Camping Het Noordenveld

64 reviews over Camping Het Noordenveld in het Nederlands

Geweldig!

Wilma Nolles
15-10-2018

Hartelijke ontvangst. Erg mooie en schone camping. Ruime plaatsen, water bij plaats en ook afvoer van water.Erg mooi sanitair. Ligt aan een knooppunt route.mooie fietsomgeving. Tussen Diever en Vledder. Wij waren er in oktober 2018.

Heel goed

Mooie fietsomgeving!!!

Geweldig!

Jan en Adrie Weijers
28-9-2018

Een uitstekende camping, schoon netjes en lieve eigenaren die hun best doen om het naar je zin te hebben. We hebben met plezier de werkzaamheden gadegeslagen voor de uitbreiding van de camping. Spannend hoe het er volgend jaar uit zal zien met een gedeelte met privé sanitair.

Echt een aanrader

Frans & Mia Janssens
29-7-2018

Een heerlijke vakantie achter de rug op een werkelijke fantastische camping.

Periode van 15 juli tm 26 juli 2018. Ondanks het zeer warme weer, heerlijke fiets tochten gemaakt, vanuit de camping , zo de natuur in !

Gastvrijheid staat hoog in het vaandel, ook zeker te vermelden, de safari tocht met Johan ( eigenaar ) met de elektrische kar, spotten naar reeën, en jawel een 4 tal reeën gezien, een korte stop voor een drankje.Sanitair echt helemaal top.

Ruime plaats voor de caravan, met veel privacy.

Wensen Leida & Johan veel succes met de uitbreiding , wat zeker gaat lukken.

Kijken terug op een geslaagde vakantie, waarvoor dank, komen zeker terug.

Groeten vanuit Tilburg.

Margriet
13-7-2018

Voortreffelijke camping met ruime plaatsen en een prachtig sanitair gebouw. De eigenaren zijn heel vriendelijk en er is zelfs een broodjes service. Geweldig!!

super camping in geweldige omgeving

WRU
10-4-2018

Zeer fraai verwarmd toiletgebouw, ruime plaatsen.

Geweldig, we komen beslist terug !

Fam.B uit Oss
8-10-2017

Geweldige camping, super en schoon sanitair, grote plaatsen, geweldige WiFi en heel lieve en aardige eigenaren, zelfs de bestelde broodjes worden door Leida op je plaats bezorgd. Bij aankomst krijg je een map met leuke fietsroutes! Gezelligheid bij afwas en jeu de boules .Daarom voor deze camping met grootse plannen voor uitbreiding in 2018 een 10. Veel succes hiermee!!!!!!!!

Ontspannen rust , schoon tot in de puntjes.

Gerrit Wagelaar en Riek te Loo
6-10-2017

Eigenlijk was alles goed en kan ik gaan negatief beeld bedenken.

De goed betegelde plaatsen ,groot en schoon een genot je caravan neer te zetten

José
6-10-2017

Fantastisch mooie camping, geen op of aanmerkingen.

Gastvrij, schoon sanitair, mooie ruime plekken, veel gezelligheid.

Mooie omgeving om te fietsen of wandelen.

Minder geschikt voor mensen met kinderen.

Geweldige camping

Jan en Adrie Weijers
2-10-2017

Geweldige camping, super en schoon sanitair, grote plaatsen, prima WiFi en heel lieve en aardige eigenaren, zelfs de bestelde broodjes worden door Leida op je plaats bezorgd. Wat wil je nog meer, daarom voor deze camping met grootse plannen voor uitbreiding in 2018 een 10. Veel succes hiermee!!!!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Noordenveld in Wapse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Noordenveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.