Pollema, 4-1-2018
    • Activiteiten9
    • Onderkomen9

Mooi gelegen rustig park met comfortabele huisjes. Zeer vriendelijk personeel. Vooral voor de kleine kinderen veel te doen en voor deze groep volstaat het zwembad. Zeker een plek om terug te komen.

Helaas met oud en nieuw iets meer vuurwerk in de buurt dan gehoopt voor de hond maar altijd nog veel beter dan thuis.

Voor herhaling vatbaar

R vd westelaken, 12-11-2017

Goed en ruim huisje, wij hebben naar alle tevredenheid in huisje 147 gelogeerd

Mooi rustig park

Huisje nr 52, 27-10-2017
    • Activiteiten6
    • Onderkomen8

Ruime kamers, schoon! Mooi en rustig park. Huisje heeft alles wat je nodig hebt. Aanbod kinder club mag iets meer..

Heerlijk

Maria Toren, 26-10-2017
    • Onderkomen10

Bij aanmelden bij de receptie werden we heel vriendelijk en hulpvaardig geholpen en kregen nog een fles wijn op de koop toe. De rust op het park viel direct op en wat is er veel te doen voor kinderen tot een jaar of 12. Het park is heel ruim van opzet, heel goed onderhouden, alle huizen zijn vrijstaand met een heg om de tuin heen waardoor privacy gewaarborgd is. Als je dat wil, zie je niemand hoor je niets. De huizen zijn ruim, licht en schoon. De meubels in de huiskamer zijn vast niet erg lang geleden neergezet. Minder vond ik de matras. Naar mijn smaak te hard. Maar daar dit het enige minpunt is, kom ik toch graag terug!

Fijne plek..voor oud en jong..ook met een hond

De Koning, 23-10-2017
    • Onderkomen7

Mooie ligging. Zo het bos in, fijn met de hond. 4 persoonshuisje met 3 slaapkamers. Veel bezienswaardigheden in de buurt. Eenvoudig zwembad. Vriendelijk personeel. Geen restaurant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe in Zwiggelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe scoort een 8.3 uit 10 op basis van 179 reviews.

Acties

Acties voor Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe