Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen voor je op een rij gezet:

250 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen

F.vanIersel, 6-8-2015
Breng vooral een fiets mee of huur er een in het hotel, er is zoveel te zien in de omgeving. Bovendien, de steden Assen en Groningen liggen op fietsafstand van het hotel!
van Dregt Wil, 3-8-2015
Heerlijk direct vanuit het hotel wandelen. Dus de auto kan blijven staan.
Pier T van den Broek, 27-7-2015
Wordt "friend" van Fletcher en je krijgt altijd 5% korting.

wruesink@hotmail.com, 21-7-2015

kamers prima en schoon

mooie wandel en fiets routes

EL, 14-7-2015
Het enige positieve wat ik hierbij kan vermelden is dat er een geweldig Ribhouse in de straat ligt. Verder mogen hier écht wel wat sterren vanaf.
AJ Strijker, 6-7-2015
Leuke wandelroutes in de omgeving.

hans57, 6-7-2015
Airco op de kamers of een ventilator zou ook aangenaam zijn om enige verkoeling te hebben. Zuid Laren is dichtbij en is leuk om naar toe te gaan.
Anita, 5-7-2015
Als je boekt en het is warm weer, boek dan een kamer met airco, of je moet van warmte houden.
Alleida, 2-7-2015
Heerlijk fietsen, Zuidlaren is en blijft leuk gezellig dorp, Assen als grote stad dichtbij en Zuidlaardermeer voor watersport.
proevertje19944, 15-6-2015
Laat de gasten weten dat 's maandags alle horeca in de verre omtrek gesloten is,dan staan ze niet voor dezelfde verrassing als wij