Géén boekingskosten

Het Noordenveld

NederlandDrentheWapse

We hebben de beste aanbieders voor Camping Het Noordenveld voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 231 reviews
+28/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 231 reviews
  • 9.9Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

231 Reviews over Het Noordenveld

• 10Jose14-11-2022

Fantastische camping met ruime plaatsen

Schoon sanitair gebouw, prachtige omgeving en hele vriendelijke eigenaren. Mooiste camping die wij hebben bezocht.

• 10M. de Brouwer17-09-2022

Ge-wel-dig

Alles is al gezegd en niks daarvan is overdreven. Werkelijk een perfecte camping en aan alles is gedacht. Dikke 5 sterren. Super schoon.

• 10Gerrit en Marga23-08-2022

Het Noordenveld is een fantastische camping

Het was de eerste keer op het Noordenveld, een fantastische camping met een perfect schoon privé sanitair, overigens het gewone sanitair gebouw zag er ook keurig en schoon uit. De locatie van de camping ligt erg mooi en rustig tussen het Drenthsfriesewold het Dwingelerveld en de Weerribben in hele mooie gebieden om te fietsen. Leida en Johan zijn zeer gastvrije camping eigenaren en hebben het goed voor elkaar. Deze vakantie was er een om niet te vergeten en voor herhaling vatbaar

• 10Brigitte Lankreijer-Wijnberg22-08-2022

Al jaren de gouden standaard voor SVR campings!

Hier na enige jaren zonder kampeermiddel terug met onze nieuwe caravan bij de mooie camping van de familie Moes. Nu voor het eerst ook sinds de uitbreiding waarbij met ook plaatsen heeft met privé sanitair. Wij wilden graag vanwege het weidse uitzicht op plek 61 staan, deze al in december 2021 gereserveerd. Prive sanitair is prachtig! Op plek 61 noodzakelijk want je zit het verst van het algemene toiletgebouw. Maar om de hygiëne hoef je daar al jaren nooit weg te blijven want het Noordenveld is in onze eerdere ervaringen de schoonste camping van Nederland! En van alle gemakken voorzien; toiletpapier, thermostaatkranen, geen munten of maximale douchetijden ofwel MAXIMAAL GENIETEN! Neem daarbij de ruime plekken allen voorzien van waterpunten en afvoer dichtbij. Dan nog supersterke Wifi signaal overal en een stenen plaatsje bij je plek. Een groot voorbeeld van hoe campings horen te zijn. Daarbij de prachtige Drentse natuur!

• 9Sandra Verhagen18-08-2022

Wat een mooie plek. Samen met mijn vriendin verbleven we in de Vijverlodge. Een prachtige plek. Uitzicht zeer ruimtelijk een vrij gevoel. Zeer mooi ingericht, alles bij de hand, super netjes..in 1 woord...pure verwennerij. Met fantastusch lieve en behulpzame eigenaren!! Grote complimented, Genoten!!!

• 10M.J.Monsees14-08-2022

Prachtig verzorgde camping in een mooi fietsgebied

De camping en het privé sanitair zijn goed en keurig onderhouden. Alles gaat gemoedelijk en het ligt in een prachtig fietsgebied. De prijs is meer dan redelijk en de doorgestuurde krant werd elke ochtend bij de caravan bezorgd. Wij waren er vier weken en we zullen er zeker nog terugkomen.

• 10Lia de Jong-Wellin08-08-2022

In één woord geweldig

Wij hadden voor een week de vijverlodge gehuurd. Wat een pracht!! . De lodge is bijzonder sfeervol ingericht en een heerlijk bed. Ik zou niet iets kunnen bedenken wat niet aanwezig is in de lodge qua ( keuken) uitrusting. Menig vakantiepark zou hier wat van kunnen leren en alles spic en span. Buiten heerlijke relaxstoelen met voetenbankjes en een tuintafel met 2 zitstoelen en parasol. De vijverlodge ligt zo gesitueerd dat je zowel schaduw als zon plekken kan vinden. In de lodge staat ook een aircooler voor de warme dagen.
    De camping waar de vijverlodges staan is ook bijzonder mooi onderhouden en de rust is heerlijk. De omgeving is prachtig om te fietsen of te wandelen. Kortom als je er tussen uit wil in eigen land, dan staat camping het Noordenland op nr 1. Voorheen hebben wij een caravan gehad en vele campings gezien, maar deze camping blijft voor ons top. De familie Moes doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken

• 9Elly18-07-2022

Heerlijk nachtje in de logeerlodge

We waren een weekend bij mijn ouders die hier voor de tweede keer hun vakantie doorbrachten; zij in hun caravan en wij ernaast in de 2-persoons logeerlodge van de camping. Deze is verplaatsbaar en was op verzoek (als verrassing voor mijn ouders) door fam. Moes náást de caravan van mijn ouders gezet. Geweldig geregeld, de verrassing was compleet! Fijne accommodatie, met heerlijk boxspringbed. Even wennen aan het (voor ons) wat smallere bed, maar fijn slapen in de lodge. Zelfs nog 2 klapstoelen en een tafeltje aanwezig om lekker buiten te kunnen zitten. Wij hebben zelf gebruik gemaakt van het privésanitair bij de caravan van mijn ouders, maar het Washokke is ook netjes en heel schoon. Prachtige en zeer ruime camping met vriendelijke en behulpzame eigenaren, meerdere overdekte ruimtes om fietsen te stallen (en te laden). Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Bert en Ada Degen10-07-2022

Fantastische camping zeker een aanrader!

We hebben ruim 2 weken met veel plezier op deze rustige camping gekampeerd. Dit is een camping die we iedereen zonder kinderen aan zouden bevelen. De camping heeft mooie ruime plaatsen, zeer schoon (privé)sanitair, een zeer goed onderhouden grasmat en heerlijke broodjes die 's morgens bij de plaats bezorgd worden. De service is geweldig, niets is teveel. Het complete plaatje is fantastisch. Vanaf de camping kun je heerlijke fietstochten maken. Kortom we hebben erg genoten en komen er zeker nog een keer terug. Hartelijk dank aan de familie Moes.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Anneke09-07-2022

Wàt een mooie plek

Na drie jaar met de caravan op de camping verbleven we nu in één van de nieuwe vijverlodges. Een té leuk huisje! Zeer compleet ingericht. De mooiste plek op de camping met prachtig uitzicht op de vijver.

Camping Het Noordenveld info

Camping-informatie