Weer vandaag2°-4°

Omschrijving
Bij Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen in Zeegse kun je heerlijk tot rust komen. Lekker aan het zwembad liggen of relaxen in de sauna. Het diner is een hele ervaring met live cooking. De kamers zijn schoon en mooi ingericht. Dit is een goede uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten, waarvoor je bij het hotel fietsen kunt huren.

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen voor je op een rij gezet:

Hotels.nl

2163 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen in het Nederlands

Prima hotel, geweldig gegeten!

Vera,
2-11-2018

3 daags arrangement geboekt met 2x ontbijt en 1x diner erbij. Het hotel is zeer goed, alles is netjes schoon, personeel zeer beleefd. Kamer was prima, klein gaatje in vloerbedekking en wat vlekjes, maar wij hebben daar geen problemen mee. Bedden waren prima. Het diner bleek Life Cooking te zijn.......geweldig! 4,50 euro voor een glas wijn wijn vonden we een beetje veel, dat wel. Omgeving is zeer mooi, zeker nu met de herfst. Zuidlaren is een leuk plaatsje met genoeg winkels.

Gereisd met partner in november 2018

Fijn hotel

H. Wolf,
23-8-2018

Ik heb hier nu vijf keer geweest, zowel alleen als met mijn vrouw, en elke keer waren we erg tevreden.

Het hotel ligt direct aan de zandverstuiving en vlak bij een paar restaurants. Het heeft een prettig, ruim terras. Binnen kun je lekker rustig in een hoekje zitten, maar ook andere mensen opzoeken aan de bar. Je kunt er zelfs biljarten.

Het personeel is heel vriendelijk en correct. Wel zijn medewerkers soms wat onthand als de manager er niet is.

Het hotel oogt van binnen wat ouderwets, maar de kamers zijn schoon, netjes en redelijk ruim, met een fijn eigen balkon. Ze zijn niet gehorig, waardoor je ongestoord kunt slapen. De bedden liggen prima, de badkamers zijn dik in orde.

Het restaurant is ook prima. Er is een uitgebreid ontbijtbuffet en je kunt er 's avonds ook van een zeer uitgebreid buffet eten.

Het hotel heeft een paar barretjes, een zwembad, een groot terras, fijne zithoekjes, een biljart, spelletjes. Heel fijn!

Gereisd met partner in juli 2018

Wij waren wederom zeer tevreden.

Rob Giljam,
19-8-2018

Komen voor de 4 x naar dit hotel en zeker niet voor de laatste keer.

Andere schrijven geen airco en slecht geslapen en de volgende keer maar weer naar hotel van andere keten.

We hebben extreem warm weer gehad 36 gr en meer dan de helft van Nederland heeft slecht geslapen!!

En lang niet alle hotels van andere keten hebben airco. (energie vreters)

Dat gezegd hebben was het verblijf voor ons geweldig mooie schone kamer met fijne bedden en schone badkamer.

Personeel zeer vriendelijk en zo ook de behulpzame service monteur van het hotel, zeer goed ontbijt en s,avonds het live en cooking buffet heerlijk.

Ze waren op het moment dat wij er waren een goed brandveiligheidsinstallatie aan het aanleggen en wat ik belangrijker vindt dan airco.

En dan het fietsen over de drentsche Aa direct vanuit het hotel geweldig en fietsten steeds op plekken waar we nog niet geweest waren.

Gereisd met partner in augustus 2018

Bijzonder mooi en relax

Jan Hafkamp,
4-8-2018

Mooi hotel in een prachtige omgeving. Lekker fietsen in de bos n heide

Gereisd met partner in juli 2018

Volgende keer weer van der valk

D Habets,
1-8-2018

Geen airco op de kamers... geen airco in het restaurant. Zwembad was echt smerig.

Wel was opzich het eten goed.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Volgende keer weer ander keten

Danny,
      28-7-2018

Minpunten:

*Geen airco in het hotel of kamers,dus met een buiten temperatuur van 38 gr bijna geen oog dicht gedaan. Ook niet in het restaurant.

*Zwembad was mega ranzig met zelfs dode langpoten erin.

Pluspunten:

*Live cooking buffet en ontbijt is prima.

*mooie locatie

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Matig hotel op een mooie locatie.

Anna,
      20-7-2018

Hotel is geen 4 sterren waard. Entree is weliswaar heel mooi. Eerste verdieping bobbelige gescheurde vloerbedekking. Is nodig aan vervanging toe. Op onze kamer doorgezakte stoelen met kapotte kussens. Een aanfluiting. Live cooking diner viel tegen. Voorgerechten die er leuk uitzagen maar wat nergens naar smaakte. Weinig groenten, o.a. veel te zoute spinazie. Pluspunt: fijne bedden. Douche in bad, niet fijn voor vooral wat oudere mensen zoals wij.

Valt tegen

P van leeuwen,
      6-6-2018

Valt tegen omdat er geen airco koelkast waterkoker is .Vlekken in de vloerbedekking .

Gereisd met partner in juni 2018

Een gewoon hotel

Ellen,
      30-4-2018

Als je het hotel binnenkomt, ziet het er prachtig, sfeervol en huiselijk uit. Het eten was goed, hoewel je bij het ontbijt regelmatig misgreep. Dan waren de eieren op, dan het fruit of er lag geen brood in de mand. De kamers en de gangen vond ik ronduit goedkoop eruit zien (vieze vloerbedekking met scheuren o.a.) en zijn absoluut aan een verfje en verdere renovatie toe. Dus op dit moment geen vier sterren waard m.i. Verder was het prima hoor, vooral vriendelijk personeel ook. De omgeving is prachtig om te fietsen en te wandelen en het hotel is een goede uitgangsbasis naar bv. Groningen en Westerbork. Het cowboy grillrestaurant om de hoek is geweldig. We hebben een fijn weekend gehad.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Uitstekend ! Zeer vriendelijk personeel !

Tante Jantje Groep Winterswijk ( vier dames ),
      27-4-2018

Hulde voor de Manager van deze lokatie !!!

Wij hadden een overnachting geboekt ivm de uitreiking van een lintje (naar achteraf bleek ,, Officier in de orde van oranje Nassau,, ) van een vriendin op 26 april in een naburige plaats.

De bewuste ochtend zaten we met onze vier dames te ontbijten op deze prachtige lokatie onder het genot van een heerlijk ontbijt toen we tot overmaat van ramp de Vriendin van het lintje ook zagen aankomen voor een ontbijt in "ons" hotel. Dit moest geheim blijven dus ze mocht ons absoluut niet zien. We maakten ons uit de voeten maar konden geen kant op omdat we dan langs de vriendin van het lintje moesten en die mocht ons niet zien. En daar was onze redder, de Manager !! die ons via een andere uitgang naar de achterkant van het gebouw heeft weggelootst zodat we ongezien het hotel konden verlaten ( Uiteraard wel na betaling van dit Superrrr Hotel ) Hartelijk Dank hiervoor !!!

Gereisd met vrienden in april 2018

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen in Zeegse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.