Géén boekingskosten
/Nederland/Drenthe/Zeegse/Hotels Zeegse/Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen

Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen

NederlandDrentheZeegse

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 2502 reviews
+20/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 2502 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Bij Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen in Zeegse kun je heerlijk tot rust komen. Lekker aan het zwembad liggen of relaxen in de sauna. Het diner is een hele ervaring met live cooking. De kamers zijn schoon en mooi ingericht. Dit is een goede uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten, waarvoor je bij het hotel fietsen kunt huren.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2502 Reviews over Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen

• 8Koen23-10-2022

Zeer geslaagd weekend

Mooi hotel, zowel restaurant als kamers. Kamer niet bijzonder maar verder prima en koffie apparaat op de kamer. Eten (live cooking) was heerlijk. Er was een deelgenoot met gluten- en lactose intolerantie en daar is fantastisch voor gekookt. Groot compliment! Maakt ze wel eens anders mee. Zeer leuk weekend gehad en ABBA was geweldig.

• 8familie Smit13-08-2022

Fijn hotel met prima service.

Prima hotel. Vriendelijk personeel. Lekkere sauna en zwembad. Goede keuken, wij kregen een buffet waar de koks bij stonden. Ontbijt was goed. Snoepjes automaat ging met een QR-code en je moest dan digitaal betalen wat wij niet konden. Denk ook aan de wat oudere gasten in dit geval. Tip: houten sauna kussentje voor in de sauna.

• 5Mirjam24-05-2022

Gedateerd hotel

Gedateerd hotel dat aan een renovatie toe is, vooral de hotelkamers. Onze hotelkamer zag eruit alsof er 20/30 jaar niets meer aan gedaan was, vooral de badkamer. Het ontbijt was goed, genoeg keus. Het buffet op zaterdagavond was ook goed. Het personeel was vriendelijk en deed hun best. Te weinig personeel in de avond, je moest moeite doen om een drankje te krijgen in de bar.

• 4Drenth18-05-2022

High tea was echt ondermaats

Geen theepot maar een thermoskan met heet water. Casinobrood met ham waar je doorheen kon kijken, met augurk. Iets met spinazie, wat flauw en smakeloos was. Droge cake. Absoluut geen aanrader

• 9Djoeki Thomasz02-05-2022

Hier is het alleen maar genieten van de Drentse natuur. En van het geweldige welkom!

• 6Bob en Pati20-03-2022

Redelijk

Plus > binnen zwembad, leuke locatie om te wandelen Min > Erg warm op de kamer, Eten viel erg tegen weinig keus en wat op de kaart stond was niet top, Bar was open maar geen personeel achter de bar. Veel verbeter punten, maar toch hebben we een leuke tijd gehad.

• 7Mieke07-03-2022

Ruim 10 jaar hier geweest, nu maar even niet meer

Aan een aantal dingen mag wel eens gewerkt worden, zo is de kraan bij de wastafel bijna niet meer open of dicht te krijgen, en het is te heet of te koud, en dit is al enige jaren zo, daarbij hangt er ook nog een douchegordijn, wat ik persoonlijk niet meer van deze tijd vind, en hij is ook smoezelig. Ook mag er wel eens achter de nachtkastjes gekeken worden, want daar zaten lekkere stofnesten/cq spinnenweb. Ook zijn ze afgestapt van het live cooking concept, wat echt super was, daarvoor in de plaats is er een summiere menukaart gekomen, waar iedere dag hetzelfde opstaat, als je een paar dagen in het hotel verblijft, weet je niet meer wat je moet kiezen, en er staat al weinig op, o.a. een hamburger of kipsate, daarvoor zit ik niet in een hotel, dat kan ik ook bij de snackbar kopen. Nee, wij hebben het voorlopig even gezien met Fletcher.

• 5Nanette17-10-2021

Een nachtje met ontbijt en diner, met hond.

Mooie ligging, fijn zwembad, kamers ruim en OK. Keuken beneden gemiddeld. Mochten vanwege hond niet in de eetzaal, maar werden slordig bediend daardoor. Niet eens een placemat

• 6Annie09-09-2021

Mooie ligging

Hotel is aan renovatie toe. Kamers waren niet echt schoon, vitrage vies en schimmel in de badkamer. Bloedvlekjes van doodgeslagen insecten op de muur. Ook het balkon was vies. Zorg dat uw hotel schoon is; doet er alles toe!

• 4Yolande10-08-2021

Vele jaren te veel betaald

Wij komen al ongeveer 8 jaar jaar in hotel de Zeegser Duinen.Ik ben er achter gekomen, dat wij al die jaren te veel hebben betaald, wij hebben altijd een comfort plus kamer geboekt en hier extra voor betaald, maar kregen altijd een standaard kamer, omdat er helemaal geen comfort plus kamers waren. Wij hebben er pas nog gelogeerd en hebben toen in een standaard kamer geslapen, dit is echter precies dezelfde kamer als de z.g. comfort plus kamer.Ik heb hierover een klacht ingediend, ik kreeg een receptioniste te spreken, die er maar wat omheen draaide, ze zei dat ze het niet meer kunnen controleren. Ik voel me zo in de maling genomen, omdat ze het nog glashard ontkennen en zeggen dat we altijd in een comfort kamer hadden gelogeerd, dit is echter niet waar!

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen info

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos incheckenBeschikbaar