Vakantiepark De Toffe Peer

8,9

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen9,0

114 reviews over Vakantiepark De Toffe Peer in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Hans en Marian
13-6-2018
  • Activiteiten10

Een heerlijk lang weekend op de Toffe Peer gehad! Prachtig weer, heerlijk ruime plaatsen, rustig en landelijk gelegen, veel natuur in de directe omgeving. Prima fiets- en wandelmogelijkheden!

Sanitair is schoon en wordt prima onderhouden. Diverse mogelijkheden voor uit eten en andere activiteiten.

De Toffe Peer is een erg toffe camping.

Mark O
2-6-2018

Prachtig vrij gelegen, tot in de puntjes onderhouden, ruime plekken, mooie grasmat, brandschoon sanitair. Personenauto’s staan op een parkeerplaats, dus er wordt heel weinig op de kampeerplek gereden. ’s Nachts is het er opvallend stil.

te gek. echt prachtig

jolanda kater
26-5-2018
  • Onderkomen10

wat een tof en leuk park en de pondspeer voldeed erg goed aan de verwachtingen

voor herhaling vatbaar en zeker van plan

Pg van leeuwen
23-5-2018
  • Activiteiten8

Wij hebben genoten van ons verblijf op de toffe peer en dit voor het derde jaar, het is een nette en zeer schone camping, vriendelijke mensen en een goede uitvalbasis voor fietstochten

The place to be

Gerard en Hennie
22-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Een prachtige minicamping. Leuk voor oud en jong.

Prima uitvalsbasis voor fietstochten om de omgeving te verkennen.

Schoon en gezellig.

Prima voor kortere en voor langere vakanties.

Aanrader.

Bert
22-5-2018
  • Onderkomen9

Leuke camping. Keurig verzorgd. Vriendelijke ontvangst. Aanrader. Fiets of auto wel nodig, omdat dorp of stad vrij ver zijn. Voordeel: heerlijk rustig.

Prachtig, zeker voor herhaling vatbaar !

Hilde Volk
16-5-2018
  • Onderkomen9

Wat een prachtige accommodatie is de Toffe Peer. Zeer compleet, tot in de details. Bedden lagen prima. Meubilair uitstekend en gezellig ingericht. De keuken is erg praktisch. Leuke sport/spelschuur. Ook voor de kleintjes is het er heel fijn. Ze kunnen er heerlijk spelen. Wat een feest die leuke skelters en de schommel en zandbak. De geitjes zijn schattig en heel tam maar er staat flink stroom op het schrikdraad. En de kleintjes lopen er zo tegenaan of steken hun handjes door het hek. Helaas bij ons 2 x gebeurd.

Wat ik een nadeel vond is dat je er niet zomaar even weg kunt wandelen. Je moet langs drukke wegen lopen, waar hard gereden wordt. Dus als je wilt wandelen moet je eerst met de auto ergens naartoe rijden. Maar wij hebben verder erg genoten.

Hartstikke mooi.

Duyvis pensionado's
23-4-2018

Pinbetaling alleen mogelijk tegen extra kosten. Slechts 4 ampère stroom, dus geen koffie en thee tegelijk zetten.

Verder prima camping, mooie gras ondergrond. Heel mooi toiletgebouw, vriendelijke ontvangst en een hand bij vertrek. Ze willen het je echt naar de zin maken.

De Toffe Peer, Eigenaar, 26-4-2018

Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het erg jammer dat u de service maar een 6 heeft gegeven! Hopelijk kunnen wij dit de volgende keer verbeteren. Toch fijn dat u verder heeft genoten tijdens uw verblijf op De Toffe Peer. Ik heb van tevoren aangegeven dat er aan het pinnen een kleine vergoeding is verbonden. U gaf aan dit geen probleem te vinden destijds. Ik vind het dan ook erg spijtig dit achteraf te moeten lezen.

Wel hebben wij uw reactie ter harte genomen en vragen wij vanaf heden geen vergoeding meer voor het pinnen!

Een prachtig gelegen, mooie camping

Wigbolt
23-4-2018

Een mooi gelegen en goed onderhouden camping, alles ziet er zeer netjes uit.

Mooie ruime plekken, superschoon sanitair, en zeer vriendelijke eigenaren.

Kortom zeer de moeite waard om naar toe te gaan.

Hartelijk dank en hopelijk tot een volgende keer! Groeten De Toffe Peer

Helemaal goed voor onze groep van vrienden

Lange Jan L
10-4-2018
  • Onderkomen8

Wat een gezellig huis Met de gehele groep een prima weekend . In de diverse aanliggende huisjes alleen geslapen. Plaggenhut voldeed niet aan verwachting. Het grote huis voldeed goed aan onze "eisen". Mooie keuken met alles erop en eraan. De koekenpannen zijn wel aan vervanging toe, grote koffiezetapparaat lekte helaas. Serviesgoed in overvloed en een horeca vaatwasser wat ervoor zorgde dat we nooit in de problemen kwamen met het servies maar ook snel gereed waren om de omgeving te gaan verkennen na het ontbijt (23 personen)

Goede bedden en voldoende ventilatie in de slaapkamers (raampje open) Sanitair voldoende en douches prettig.

Spelruimte en skelters voor de kinderen. Grote tv

Ondanks het feit dat wij als groep zelden naar dezelfde locatie gaan, hebben we nu alvast het weekend van Pinksteren 2019 vastgelegd en dat doe je niet als je het superrrrrrrrrrrr hebt gehad

Zij zien ons dus weer terug in 2019!

De Toffe Peer, Eigenaar, 26-4-2018
Hartelijk dank voor de review. We hebben inmiddels contact gehad over de Pondspeer en wij gaan uw aandachtspunt hierover verbeteren! Ook zijn er nieuwe pannen aangeschaft en is het koffiezet apparaat gerepareerd. Tot volgend jaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Toffe Peer in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Toffe Peer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Toffe Peer scoort een 8.92 uit 10 op basis van 114 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: