Vakantiepark De Toffe Peer

C.P. van der Linden
16-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Camping de Toffe Peer is een kleine overzichtelijke camping die beheerd wordt door een enthousiast echtpaar die tegenwoordig hulp krijgen van hun al even gemotiveerde zoon en schoondochter. Kort samengevat lieve behulpzame beheerders die altijd voor je klaar staan.

Camping straalt kwaliteit uit, is rustig, schoon en netjes.

Camping heeft een prima Wifi netwerk en ligt op fietsafstand van Meppel, Havelte, Ruinen. Met fietsers wordt er rekening gehouden, prrima stalling met mogelijkheid om batterij op te laden, Verse broodjes bij de Coop (is dichtbij) kortom wat ons betreft een hele fijne camping.

Heerlijk!! Schoon, mooi, ruim. Veel sanitair.

Karin J.0
1-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Aan alles is gedacht en wat een ruimte! Alles schoon en netjes.... wij waren er met drie gezinnen met jonge kinderen en zaten in de Uutloper met 11 personen. We komen zeker terug!!

Toppie

Annemarie
23-8-2018

Fantastisch weekend gehad op een geweldige camping. Keurig sanitair, met zeep handdoeken en toiletpapier, maar net iets te weinig voor het aantal gasten.

We komen zeker een keer terug😉

prettig verblijf

Ko
14-8-2018

Goede sanitaire voorziening

Wij hebben hier 2 jaar een top-vakantie gehad!

Mariëtte
11-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Erg mooi huisje op 'n rustige en gastvrije plek!

Fijne en rustige camping met goede voorzieningen.

Fam. de Vries
8-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Wij hebben een lang weekend gekampeerd. Het is een heerlijk rustige camping op een prima locatie. De voorzieningen zijn dik in orde, aan alles is gedacht. Ook voor kinderen is het een leuke camping. Er is een speelhuisje en een zandbak. Ook zijn er skelters. Je mag meehelpen de geitjes te voeren.

Willeke
6-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Camping de Toffe Peer is een juweeltje. Ruime plaatsen, heerlijke douche en andere sanitaire voorzieningen. Rust en natuur ! Geitjes, kippen en skelters voor de kinderen. Op loopafstand en fietsafstand van Ruinerwold waar je je inkopen kunt doen.

We gaan nog een keer

Eus
31-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Enthousiaste mensen, rustig park, leuke accommodatie.

Ann en Sandra
28-7-2018

Heerlijke,rustige camping.

Ruime plaatsen,vriendelijk onthaal,mooi en netjes sanitair.

Een aanrader.

Helemaal super!

Bart
28-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Alles perfect! Dit was het derde jaar alweer.

Wat ons betreft volgend jaar weer!

Gelukkig was het huisje binnenin goed te doen.

Wat betreft de temperatuur. 36 buiten binnen 26 graden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Toffe Peer in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Toffe Peer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.