Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe

Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe
8,3

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe voor je op een rij gezet:

190 reviews over Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe in het Nederlands

• Onderkomen9

Prima, relatief klein maar lekker rustig park. Royale tuin om lekker in te zitten en eventueel te barbequen.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Huisje was keurig verzorgd, prima netjes en schoon maar zou net nog iets schoner mogen. Zwembad was klein maar afdoende net als de speeltuin. Wij zouden het zeker aanraden.

Prima park

Fam. de Hoop, huisje 145
14-8-2018
  • Onderkomen8

Een prima vakantiepark met, in de schoolvakanties, diverse activiteiten. Het huis is netjes en sfeervol ingericht. Op het park verschillende zoekmogelijkheden voor de kinderen.

• Onderkomen9

Klein en rustig park.

Huisjes goed schoon.

Park ook schoon en opgeruimd.

Leuk zwembad. Wel wat kleiner maar goed genoeg voor afkoeling en plezier.

Leuke speeltuin.

Animatie was leuk voor de kinderen.

Zeer aardige medewerkers op de receptie.

Wij komen volgend jaar zeker terug.

Aanrader!

N
9-8-2018
  • Onderkomen8

Leuk park: leuke activiteiten voor kinderen en volwassenen (welkom met 'Huug' / huifkartocht / leuke animatie / natuuractiviteiten door 'Jasper' / grote speeltuin / midgetgolf / airtrampoline), compleet knus huisje, mooie ligging, eenvoudig binnenzwembad, veel te doen in de omgeving (oa 't Loomeer / Leberen plas / Bosbad de Boskamp / Orvelte ZOO bizar) én uiterst vriendelijke medewerkers.

Kortom: perfect bungalowpark voor bezoek met kinderen!

I love Drenthe

Drenthefan
6-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Kleinschalig en gemoedelijk vakantiepark in een mooie omgeving. Beschutte ruime tuin. Tijdens ons verblijf was het erg warm maar in huis was het beneden goed te doen dankzij zonnescherm. Supervriendelijke receptiemedewerkers. Klein zwembad, niks bijzonders maar lekker om af te koelen. Hygiene bij kleedruimtes niet optimaal (vloer). Wij zouden hier graag terugkomen. Kleinschalig gemoedelijk vakantiepark in mooie en afwisselende omgeving

Fijne plek

FAmilie bungalow 52
29-7-2018
  • Onderkomen10

Erg leuke bungalows met veel privacy vanwege de omhegde tuinen. Keurig verzorgd.

Dit park is zeker een aanrader!

Fam Cornelisse
29-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooi, rustig park! Genoeg te doen met jonge kinderen, door animatie, zwembad, grote speeltuin en skelterverhuur. Zelfs met tropische temperaturen hebben we ons uitstekend vermaakt. Huisje prima in orde! Wel een stijle trap naar boven, waardoor de kinderen beneden hebben geslapen en wij boven. Dit was voor ons geen probleem.

Aanrader!

Familie Nollet
19-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Zeer aangenaam, verzorgd en rustig park. Centraal gelegen in Drenthe, kindvriendelijk met mooi zwembad en speeltuin, fietsverhuur vanop locatie, kinderactiviteiten en vriendelijk personeel. De bungalows zijn luchtig en hebben een grote tuin. Dik in orde!

Toppie

Tomy 98
17-7-2018
  • Onderkomen7

Een leuk fijn en rustig park. Gaan we lekker van genieten.

Fantastisch!

Iris
7-7-2018
  • Onderkomen8

Mooie bungalow op een gezellig en rustig park. Zeer vriendelijk personeel en een fijn zwembad er bij. We hebben fietsen gehuurd vanaf het park en de omgeving verkend. Het was een prachtige vakantie. Een aanrader!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe in Zwiggelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe scoort een 8.29 uit 10 op basis van 190 reviews.

Acties

Acties voor Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe