Reviews over Wapserveen

Fantastisch !!

Sandy van de Woestijne
    13-11-2018

Voor een heerlijk romantisch weekje weg is dit De Plek waar je moet zijn .

Geweldig!!

Fam. Veenendaal
    8-11-2018

Ons jaarlijkse gezinsweekend in de grote woonboerderij De Vier Eiken was weer een groot succes. Prima accommodatie met alle faciliteiten en genoeg te doen in de directe omgeving.

Love it!

Ylvie van van Hooff
    26-10-2018

Een fantastisch huis! Wij zijn hier met de hele familie (26 personen) een weekend verbleven waarmee we alle bedden nodig hadden. Elke kamer heeft zijn eigen charme en overal heerlijke bedden. Het huis is ruimer dan wij hadden verwacht. Super omgeving, wakker worden met hertjes in de tuin, rustig. Meer dan genoeg spelletjes aanwezig, dus die hoeven niet zelf meegenomen te worden. Bij de meeste kamers een badkamer op de kamer en alles super schoon! Wij willen weer terug!

Geweldig

Marijke
    25-10-2018

Wat een geweldig huisje, van alle gemakken voorzien keurig netjes en schoon. Heerlijke rustige omgeving. En de hottube Super. De bedden slapen heerlijk, ik heb met mijn 4 vriendinnen van iedere minuut genoten.

Voor herhaling vatbaar

Fam Maurice
    11-10-2018

Schitterende accommodatie. Prachtig, huiselijk ingericht.

Mooie omgeving.

Wapserveen scoort een 7,9 uit 10, op basis van 23 reviews