Vakantiepark De Toffe Peer

• Onderkomen9,2

117 reviews over Vakantiepark De Toffe Peer in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

We komen snel weer, heerlijk! :)

Jill
2-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Gastvrij, zeer goed verzorgd. Sanitair erg netjes, zelfs een gezamenlijke ruimte met koffie en thee. Een poeltje om bij te komen. Electra op elke plek, water dichtbij.

Ik voelde me erg welkom, de hond ook. We hebben een heerlijk weekend gehad! :)

Een aanrader.

Fam. Vrolijk.
25-6-2018

Mooie camping. sanitair keurig schoon.

Prachtig!

Loes
24-6-2018
  • Onderkomen9

We zaten in het huisje de pondspeer en was allemaal super goed erg netjes en schoon terrein allemaal netjes en goed onderhouden.. buiten leuk speelgoed voor de kinderen!

Mensen erg vriendelijk! We hebben een heerlijke midweek gehad!

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Hans en Marian
13-6-2018
  • Activiteiten10

Een heerlijk lang weekend op de Toffe Peer gehad! Prachtig weer, heerlijk ruime plaatsen, rustig en landelijk gelegen, veel natuur in de directe omgeving. Prima fiets- en wandelmogelijkheden!

Sanitair is schoon en wordt prima onderhouden. Diverse mogelijkheden voor uit eten en andere activiteiten.

De Toffe Peer is een erg toffe camping.

Mark O
2-6-2018

Prachtig vrij gelegen, tot in de puntjes onderhouden, ruime plekken, mooie grasmat, brandschoon sanitair. Personenauto’s staan op een parkeerplaats, dus er wordt heel weinig op de kampeerplek gereden. ’s Nachts is het er opvallend stil.

te gek. echt prachtig

jolanda kater
26-5-2018
  • Onderkomen10

wat een tof en leuk park en de pondspeer voldeed erg goed aan de verwachtingen

voor herhaling vatbaar en zeker van plan

Pg van leeuwen
23-5-2018
  • Activiteiten8

Wij hebben genoten van ons verblijf op de toffe peer en dit voor het derde jaar, het is een nette en zeer schone camping, vriendelijke mensen en een goede uitvalbasis voor fietstochten

The place to be

Gerard en Hennie
22-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Een prachtige minicamping. Leuk voor oud en jong.

Prima uitvalsbasis voor fietstochten om de omgeving te verkennen.

Schoon en gezellig.

Prima voor kortere en voor langere vakanties.

Aanrader.

Bert
22-5-2018
  • Onderkomen9

Leuke camping. Keurig verzorgd. Vriendelijke ontvangst. Aanrader. Fiets of auto wel nodig, omdat dorp of stad vrij ver zijn. Voordeel: heerlijk rustig.

Prachtig, zeker voor herhaling vatbaar !

Hilde Volk
16-5-2018
  • Onderkomen9

Wat een prachtige accommodatie is de Toffe Peer. Zeer compleet, tot in de details. Bedden lagen prima. Meubilair uitstekend en gezellig ingericht. De keuken is erg praktisch. Leuke sport/spelschuur. Ook voor de kleintjes is het er heel fijn. Ze kunnen er heerlijk spelen. Wat een feest die leuke skelters en de schommel en zandbak. De geitjes zijn schattig en heel tam maar er staat flink stroom op het schrikdraad. En de kleintjes lopen er zo tegenaan of steken hun handjes door het hek. Helaas bij ons 2 x gebeurd.

Wat ik een nadeel vond is dat je er niet zomaar even weg kunt wandelen. Je moet langs drukke wegen lopen, waar hard gereden wordt. Dus als je wilt wandelen moet je eerst met de auto ergens naartoe rijden. Maar wij hebben verder erg genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Toffe Peer in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Toffe Peer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Toffe Peer scoort een 8.95 uit 10 op basis van 117 reviews.