Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe

Nederland, Drenthe, Zwiggelte

8.2Fantastisch

• 7.6Activiteiten
  • 7.9Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

214 reviews over Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe

• 8Karin25-05-2020

Heerlijke vakantie gehad! Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Op het park ook lekker geluncht en vriendelijk personeel. We hadden geluk met het mooie weer, maar ook met slecht weer is de mogelijkheid om te zwemmen in het overdekte zwembad. Top!

• 7Activiteiten

Gretha, Receptioniste, 05-06-2020

Dank je wel Karin voor de review, het is altijd goed om te lezen als gasten een mooie vakantie bij gehad hebben.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Desiree25-05-2020

Top weekje

Heerlijke week gehad! Kleinschalig, gezellig en mooi gelegen vakantiepark! Erg vriendelijk personeel. Fijn in het prachtige bos gelopen, dat naast het park ligt. De kinderen hebben veel plezier gehad op de airtrampoline. Ondanks de Corona toch een fijne week gehad. Goed geregeld allemaal!

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gretha, Receptioniste, 05-06-2020

Bedankt voor de review Desiree. Het bos is inderdaad groot genoeg om bijna niemand tegen te komen, wat zeker tijdens de Corona extra fijn is. Geniet nog even na van jullie vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 9Marieke25-05-2020

Geweldige vakantie!

Ik heb erg genoten van mijn vakantie op Het hart van Drenthe. Het personeel was erg vriendelijk, de omgeving is prachtig en het verblijf was prima! De kinderen konden heerlijk spelen in de grote speeltuin en in het zwembad. Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar!

• 7Activiteiten

Gretha, Receptioniste, 05-06-2020

Wat goed Marieke dat er alweer geboekt is voor volgend jaar. Wij zullen er alles aan doen om ook die vakantie tot een succes te maken.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 9Fam de Weerdt04-05-2020

Fijn park in een hele mooie omgeving.

Een fijn park op goede locatie. We hadden huisje nr 098 en die was keurig. De kinderen vonden de trampoline en de speeltuin erg leuk. Ook hebben we gebruik gemaakt midgetgolfbaan. Beetje oudbollig maar dat mocht de pret niet drukken. Ook hebben een skelter gehuurd. Om het park loopt een leuk belevingspad door het bos. We hadden picknickspulllen mee. Halverwege staat een picknick bank bij een klimboom. Erg leuk. We hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad vanwege Corona. We hebben mooie tochten gefietst. Heel veel goede routes door bos en heide met perfecte picknick plekken en speelbossen. Wij komen zeker nog eens!

Gereisd met jonge kinderen in april 2020

• 2019
    6Gerard30-10-2019

Laatste keer

Voor de 3e keer geweest op dit park . Tevens de laatste keer. Hadden de vorige keren ook al Enigszins gedateerd meubilair , maar schoonmaak ging. Omdat de prijs gunstig is weer een poging gewaagd. Huisje niet schoon. Wc pot vol kalk. Fontein in badkamer verstopt. In de berging muizenvallen en volop muizenkeutels. Zodanig dat de beheerder meteen moest komen om schoon te maken. Schilderwerk liet te wensen . Deuren kaal. Keuken was netjes. Verschillende typen dekbedden. Kortom veel liet te wensen over. Zwembad was goed. Personeel verder ook vriendelijk. Omgeving fantastisch. Toch de laatste keer. Jammer.

• 6Activiteiten
    • 4Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Simon25-10-2019

Goed maar weinig kinderen

Over het algemeen goed. Minpunten: door veel vaste bewoners weinig vakantie sfeer en weinig kinderen. Ander minpunt is het ontbreken van een mountainbike route in de buurt. Wel mooie fietsmogelijkheden, waarbij de eerste kilometers niet de mooiste zijn. Wandelen kan ook, maar wandelen direct vanuit het park levert niet de mooiste wandelingen op.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 1Hoogeveen11-10-2019

schandalig zo als de boel er uitzag

Het was de bedoeling om hier van 23 sep. tot 30 september te blijven .Maar zijn al op 28 september vertrokken reden Het huisje Nr 86 was zeer vies met name het toilet veel stof en urinevlekken en de doucheruimte was ook zeer smerig veel kalkvlekken en andere smerige sporen (ontlastingvlekken in vensterbank) bloed op lichtschakelaars in de hal . Mijn vrouw heeft dit allemaal zelf schoon gemaakt (heb hier overal foto's van gemaakt) want zij wou niet naar een smerig toilet of douche . Melden kon ook niet meer daar het bijna 5 uur was en de receptie dan sluit Verder was er veel schade aan het interieur ( overal verf af ) vlekken op een stoel enz De volgende morgen dit gemeld bij receptie en gezegd dat mijn vrouw dit allemaal al had schoon gemaakt werd er doodleuk gezegd dat had u gisteren moeten melden , heb de foto's laten zien werd gevraagd om deze even te mailen maar verder werd er niets met de klacht gedaan

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen

Gretha, Receptioniste, 21-10-2019

Wat ontzettend jammer dat u uw ongenoegen uit op Zoover. Toen u aangaf aan de receptioniste dat uw bungalow niet schoon was, heeft u aangegeven dat uw vrouw het al schoongmaakt had. Dus dat het zo in orde was en er hoefde geen schoonmaakster terug te komen. U heeft uw klacht tevens neergelegd bij Hogenboom en de volledige schoonmaakkosten van ons retour ontvangen. Wij verwachten dan ook, dat de klacht afgehandeld is. Bungalow 86 is een goed verzorgde bungalow die veel op voorkeur geboekt wordt. Het betreurd ons ten zeerste dat u het verblijf in bungalow 86 zo heeft ervaren. Wij doen er alles aan om onze gasten een pretig verblijf te bezorgen. Helaas is dit door miscommunicatie bij u niet gelukt.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Anita28-09-2019

Als je op zoekt bent naar een rustig vakantiepark met ruime tuin is dit park geweldig. Mooie omgeving, rustig. Genoeg uitstapjes te maken in de omgeving. ontzettend vriendelijke dames bij de receptie. Klein mankement werd zeer snel verholpen . Wij hadden iets laten liggen in de bungalow en dat is netjes opgestuurd.

• 9Activiteiten

Gereisd met partner in september 2019

• 10Post nr 14.16-09-2019

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar!

Een geweldige omgeving. Het is een heel mooi, en rustig Park. Vol met faciliteiten voor jonge kinderen oa. speeltuin, luchtkussen, skelter verhuur en mooi zwembad! De service van de receptie, 'klusjes man' zijn zeer vakkundig!

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Marlies17-08-2019

Leuk familiepark in Drenthe

Wij zaten in huisje nr 44. Een prima huisje! Netjes schoon, alles was aanwezig, goede WiFi en ruime tuin. Onze kinderen, 4 en 7 jaar, hebben zich goed vermaakt in de speeltuinen en het zwembad. Het park ligt centraal voor leuke uitstapjes naar Westerbork, orvelte en de hunebedden.

Gretha, Receptioniste, 04-09-2019

Hartelijk bedankt voor uw review, het is altijd fijn als onze gasten een mooie vakantie gehad hebben.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe info