Géén boekingskosten

Camping Het Noordenveld

NederlandDrentheWapse

We hebben de beste aanbieders voor Camping Het Noordenveld voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 214 reviews

Meer camping info

215 Reviews over Het Noordenveld

• 9Peter Stevens09-05-2022

Mooiste camping van Nederland

2 jaar geleden hier ook geweest, plaats met privé-sanitair. Nu weer hiernaar toe, plaats met privé-Sanitair. Alles ziet er fantastisch uit. Privé-sanitair is de mooiste en schoonste die wij hebben gezien, en wij zijn al op veel campings geweest met privé-sanitair. De plekken mooi ruim met een grasveld als een biljartlaken, geen papiertje op de grond. Wij stonden helemaal achterin, heel stil op de camping met een ruim uitzicht over de velden. 2 vijvers met vissen dus voor de vissers een prima plek. Dit is een absolute aanrader zeker voor de prijs/kwaliteit verhouding. De omgeving is fantastisch om te fietsen.

• 10Eetgelegenheden
  • 10René en Marja van Vlijmen27-04-2022

Super!!!

Wat hebben wij genoten , het weer kon ook niet beter. Ontvangst was heel gastvrij. Zéér ruime plaats met privé sanitair. De camping is schoon en heel goed onderhouden. De broodjesservice was heel fijn, je komt uit de caravan of de sanitairunit uit en de broodjes lagen al onder de luifel. Wij komen zeker terug.

• 9Joke de Jong18-04-2022

Geweldige camping met erg mooi privé sanitair

Rustige camping met ruime plaatsen. Wij gaan hier zeker weer terug komen. Super.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Cockey Westerveld02-10-2021

Fantastische camping met zeer ruime plekken

Fijne rustige camping met privésanitairplek. Sympathieke campingeigenaren. De camping ligt aan fietsknooproute, mooie fietspaden in en naar Dwingerderveld, Drents Friesche Wold en Huntingerveld. Wij vonden het leuk om ons in de geschiedenis van de koloniën van weldadigheid te verdiepen. Leerzaam museum in Frederiksoord. We komen nog eens terug op deze camping. Bij de beoordeling zijn de keuzes voor kindvriendelijk en zwembad ook met een 10 beoordeeld hoewel dit geen camping voor kinderen is en er ook geen zwembad is. Daar kies je als vakantieganger bewust voor en ik ben van mening dat dit geen invloed mag hebben op de totale beoordeling. Het is een aandachtspunt voor zoover om sommige punten als 'niet van toepassing' te kunnen aangeven.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Otte en Sippie Muizelaar28-09-2021

Fantastisch verblijf.

De plaatsen zijn erg ruim.Geeft veel privacy. Wat een luxe met privé-sanitair . Hotelkwaliteit. Prachtige omgeving om te fietsen. Letterlijk alle kanten kun je op.

• 10Dick28-09-2021

Schitterende faciliteiten en terrein/plaatsen

Heel rustige camping met enorm grote plaatsen. Alle voorzieningen / faciliteiten zijn erg goed. Enige minpuntje is dat de stroom 's avonds weleens, niet altijd, wil zakken onder de 210 volt. Onze koelkast schakelt dan automatisch over op gas. Verder werkt alles op elektra gewoon.

• 10Erwin26-09-2021

Super

Geweldige camping met mooie ruime plaatsen. Toiletgebouw ziet er keurig en modern uit. Broodjes zijn via de whatsapp te bestellen en de worden 's morgens om 8.30 uur op je kampeerplaats gebracht. In de omgeving zijn genoeg fietsroutes en bezienswaardigheden.

• 10Hennie Kirchhoff26-09-2021

geweldige, fijne camping

We hebben een paar fijne weken gehad. Supermooie camping, lekker rustig. Hele goede service, Zeer goed onderhouden terrein. Privesanitair was ook om over naar huis te schrijven. Aardige eigenaren. Goede prijs. Al met al een tien met een griffel.

• 10Hans15-09-2021

Rust en ruimte in afwisselende omgeving

Zeer ruime Kampeerplek met super prive sanitair

• 10Emile en Jenny uit Zuid Scharwoude10-09-2021

Fantastische camping op een prachtige plek

Opnieuw hebben wij 14 dagen doorgebracht op jullie prachtige camping en we hebben langzaam aan op meerdere plekken bij jullie met de caravan gestaan. Het sanitair is super en wordt fantastisch onderhouden. Alles blijft schoon!!! Ook het onderhoud van het terrein verdient een dikke pluim. In overleg is er veel te regelen met Leida of Johan, de eigenaren van de camping. Als wij een beoordeling mogen geven dan verdienen zij een dikke 10 op alle vlakken. Pracht camping en tot volgende keer !!!!

Camping Het Noordenveld info

Camping-informatie