Vakantiepark
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag12°3°
8,1

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe voor je op een rij gezet:

Direct boeken

205 reviews over Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe in het Nederlands

Leuk park

Heleen,
12-3-2019
  • Onderkomen8

Leuk en kindvriendelijk park.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Erg fijn, voor herhaling vatbaar

Beert van den Berg,
1-3-2019
  • Onderkomen8

Verblijf in mooie bungalow, gebruik gemaakt van speelvoorzieningen, zwembad, en (overdekt) terras met terrasverwarming. Gegeten in aanbevolen restaurant

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Fantastisch park met veel mogelijkheden.

Gerrie,
18-2-2019
  • Onderkomen10

Hart van Drenthe is een kleinschalig bungalowpark.Hier kom je echt tot rust.De bungalow’s zijn ruim en gezellig ingericht er is zelfs een wasmachine,in de omgeving kun je lekker wandelen in het bos.Assen is op 15 min. rijden .Wil je lekker eten dan zit je in Westerbork goed heel gezellige plaats ook voor je boodschappen.Wij hebben een fantastische week gehad.

Gereisd met partner in februari 2019
Gretha, Receptioniste, 6-3-2019
Harlijke dank voor uw mooie review. Wij hopen u nog eens terug te zien op ons mooie park.

Voor herhaling vatbaar.

Lian Verbeek,
18-2-2019
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

De ontvangst was al aangenaam. Ondanks het te late tijdstip waarop we arriveerden. Dingen worden speciaal voor je gedaan. Het park is sfeervol. In het huisje ontbreekt niets. Volledige keuken. 2 badkamers voor 5 personen. In de omgeving kan lekker gewandeld worden. Andere locaties zijn goed aan te rijden. We gaan bijna nooit terug waar we al eens zijn geweest maar als Drente weer eens op het programma staat is dit park zeker een overweging.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019
Gretha, Receptioniste, 6-3-2019
Wat fijn dat u het hier zo goed naar uw zin had. En het zou natuurlijk leuk zijn als u ook eens in een andere periode bij ons op bezoek komt. Want in Drenthe is er altijd wat te beleven.

Voor herhaling vatbaar!

Fam. Dubois,
30-12-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op dit park! Het park is mooi opgezet, goed onderhouden en schoon. Het personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad klein, maar ook goed onderhouden en prima voor een uurtje vermaak (wel een spekgladde tegelvloer). Leuke grote speeltuin. De omgeving is natuurlijk prachtig en er is ontzettend veel te doen. Orvelte vonden wij fantastisch! We verbleven in een 4-pers bungalow (145). Wat je meer leest; gedateerd maar met een nieuwe keuken en goed onderhouden. De persoonlijke touch van de eigenaren (schilderijen, kunstbloemen) zou wat ons betreft iets minder mogen. Een mooie omheinde tuin met veel gras en schommels. Voor 2 volwassenen en 2 kleine kindjes (2 + 4) was het huisje ruim genoeg, maar boven is wel klein. Een babybed past amper, wij hebben 1 bed op z’n kant gezet. Voor 4 volwassen zouden wij het te klein vinden. Maar absoluut niets te klagen, helemaal gezien de prijs vs kwaliteit!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
Gretha, Receptioniste, 7-1-2019
Het is fijn om te lezen dat u het goed naar uw zin gehad heeft bij ons. De punten van aandacht gaan wij mee aan de slag en hopen dat u uw vakantie nog eens bij ons komt vieren.

Voor herhaling vatbaar

Mike van der V,
4-12-2018
  • Activiteiten7

Schoon, mooie omgeving, fijn parkpersoneel, heel behulpzaam

Gereisd met partner in augustus 2018
Gretha, Receptioniste, 7-1-2019
Mooie woorden, dank u wel. En wie weet zien wij u nogmaals op ons mooie park,

Geweldig, goed voor een derde keer

B.F. Ruts,
30-11-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Allereerst een hele fijne bungalow, nette inrichting, ook was er overal aan gedacht, zelfs een dunschiller was aanwezig. Wij zijn hier pas voor de tweede keer, maar het is er heerlijk rustig en een net park. ook is er erg vriendelijk personeel. Ook voor de kinderen is er veel te doen.

Beslist een park om terug te komen, wat wij zeker ook gaan doen

Gereisd met partner in november 2018
Gretha, Receptioniste, 7-1-2019
Een 10!!!! u bent wel heel tevreden daar doen wij het graag voor. Dank u wel.

Geweldig!

Familie Van den Akker,
29-10-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Een goed onderhouden park met klantvriendelijke medewerkers!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Gretha, Receptioniste, 7-1-2019
Hartelijk dank voor dit mooie compliment. En graag tot ziens.

Voor herhaling vatbaar

Carolien,
11-10-2018
  • Activiteiten8

Eigenlijk was alles positief. De ontvangst, het park en de centrale ligging. Zo heb ik een stukje prachtig Drenthe leren kennen.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

prima verblijf; goede prijs-kwaliteit

Jack,
20-9-2018
  • Onderkomen8

Prima verzorgd park; goede uitvalbasis voor fietstochten en om de regio te verkennen. Prettige ontvangst bij aankomst en goede adviezen tijdens verblijf

Gereisd met partner in september 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe in Zwiggelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe