Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen voor je op een rij gezet:

2157 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Matig hotel op een mooie locatie.

Anna
20-7-2018

Hotel is geen 4 sterren waard. Entree is weliswaar heel mooi. Eerste verdieping bobbelige gescheurde vloerbedekking. Is nodig aan vervanging toe. Op onze kamer doorgezakte stoelen met kapotte kussens. Een aanfluiting. Live cooking diner viel tegen. Voorgerechten die er leuk uitzagen maar wat nergens naar smaakte. Weinig groenten, o.a. veel te zoute spinazie. Pluspunt: fijne bedden. Douche in bad, niet fijn voor vooral wat oudere mensen zoals wij.

Valt tegen

P van leeuwen
6-6-2018

Valt tegen omdat er geen airco koelkast waterkoker is .Vlekken in de vloerbedekking .

Een gewoon hotel

Ellen
30-4-2018

Als je het hotel binnenkomt, ziet het er prachtig, sfeervol en huiselijk uit. Het eten was goed, hoewel je bij het ontbijt regelmatig misgreep. Dan waren de eieren op, dan het fruit of er lag geen brood in de mand. De kamers en de gangen vond ik ronduit goedkoop eruit zien (vieze vloerbedekking met scheuren o.a.) en zijn absoluut aan een verfje en verdere renovatie toe. Dus op dit moment geen vier sterren waard m.i. Verder was het prima hoor, vooral vriendelijk personeel ook. De omgeving is prachtig om te fietsen en te wandelen en het hotel is een goede uitgangsbasis naar bv. Groningen en Westerbork. Het cowboy grillrestaurant om de hoek is geweldig. We hebben een fijn weekend gehad.

Uitstekend ! Zeer vriendelijk personeel !

Tante Jantje Groep Winterswijk ( vier dames )
27-4-2018

Hulde voor de Manager van deze lokatie !!!

Wij hadden een overnachting geboekt ivm de uitreiking van een lintje (naar achteraf bleek ,, Officier in de orde van oranje Nassau,, ) van een vriendin op 26 april in een naburige plaats.

De bewuste ochtend zaten we met onze vier dames te ontbijten op deze prachtige lokatie onder het genot van een heerlijk ontbijt toen we tot overmaat van ramp de Vriendin van het lintje ook zagen aankomen voor een ontbijt in "ons" hotel. Dit moest geheim blijven dus ze mocht ons absoluut niet zien. We maakten ons uit de voeten maar konden geen kant op omdat we dan langs de vriendin van het lintje moesten en die mocht ons niet zien. En daar was onze redder, de Manager !! die ons via een andere uitgang naar de achterkant van het gebouw heeft weggelootst zodat we ongezien het hotel konden verlaten ( Uiteraard wel na betaling van dit Superrrr Hotel ) Hartelijk Dank hiervoor !!!

Goed hotel in de natuur

rubroe
2-4-2018

Goed hotel midden in de natuur. Door wegomlegging konden we met enige moeite het hotel vinden. Voldoende parkeerplaatsen. Onze kamer had uitzicht op de natuur. Aparte toilet, ruime badkamer met douche in het bad. Alles is enigszins gedateerd maar schoon. Live cooking dinerbuffet is goed. Ontbijtbuffet is goed, voldoende keuze. Sommige onderdelen zijn toe aan vervanging (o.a. vloerbedekking in de gangen). Van het zwembad hebben wij geen gebruik gemaakt. Vanuit dit hotel is Groningen en Assen snel te bereiken. Bij mooi weer een ideale omgeving om te wandelen en te fietsen.

Beetje gedateerd midden in de Drentse A

Paul
15-3-2018

Ietwat gedateerd hotel in een prachtige omgeving.

Mooie uitvalsbasis voor fiets of wandeltochten. Wandelroutes zijn niet zo heel goed aangegevn maar...ach een stukje om is een extra verrassing bv zien van een Hunebed.

Mooi gelegen hotel met heerlijk diner

Roos
3-3-2018

Vriendelijke ontvangst bij de receptie, kamer is ruim, maar wat oudbollig. Het bed is doorgezakt. Fietsen kunnen veilig opgeborgen worden in de beveiligde fietsenstalling (aansluitpunten voor elektr.fietsen). Mooie omgeving om te fietsen (knooppunten) en te wandelen. Er zijn fietsen te huur. Klein zwembad en sauna aanwezig. Diner wordt gedaan via “ Live Cooking” voor 32,50 pp. Het diner is zeker aan te bevelen, mits het niet te druk is. De keuze is zeer groot, van goede kwaliteit en voor ieder wat wils. Ontbijt is ruim gesorteerd. Er worden veel cursussen gehouden. Vanuit de kamer een mooi uitzicht over de landerijen en de velden.

Heel aangenaam

Menno Vierstra
12-2-2018

Alles was goed,maar vooral de geweldige vriendelijkheid van het leuke jonge personeel.

ontzettend leuk verblijf gehad

klaas klein
6-1-2018

erg mooi hotel, heel erg lekker gegeten van het live-cooking buffet. Vriendelijk personeel, kamer met een mooi uitzicht op de omgeving. We hebben ook een half dagje in de omgeving rond gefietst, het is er heel erg mooi en rustig. Er zijn erg leuke wandelingen langs de Aa. Dit hotel is echt de moeite waard. O ja, sauna en zwembad natuurlijk ook even gebruiken als je er toch bent.

zonde, zonde, zonde

karin bouter
1-1-2018

Het hotel ligt direct aan een prachtig natuurgebied. En om de hoek is er een geweldig steakhouse. Leuke dorpjes in de buurt. Wij waren hier een aantal jaren geleden en hebben door de service en geleverde kwaliteit een geweldige tijd gehad. Nu blijkt dit hotel te zijn overgenomen door Fletcher. Die zijn blijkbaar meteen met onderhoud e.d. gestopt, want er is van alles op aan te merken. Van kapot tot vervuild. Het eten is helaas ook een stuk minder. Jammer dat dit hotel zijn sterren echt niet meer waard is. Zonde van je geld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen in Zeegse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen scoort een 8.39 uit 10 op basis van 2161 reviews.