Camping Het Noordenveld

60 reviews over Camping Het Noordenveld in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Margriet
13-7-2018

Voortreffelijke camping met ruime plaatsen en een prachtig sanitair gebouw. De eigenaren zijn heel vriendelijk en er is zelfs een broodjes service. Geweldig!!

super camping in geweldige omgeving

WRU
10-4-2018

Zeer fraai verwarmd toiletgebouw, ruime plaatsen.

Geweldig, we komen beslist terug !

Fam.B uit Oss
8-10-2017

Geweldige camping, super en schoon sanitair, grote plaatsen, geweldige WiFi en heel lieve en aardige eigenaren, zelfs de bestelde broodjes worden door Leida op je plaats bezorgd. Bij aankomst krijg je een map met leuke fietsroutes! Gezelligheid bij afwas en jeu de boules .Daarom voor deze camping met grootse plannen voor uitbreiding in 2018 een 10. Veel succes hiermee!!!!!!!!

Ontspannen rust , schoon tot in de puntjes.

Gerrit Wagelaar en Riek te Loo
6-10-2017

Eigenlijk was alles goed en kan ik gaan negatief beeld bedenken.

De goed betegelde plaatsen ,groot en schoon een genot je caravan neer te zetten

José
6-10-2017

Fantastisch mooie camping, geen op of aanmerkingen.

Gastvrij, schoon sanitair, mooie ruime plekken, veel gezelligheid.

Mooie omgeving om te fietsen of wandelen.

Minder geschikt voor mensen met kinderen.

Geweldige camping

Jan en Adrie Weijers
2-10-2017

Geweldige camping, super en schoon sanitair, grote plaatsen, prima WiFi en heel lieve en aardige eigenaren, zelfs de bestelde broodjes worden door Leida op je plaats bezorgd. Wat wil je nog meer, daarom voor deze camping met grootse plannen voor uitbreiding in 2018 een 10. Veel succes hiermee!!!!!!!!

Prachtige camping

Geertje
30-9-2017

Een geweldige camping die zeer goed onderhouden wordt door de aardige eigenaren Johan en Leida. Het toiletgebouw ziet er heel mooi uit en wordt goed schoon gehouden. De staanplaatsen zijn ruim en worden netjes gehouden. Het Wifi werkt goed. Kortom, ik heb zeer genoten van het maandje nazomeren op camping Het Noordenveld.

prachtig

Sjan en Jan
20-8-2017

Wat een voortreffelijke camping ruime plaatsen zeer net sanitair en een goede ontvangst, en elke dag verse broodjes.

prachtige camping

Geert en Jenny
20-8-2017

Op deze camping word je gastvrij ontvangen en alles is zo netjes en schoon dankzij Leida...in onze ogen een powervrouw! Iedere dag wordt alles zo goed bijgehouden! En de rust die er heerst maar ook gezelligheid!

Een camping om terug te komen!

Ewald en Anita Herik
14-8-2017

Een mooie rustige camping met ruime staanplaatsen. We werden heel gastvrij ontvangen en kregen een mooie map mee met belangrijke informatie en mooie fietsroutes. Het toiletgebouw was zeer schoon en ruim. Prachtige omgeving waar je heerlijk kunt fietsen. Al met al een dikke 10 voor deze schitterende camping! We komen hier zeker nog een keer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Noordenveld in Wapse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Noordenveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Noordenveld scoort een 9.57 uit 10 op basis van 61 reviews.