Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe

225 reviews over Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe

• 2019
    6Gerard30-10-2019

Laatste keer

Voor de 3e keer geweest op dit park . Tevens de laatste keer. Hadden de vorige keren ook al Enigszins gedateerd meubilair , maar schoonmaak ging. Omdat de prijs gunstig is weer een poging gewaagd. Huisje niet schoon. Wc pot vol kalk. Fontein in badkamer verstopt. In de berging muizenvallen en volop muizenkeutels. Zodanig dat de beheerder meteen moest komen om schoon te maken. Schilderwerk liet te wensen . Deuren kaal. Keuken was netjes. Verschillende typen dekbedden. Kortom veel liet te wensen over. Zwembad was goed. Personeel verder ook vriendelijk. Omgeving fantastisch. Toch de laatste keer. Jammer.

• 6Activiteiten
    • 4Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Simon25-10-2019

Goed maar weinig kinderen

Over het algemeen goed. Minpunten: door veel vaste bewoners weinig vakantie sfeer en weinig kinderen. Ander minpunt is het ontbreken van een mountainbike route in de buurt. Wel mooie fietsmogelijkheden, waarbij de eerste kilometers niet de mooiste zijn. Wandelen kan ook, maar wandelen direct vanuit het park levert niet de mooiste wandelingen op.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 1Hoogeveen11-10-2019

schandalig zo als de boel er uitzag

Het was de bedoeling om hier van 23 sep. tot 30 september te blijven .Maar zijn al op 28 september vertrokken reden Het huisje Nr 86 was zeer vies met name het toilet veel stof en urinevlekken en de doucheruimte was ook zeer smerig veel kalkvlekken en andere smerige sporen (ontlastingvlekken in vensterbank) bloed op lichtschakelaars in de hal . Mijn vrouw heeft dit allemaal zelf schoon gemaakt (heb hier overal foto's van gemaakt) want zij wou niet naar een smerig toilet of douche . Melden kon ook niet meer daar het bijna 5 uur was en de receptie dan sluit Verder was er veel schade aan het interieur ( overal verf af ) vlekken op een stoel enz De volgende morgen dit gemeld bij receptie en gezegd dat mijn vrouw dit allemaal al had schoon gemaakt werd er doodleuk gezegd dat had u gisteren moeten melden , heb de foto's laten zien werd gevraagd om deze even te mailen maar verder werd er niets met de klacht gedaan

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen

Gretha, Receptioniste, 21-10-2019

Wat ontzettend jammer dat u uw ongenoegen uit op Zoover. Toen u aangaf aan de receptioniste dat uw bungalow niet schoon was, heeft u aangegeven dat uw vrouw het al schoongmaakt had. Dus dat het zo in orde was en er hoefde geen schoonmaakster terug te komen. U heeft uw klacht tevens neergelegd bij Hogenboom en de volledige schoonmaakkosten van ons retour ontvangen. Wij verwachten dan ook, dat de klacht afgehandeld is. Bungalow 86 is een goed verzorgde bungalow die veel op voorkeur geboekt wordt. Het betreurd ons ten zeerste dat u het verblijf in bungalow 86 zo heeft ervaren. Wij doen er alles aan om onze gasten een pretig verblijf te bezorgen. Helaas is dit door miscommunicatie bij u niet gelukt.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Anita28-09-2019

Als je op zoekt bent naar een rustig vakantiepark met ruime tuin is dit park geweldig. Mooie omgeving, rustig. Genoeg uitstapjes te maken in de omgeving. ontzettend vriendelijke dames bij de receptie. Klein mankement werd zeer snel verholpen . Wij hadden iets laten liggen in de bungalow en dat is netjes opgestuurd.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Post nr 14.16-09-2019

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar!

Een geweldige omgeving. Het is een heel mooi, en rustig Park. Vol met faciliteiten voor jonge kinderen oa. speeltuin, luchtkussen, skelter verhuur en mooi zwembad! De service van de receptie, 'klusjes man' zijn zeer vakkundig!

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Marlies17-08-2019

Leuk familiepark in Drenthe

Wij zaten in huisje nr 44. Een prima huisje! Netjes schoon, alles was aanwezig, goede WiFi en ruime tuin. Onze kinderen, 4 en 7 jaar, hebben zich goed vermaakt in de speeltuinen en het zwembad. Het park ligt centraal voor leuke uitstapjes naar Westerbork, orvelte en de hunebedden.

Gretha, Receptioniste, 04-09-2019

Hartelijk bedankt voor uw review, het is altijd fijn als onze gasten een mooie vakantie gehad hebben.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8C Jansen07-08-2019

Prachtige fietsvakantie.

Mooi park, er is een leuk programma waar je aan mee kunt doen. Vriendelijk personeel. Er is broodjesservice dus je hoeft niet iedere ochtend eerst naar het dorp om brood. Ons huisje was schoon, maar sober ingericht. Wij hebben veel gefietst je kunt hier prachtig fietsen s’ avonds zie je de hertjes op de akkers. Het is hier genieten.

• 7Onderkomen

Gretha, Receptioniste, 04-09-2019

Geweldig toch? Om de hertjes zo te zien.Dat is nou wat Drenthe zo mooi maakt. Bedankt voor de review.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Fam. Boers03-08-2019

Mooi park, schoon en netjes

Wij zijn hier met onze kinderen 1 week geweest in huisje 138. We hebben genoten.

Gretha, Receptioniste, 04-09-2019

Wat fijn dat jullie genoten hebben, bungalow 138 ligt ook mooie centraal met de kids. Bedankt voor u review.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Inge Bakker29-07-2019

Top vakantie!

Zeer vriendelijk personeel, goede service, leuke animatie en activiteiten geregeld vanuit het park, fijne persoonlijke benadering, mooie ligging, midden in Drenthe, klein park, genoeg te doen in en om het park: Top vakantie!

Gretha, Receptioniste, 04-09-2019

Ik wi u hartelijk bedanken voor de review, hieruit blijkt wel dat jullie een super vakantie gehad hebben. Zo horen wij het graag.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9A. S. Pollema29-07-2019

Super weer :)

Her was weer super. Jongste van 11 heeft zich ook weer super vermaakt in zwembad en speeltuinen. Bungalow 96, Pollema uit Assen.

Gretha, Receptioniste, 04-09-2019

Bedankt familie Pollema, wij vinden het ook altijd gezellig als jullie er zijn. Tot de volgende keer maar weer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

19 tips over Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe

• Margreet, 18-04-2012

Speelstad Oranje kabouterland Exloo Bonte wever Assen Kamp Westerbork Orvelte

• karin, 01-04-2012

het kamp westerbork is zeker een bezoek waard, en als je hier bent moet je ook naar museumdorp orvelte (dit is heel goed te doen op de fiets) en natuurlijk ga je ook een hunnebed bezoeken.

• Vera, 07-01-2014

Brasserie Diggels in Westerbork, heerlijk gegeten, goede service, mooi restaurant. Beilen leuk dorpje om te winkelen en vlakbij. Boomkroonpad, ook vlakbij (met de auto een klein kwartiertje). Een beleving! Wij kwamen voor de rust, dus zijn niet naar de grote steden geweest.

0 vragen over Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe

Vakantiepark info