Géén boekingskosten

Vakantiepark De Toffe Peer

NederlandDrentheRuinerwold

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark De Toffe Peer voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 331 reviews

Contact

331 Reviews over De Toffe Peer

• 10Ingrid20-09-2022

FANTASTISCH

Een hele mooie locatie. Genoten vd omgeving een mooi huisje met alles erop en eraan. Werden gezellig ontvangen. We waren er met 5 volwassenen en 3 kinderen, 5jaar,3jaar en van bijna 1 jaar.. Ook die vonden het geweldig. De geitjes, kippen, schapen, de speeltuin, skelter etc.. Gewoon een top weekend gehad..

• 10Eetgelegenheden
  • 9Robert30-08-2022

Heerlijk genoten met de hele family van 9 personen

Mooie accommodatie, sfeervol, schoon en met goede spullen en apparatuur. Door kleinschaligheid is direct contact met de eigenaren mogelijk

• 7Activiteiten

Randy en Annet, Eigenaar, 07-09-2022

Bedankt voor jullie mooie review! Graag tot een volgende keer op Vakantiepark De Toffe Peer!

• 10Ger en Agnes28-08-2022

Heerlijke mooie en rustige camping

Uitstekend nieuw en vooral schoon sanitair. Zeer vriendelijke en hartelijke eigenaren die je echt als hun gast behandelen. Een aanrader!

Randy en Annet, Eigenaar, 07-09-2022

Dank jullie wel voor de mooie review! Goed te horen dat het een heerlijke mooie en rustige camping is. We zien u graag nog een keer op Vakantiepark De Toffe Peer!

• 8PAJ de Nobel27-08-2022

Geweldig!!!!!!

Heel fijn,ontspannen! Zeer vriendelijk,behulpzaam. Uitstekend nieuw sanitair,goed onderhouden.

Ook zeer geschikt met kinderen.

• 9Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Randy en Annet, Eigenaar, 07-09-2022

Dank jullie wel voor de mooie review! Fijn dat het Geweldig was! Graag tot een volgende keer op Vakantiepark De Toffe Peer

• 10familie Heikens24-08-2022

heerlijk

Erg prettige welkome sfeer op de Toffe Peer! We hadden een combi van camper en huisje en dat was ideaal. Genoten van een rustige camping, eieren rapen, grote schapen aaien, fietsen, spelletjes op het speelveld en bijzonder gastvrije eigenaren.

Randy en Annet, Eigenaar, 25-08-2022

Bedankt voor jullie mooie review! Goed te horen dat er een prettige sfeer op ons park heerst. Graag tot een volgende keer op Vakantiepark De Toffe Peer!

• 8Jantje20-08-2022

Echt even ontspannen op vakantie

Wij zaten in de kweepeer, een ruim appartement, en toch het kampeer gevoel hebben, doordat er geen wc en douche in zit. Dat zit echt vlakbij en was allemaal netjes en schoon. We hebben op het laatst alle plus en minpunten geheel spontaan met de eigenaar besproken en zijn voldaan vertrokken. Bedankt!

• 3Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

Randy en Annet, Eigenaar, 25-08-2022

Graag gedaan! Het is altijd goed te horen dat de vakantie heerlijk ontspannen was. Daar gaan we voor! Bedankt voor jullie mooie review en graag tot een volgende keer op Vakantiepark De Toffe Peer!

• 10Janita17-08-2022

Super leuke camping

Samen met mijn dochter van 7 voor de tweede keer op deze camping gestaan. We hebben wederom een super leuke vakantie gehad. Toen ik mijn dochter vroeg wat voor cijfer ze de camping zou geven als ze moest kiezen tussen de 1 en 10 zei ze: een 100!! Er werden leuke activiteiten georganiseerd en m'n dochter vond met name de knutselactiviteiten het leukst. Ruime plekken, fijne sfeer! Eigenaren behulpzaam en altijd in voor een praatje. Sanitair erg netjes, Kortom weer een hele fijne vakantie gehad samen met m'n dochter! Wij komen volgend jaar zeker weer terug!

• 10Eetgelegenheden

Randy en Annet, Eigenaar, 25-08-2022

Dank jullie wel voor de mooie review! Hopelijk zien we jullie met het Stoofperenfeest en anders graag tot volgend jaar!

• 9Familie Lavrijssen16-08-2022

Kleinschalig, sfeervol, relaxed.

We hebben het weekend doorgebracht in het 4-persoons huisje, de Kleipeer. Compleet ingericht, prima bedden en alles was zeer netjes.

• 9Activiteiten

Randy en Annet, Eigenaar, 25-08-2022

Dank jullie wel voor de mooie review! Graag tot een volgende keer bij Vakantiepark De Toffe Peer!

• 10Samantha Bontrop16-08-2022

In een woord geweldig!

Wat een superfijne camping is dit! Ik was al vaker gaan kamperen, maar dan op de campings waar de nodige bekendheid aan gegeven was, maar deze scoort meerdere malen beter. Ok, er is geen zwembad en de animatie die er op andere campings wel zijn, is er niet, maar daar kies je zelf voor, dus ik en mijn dochters vonden het geen probleem.

Het sanitair was uitmuntend, schoon, netjes en alles deed het naar behoren. De plaatsen werden netjes bijgehouden, zodra er iemand wegging, werd er gemaaid.

De eigenaar en zijn familie zijn supervriendelijk en de andere gasten heel sociaal.

Er zijn ook wat diertjes op de camping, die het heerlijk vinden om geknuffeld te worden, ze zijn ook zeer kindvriendelijk.

In de omgeving is genoeg te doen, mits je er van houd natuurlijk en er zit een supermarkt heel dichtbij.

Dit was voor mij een vakantie die te snel voorbij ging, het is zeker aan te raden voor iedereen

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Randy en Annet, Eigenaar, 25-08-2022

Wat fijn te horen dat ons park een goede aanrader is. Wij doen er alles aan om het iedereen naar hun zin te maken. Er waren wel een paar activiteiten maar er is geen groot animatieteam. Graag tot ziens op Vakantiepark De Toffe Peer!

• 8Anneke16-08-2022

Heel goed

Een hele fijne camping mooie appartement, heel leuk ontvangst door de eigenaar Erg schoon sanitaire. Goed bezeg

• 3Eetgelegenheden

Randy en Annet, Eigenaar, 25-08-2022

Dank u wel voor de mooie review! Fijn te horen dat we goed bezig zijn! We vinden het erg belangrijk dat het sanitair goed schoon is. Graag tot ziens bij Vakantiepark De Toffe Peer

Vakantiepark De Toffe Peer info

• 24-uurs receptieBeschikbaar