Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

180 Reviews over De Blauwe Lantaarn

• 10fam. Boogert06-09-2022

Wat een geweldige Camping met supr lieve eigenaren

Inmiddels al weer 2 weken thuis. Wat hebben wij heimwee naar deze prachtige camping. Voor ons was het de eerste keer met 3 kinderen. Wat is dit een geweldige prachtige camping. Met ontzettende lieve hardwerkende eigenaren. We zaten in een 6 persoonschalet met uitkijk op een mooi speeltuintje. Prachtig huisje met alles erin wat je nodig hebt. Wat hebben de kinderen genoten,van zwembad tot binnenspeeltuin. De favoriet blijft toch de tractor met de kar savonds,wat geweldig toch dat Micha en Rens dat bijna elke avond deden voor de kinderen. Echt een groot compliment. Animatie was ook echt leuk,elke keer verzonnen ze weer wat anders. Kortom wij hebben echt een top vakantie gehad. Prachtige omgeving,veel te doen klimbos mountainbiken varen in Giethoorn. 2 weken was eigenlijk te kort,om alles daar te zien. We hopen dat we volgend jaar weer terug kunnen komen naar jullie mooie camping! Ga zo door Micha en Rens,jullie zijn echte toppers!

• 9Eetgelegenheden
  • 8saskia tavenier22-08-2022

Genoten!

Kleinschalige camping, overzichtelijk, fijne faciliteiten, geweldig personeel, gemoedelijk

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 10Fam wubben22-08-2022

Geweldige camping we komen er al 4 jaar.

We komen er al 4 jaar, maar gewoon helemaal geweldig, de eigenaren, het personeel de animatie is gewoon helemaal super, wij voelen ons altijd thuis als we er zijn, hebben al diverse chalets gehad op de camping maar allemaal prima in orde. Een aanrader!!!!😃

• 10Eetgelegenheden
  • 9Alberta22-08-2022

Super tot volgend jaar

Mooie kleinschalige camping met warme gemoedelijke sfeer. Je voelt je meteen welkom. Mooie luxe verandachalets zodat je altijd buiten kan zijn Er zijn veel leuke activiteiten voor de kinderen en een mooie omgeving. Huisdieren zijn toegestaan en sanitair is schoon. Het zit er dik in dat dit uitnodigde tot een volgende keer.

• 10Klaas03-08-2022

Prachtige chalet met een grote overkapping waar een loungeset en tafel zich bevind zodat je heerlijk buiten kunt zitten ook als het regent. Binnen in de chalet is het zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Zoals bijvoorbeeld een whirlpool en wat je zeker niet wilt op vakantie is afwassen dus er zit keurig een vaatwasser in. De camping zelf is niet te groot dus de kinderen kunnen mooi los gaan zonder dat je de hele tijd moet zoeken waar ze zijn. Er zit een prachtig zwembad bij en de animatie is super. Dan hebben we de eigenaren nog. In één woord geweldig wat een spontane mensen en je voelt je meteen welkom!! Ook voor de kinderen zijn ze super. Als er wat is dan staan ze er meteen om te helpen. Echt een toppers. Dit is nu 3e keer en volgend jaar komen wij zeker weer!!! Bedankt voor de leuke tijd!! En tot volgend jaar!!

• 10Eetgelegenheden
  • 8Marit02-08-2022

Volgend jaar weer :)

Fantastische vakantie gehad op deze leuke camping! Chalet was prima, de veranda eraan werkelijk geweldig! Kinderen hebben zich goed vermaakt, het "op de kar" en het touwtrekken waren hierbij de hoogtepunten.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Angela Voss24-07-2022

Heerlijke camping. De kinderen hebben het goed naar hun zin gehad. Een kleinschalig karakter en het voelt goed aan. Echt een familie camping met een warme sfeer.

• 9Manon23-07-2022

In 1 woord geweldig.

Wij waren hier een week. Onze kids 7 en 9 jaar hebben zich hier geweldig vermaakt. 2 dagen was het bloed heet. Ondanks dat er vele mensen het zwembad bezochten was het bad nog helemaal schoon. De sfeer die de eigenaren uitstralen is geweldig. Echt een aanrader.

• 1Eetgelegenheden
  • 9Dirk Klok20-07-2022

fantastische camping in een schitterende omgeving

We hadden dan kampeerplaats geboekt voor onze caravan. Een hele fijne plaats op een kleinschalige camping. De ligging van de camping is in een fantastische omgeving. De plannen zijn er alweer om volgend jaar terug te komen.

• 1Eetgelegenheden
  • 8Ellen Steur20-07-2022

Heerlijk

Wij voor het tweede jaar op camping de Blauwe lantaarn ,heerlijke gezellige schone camping .ook hadden onze kinderen een lang weekend een chalet gehuurd ook allemaal toppie ,wij zullen zeker nogmaals naar de camping gaan

• 8Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar