Camping 't Boerenland (SVR)

CampingWeer vandaag12°10°
Camping 't Boerenland (SVR)
9,2

20 reviews over Camping 't Boerenland (SVR) in het Nederlands

Rust, ruimte en grijze haren!

Claudia en Theo
21-8-2018

De ontvangst was wat gehaast omdat in dit weekend ook de Wapser feesten werden gehouwenen daar deed de familie aan mee.

De plekken zijn ruim en van een tegelvloertje voor de plek voorzien. Elke plek heeft ook een eigen afvoerputje. De watertappunten zijn op korte afstand van de standplaatsen.

Het sanitair is uitstekend en wordt met grote regelmaat schoongehouden.

En dan biedt deze boerencamping vooral wat je ervan mag verwachten: rust, ruimte en veel gepensioneerden😉.

De omgeving biedt veel prachtige fietspaden en bij mooi weer is de Canadaplas een absolute aanrader!

Top camperen

Rinie Kamerling
17-8-2018

Bijzonder nette en schone camping. Alles was erg schoon. Mooie camping voor mensen die rust zoeken en willen fietsen of wandelen

Rust & Ruimte

Jaap & Hennie
27-10-2017

Voor nog geen €370,= alles inbegrepen, de maanden september en oktober op deze camping gestaan.Ruime plaatsen, met 'tegelvloer' onder de voortent. Geweldige sanitaire voorzieningen. Je hebt een 'badkamer' van minimaal 2.5 x 1.5 tot je beschikking! Verwarmd en super schoon. Uit eten in Diever (Nieuwscafé) of de Wapse Herberg (500 meter bij de camping vandaan) is aan te raden.

Ideale camping voor fietsers

Anna
31-8-2017

Bij deze camping word je vriendelijk ontvangen met koffie en cake. Dat hebben wij nog nooit ergens gehad. Je krijgt meteen een map vol met fietsroutes en een kleine rondleiding met uitleg over de camping. Het sanitair verdient een dikke tien. Zeer schoon en netjes met voldoende wc's en ruime douches. Er is zelfs vloerverwarming. De locatie is erg centraal gelegen ten opzichte van de verschillende natuurparken. Wij hebben veel mooie fietstochten kunnen maken. Kortom ideale camping voor fietsers!

Kleine camping, maar groot in kwaliteit

Fam Steeman
31-5-2017

Zeer zeker de moeite waard om hier je vakantie door te brengen. Eindeloos fiets en wandelgebied.

'n daalderse stê

Mame
30-4-2017

Rust, koeien, bos, veld, warme ontvangst, wandelen, fietsen......kortom heerlijk genieten ( en niet eens zover weg!)

Fijne Camping En Geweldige Omgeving

G.Ellerkamp
19-12-2016

Echt een Boeren camping, maar ook heel leuk voor Kinderen

Prachtige camping, luxe doordachte sanitair

Bert van der Schaaf
14-8-2016

Ruim opgezette camping, vriendelijke eigenaren, in een mooie landelijke omgeving. De faciliteiten van het sanitair gebouw zijn prachtig. Een echte aanrader

prima camping

Corrine
25-6-2016

Heb geen dingen die niet goed zijn.

Wel op ouderen gericht

Bijvoorbeeld weinig speel atributen gezien.

Het sanitair is werkelijk schitterend, kamperen op een open veld met verhardingen voor zware voertuigen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Boerenland (SVR) in Wapse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Boerenland (SVR) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.