Camping Het Noordenveld

Tonen op kaart

120 reviews over Camping Het Noordenveld

• 2019
    10Van der Leede07-10-2019

Geweldige camping in fantastische omgeving

Erg fijne camping in een hele mooie omgeving. Sanitair is brandschoon en aan alle details is gedacht. Zeker als het wat kouder is, is het fijn dat er vloerverwarming is. Onze plek was zeer ruim en het is prettig dat er een tegelplateau was voor de voortent. De familie Moes is erg gastvrij. Lekkere broodjes die je kan bestellen en op loopafstand zit een prima restaurant.

• 9Oene en Jitske02-10-2019

Het is fantastisch ,ga zo door.

Super camping onze laatste van het seizoen en tegelijk de mooiste. Mooie ruime plekken en prachtig sanitair ondergebracht in het "Washokke" Wat de verlichting betreft ,sprookjesachtig ! Het beheerdersechtpaar mag trots zijn op deze camping.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Dik en Bep Koolwijk01-10-2019

Fantastisch!!!

Wij waren hier de hele maand september en hebben genoten van de mooie ,superschone camping! Fijne ontvangst! Goeie sfeer mooie fiets omgeving en een echte aanrader!! Wij komen zeker weer terug!!

• 10B.S30-09-2019

super

Wij hebben de maand september op het Noordenveld bij de familie Moes gekampeerd Wij maakten gebruik van het privé sanitair met douche, toilet, wastafel en buiten een afwasplaats. Altijd warm water van de zonneboiler. Een grote plek en veel ruimte om de caravan. Met uitzicht over de akkers. Een super camping met een heel vriendelijke en betrokken familie Moes. Een 10 voor de camping en een 10 voor de familie Moes.

• 10René en Carla Goderie29-09-2019

Fantastisch verzorgde camping!

We hebben een heerlijk verblijf gehad de gehele maand september. Leuke eigenaren, mooie gezellige camping met ruime plekken. Keurig schoon sanitair. Auto's op parkeerplaats dus rust op de camping. Veel prachtige fietsroutes in de omgeving. Echt genieten.

• 10Jos en Marjan ten Berge27-09-2019

Een geweldige en mooie camping!

Net thuis van een heerlijk verblijf in de maand september op de prachtig aangelegde camping. Grote plekken met voortentstoep, super verzorgd verwarmd sanitair met heerlijke douches, kortom van alle gemakken voorzien! De ligging is ideaal voor fiets-en wandeltochten. Je fietst zo de bossen in. Winkels en bezienswaardigheden in de nabije omgeving. Mijn zus verbleef in de 2-pers. Pipowagen, die erg smaakvol, knus en praktisch ingericht is. Ons verblijf hebben wij als erg gezellig ervaren met de medekampeerders . WiFi is prima! Wij waren hier voor de 3e keer en komen zeker terug!

• 10Jan en Adrie Weijers27-09-2019

Fantastische Camping‼️‼️

Dit jaar gebruik gemaakt van het nieuwe gedeelte op de camping met heel mooi privé sanitair, wat ons heel goed is bevallen. Prachtige omgeving om te fietsen en de camping is geweldig, met lieve en aardige eigenaren wat ons betreft verdienen ze een dikke 10‼️‼️

• 9Ger en Judith van Ramele26-09-2019

Heerlijk

Je fietst zo het Drents Friese Wold in en voor de boodschappen ga je naar Fledder of Diever (beiden Co-op). Schoon verwarmd sanitair. Koelkast en diepvriezer te gebruiken. Prima gastvrouw en heer: Leida en Johan Moes. Gezellige (oudere) medekampeerders.

• 9Cor en Lida Smit25-09-2019

Uitstekend

Een super camping in een prachtige omgeving

• 10Kees Manshanden25-09-2019

Dat het werkelijk super geregeld is op deze camping! Kom het zelf ervaren,ik garandeer dat je hier meerdere keren terug gaat komen!

3 tips over Camping Het Noordenveld

• Evert , 03-07-2019 Rapporteren

De wild safari is een prachtige aanvulling. Onder begeleiding, naar plekken waar je nooit komt, met de elektrische transporter. Niet alleen de prachtige omgeving maar ook reeën en kalfjes worden ontdekt.

• P.A van Strien, 13-09-2012 Rapporteren

De camping bezit een folderkast met folders vsan allerlei activiteiten en/of bezienswaardigheden.

• J.Sinnige, 27-06-2012 Rapporteren

Zoek je rust en ruimte dan is dit een geweldige camping

0 vragen over Camping Het Noordenveld

Camping Het Noordenveld info